Celebrex

celecoxib

Bij  ReumaX

Artrose (19 meningen)
Ziekte van Bechterew (5 meningen)
Gewrichtsontsteking (4 meningen)
Artritis psoriatica (3 meningen)
Gewrichtspijn (2 meningen)
Artrose van de wervelkolom (2 meningen)
Chronisch pijnsyndroom (1 mening)
Lage rugpijn (0 meningen)

02-05-2014

Reuma

Ik heb Celebrex een behoorlijke lange tijd dagelijks geslikt maar ik merkte nauwelijks verschil. Ik heb door een reumatische (achtige) aandoening dagelijks pijn in bijna al mijn gewrichten. Na het product ongeveer 3/4 jaar gebruikt te hebben kreeg ik last van mijn maag. Misselijk, contact opboeren etc. Het bleek een maagzweer te zijn die waarschijnlijk is ontstaan door het[lees meer...] constant innemen van (in mijn geval dus) Celebrex. Ik ben per direct met de rommel gestopt, en mocht ook geen Ibuprofen meer slikken. Ik slikte een tijdje een aantal paracetamol per dag maar dat helpt weinig.
03-11-2013

Reuma

Ik heb fibromyalgie en palindroomreuma. Momenteel heb ik een schouderprobleem. Omdat ik darmproblemen hebben krijg ik nu celebrex 100 mg. Ik hou er inderdaad wat meer vocht van vast, maar slik dan af en toe een plaspil - 1 a 2 keer per week. Na het stoppen verdwijnt het vocht vanzelf. Ik hou wel mijn bloeddruk in de gaten, heb dus zelf een meter. Voor de rest ben ik blij [lees meer...]dat ik iets krijg waar ik geen darmproblemen van heb. - heb diverticulitis en diclofenac en ibuprofen kan ik maar 3 dagen nemen.
02-08-2012

Reuma

hallo, ik gebruik celebrex 200 al zo een 2,5 jaar ongeveer.Ben tevreden,alleen ben ik er nu kilo s van aan aan het komen...wie heeft dit ook?staat ook in de bijsluiter...dit vind ik wel vervelend. Slik 2 keer dgs een capsule van 200,,maar sinds 2 wkn probeer ik 1 capsule...tja voel me stijver,en wat meer pijn maar redelijk uit te houdenhet zijn dan ook warme dagen nu en [lees meer...]beter voor lichaam maar wat als kouder wordt....dan weer 2 keer een capsule.
14-06-2012

Reuma

Heb sinds jaren reuma waar ik de nodige medicatie voor krijg. Ongeveer een half jaar geleden is hier de ziekte van Tieze bij gekomen, ook een vorm van reuma waarvan je een stekende pijn in het borstbeen krijgt, mn s nachts. Hierdoor is slapen erg moeilijk. Reumatoloog schreef Celebrex voor omdat dit weinig effect op de maag zou hebben. Al na enkele dagen kreeg ik problem[lees meer...]en zoals verwardheid, concentratie problemen, misselijk, overgeven, diarree, zweten. Inmiddels gestopt met dit medicijn.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (512) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (482) - Antibiotica - penicillines breedspectrum