ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7
16-02-2019

Efexor (venlafaxine)

Zonder Efexor dooft het licht langzaam uit bij mij, verdwijnt elke zin in het leven. Tekort aan serotonine zit in de familie bij ons. Ik heb aanvaard dat het voor mij hetzelfde is als een bril opzetten, of medicatie tegen hoge bloeddruk nemen. Mijn huisarts heeft me duidelijk gemaakt dat er ergere dingen zijn om genetisch mee te krijgen, zoals een kankergen bijvoorbeeld[lees meer...]. Sindsdien probeer ik niet meer om af te bouwen, voorheen had ik toch het gevoel dat ik dat af en toe moest proberen. Venlafaxine werkt om de een of andere reden niet zo goed, ik heb Efexor nodig.
09-02-2019

Efexor (venlafaxine)

Bij mijn eerste depressie die op 3 maanden opklaarde, werd Efexor ingesteld aan 150mg als onderhoudsdosis gedurende 14 jaar. Gestopt in januari 2015 en begin maart 2015 gecrascht.
17-01-2019

Efexor (venlafaxine)

Al 17 jaar aan efexor/225 mg...sinds 8 jaar ziekte syringomyelie(ruggemerg). Hoop dingen gebeurt sinds die tijd.zowel zakelijk als prive....sinds oktober weer slecht in mijn vel,waarvan de laatste 4 maanden echt weer depressief met angst.. Nu weer bij psycholoog en psychiater..laatste maanden efexor naar 337.5 waarvan de laatste 4 weken naar 337.5..merk zeker geen voorui[lees meer...]tgang. Weet even niet of ik nu moet overstappen,of dat de efexor moet settelen op deze dossering. Iemand ervaring?
21-11-2018

Efexor (venlafaxine)

weinig bijwerkingen bij efexor,had hiervoor sypralexa en dat was echt geen leven voor mij. teveel bijwerkingen en niks verbetering.Nu met efexor is het iets beter maar zal nog tijdje duren voor ik de oude ben denk ik.
03-11-2018

Efexor (venlafaxine)

In begin van inname enige tijd deze bijwerkingen, naarmate lichaam deze medicatie aanvaard heeft verdwijnen bijwerkingen , wandelen is ook goed vd depressie indien mogelijk, ik wandel ook , in de mate vh mogelijke, want artsen en psygologen zeggen gemakkelijk om te wandelen maar de mensen met depressie moeten kunne , ik heb depressie n.a.v mijn echtgenoot zijn overlijden 3[lees meer...]j geleden, maar het voel nog aan alsof het gisteren was , rouwproces vraagt veeeel tijd en moed, eerste 2j hield ik me sterk , maar vorig jaar kreeg ik een terugbots door depressie, vroeger had ik vaak depressie maar raakte er vlug uit, depressie door overlijden vraagt tijd , herstel duurt langer naarmate men ouder is , meld arts, een lastige iets is een depressie , bij psygoloog ga ik niet meer die 50 euro vragen om 1 uur te praten , ziekenkas komt maar 10 euro tussen in de eerste 6 sessies , dus verliest patient 40 euro per sessie x 6 sessie's, is 240 euro verlies om gewoon te praten , en ik voel niet dat het iets uithaalde , beterschap aan iedereen .
22-10-2018

Efexor (venlafaxine)

ik gebruik nu bijna 2weken efexor . Eeerste week begonnen met 37.5mg nu op 75 mg . Heb heel veel last van bijwerkingen misselijk en vooral totaal niet kunnen slapen . Ik voel me eigenlijk de hele dag door niet echt goed . Ook als ik buitenkom is het zelfs erger of voordien en begin ik uit het niets te hyperventileren en sla ik in paniek . ik kreeg ook cloziatepam als bijm[lees meer...]iddel maar dit werkte niet echt goed bij me dus ben daar mee gestopt , iemand een idee welk kalmeer middel er beste bij past om me toch terug wat normaal te kunnen gedragen , tot de efexor mss echt zijn werk doet ? alvast bedankt . wordt wat wanhopig
13-10-2018

Efexor (venlafaxine)

Is dat normaal dat je echt slechter voelt dan voordien vooral savonds , ben nog maar 5 dagen bezig met slecht 37,5 mg snap wel dat er bijwerkingen zijn maar zoveel en heftig van een kleine dosis , denk er aan om er mee te stoppen , als ik dan nog eens de reacties lees dat er contant verhogingen moeten gebeuren endan op af te bouwen he weer van die verschijnselen kan hebben[lees meer...]
19-06-2018

Chronische depressie

Efexor safe my life!! 1000 maal bedankt!!!!
Pagina 1 van 7

Thyrax Duotab (842) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (485) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (463) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (373) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!