www.mijnmedicijn.nl

Wij vieren DNA-dag!

Gratis immuunrapportage bij bestelling van een DNA-test

DNA-dag wordt jaarlijks gevierd ter herdenking van twee bereikte mijlpalen op het gebied van genetica: de ontdekking van de dubbele helix en de voltooiing van het Human Genome Project.

In april 1953 introduceerden James Watson en Francis Crick, met de hulp van Rosalind Franklin, de dubbele helixstructuur van DNA. Precies 50 jaar na deze baanbrekende ontdekking, in april 2003, bereikten wetenschappers de monumentale prestatie van het sequentiëren en in kaart brengen van alle genen die deel uitmaken van het menselijk genoom door middel van het Human Genome Project. Dit project heeft sindsdien een cruciale rol gespeeld in tal van wetenschappelijke doorbraken.

We vieren DNA-dag met een speciale korting op onze DNA-testen! Bij aankoop van de DNA-Test Personal Medicine of de DNA-Test Actionable Diseases, ontvangt u gedurende een beperkte tijd de DNA-Test Immuunsysteem gratis! Dit is het perfecte moment om je DNA te verkennen. Mis deze kans niet om de geheimen van je genetische code te ontrafelen en meer over jezelf te ontdekken. Bezoek vandaag nog onze website voor meer informatie en profiteer van deze geweldige deal!

Minder bijwerkingen met onze DNA testen

Het team van mijnmedicijn viert DNA dag!

Gun jezelf alle voordelen met een van onze DNA testen. Vanwege DNA dag krijgt iedereen een gratis immuunrapportage bij een DNA test.

Benieuwd naar wat letterlijk jou jou maakt?

Bekijk wat jouw DNA je kan leren over:

• Minder bijwerkingen bij medicijngebruik
  • of statines voor jou geschikt zouden kunnen zijn,
  • welk antidepressivum bij jou kan passen,
  • of je een worrier of een warrior bent,
  • of je bepaalde anticonceptiva (de 'pil') moet mijden,
  • welke middelen tegen hoge bloeddruk het beste bij jou passen,
  • hoe jouw lichaam reageert op infectieziektes,
  • of je een hogere kans hebt op verschillende aandoeningen
  • en nog veel meer.

Geen enge resultaten maar eerlijke informatie waar je gezonder mee kan leven.

Bovendien is onze apotheker altijd beschikbaar om je uitleg te geven en bij te staan.

Nu gratis immuunrapportage bij een Personal Medicine of een Actionable Diseases DNA test *

over mijnmedicijn.nl |  privacy |  disclaimer |  links |  sitemap |  contact