lees de ervaringen

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

17-02-2017

Metoprolol (metoprolol)

Het was bijna de dood van mijn moeder geweest dit medicijn, toen zij vorig jaar ziekenhuis in en ziekenhuis uit ging, binnen een paar maanden, zei de Co-assistent, wij stoppen alle medicijnen en ze gaat naar de Hospice, want ze zou binnen 3 maanden tijd overlijden. Tot onze grote verbazing knapte ze zienderogen op en voelt ze zich beter dan ooit, ze heeft nu een eigen appa[lees meer...]rtement op verzorgingstehuis, ze heeft geen slaapapneu meer, ze slikt alleen nog maar plastabletten en paracetamol voor de artrosepijn, de bloeddruk is erg goed.
17-02-2017

Hartkloppingen

medicijn gaan gebruiken tegen hartkloppingen, in het begin werkte het goed, maar kreeg na een aantal maanden heftige hartkloppingen, dubbele dosis voorgeschreven. daarna werd ik extreem moe, erg duizelig, slecht slapen, oorsuizen, hoofdpijn en depressief. nu aan het afbouwen, heb gelijk veel meer energie. nog geen hartkloppingen gehad.
08-02-2017

Metoprolol (metoprolol)

Ruim drie jaar gebruikt tegen migraine en verschillende doses gebruikt. Omdat het steeds minder effectief werd, werd de dosis steeds hoger. Altijd migraine blijven houden tijdens gebruik. Laatste maanden 3-4 keer per week last. Daarbij veel last van bijwerkingen: extreme vermoeidheid en duizeligheid. Blij dat ik mee gestopt ben.
05-02-2017

Angina pectoris

Tig keer heb ik gevraagd voor een alternatief middel voor de metoprolol. Bestaat volgens huisarts en specialist niet. Van het begin af aan kamp ik met zware moeheid hoofdpijnen, energieverlies, slaapstoornissen. Je krijgt het dringende advies om af te vallen, maar de metoprolol houdt je hartslag op een laag niveau, al train je je het apezuur, je valt niet af. Het demotivee[lees meer...]rt om hiervoor te gaan. Ik heb op 200 mg gezeten, diagnose angina pectoris, na veel zeuren nu op 2x daags 50 mg, slik er acetylsalicelzuur tabletten, valsartan en atorvastatine bij. Heb eerder het gevoel van de regen in de drup te zijn gekomen. Medicatiebeleid heeft voorkeur boven dotteren,ondanks alle problemen.
31-01-2017

Aangeboren hartafwijking

vanaf 31 weken zwangerschap opgenomen in het ziekenhuis met een hartslag van boven de 230. sindsdien aan het rommelen geweest met medicatie. bij mij helpt het totaal niet!!! last van bijwerkingen en het idee dat het veel vaker gebeurd. ben nu 5 maanden geleden bevallen van een gezonde dochter en de klachten zouden moeten verdwijnen na mijn zwangerschap, zou door de horm[lees meer...]onen komen. helaas is het alleen maar verergerd. meerdere malen per dag last van mijn hartslag die uit het niets uren 230 slagen per minuut maakt. mijn lichaam raakt hierdoor uitgeput. ze willen me nu gaan opereren. Iemand hier ervaring mee ??
28-01-2017

Metoprolol (metoprolol)

Ik ben een man van 60 jaar. Mensen moeten eens leren niet alles over 1 kamp te scheren. Ieder mens is anders. En ik gebruik dit middel nu inmiddels ruim 2 weken en heb werkelijk geen enkele bijwerking, slaap goed, val, door o.a. sporten, gewoon af, train 4 x per week zonder enige moeite, sport al mijn hele Leven, geen hoofdpijn, zelfs geen koude handen en/of voeten. Ik nee[lees meer...]m dit middel 1 x daags 50MG om 06.00 uur in voor ik naar mijn werk ga. Drink gewoon in het Weekend een lekkere o.a Whiskey of 3. Totaal geen last. En mijn bloeddruk was binnen 5 dagen 82 x 128, en had 1 x Hartritmestoornissen. Waren ook in 3 dagen weg. Topmiddel dus wat ik altijd zal blijven gebruiken. Voel mij werkelijk Supergoed. De mensen die klagen over gewichtstoename moeten misschien eens hun Levensstijl gaan aanpassen.
26-01-2017

Hartritmestoornis

Nadat er na 13 jaar eindelijk werd vastgesteld dat ik een hartritmestoornis had, werd metoprolol voorgeschreven door de cardioloog. Ik neem in de ochtend 100 mg en voor het slapen gaan nog eens 50mg. Voor mij ging er een wereld open. Voor zover ik het kan beoordelen heb ik geen bijwerkingen. Het middel helpt bij mij goed. Ik gebruik het inmiddels al 16 jaar zonder probleme[lees meer...]n.
17-01-2017

Bloeddruk is nu goed.
Pagina 1 van 7

Mirena (1947) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (786) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (402) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (395) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (338) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Cymbalta (291) - Depressie - antidepressiva overig

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!