www.mijnmedicijn.nl

Nieuwsbrief Mrt-Apr'20

Informatie coronavirus / COVID-19

Op zoek naar betrouwbare informatie over het coronavirus en de mogelijke symptomen die erbij horen:

Symptomen coronavirus

Symptomen die kunnen optreden na een besmetting met het coronavirus (ontwikkeling van de ziekte COVID-19) kunnen zich ontwikkelen na 2 tot 14 dagen na blootstelling en kunnen zijn:

• Koorts
  • Hoesten
  • Kortademigheid of moeite met ademhalen

Andere symptomen kunnen zijn:

• Vermoeidheid
  • Spierpijn
  • Loopneus
  • Keelpijn
  • Tijdelijk verlies van smaak of geur

De ernst van COVID-19-symptomen kan variëren van zeer mild tot ernstig. Sommige mensen hebben geen symptomen. Mensen die ouder zijn of bestaande chronische medische aandoeningen hebben, zoals hart- of longziekte of diabetes, lopen mogelijk een hoger risico op een ernstiger verloop van deze ziekte.

DNA-Laboratorium tijdelijk gesloten

Het laboratorium dat de bepaling van onze DNA testen uitvoert is tijdelijk gesloten vanwege het coronavirus.

Wij zijn echter gewoon aan het werk en verwerken elke nieuwe DNA order direct! Wij zorgen dat uw test direct bij het lab is zodra het lab weer open gaat.

Hoe werkt een order:

• U bestelt uw Personal Medicine test op mijnmedicijn
  • Uw testkit komt per post naar u toe zodra uw order bij ons binnen is.
  • U kunt rustig de testkit en de handleiding bekijken zodat u op de juiste manier DNA afneemt.
  • U volgt de aanwijzingen in de handleiding en retourneert het buisje in de retourenvelop - eenvoudig met het antwoordnummer direct in een brievenbus.
  • Uw resultaten vindt u terug in uw account, zodra het lab ze heeft bepaald - u krijgt van ons een e-mail als ze beschikbaar zijn!

Wij hopen dat u blijft denken aan uw gezondheid en uzelf een Personal Medicine test naar farmacogenetica gunt, juist nu!

Bekijk onze video

voor een heldere uitleg over onze test.

over mijnmedicijn.nl |  privacy |  disclaimer |  links |  sitemap |  contact