ISO 27001

09-10-2018

Hartritmestoornis

25-09-2018

Hartritmestoornis

Ik moest dit medicijn nemen om mijn hartslag te verlagen voor een ct scan van het hart.Moest 2 dagen voor de scan beginnen met innemen.Vond de tablet een verschrikkelijke ervaring.Had na inname van de eerste tablet al de bijwerking dat ik bijna in slaap viel als ik rustig op de stoel zat,waarschijnlijk omdat de hartslag in rust iets te laag was.Als mij een beetje te veel i[lees meer...]nspande kreeg ik enorm veel pijn op de borst.Na even rustig zitten ging dit wel weer over.Kreeg de 2e dag ook een enorm droge mond.op de dag van de scan had ik ook vervelende spierpijn en omdat mijn hartslag op het moment van de scan niet laag genoeg was,kreeg ik via een infuus meer van dit middel toegediend waarna ik een aantal uren flinke hoofdpijn heb gehad en erg duizelig was.Ben opgelucht dat ik dit medicijn niet voor langere tijd hoef te gebruiken.
24-09-2018

Metoprolol (metoprolol)

Beste mensen , ik ben nu aan het afbouwen de Metoprolol en ik heb weer alle bijwerkingen nu ik aan het afbouwen ben maar dan nog heftiger . Ik heb oedeem en verder alles wat in de bijsluiter staat . Maandag ga ik naar de huisarts en ik ben nu 7 weken verder met een halve tablet , ik moest ze doorbreken . Ik voel mij echt wanhopig en ik vraag mij af hoe lang die bijwerkinge[lees meer...]n van het afbouwen duren . Ik kan bijna niet lopen van het vocht over mijn hele lichaam plus de rest narigheid . Ik ben benieuwd hoeveel gram ik nu moet gaan slikken om af te bouwen . Ik hou u graag op de hoogte .
23-09-2018

Hartritmestoornissen

Waardeloos medicijn. Gebruik nu weer Sandoz. Is uitstekend
13-09-2018

Hartritmestoornissen

Na eerder geprobeerd te hebben voor hartritmestoornissen jaren geleden, nu na meerdere invasieve behandelingen en nu pacemakerafhankelijk zijn opnieuw geprobeerd om overgebleven ritmestoornissen in elk geval te verminderen. Bijwerkingen waren net als de eerste keer heftig en werden van dag tot dag nog erger: ritmestoornissen bleven en werden meer, slapeloosheid, kortademig[lees meer...], zware ademhaling, spierpijn/krampen, enorme spierspanning, druk in hoofd/lichte hoofdpijn, slechter zicht, sterk transpireren, snel duizelig, tinnitus, koude intolerantie. Geen optie om ermee door te gaan.
26-08-2018

Metoprolol (metoprolol)

ik kreeg deze medicijnen voorgeschreven ter behandeling van migraine aanvallen. De frequente bleef echter hetzelfde en na verloop van tijd kreeg ik steeds meer last van bijwerkingen. Mijn hartslag daalde geleidelijk aan, tot onder de 40 slagen per minuut. Ik voelde me erg vermoeid en sporten werd lastig door een verminderde conditie. In eerste instantie bleef het aantal mi[lees meer...]graine aanvallen hetzelfde, maar na verloop van tijd ging het van 2 keer per maand naar wekelijks. Ook kreeg ik last van slapeloosheid en een neerslachtig gevoel.
21-08-2018

Metoprolol (metoprolol)

Prima medicijn, had altijd met de warmte last van migraine, aan het begin van de hittegolf al heel frequent een aantal aanvallen gehad, door de huisarts dit middel voorgeschreven gekregen en tot nu toe nergens meer last van gehad. Wel wat bijwerkingen, maar liever dat dan migraine.
19-08-2018

Metoprolol (metoprolol)

In eerste instantie hielp het goed ter voorkoming van migraine-aanvallen. Na vele jaren gebruik bleek ik toch ernstige bijwerkingen te hebben. Laatste tijd daalde steeds de hartslag als ik rustig zat of lag dat ik buiten bewustzijn dreigde te raken. Na druk bewegen werd de hartslag weer normaal. Gebeurde steeds vaker en resulteerde in paniekaanval vanwege dreiging om buite[lees meer...]n bewustzijn te dragen. Abrupt gestopt met medicijnen. Mijn gewicht is aan het afnemen. Al 14 kg eraf, alleen door te stoppen met dit medicijnen. Ook ben ik van mijn chronische vermoeidheid af. Migraine heb ik wel maar probeer alle triggers te verkomen. Qau merk zijn er veel wisselingen geweest omdat de apotheek je elke keer weer wat anders mee geeft.
Pagina 1 van 7

Mirena (2079) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (836) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (470) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (454) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (368) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!