ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7
06-12-2018

Hartinfarct

Deze zomer een bypassoperatie gehad met 4 omleidingen en gedotterd met 2 stents.Naar huis met een pretpakket aan medicijnen. w.o de Metoprolol 50 mg met dit medicijn heb ik toch wel enige bijwerkingen ondervonden. Zoals ontzettend moe en lusteloos en ook voor mij heel vreemd een depressief en somber gevoel. Kon afgelopen weken i.o.m cardioloog gaan afbouwen naar 25 mg/1[lees meer...]2,5mg en ben nu gestopt. Hoop dat ik me nu beter ga voelen.
21-11-2018

28-10-2018

Metoprolol (metoprolol)

volgens de neuroloog heeft candesartan minder bijwerkingen en metoprolol heeft geen effect met 25 mg.
22-10-2018

Metoprolol (metoprolol)

Ongeveer na een half jaar heb ik enorme last van tintelingen, koude handen en voeten. Zelfs zo erg dat mijn vingers wit worden. Als ik mijn handen onder de warm water houd dan krijgen ze langzaam weer de normale kleur. Wie heeft hier nog meer ervaring mee ? Het is enorm lastig. Vooral de tintelingen ( Net na het eten ) Groetjes Stresskipje.
22-10-2018

Metoprolol (metoprolol)

Gebruik sinds 4 mei dit medicijn en het geeft bij mij mogelijk veel bijwerking. De gehele dag transpireren, slaap kort circa 5 uur per nacht en enorm pijnlijke bovenbenen.
09-10-2018

Hartritmestoornis

25-09-2018

Hartritmestoornis

Ik moest dit medicijn nemen om mijn hartslag te verlagen voor een ct scan van het hart.Moest 2 dagen voor de scan beginnen met innemen.Vond de tablet een verschrikkelijke ervaring.Had na inname van de eerste tablet al de bijwerking dat ik bijna in slaap viel als ik rustig op de stoel zat,waarschijnlijk omdat de hartslag in rust iets te laag was.Als mij een beetje te veel i[lees meer...]nspande kreeg ik enorm veel pijn op de borst.Na even rustig zitten ging dit wel weer over.Kreeg de 2e dag ook een enorm droge mond.op de dag van de scan had ik ook vervelende spierpijn en omdat mijn hartslag op het moment van de scan niet laag genoeg was,kreeg ik via een infuus meer van dit middel toegediend waarna ik een aantal uren flinke hoofdpijn heb gehad en erg duizelig was.Ben opgelucht dat ik dit medicijn niet voor langere tijd hoef te gebruiken.
24-09-2018

Metoprolol (metoprolol)

Beste mensen , ik ben nu aan het afbouwen de Metoprolol en ik heb weer alle bijwerkingen nu ik aan het afbouwen ben maar dan nog heftiger . Ik heb oedeem en verder alles wat in de bijsluiter staat . Maandag ga ik naar de huisarts en ik ben nu 7 weken verder met een halve tablet , ik moest ze doorbreken . Ik voel mij echt wanhopig en ik vraag mij af hoe lang die bijwerkinge[lees meer...]n van het afbouwen duren . Ik kan bijna niet lopen van het vocht over mijn hele lichaam plus de rest narigheid . Ik ben benieuwd hoeveel gram ik nu moet gaan slikken om af te bouwen . Ik hou u graag op de hoogte .
Pagina 1 van 7

Mirena (2089) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (839) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (477) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (458) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (370) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!