www.mijnmedicijn.nl

Coronavirus / COVID-19 symptomen

Symptomen bij coronavirus / COVID-19

Via onze poll verzamelen we de symptomen die lijken te horen bij COVID-19, de ziekte veroorzaakt door het nieuwe coronavirus.

Bekijk nu welke symptomen anderen ervaren:

COVID-19 symptomen

Help ook symptomen verzamelen en vul onze poll over het coronavirus en COVID-19 in!

Mijnmedicijn zorgt voor patiënt-veiligheid in tandheelkunde

Onze tandartsen-module is nu uitgebreid met een coronavirus / COVID-19 vragenlijst om het risico op besmetting van en via zorgverleners in te kunnen schatten.

Mijnmedicijn heeft een speciale module voor tandartsen en mondhygiënisten onder de naam meamedica | dental.

Tandartsen / mondhygiënisten kunnen zo een samen met hun patiënten het effect van al vastgestelde aandoeningen, de resultaten van de medische vragenlijst en het medicijngebruik van de patiënt op de tandheelkundige behandeling en orale gezondheid checken, zoals:
- het effect van medicijnen op de mondzorg
- het effect van ziekten op de mondzorg

Zo kunt u thuis op uw gemak uw medische voorgeschiedenis invullen op mijnmedicijn en heeft de tandarts / mondhygiënist de laatste informatie over de effecten van uw medicijnen en aandoeningen op uw mondgezondheid.

Juist nu het coronavirus heerst, is het van het grootste belang om verspreiding zoveel mogelijk te beperken. Iedereen heeft een tandheelkundige behandeling nodig en een goede inschatting van mogelijke symptomen van COVID-19 is erg belangrijk voordat u een bezoek brengt aan de tandarts of mondhygiënist.

We beperken de verspreiding van het coronavirus samen!

DNA resultaten delen met uw zorgverlener

Voor zorgverleners is er een geheel nieuwe module gelanceerd: meamedica | pro.

Deel uw DNA resultaten eenvoudig vanuit uw account op mijnmedicijn met uw zorgverlener !

Uw zorgverlener ontvangt niet alleen de resultaten uit de DNA test, maar tevens achtergronden en literatuur-referenties, zodat er eenvoudig meer informatie gevonden kan worden als de situatie dat vereist.

Tevens worden de DNA resultaten overzichtelijk gekoppeld aan het medicijngebruik om een optimale inzet van DNA gegevens in een behandeling te vergemakkelijken.

Uit te wisselen informatie:

- DNA uitslagen (met achtergronden)

- medicijngebruik

- aandoeningen

- allergieën

- medische vragenlijsten

Ook anamnese en de nieuwe coronavirus / COVID-19 risico-inschatting zijn beschikbaar!

over mijnmedicijn.nl |  privacy |  disclaimer |  links |  sitemap |  contact