ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

21-01-2018

Amitriptyline (amitriptyline)

Ben al jaren neerslachtig, ik noem het zelf nog geen depressie. En last van slapenloosheid. En chronische pijnen. Via de huisarts begonnen met 25mg per dag. Langzaam opbouwend naar 100mg per dag. In het begin merkte ik er weinig van ook niet van bijwerkingen. Het slapen en doorslapen gaat nu wel goed, ben daar zo blij mee. Helaas merk ik ook niet dat de pijn verminder[lees meer...]t. Wel de neerslachtigheid, ik zie het nu allemaal in een beter daglicht. Ben positiever gaan denken en heb weer zin om dingen te ondernemen. Vind het jammer dat ik hier niet eerder mee ben begonnen. Al vanaf mijn puberteit zeer neerslachtig/depressief. Het enige minpunt is dat ik last heb van droge slijmvliezen, dus heb ik last van een mond en keel, droge neus en ogen. Vooral mijn mond is zo vreselijk droog dat mijn tong aan mijn gehemelte plakt en dat ik 's nachts wakker word omdat ik zo een droge mond/keel heb dat ik bijna stik. Maar ja, ben al zo blij dat ik niet meer zo neerslachtig ben.
18-01-2018

Fibromyalgie

Ik kan er beter mee slapen maar de stijfheid vooral in de ochtend nemen niet af. Dus alleen alvoor het slapen zijn ze ideaal. Nu nog een middel voo mijn pijntjes vinden
15-01-2018

Amitriptyline (amitriptyline)

na 19 jaar via reguliere en pijn klinieken eindelijk het ei van columbus gevonden,eerst capsaïcine creme nu Amitriptyline creme tegen pijn aan voeten en kuiten,het werkt perfect en binnen een half uur,na gebruik goed handen wassen,uit ervaring al dove lippen en tong gehad succes met het uitproberen,en je kunt het via je HA bestellen via je eigen Apotheek
05-01-2018

Aangezichtspijn

Slik nu 2 maanden amytripiline, ging in het begin goed en nu heb ik als ik wil gaan slapen dan krijg ik weer zenuwpijn in de tong, overdag nergens last van, is er iemand die dit ook heeft, ben gewoon bang om te gaan slapen, is toch niet normaal meer.
03-01-2018

Amitriptyline (amitriptyline)

Gebruik dit middel nu 6-7 weken ,het helpt me redelijk . Maar het heeft ook tijd nodig . Heb alleeen veel last gehad van droge mond ,en nog steeds last van mijn droge ogen ,heb er nu een gel voor gekregen ,en gaat het redelijk .
02-12-2017

PDS (prikkelbare darmsyndroom)

op aanraden van MDL arts overgestapt van Venlafaxine naar Amitriptyline, maar was ik er maar nooit aan begonnen. Het begon met een droge mond, maar al heel snel werd ik ook passiever en somberder. I.o.m. MDL arts dosering verhoogd van 10 naar 20 mg aangezien het nog niks deed voor mijn buikklachten. Na verhoging van de dosering kreeg ik echter ook andere bijwerkingen. Ik w[lees meer...]erd wakker met een hele hoge hartslag en een gevoel van paniek en mijn hele buik was van slag. Kortom van kwaad tot erger. Ik wilde graag stoppen, maar dat mag niet zomaar. Dus eerst weer terug naar 10 mg en vervolgens een half tabletje en nu na 2 weken volledig gestopt. Ik heb er dus een hele slechte ervaring mee.
26-11-2017

Wervelkanaalstenose

als je zoveel pijn hebt in de rug en andere gewrichten en je daar niet meer door kunt slapen ,is dit een heel fijn middel om toch de nacht door te komen .
22-11-2017

Fibromyalgie

Ik ben al geruime tijd bezig met het zoeken naar medicijnen die de klachten van fibromyalgie verminderen. Na vele verschillende medicijnen te hebben geprobeerd kreeg ik uiteindelijk amitriptyline voorgeschreven. Voor mij waren de ochtenden altijd de grootste uitdaging. De pijn die ik ‘s ochtends ervaarde beïnvloedde gelijk de rest van mijn dag. Dankzij amitriptyline is het[lees meer...] mogelijk om de avonden goed door te slapen en de ochtenden op een normale manier te doorstaan. Mede merk ik overdag dat de pijn niet zozeer veel minder wordt maar er valt gewoon een stuk beter mee te leven.
Pagina 1 van 7

Mirena (2031) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (831) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (436) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (433) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (359) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!