lees de ervaringen

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

10-04-2016

Reuma

Heb het nu 1,5 jaar gebruikt. Begonnen met 25 mg. Na 5 maanden afgebouwd naar 10 mg en nu vorige week zelf gestopt op advies van mijn psychiater. Slik het namelijk tegen de pijn en altijd goed doorgeslapen alleen de afgelopen 2 maanden last van hallucinaties. Keuze was of stoppen of een kleine hoeveelheid anti psychotica erbij slikken. Dus gestopt. Nachten zijn nog ste[lees meer...]eds niet fijn maar nu door pijn en slapeloosheid. Maar wat wel heel fijn is dat de hallucinaties en de angst erbij weg is. Ook fijn is dat ik weer meer energie heb en eetlust is redelijk normaal. Tijdens het gebruik kon ik niet stoppen met eten dus ook veel aangekomen.
07-04-2016

Amitriptyline (amitriptyline)

Ik heb het voorgeschreven gekregen voor mijn angststoornis en voor zenuwpijn in het gezicht. De zenuwpijn in mijn gezicht komt nu minder vaak voor, maar de pijn is dan maar iets minder. Ik ben er wel rustiger door geworden en heb minder last van angst en mijn stemming is veel beter. Ik heb zo goed als geen bijwerkingen, behalve dat ik 's morgens minder goed op kan staan, o[lees meer...]mdat ik me nog erg slaperig voel, maar het lukt me nog wel om op tijd op te staan.
04-03-2016

Amitriptyline (amitriptyline)

Vanaf mijn vijftiende heb ik een hoge dosis Ami gebruikt (tot 125mg) via de neuroloog. Dit voor zware spanningshoofdpijn klachten en depressieve gevoelens. Het werkte geweldig voor mijn depressiviteit, ik dacht zelfs soms dat ik extreem gelukkig was en het haalde de hoofdpijn ook wel weg. Nadeel was dat ik compleet was afgevlakt van emoties en er heel erg verslaafd aan was[lees meer...]. Verder nare gevolgen voor de mond, mijn gebit werd wat slechter en had altijd als ik ze nam heel erg brandend maagzuur wat zeer deed in mijn slokdarm. Later toen ik 20 was mee gestopt en daar geen nare ervaringen mee gehad.
04-03-2016

Amitriptyline (amitriptyline)

na operatie, niet kunnen slapen, depressief geworden. combinatie amitriptyline met diazepam kon ik eindelijk slapen. had na 25 mg al verbetering, na de 6 weken door de bijwerkingen komen. totaal, ochtend 25 mg en voor slapen gaan 2x25mg. Ben na afbouwen gestopt en heb desondanks veel bijwerkingen! Ik vind het een groot gebrek dat hierover geen informatie beschikbaar is!!!
01-03-2016

Amitriptyline (amitriptyline)

Ik ben meer dan een half jaar geleden begonnen met Amitriptyline om te kunnen slapen, dit werkte in het begin erg goed, weinig last van bijwerkingen. Na een half jaar hielp het niet afdoende om nog goed te slapen en kreeg op advies van mijn huisarts een dubbele dosis, vervolgens was ik enkel nog doodmoe en ernstig depressief, kende mezelf niet meer terug en mijn ogen ginge[lees meer...]n met sprongen achteruit en raar genoeg ook iets vooruit. Waar ik eerst 20% minder zag, was dit nu plots verdwenen, blies ook helemaal op. Ik ben in twee stappen afgebouwd, eerst een tablet minder en daar na de andere. na anderhalve week, had ik de hele dag honger en kreeg ik een ernstige depressie aanval (ook hormonaal) zo erg dat ik me niet echt raad meer wist. Sliep vreselijk slecht, tot 4 uur max. dus een wrak overdag. vreselijk hoor als je geen idee meer hebt wat waar vandaan komt.
27-02-2016

Zenuwachtigheid

Ik ben gaan afbouwen met Amitriptyline tabl. 25 mg op advies van mijn huisarts. Momenteel gebruik ik al jaren Lorazepam 2,5 mg. Tot voor kort waren deze van Sandoz maar nu van Apotex. Op 24 augustus 2015 ben ik geholpen aan Slokdarmkanker, Maagkanker en liep in het ziekenhuis nog een longontsteking op. Momenteel 8 kilo afgevallen. Slapen gaat heel slecht ondank[lees meer...]s Lorazepam. Kan ik nu weer Amitriptyline erbij gebruiken? Of zijn er soms andere medicijnen voor het slapen?
17-02-2016

08-02-2016

Amitriptyline (amitriptyline)

Na ca twee jaar gebruik van Amitryptiline voor depressie moest ik stoppen, omdat ik last kreeg van vreselijke vraatzucht. Heel jammer, want dit middel hielp erg goed tegen de zenuwpijnen in mn rug vanwege n stenose.
Pagina 1 van 7

Thyrax Duotab (711) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (371) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (359) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (326) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Cymbalta (281) - Depressie - antidepressiva overig
Seroxat (262) - Depressie - antidepressiva SSRI

Verwen jezelf of een ander met de
verzorgingsproducten van The Body Shop.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik
en maak kans op een cadeaubon t.w.v. €35!

Als je meer wilt weten over The Body Shop, klik dan hier.

The Body Shop