lees de ervaringen

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

11-01-2017

Amitriptyline (amitriptyline)

Na zeer veel pijn waar door neurologie orthopedie echo mri niets was te vinden, na turp behandeling(en) schouders en een zware val waar de pees van been was afgescheurd en ankers zijn geplaatst in mijn knie. kom ik op pijnpoli terecht. Waar na veel proberen nu Oxycodon en Amitriptyline is voorgeschreven en ja 1x oxycodon en voor het slapen gaan 1x amil--, heb ik veel minde[lees meer...]r pijn en kan ik wel slapen tot oxycodon is uitgewerkt en dan begint de ellende weer. Zo een heel verhaal, maar dit is nu de stand van zaken, maar s'daags ben ik heel slaperig als ik ga zitten dan val ik zo in slaap, lezen of op laptop minimaal vanwege slaap....
31-12-2016

Fibromyalgie

voorgeschreven gekregen van de huisarts op advies reumatoloog. kan nu ik opgebouwd heb naar 50 mg langer doorslapen wel nog vaak wakker worden van de pijn. ik ben begonnen met 10 mg nu dus 50 mg, tegen de pijn werkt t niet echt. ik ga binnenkort n nieuwe afspraak maken bij de huisarts. wat nu te doen
22-12-2016

Hoofdpijn

Ik gebruik het tegen de hoofdpijn en sinds ik dit middel gebruikt is de hoofdpijn bijna weg...ik had elke dag hoofdpijn en nu misschien 1 x per maand..ben heel blij met dit medicijn en ben mijn neuroloog dank baar. Wie gebruikt dit medicijn? Ik heb als bijwerking dat ik heel raar droom van alles..eerder had ik daar nooit last van en ik ben ook erg vergeetachtig sinds ik d[lees meer...]it medicijn gebruikt...wie heeft er ervaringen mee met deze bijwerkingen?
19-12-2016

Amitriptyline (amitriptyline)

facetartrose in de onderrug en daardoor veel pijn in rechterbeen. Ander pijnstillers deden weinig. De Amitriptyline zorgde dat na 1,5 week de pijn eindelijk (bijna) helemaal weg was.
13-12-2016

Amitriptyline (amitriptyline)

Dit is een geweldig middel, al na enkele dagen is het effect merkbaar, heb weer rust in mijn lichaam en minder scherpe zenuwpijn, geen bijwerkingen, gebruik ook nog methadon 5mg en 150mg lyrica, alles 2x daags, de amitriptyline werd me door de psychiater voorgeschreven. Ben zeer tevreden, had ik jaren eerder moeten hebben !
13-12-2016

Amitriptyline (amitriptyline)

Werkte totaal niet voor de hoofdpijnaanvallen. De fabrikant is mij niet meer bekend...
07-12-2016

Gewrichtsontsteking

ik heb nog ervaring mee. Ik heb geen vraag, maar wil iets weten waar ik niet uitkom. Ik gebruik Amitriptyline maar mijn suikers gaan wel omhoog. Zou dat aan de medicijn liggen. Wie kan mij hier antwoord op geven?
16-11-2016

Aangezichtspijn

Het medicijn doet prima zijn werk. Dus naast mijn aangezichtspijn is ook mijn chronische vermoeidheid (CVS) verdwenen. Na ca 10 jaar chronisch vermoeid te zijn geweest, is dit een grote opluchting en een grote toename van het levensgeluk. Een aanrader dus om te proberen op deze manier van je CVS af te komen. Aangezien de medici in Nederland bij deze diagnose geen oog hebb[lees meer...]en voor het fysieke deel (bijv chronische slaapstoornissen) en je zinloze gedragstherapie laten volgen, is dit naar mijn mening een uitkomst. De droge mond, gewichtstoename en de sufheid neem ik graag voor lief.
Pagina 1 van 7

Mirena (1937) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (779) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (398) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (390) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (334) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Cymbalta (291) - Depressie - antidepressiva overig

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!