ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

21-05-2017

Spanningshoofdpijn

Ik ben met dit medicijn begonnen om te bekijken of het helpt tegen mijn spanningshoofdpijn / whiplash klachten. Ik begon met 10 mg, qua bijwerkingen merkte ik niets en ik sliep geweldig goed. Ik sliep aan 1 stuk door en werd van niets wakker. In de ochtend wel opstartproblemen maar als ik 15 minuten op het balkon in het licht ging zitten, ging het ook wel weg. Omdat ik qu[lees meer...]a pijn niets merkte slik ik nu 20 mg voor het slapen gaan. Wat ik merk is dat ik een erg kort lontje heb gekregen en een opgejaagd gevoel. Ik slaap niet meer aan 1 stuk door en heb veel dromen en in de ochtend nog suffer. Wel is het zo dat als ik voel dat ik nek pijn krijg, dit sneller weer weggaat en het geen heftige pijn wordt. Ik zit nu nog in de eerste 2 weken van de verhoging dus ik ben heel benieuwd of het straks beter gaat. Hiernaast komt mijn maandelijkse periode eraan en dat helpt ook niet mee. We gaan het zien, voor de nekklachten werkt het nu goed. Slapen.. is dan weer een 2e
19-05-2017

Amitriptyline (amitriptyline)

Ik neem het voor branderig gevoel in voornamelijk darmen, lies, en chronische slaapproblemen . Eerste week veel last bijwerking, maar neemt daarna af. Wel gewichtstoename. Gemoedstoestand beter, wel afvlakking gevoelen. Plasprobleem, grootste voordeel is beter slapen. Gebruik het wel in combinatie met lendormin.
03-05-2017

Hernia

Na acute hernia heb ik dit voorgeschreven gekregen door pijnpoli. Helpt goed, geen pijn meer, wel verlies van gevoel in linkerbeen, maar dit is niet ten gevolge van het medicijn.
30-04-2017

Hoofdpijn

Heb deze medicijnen gekregen omdat ik veel last van hoofdpijn heb, en daardoor niet kon slapen. Ben begonnen met 10mg, helaas heeft dat niet geholpen, sliep er wel beter door. Ben na 4 weken overgegaan naar 20mg, daar sliep ik heel goed op, alleen werd de hoofdpijn er niet minder op. Ook was ik regelmatig erg duizelig. Heb een paar dagen geen medicijnen gehad, en ben geen[lees meer...] enkele keer duizelig geweest, alleen kon weer erg moeilijk in slaap komen. ben nu sinds een paar dagen bezig met 30mg, helaas werkt dit ook niet tegen de hoofdpijn.
30-04-2017

Amitriptyline (amitriptyline)

Duizelig en droge mond, vocht vasthouden in de onderbenen.
03-03-2017

Amitriptyline (amitriptyline)

Na ongeval met schedelfractuur en epidurale bloedingen, is door neuroloog de morfine vervangen door Amitriptyline, voor de aanhoudende hoofdpijnklachten
09-02-2017

Nekklachten

In 2013 heb ik door een val mijn nek (atlas en draaier) gebroken. Met chirurgisch materiaal is de 2e wervel aan mijn schedel vast gezet, zodat de C1 ontlast werd. Mijn hoofd kan zeer beperkt draaien en bewegen. Dit gaf erg veel pijn en daardoor heb ik veel paracetemol geslikt. In 2014 kreeg ik darmkanker, ben daaraan geopereerd en kreeg een stoma en chemokuur. Na 8 maan[lees meer...]d vond met goed resultaat een hersteloperatie plaats. Door de chemo kreeg ik veel last van neuropathie, terwijl mijn nek ook begon op te spelen. De dokter schreef de 25 mg ami/dag voor, maar het blijkt dat dit ook help tegen nekpijn en pijn in het algemeen. Boven nam de diarree af (door gemis aan een stuk darm is de ontlasting erg dun). Ook slaap je er heerlijk op. Wel heb ik last van tinnitus. Ik heb geprobeerd zelf te stoppen, maar kreeg bijwerking zoals diarree, en pijnklachten. Probeer in komend jaar opnieuw af te bouwen, nu met hulp van huisarts.
03-02-2017

Amitriptyline (amitriptyline)

Helpt goed bij zenuwpijnen en fibromyalgie en je slaapt er zeer goed op, zou het ook willen blijven slikken, maar ik heb last van een verminderd libido en vermoed dat dit een bijwerking van dit middel is, ik lees het alleen niet terug bij andere gebruikers. Het kan ook hormonaal zijn ivm overgang, maar ik wil het daarom niet meer slikken.
Pagina 1 van 7

Mirena (1972) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (802) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (413) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (408) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (344) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Cymbalta (293) - Depressie - antidepressiva overig

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!