categorie

Antidota (bij vergiftiging)

Vergelijk de ervaringen met medicijnen in de categorie

De laatste ervaringen in de categorie: Antidota (bij vergiftiging)

04-10-2023 | Vrouw | 59
Artrose
Ik los de magnesium op in glas water voor het slapen gaan en toch krijg ik elke nacht krampen in me benen. Tevens ben ik aan het afbouwen met Tramadol tegen chronische pijnklachten. Inmiddels kreeg ik afkickverschijnselen door het afbouwen. Hoofdpijn misselijkheid zonder braken. Verder ben ik er achter gekomen dat er grapefruit in is verwerkt. Dat mag ik niet hebben

15-06-2023 | Man | 81
Hartfalen
Week in ziekenhuis gelegen en daarna dit medicijn? Eetlust 80% weg!

28-12-2022 | Vrouw | 5
Hoofdluis
Eerste keer gehele haar vet gemaakt met deze zooi.. Na uit spoelen gekamd en alleen maar levende luizen. Na nog een met te behandelen met nóg meer spul was de helft ongeveer dood. Volgende dag na kammen weer allemaal mini luizen. Waardeloos dus.. En dat voor €17!!

14-02-2022 | Vrouw | 48
4-dimethylaminofenol
Ik ben de heledag suf en slaperig

11-09-2020 | Man | 74
Diabetes type 2
Ik kon de deur bijna niet meer uit vanwege zeer ernstige en plotselinge diarree op onverwachte momenten.

18-08-2020 | Man | 79
4-dimethylaminofenol
Krijg het glas niet gebroken , wel met een tang , het glas vlieg over al heen. Kan dit niet in anderen buisje waar je met de naald de spuit kant vullen ? M.V.G

21-06-2020 | Man | 49

05-10-2019 | Man | 76
Abnormaal vaginaal bloedverlies
Activatimail nooit gekregen, wel een gewijzigd paswoord. Daarmee in gelogd en dat gaat lekker niet. Opnieuw een account aanmaken gaat ook niet want dan volgt mededeling dat die al bestaat. Contact opnemen gaat ook niet: dus dan maar op deze wijze. (Red: we hebben uw account handmatig voor u geactiveerd, m aar u kunt ons altijs bereiken via ons contactformulier of direct[lees meer...] via info@mijnmedicijn.nl.

Exjade

11-09-2019 | Man | 43
deferasirox
Resultaten van de medicatie na 6 maanden zijn nog niet om over naar huis te schrijven. Bijwerkingen: dunne ontlasting en soms acute buikkramp en dan moet je echt direct naar het toilet om een explosie te voorkomen.

Exjade

22-11-2012 | Vrouw | 50
deferasirox
Ik heb een zeldzame bloedziekte waarbij door het ontbreken van een gen mijn rode/witte bloedcellen en bloedplaatjes afgebroken worden. Door de vele bloedtrasnsfusies heb ik ijzerstapeling gekregen.Ik gebruik nu Exjade en heb last van slapende handen en voeten. Las al dat het nakijken van b12 erg belangrijk kan zijn. Sommige medicijnen verstoren de mineralen en vitaminen b[lees meer...]alans in het lichaam alswel tevens de darmflora..Gelukkig zijn steeds meer artsen en laboranten hiervan doordrongen geraakt. Men beseft dat door deze disbalans weer in orde te brengen het medicijn beter zijn werk kan doen. Dat betekent dus dat een aanvulling van vitaminen alswel suplementen voor de bevordering van de darmflora crusiaal kunnen zijn! Het helpt het systeem extra om te genezen en te verwerken.

Cardioxane

12-09-2012 | Man | 62
dexrazoxane
Bloedverdunning

16-06-2012 | Man | 72
4-dimethylaminofenol
Na een snee in mijn vinger tijdens het schoonmaken van een tropisch aquarium behoorlijke onsteking met uitzaaiingen (ontstane wondjes op de rest van mijn arm.) 6 maal ,.Een kuur gekregen met Doxycycline accord. 2x 100 mg /dag geen bijwerkingen maar kijk uit met zonlicht snel verbranden rode uitslag. Nu na 7 maanden alles weer normaal met enige blijvende verkleuringen [lees meer...]van de huid ter plaatse van de wondplekjes. Ik vind dat ik nu maar stop met de medicijnen, want anders krijk ik misschien een leveraandoening of iets dergelijks. Zo kom ik van de regen in de drup. Kijken hoe het gaat. groeten paul

Categorieën met de meeste ervaringen

Depressie - antidepressiva SSRI (6319)
Anticonceptie - overig (4476)
Cholesterol (3277)
Depressie - antidepressiva overig (3110)
Psychose / schizofrenie - antipsychotica (2862)
ADHD - psychostimulantia (2533)
Pijn - morfine-achtigen (2516)
Verslavingsziekten (2301)
Pijn (2254)
Bloeddruk - betablokkers (1916)
Maagzuur - protonpompremmers (1779)
Diabetes (suikerziekte) - orale middelen (1706)
Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend) (1663)
Anticonceptie - eenfase (1590)
Angststoornissen (1571)
Bloed / stolling - thrombose (bloedstolsels) (1445)
Antibiotica - urineweginfectie (1270)
Depressie - antidepressiva TCA (1229)