Ervaringen met Lyrica

Bij  EpilepsieX

Aangezichtspijn (32 meningen)
Polyneuropathie (28 meningen)
Chronisch pijnsyndroom (14 meningen)
Neurofibromatose (2 meningen)

Rivotril (191 meningen)
Gabapentine (166 meningen)

19-06-2008 | Man
Epilepsie
veel bijwerkingen. het aantal toevallen nam toe na gebruik van het medicijn binnen enkele dagen.toevallen zijn heftiger en ik loop constant met spanning in mijn arm alsof er een volgende aanval aankomt. ook ik heb ik veel last van een droge tong en net of die twee keer zo dik is.ik neem nu nog 75mg moet naar 150mg.

30-08-2017 | Vrouw | 64
pregabaline (300mg)
Epilepsie
Voorgeschreven door neurologe door epileptische aanval na ongeval. Verhoogd door vaatchirurge in verband met beschadiging zenuwbanen. Dit doordat operatie met lange wachttijden erg laat kon plaatsvinden zodat er al wat zenuwbanen beschadigd waren. Heb ook Morfine dus alles bij elkaar best wel wat. Duizeligheid komt onverwacht op en gaat samen met een enorm slaap gevoel. [lees meer...]Als ik even een half uurtje ga slapen gaat het ineens weer stukken beter, dus ook al vind ik het zonde van de dag gun ik mezelf dat half uurtje slaap als ik er behoefte aan heb want dat geeft dan toch een enorme meerwaarde van mijn leven. Niet klagen maar dragen. Keuzes maken in je leven. Voor wat hoort wat dus gewoon voor jezelf kiezen en accepteren dat er soms wat vervelende dingen bij horen. Ik wens iedereen succes met dit middel.

01-03-2012 | Vrouw | 51
Epilepsie
Ik heb al jaren epilepsie ook met grote aanvallen. Ik heb veel verschillende medicijnen gehad en nu slik alweer een tijdje Lyrica samen met lamital, Tegenwoordig is mijn grootste probleem het gebrek aan geheugen. En concentratie en alles wat er zo'n beetje bijhoort. Ik heb al een Nervus Vagus Stymulator ingebouwd gekregen maar het lijkt alsof mijn geheugen steeds verder ac[lees meer...]hteruit gaat. Ik heb geen Altzheiner maar slik wel Lyrica. Ik ga dus nu onderbegeleiding van de Neuroloog de Lyrica afbouwen. Ik begin nu enkele afkickverschijnselen te krijgen.(tintelende linkerkant(hand/voet/oor)/snel moe/ woorden door elkaar husselen en zo nog wat dingetjes. Herkent iemand hier iets in en kan /wil deze of gene mij er iets over vertellen.