levetiracetam

Bij  EpilepsieX

05-10-2021 | Vrouw | 72

21-09-2021 | Vrouw | 72
Epilepsie
Keppra is effectief maar de bijwerkingen zijn heel vervelend

22-02-2020 | Man | 63
Epilepsie
Ik ben geholpen met dit medicijn maar het vervelende, ik val geen gram af zelfs niet bij sporten, dieet ea ...zeer opmerkelijk en ik moet bijgevolg dagelijks op mijn voeding letten

13-01-2022 | Man | 61
Epilepsie
omdat het zo ging mocht ik van mijn specialist medicijnen verminderen, ik gebruik tabletten keppra 500 mg. door het verminderen had ik ook tabletten van 250 mg nodig, deze kreeg ik maar na circa 9 maanden ben ik hiermee gestopt want ze hadden vele bijwerkingen, ik voelde mij niet meer 100 %. ik ben weer teruggegaan naar mijn oude tabletten en na circa 5 weken was het oude [lees meer...]gevoel weer terug. maar nu is het maar hopen dat ik ook weer eetlust krijg, want dit is een bijwerking van keppra.

19-04-2021 | Man | 61
Epilepsie
ik heb ook keppra 250 mg geprobeerd i.p.v. 500 mg. maar ik merkte niets, geen verschil.

16-08-2020 | Man | 61
Epilepsie
Na mijn hersentumor operatie op 8 juni 2018 werd ik getroffen door een grand mal epileptische aanval op de intensive care...vervolgens een hersenbloeding waardoor ik 3 maanden rechtszijdig verlamd was en niet meer kon praten (afasie). Gelukkig ben ik daar grotendeels van hersteld en kan weer lopen en praten...Vanaf mijn eerste epileptische aanval in het ziekenhuis kreeg ik[lees meer...] 2X daags 750mg. Keppra...en in het verpleeghuis waar ik 3 maanden revalideerde werd de dosis op mijn verzoek teruggebracht naar 2X daags 500mg. omdat de huid onder mijn voetzolen begon los te laten...Nu gebruik ik nog maar 2X daags 250mg...dit bevalt goed...heb al bijna 1 jaar geen epileptische aanval meer gehad.

23-07-2020 | Vrouw | 61
Epilepsie
Toen ik 2x daags 750mg ging goed maar na verhoging savond niet tril in benen en moe reden verhoging snachts een aanval heb gehad

02-11-2021 | Vrouw | 58
Epilepsie
Ernstig ongeluk bloeding coma stress Na meningeoom beter Griepprik gehad na een uur epileptische aanval

24-09-2021 | Man | 57
Epilepsie
Vorig jaar zware aanval gehad. Geen oorzaak ontdekt

03-01-2021 | Man | 56
Epilepsie
Ik naam eerst depakine 500 Mg smorgens en savonds en kon amper schrijven van de bevingen. Ik was wel van mijn 17 j tot 53j aanvalsvrij. Ik ben toen bij een andere arts terecht gekomen en moest. Mijn depakine afbouwen tot 0mg maar ik moest 150mg lamictal bij nemen bij de 500mg depakine. Zo kon de depakine afgebouwd worden. Als wonder boven wonder begon mijn geschrift duid[lees meer...]elijker en mooier te worden. Mijn bevingen gingen. Ik praatte ook terug normaal. Ik heb toen 2j 150mg lamictal genomen. ik voelde me opperbest en heb een 1/2 j gestopt met de medicatie. Mijn bloedspiegel bleef zeer goed. 59, terwijl 63 perfect is. Een half jaar later verder kreeg ik plotseling een aanval. Toen moest ik 750 Mg depakine en 125mg lamictal innemen en moest op twee maanden mijn depakine op 2m tijd terug afbouwen naar 0mg. De volgende maand kreeg ik terug een aanval. Mijn dosis lamictal was te weinig. Mijn bloedspiegel was van 59 naar 27 gegaan. Extreem laag vandaar de aanval.. Ze verhoogde de lamictal van 125 naar 150mg. Een maand later kreeg ik terug een serieuxe aanval bij een wandeling. Een tand kwijt, net naast oog 4x4 cm gezichtsveld weg. Dus openvlees. Een groot gat in de wenkbrauw dat genaaid moest worden en een dikke rechter knie.. Hier ben ik begonnen met 750mg smorgens en savonds keppra te nemen met 150mg lamictal. Mijn bloedspiegel ging van 27 stilletjes terug omhoog. Ik moest meer keppra nemen. Nu neem ik smorgens smiddags savonds 1g keppra + 200mg lamictal. Op t eind van deze maand januari 2021 moest terug bloed laten nemen. Ik ben crieux naar de waarde vd bloedspiegel. Eind maart moet ik terug op onderzoek. Sinds sept 2020 heb ik t nimmer gehad. Ik mag terug met de auto rijden. Op mijn e-bike rijden. Maar heb wel wat schrik op beide voertuigen. Wat normaal is blijkbaar.

15-08-2021 | Man | 55
Epilepsie
Wegens een hersentumor en daardoor epilepsie, gebruik ik al langere tijd (14 jaar) keppra/levetiracita,. Omdat ik onlangs meer last keer en opnieuw geopereerd moest worden is de dosis verhoogd naar 2* 1500 mg per dag. Het werkt goed maar de bijwerkingen zijn nu wel duidelijker merkbaar: slaperig, futloos, geen zin meer in sex.

18-03-2021 | Vrouw | 55
Epilepsie
Na een hersentumoroperatie in 2012 kreeg ik partiële epilepsie aanvallen en heb diverse anti-epileptica voorgeschreven gekregen. keppra of in mijn geval levetiracetam (soortnaam) werkt uitstekend ik ben al een aantal jaar aanvalsvrij. Ik heb last van slechts één bijwerking en dat is slaperigheid overdag.

25-05-2020 | Vrouw | 49
Epilepsie
Ondanks een actieve levensstijl en een gebalanceerd dieet, val ik niets af (kwam na de voorschrijving van Keppra 5 kg aan, alsof er met een toverstaf bij werd getoverd) . In het begin ontzettend veel moodswings. Ik voel me emotioneel vlak. Geen hongergevoel.

24-11-2020 | Man | 48
Epilepsie
Werd gestoorde EEG gedaan. Sinds enkele maanden neem ik dit spul. Wel gratis maar geen voordeel bij. Waarom het moet weet ik echter niet.

21-03-2021 | Vrouw | 44
Epilepsie
Voor mij de ergste horror periode (lichamelijk) in mijn leven. Geen controle over mijn lichaam meer.

29-11-2021 | Man | 43
Epilepsie
Gebruik nu al 14 jaar keppra na het krijgen van epilepsie door een hersentumor. Aan geopereerd en radiotherapie gehad. Ben begonnen met 2 maal daags 500mg , maar door der loop de jaren toch weer insulten gehad en daardoor dosering verhoogd. Ook in overleg met arts afgebouwd maar dit veroorzaakte weer insulten. Apotheek een B merk gehad en dat ging ook verkeerd. Nu gebruik [lees meer...]ik 2 maal daags 1250mg en 250mg lamotrigine. Dus bijwerkingen zijn aanwezig maar kan er redelijk mee leven. Maar we zijn er nog;)