lees de ervaringen

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

19-03-2017

Angina pectoris

Ik vind het troep, word er ontzettend moe van, slapeloosheid, duizeligheid en een droge mond.
16-03-2017

Aangeboren hartafwijking

ik weet niet of dit medicijn de oorzaak is,van het hyperventileren, maar ik weet wel dat het niet helpt tegen hartritmestoringen die ik helaas heb..
03-03-2017

Metoprolol (metoprolol)

Geslikt tegen migraine. Na een aantal maanden werkte het perfect en had ik geen aanvallen meer. Nu heb ik echter zoveel last van de bijwerkingen dat ik nog wat anders ga proberen; Candesartan. Mocht dat niet helpen, dan keer ik terug naar Metoprolol want migraine wil ik echt niet meer en neem ik de bijwerkingen voor lief
28-02-2017

Metoprolol (metoprolol)

ik gebruik 2 maal daags 100 mg metropolol, maar krijg bijwerkingen: duizelig, slaap slecht, ben gewoon mezelf niet. Nu kan ik niet zomaar stoppen, maar is mijn vraag is er een ander middel die ook de bloeddruk verlaagt in combinatie met bloedverdunners?
17-02-2017

Metoprolol (metoprolol)

Het was bijna de dood van mijn moeder geweest dit medicijn, toen zij vorig jaar ziekenhuis in en ziekenhuis uit ging, binnen een paar maanden, zei de Co-assistent, wij stoppen alle medicijnen en ze gaat naar de Hospice, want ze zou binnen 3 maanden tijd overlijden. Tot onze grote verbazing knapte ze zienderogen op en voelt ze zich beter dan ooit, ze heeft nu een eigen appa[lees meer...]rtement op verzorgingstehuis, ze heeft geen slaapapneu meer, ze slikt alleen nog maar plastabletten en paracetamol voor de artrosepijn, de bloeddruk is erg goed.
17-02-2017

Hartkloppingen

medicijn gaan gebruiken tegen hartkloppingen, in het begin werkte het goed, maar kreeg na een aantal maanden heftige hartkloppingen, dubbele dosis voorgeschreven. daarna werd ik extreem moe, erg duizelig, slecht slapen, oorsuizen, hoofdpijn en depressief. nu aan het afbouwen, heb gelijk veel meer energie. nog geen hartkloppingen gehad.
08-02-2017

Metoprolol (metoprolol)

Ruim drie jaar gebruikt tegen migraine en verschillende doses gebruikt. Omdat het steeds minder effectief werd, werd de dosis steeds hoger. Altijd migraine blijven houden tijdens gebruik. Laatste maanden 3-4 keer per week last. Daarbij veel last van bijwerkingen: extreme vermoeidheid en duizeligheid. Blij dat ik mee gestopt ben.
05-02-2017

Angina pectoris

Tig keer heb ik gevraagd voor een alternatief middel voor de metoprolol. Bestaat volgens huisarts en specialist niet. Van het begin af aan kamp ik met zware moeheid hoofdpijnen, energieverlies, slaapstoornissen. Je krijgt het dringende advies om af te vallen, maar de metoprolol houdt je hartslag op een laag niveau, al train je je het apezuur, je valt niet af. Het demotivee[lees meer...]rt om hiervoor te gaan. Ik heb op 200 mg gezeten, diagnose angina pectoris, na veel zeuren nu op 2x daags 50 mg, slik er acetylsalicelzuur tabletten, valsartan en atorvastatine bij. Heb eerder het gevoel van de regen in de drup te zijn gekomen. Medicatiebeleid heeft voorkeur boven dotteren,ondanks alle problemen.
Pagina 1 van 7

Mirena (1955) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (791) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (407) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (401) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (340) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Cymbalta (292) - Depressie - antidepressiva overig

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!