Ervaringen met Klean-Prep

macrogol/elektrolyten

Moviprep (166 meningen)
Movicolon (94 meningen)
Macrogol en elektrolyten (84 meningen)
Bisacodyl (79 meningen)
Dulcolax (63 meningen)

18-01-2017 | Vrouw | 16
macrogol/elektrolyten (69g/l)
Darmproblemen - verstopping
Ik moest dit drinken wegens erge last van buikpijn waarschijnlijk wegens een erge verstopping, ik lag op de kinderafdeling en mocht kiezen tussen zelf proberen of een neussonde. Ik heb gekozen om het zelf te drinken en dit ging erg goed. De eerste slokken moest ik nemen waar de arts bij was om te kijken hoe ik het vond smaken en natuurlijk was dit erg vies, ik moest de eer[lees meer...]ste dag 4 liter en heb het goed weggekregen, ik heb met een rietje gedronken zodat ik mijn neus dicht kon knijpen en in een keer een beker leeg kon drinken dit ging goed totdat ik mijn neus opendeed en begon te kokhalzen. Dus ik geef de tip wat mij hierna erg goed heeft geholpen om een beker ranja ernaast te zetten en na dat je je beker leeg hebt eerst een paar slokken ranja te drinken voordat je je neus weer opendoet, ik heb dit 3 dagen achterelkaar moet drinken iedere dag 4 liter.

10-10-2016 | Vrouw | 46
macrogol/elektrolyten (1)
Darmproblemen - verstopping
Vrezelijk van smaak, moest het innemen als 1 liter toedieningen, bijna niet te doen. Totaal onduidelijk waarom ik deze zo onsmakelijke medicijn moest nemen en niet een ander laxeermiddel.

25-04-2016 | Vrouw | 33
macrogol/elektrolyten (3l)
Constipatie
Kleanprep gebruikt wegens ernstige constipatie. In vergelijking met 2006 is de smaak van kleanprep er echt veel op vooruit gegaan. Het drinken ging dus goed. De effectiviteit was voor mij een enorm pluspunt. Ik hoop dat ik het niet meer tegen moet komen, maar als het moet dan moet het.

17-05-2013 | Vrouw | 15
macrogol/elektrolyten
Darmproblemen - verstopping
Ik zat heel erg verstopt toen ik in het ziekenhuis lag (7weken) ik had al van alles gehad van pillen tot xpreap maar niets hielp, dus kreeg ik Klean prep. Ik lag op de kinderafdeling en daar krijg je het meestal via een neussonde. Was ik wel blij mee trouwens want het was heel erg vies. Ondanks dat het gelijk naar mijn maag ging werd ik super misselijk, overgeven, en hyper[lees meer...]ventileren en diarree natuurlijk. Uiteindelijk heeft het wel geholpen.

23-11-2013 | Man | 63
macrogol/elektrolyten (1000mg)
Constipatie
twee dagen na dikke darm onderzoek kon ik bijna niet meer plassen, er kwam bloed mee en het ging pijnlijk. Ook kreeg ik puisten in mijn gezicht. Dit moet iets te maken hebben met dit onderzoek/Klean Prep. Wie heeft deze ervaring ook?