www.mijnmedicijn.nl

DNA tests - uitbreiding aanbod

GRATIS QUIZ over jouw DNA

Bij elke Farmacogenetische test krijg je nu gratis een zelftest / quiz met leuke wetenswaardigheden uit jouw DNA.

Iedereen weet dat je haarkleur en de kleur van je ogen door je DNA worden bepaald. Je DNA heeft echter niet alleen invloed op je uiterlijk maar op alle processen in je lichaam. Je haar- en oogkleur zijn gemakkelijk te zien. Via deze quiz ontdek je een paar kleine weetjes die je niet zo snel aan de buitenkant kunt zien, zoals:

- kom jij snel aan van vet eten?

- is er een grote kans dat jij kaal gaat worden?  heb jij dik of dun haar?

- wat zegt jouw oorsmeer over de hoeveelheid zweet die je aanmaakt

- hoe reageer jij op het drinken van alcohol?

- ben jij lactose intolerant?

ZOMERKORTING op de farmacogenetische test!

Ons aanbod in DNA testen wordt steeds verder uitgebreid en dat vieren wij graag met een eenmalige korting:

20 euro zomerkorting met de code Zomer20

Elke DNA test die je nu koopt, kun je later altijd nog uitbreiden met onze nieuwere modules, zoals de

- HLA module naar het afweersysteem

- Module naar ziekte-risico's

De module naar ziekte-risico's kijkt naar ziekten waar actie op ondernomen kan worden om ontwikkeling of verergering van deze ziekten te voorkomen. Hij is opgezet om te helpen, niet om schrik aan te jagen.

Onze farmacogenetische test

Onze Farmacogenetische test is in de laatste maanden met een aantal verbeteringen uitgebreid, zoals:

1. Het afnemen van wangslijmvlies is de belangrijkste stap bij een DNA test, want alleen een goed monster geeft een goed testresultaat. Dit is nu gemakkelijker gemaakt met een vernieuwde swab en een aangepaste handleiding met duidelijke plaatjes.
  2. Onze nieuwe verpakking is een cadeautje om te krijgen (of te geven!) en maakt de DNA test overzichtelijk: volg de handleiding en stuur het ons eenvoudig terug met de mooie blauwe retourenvelop.

3. De rapportage is zeer uitgebreid en overzichtelijk opgezet. Bij elk gen komt een duidelijke beschrijving van zijn rol in het lichaam en een uitleg bij jouw persoonlijke testresultaat.

4. Het invullen van medicatie is eenvoudig en wordt direct weergegeven in de farmacogenetische module.

5. De rapportage is uitgebreid met een module voor zorgverleners, zodat de resultaten eenvoudig gedeeld kunnen worden. De zorgverlener krijgt bovendien wetenschappelijke achtergronden en functionaliteiten om jouw medicatie te kunnen optimaliseren.

over mijnmedicijn.nl |  privacy |  disclaimer |  links |  sitemap |  contact