Ervaringen met Loperamide

30-07-2023 | Vrouw | 62
Darmproblemen - diarree
Na galblaas verwijdering galzuurdiarree, Imodium en psyllium samen hielpen niet, toen Questran, na een half jaar vet weggetrokken uit mijn lijf hierdoor, schijnt de werkimg van de lever om te gooien, gestopt ermee, toen alleen Imodium, na half jaar weer aankomen in gewicht en wat vet er weer bij, de hel lijkt over te gaan. Had ook allerlei voedselintoleranties ontwikkeld h[lees meer...]ierdoor, gebruik ik nu Flurazepam voor, van andere medicijnen alleen maar meer diarree, kan weer veel meer soorten eten eten, dus kijk aub uit met Questran, ik werd graatmager hierdoor, ging er bijna aan onderdoor

30-04-2021 | Vrouw | 53
Darmproblemen - diarree
Zodra ik ga reizen voornamelijk met auto of bus krijg ik diaree. Als ik dan daarna 2 capsules inneem, trekt de aandrang weg. En kan ik na verloop van tijd weer genieten van de dag zonder bang te zijn dat ik naar de wc moet.

31-05-2020 | Man | 31
Darmproblemen - diarree
Ik heb veel baat bij dit medicijn. Ik gebruik het nu een lange tijd. Ik kan niet meer zonder. Neem het 1 dag niet in.... en de volgende dag ben ik aan de diarree. Ik neem het alleen niet in als ik ziek ben. Dan moet mijn lichaam worden 'gereinigd'. Ik zorg wel dat ik genoeg in huis heb. Ik neem het altijd mee als de deur uit ga. Evenals een fles(je) met water.

10-11-2014 | Vrouw | 68
Darmproblemen - diarree
Zonder dat ik dit had gevonden was ik allang dood geweest! Ik heb zware diarree sinds janu. 2010 en in september lag ik in coma. Toen moest al mijn bloed vervangen worden omdat er niets meer in zat. Toen ik thuis kwam keek ik meer TV dan anders en zag een reclame van Immodium. Daarmee begonnen en het werkte. Toen gehoord van loperamide, nog beter (en goedkoper). :) Ik n[lees meer...]eem het niet altijd, iedere dag en af en toe 2x per dag, afhankelijk van wat er in mijn darmen gebeurt. In feite neem ik het direct na een eerste diarree aanval, daarna gaat het meteen over en voel ik me weer goed. Bijwerkingen? Ik zou het niet weten. Ik heb altijd hoofdpijn, maar had dat jaren daarvoor ook al. Wat mij betreft - een life saver!

25-10-2012 | Man | 63
Darmproblemen - diarree
na ope aan dikkedarm ( laatste stuk) veel last van diaree en heel veel aandrang nu een keer per dag 2mg loperamide geen last word niet vergoed maar bij lidil 99cent bij trekpleister 3,60