www.mijnmedicijn.nl

Februari: Liefde voor jezelf door je DNA te kennen

kortingscode: Valentine2024

Vier deze Valentijnsdag niet alleen de liefde die je met anderen deelt, maar omarm ook jezelf en leer je eigen DNA begrijpen.

Net zoals we de diepste nuances van het hart van onze partner proberen te ontdekken, geeft het begrip van onze eigen genetische samenstelling ons de kans om geïnformeerde beslissingen te nemen over onze gezondheid en welzijn.

Gratis add-on rapportage Obesitas of Immuunsysteem bij DNA test met kortingscode : Valentine2024

Door goed voor ons lichaam te zorgen en onze genetische aanleg mee te nemen in medische afwegingen, kunnen we een liefdevolle relatie met onszelf creëren.

Dus geef jezelf deze Valentijnsdag het ultieme teken van liefde:  de kennis van je DNA, want ware liefde begint met van jezelf houden.

Liefde voor jezelf = gun jezelf minder bijwerkingen

Bekijk wat jouw DNA je kan leren:

• minder bijwerkingen bij medicijngebruik,
  • jouw kans op heftige bijwerkingen bij gebruik statines,
  • welk antidepressivum bij jou past, en welke juist niet,
  • of je een worrier of een warrior bent,
  • of je bepaalde anticonceptiva (de 'pil') beter kunt mijden,
  • welke middelen tegen hoge bloeddruk het beste bij jou passen,
  • hoe jouw lichaam reageert op infectieziektes,
  • of je een hogere kans hebt op verschillende aandoeningen
  • en nog veel meer.

Eerlijke informatie om gezonder te kunnen leven!

Onze apotheker is altijd beschikbaar om je uitleg te geven en bij te staan.

Met de kortingscode Valentine2024 krijg je nu gratis een immuunrapportage of een Obesitas rapportage bij een Personal Medicine of een Actionable Diseases DNA test *

* Kortingscode inwisselbaar op mijnmedicijn.nl bij aankoop van een DNA test Personal Medicine of een DNA test Actionable Diseases. Kortingscode geeft recht op een gratis add-on rapportage, keuze uit Immuunsyteem en Obesitas. Korting wordt direct toegepast wanneer de add-on rapportage aan de winkelwagen wordt toegevoegd. Kortingscode is niet achteraf inwisselbaar.

over mijnmedicijn.nl |  privacy |  disclaimer |  links |  sitemap |  contact