Dna testen

Leer jezelf kennen door onze DNA testen

• De DNA gegevens zijn van jou - incl ruwe data!
  • Overzichtelijk en begrijpelijk rapport.
  • Zorgverleners-rapportage in te zetten naar wens - eenvoudig beheer over inzage-rechten
  • Bekijk je resultaten in een browser of in de mijnmedicijn-app.
  • Eenmalige test, jouw DNA verandert niet.

Ook goed om te weten...

• Moderne technologie met moderne beveiliging van jouw data!
  • Wij staan klaar voor jou en jouw medische zoektocht!
  • Wij staan bij de inspectie geregistreerd als apotheek en streven dus ook naar de hoogste kwaliteit die hoort bij deze registratie.

RAPPORTAGES - GROOT

Personal Medicine

Ontdek hoe jouw lichaam omgaat met medicatie.

Hoge nauwkeurigheid

Uw arts / apotheker kan er doseringen van medicijnen mee aanpassen

Meest uitgebreide medicijnpaspoort

Van 28 genen die een rol hebben bij de verwerking van medicijnen wordt de activiteit bepaald

Per medicijn weergave van jouw gevoeligheid
Ziekte - risico's

Analyse van meer dan 15.000 bruikbare varianten van 59 genen die verband houden met mogelijke ernstige gezondheidsproblemen.

Naar de richtlijnen van de American College of Medical Genetics (ACMG).

Voorbeelden zijn:
- hart- en vaatziekten;
- familiaire hypercholesterolemie;
- borstkanker;
- diverse soorten darmkanker

(*) Rapportage begin 2021 beschikbaar

RAPPORTAGES - ADD-ONs

Immuunsysteem

Het menselijke HLA-complex bevat genen die de immuunfunctie regelen. Bij orgaantransplantaties wordt hiermee bijvoorbeeld een zo goed mogelijke ‘fit’ gezocht.

Ook wordt het in verband gebracht met risico’s op verschillende aandoeningen en hoe goed je lichaam om kan gaan met bepaalde indringers.

Deze rapportage bevat tevens meerdere genen die door vermindering van de antivirale afweer in verband worden gebracht met een ernstiger verloop van COVID. Belangrijke informatie voor (extra) beschermingsmaatregelen en voor de artsen bij ziekte.
Hoe goed ken jij je eigen genen?

Bepaal met een kleine quiz hoe goed jij kan voorspellen wat er in jouw genen staat geschreven.

Ontdek onder andere hoe jouw oorsmeer is opgebouwd, of je het kaalheids-gen (m) hebt, of je snel(ler) dronken wordt en of je sneller dan gemiddeld aankomt van vet eten.

(*) Bij afname van een grote rapportage.
Gratis (*)

Mondkapje gratis bij uw bestelling!

Winkelmandje

Je Winkelmandje is leeg.