ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7
04-02-2019

Amitriptyline (amitriptyline)

In september 2018 hoorde wij dat mijn vrouw borstkanker had, Mijn eerste vrouw is al aan kanker overleden in het jaar 2002 zij had een tumor in haar hoofd. dus begon mijn film weer overnieuw het verleden van eerste vrouw speelde weer op. Ik kon s'nachts niet slapen, het maalde mij door mijn hoofd, veel angst en stress hoe het verder zou gaan met haar en was bang dat ik haa[lees meer...]r ook kwijt zou raken. Ook mijn kinderen heeft het verleden van mijn eerste vrouw mee gemaakt, en deze vrouw was de vervagende moeder zij waren er ook kapot van. Toen mijn eerste vrouw in 2002 is overleden waren de kinderen in de leeftijd van 6-8 en 11 jaar. Omdat ik zelf Artrose aan de beiden handen heb gebruikte ik 3xdaags de Diclofenac 50mg of de Tramadol 50mg 3xdaags met een maagbeschermer 1xperdag. Nu ik in september 2018 ben begonnen met de AMITRIPTYLINE 10mg die ik alléén s'avonds voor ik na bed ga 1 tablet in neem met water slaap ik de hele nacht goed door en sta s'morgens op zonder pijn klachten aan mijn handen mijn vrouw gaf al aan dat ik s'nacht zeer rustig slaap. Ben overdag niet meer moe en kan nu de ernstige ziekte van mijn vrouw die borstkanker heeft beter op mij nemen, en kan haar zo goed mogelijk helpen waar ik haar kan helpen. Overigens gebruik ik de Diclofinac en de Tramadol en maagbeschermers niet meer.
30-01-2019

Amitriptyline (amitriptyline)

Dit medicijn heb ik een keer gekregen omdat ik niet kon slapen. Dat heb ik geweten. Ik ben 3 weken duizelig geweest, depressief en angstig. De beste psychiaters en neurologen ter wereld weten niet precies wat deze middelen doen. Ze zijn levensgevaarlijk en kunnen dingen doen in je hersenen waar niemand iets vanaf weet. Ze worden domweg off-label voorgeschreven voor angste[lees meer...]n, slapeloosheid etc. en dat simpelweg vanwege de versuffende bijwerking. Ze zijn niet verslavend maar als je stopt kun je wel suïcidaal worden. Bovendien gedragen veel mensen die dit gif slikken zich als een zombie. Benzodiazepines kunnen dan wel verslavend zijn, maar de werking is tenminste bekend en ze zijn niet giftig. Ik neem nooit meer off-label anti-depressiva of anti-psychotica voor slaapstoornissen. Benzodiazepinen zijn naar mijn mening veel veiliger en werken beter (verschilt wel per variant).
18-01-2019

Chronisch pijnsyndroom

Van 2x 25mg in 1x slikken op advies van apotheek overgestapt naar 1x 50mg van ander merk. (Brown en Burkina, prolepha) wat een drama! Werkte überhaupt niet en veel aangekomen. Nu weer terug naar 2x 2 tabletten van 25mg van sandoz. Pijn weg (fibromyalgie) humeur terug, geen migraine meer en kan eindelijke weer conditie op gaan bouwen. Aankomen van deze medicatie had mijn h[lees meer...]uisarts overigens wel even mogen vermelden. Ijs lik ter pijnbestrijding zodat ik kan sporten en af kon vallen. Duh!
14-01-2019

Fibromyalgie

4 jr heel slecht geslapen door pijn in mijn lijf. Tot deze diagnose kwam met de voorgeschreven medicijnen. Ik gebruik 4 x 10 mg om 20.00 en slaap sindsdien weer als een roosje. Voor mij zijn het wonderpilletjes...
08-01-2019

Amitriptyline (amitriptyline)

Na jaren van stress en slapeloosheid Amitriptilyne voorgeschreven gekregen. Eerst 30 mg en dat hielp in het begin erg goed om de extreme stress en vermoeidheid weg te nemen. Na een jaar heb ik het langzaam afgebouwd naar 10 mg. Ik voel me rustiger en slaap goed. In de bijsluiter wordt aangegeven dat je het om 10 uur s avonds kunt innemen, ik doe dat liever rond 20:00 dan g[lees meer...]aan m'n ogen rond 11 echt dicht en slaap ik heerlijk. S morgens wakker worden is wel wat taai, maar zou het middel niet willen missen.
26-12-2018

Fibromyalgie

Tijd lang 20 mg gebruikt, eind 2017 verhoogd naar 25 mg, werkt goed tegen de fibromyalgie, nadeel is de melkafgifte. Dit werkt niet stimulerend tijdens de sex
16-12-2018

Aangezichtspijn

Ik gebruik dit medicijn al meer als 17 jaar voor/tegen Aangezichtspijn,Neuropathie,slaapstoornis. Elke andere pijnstiller geprobeerd de aangezichtspijn te verminderen Fentanyl 125 mc,Oxynorm 10mg 3 x per dag,Gabapentine 3 x 10 mg en Amitriptyline 150 mg wat eindelijk de pijn dragelijk maakt.Van al deze medicatie doet Amitriptyline het meeste goed en het fijne is dat ik no[lees meer...]oit sliep (17 jaar 1 a 1,5 uur per nacht natuurlijk slapen) van alles geprobeerd Temazepam,Oxazepam
15-12-2018

Amitriptyline (amitriptyline)

Sinds ongeveer een jaar sliep ik heel slecht. Vaak maar een paar uur per nacht. Het verpestte echt mijn leven, ik werd er depressief van nooit meer energie te hebben om dingen te ondernemen. Sleepte mezelf de dag door. Heel veel dingen geprobeerd: wietolie, melatonine, aardingslaken, verzwaringsdeken, supplementen, mirtazapine, quetiapine, lorazepam, etc Hielp allemaal n[lees meer...]iet. Tot ik amitryptiline vond. Ik val weer gewoon in slaap, en als ik wakker word val ik ook snel weer terug in slaap. Wauw! Ik ben echt ontzettend blij en dankbaar dat ik dit middel heb gevonden. Ik heb weer energie om dingen te doen, kan me weer op dingen verheugen. Echt geen woorden voor hoe blij ik hiermee ben. Enige bijwerkingen die ik heb zijn iets meer eetlust en wat sneller moe, maar dit staat in geen verhouding met slecht slapen. Voor mij is het een wondermiddel, maar iedereen reageert er natuurlijk anders op. Ik zou het zeker proberen! Ik zou alles proberen als je last hebt van slapeloosheid. Niet de moed opgeven in ieder geval, en doorgaan met dingen uitproberen. Ik had echt alle hoop eigenlijk al opgegeven, had al zo veel dingen geprobeerd. Tot ik hierop stuitte dus.
Pagina 1 van 7

Thyrax Duotab (842) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (485) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (463) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (373) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!