ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

06-11-2017

Fibromyalgie

voorgeschreven voor de fibromyalgie, maar is nu erger sinds ik het inneem. En dan nog de bijwerkingen die wil ik er niet bij hebben. Spierpijn, duizelig, opgeblazen buik, dikke keel, dus algehele malaise.
03-11-2017

Aangezichtspijn

tijdens het begin werd de pijn regelmatig minder. Ook de zenuwpijn in mijn arm nam af. Tenslotte was de aangezichtspijn na 4 maanden weg. Volgens afspraak zou ik stoppen. Gezien het ontbreken van de afkick informatie, ben ik gestopt en vond overal blauwe plekken en wondjes op mijn onderlijf, die ik niet voelde met de medicatie. Vervolgens kwam er een wel/niet gebruiken in [lees meer...]grote onregelmaat over een periode van bijna 6 maanden (omdat ik niet door had dat het spul verslavend is). Pas eind september ben ik echt gestopt en geconfronteerd met heftige afkickverschijnselen. Ik heb last van duizelingen zonder reden, spierkrampen, heftige zweetaanvallen (die op opvliegers lijken, maar heftiger zijn), last van het op orde krijgen van mijn hoofd en bijbehorende handelen. De misselijkheid is nog steeds niet weg en de zere keel ook niet. (2 maand na stoppen). Vind dat dit soort medicijnen de waarschuwing "verslavend" zouden moeten hebben.
29-10-2017

Artrose

Ik nam dit medicijn en in no time zette mijn keel op en leek het alsof mijn keel werd dichtgeknepen. Ook mijn hart ging als een idioot tekeer en kreeg ik steken rondom de hartstreek waardoor ik niet meer kon ademen. Direct de huisarts gebeld: ik had een allergische reactie. Met spoed medicijnen gekregen die werkten
19-10-2017

Amitriptyline (amitriptyline)

Ik gebruik Amitriptyline voor zenuwpijn rechterbeen. Beschadigt na baarmoederoperatie. Eerst lyrica maar daar werd ik gek van. Nog drg stimulator gehad, hielp goed maar mijn lichaam stootte deze af. Litteken ging elke keer open. Nog last van facet en si artrose. Ook in knieën en r voet. Gebruik hiervoor pijnstillers. Amitriptyline werk nog niet goed. Ook duroxiline gebru[lees meer...]ikt, hielp fantastisch maar heel veel last van de bijwerkingen.
14-10-2017

Fibromyalgie

Sinds een maand gebruik ik amytr 10 mg. Enorme pijnvermindering. Enige nadeel is s morgens een duf hoofd. Beter na kop koffie. Kan weer veel meer dan paar maanden terug. Ben er blij mee! Inname met vanilleyoghurt , dan geen vieze smaak.
09-09-2017

Acute inflammatoire polyneuropathie

Tramadol na amitriptyline is geen verbetering. Amitriptyline lijkt de symptomen wat te verzachten, maar ik ben niet overtuigd. Ik heb bovendien het idee dat de medische stand zich hier niet erg druk om maakt. Een effectief pijnbestrijdingsmiddel lijkt er immers niet te zijn.
04-09-2017

Fibromyalgie

Na veel slapeloze nachten door pijn, heb ik dit middel voorgeschreven gekregen van de huisarts. in eerste instantie 1 x 10 mg, maar dit bleek niet voldoende. Dosis verdubbeld. Dit leek efectief. Ik sliep ineens veel beter en mijn spieren waren minder pijnlijk. Maar.... ik merkte ineens dat ik erg moe bleef. Ik heb net 2 jaar geknokt om van chonische vermoeidheid af te ko[lees meer...]men, en het leek of ik ineens volledig was teruggezet. Kreeg niks meer uit handen, ongeconcentreerd, gewichtstoename, algehele slapte. Na overleg met de huisarts recent gestopt. Nu weer terug bij af qua pijn en nachtrust, maar tenminste niet meer die mist in mijn hoofd. Op dit moment zo erg dat ik niet kan werken. Hopenlijk trekt dit nog bij.
25-08-2017

Depressief

Het duurt een aantal weken eer het werkt. Maar ik voel me er goed bij
Pagina 1 van 7

Mirena (2019) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (828) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (424) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (424) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (353) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!