ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7
21-11-2018

Efexor (venlafaxine)

weinig bijwerkingen bij efexor,had hiervoor sypralexa en dat was echt geen leven voor mij. teveel bijwerkingen en niks verbetering.Nu met efexor is het iets beter maar zal nog tijdje duren voor ik de oude ben denk ik.
03-11-2018

Efexor (venlafaxine)

In begin van inname enige tijd deze bijwerkingen, naarmate lichaam deze medicatie aanvaard heeft verdwijnen bijwerkingen , wandelen is ook goed vd depressie indien mogelijk, ik wandel ook , in de mate vh mogelijke, want artsen en psygologen zeggen gemakkelijk om te wandelen maar de mensen met depressie moeten kunne , ik heb depressie n.a.v mijn echtgenoot zijn overlijden 3[lees meer...]j geleden, maar het voel nog aan alsof het gisteren was , rouwproces vraagt veeeel tijd en moed, eerste 2j hield ik me sterk , maar vorig jaar kreeg ik een terugbots door depressie, vroeger had ik vaak depressie maar raakte er vlug uit, depressie door overlijden vraagt tijd , herstel duurt langer naarmate men ouder is , meld arts, een lastige iets is een depressie , bij psygoloog ga ik niet meer die 50 euro vragen om 1 uur te praten , ziekenkas komt maar 10 euro tussen in de eerste 6 sessies , dus verliest patient 40 euro per sessie x 6 sessie's, is 240 euro verlies om gewoon te praten , en ik voel niet dat het iets uithaalde , beterschap aan iedereen .
22-10-2018

Efexor (venlafaxine)

ik gebruik nu bijna 2weken efexor . Eeerste week begonnen met 37.5mg nu op 75 mg . Heb heel veel last van bijwerkingen misselijk en vooral totaal niet kunnen slapen . Ik voel me eigenlijk de hele dag door niet echt goed . Ook als ik buitenkom is het zelfs erger of voordien en begin ik uit het niets te hyperventileren en sla ik in paniek . ik kreeg ook cloziatepam als bijm[lees meer...]iddel maar dit werkte niet echt goed bij me dus ben daar mee gestopt , iemand een idee welk kalmeer middel er beste bij past om me toch terug wat normaal te kunnen gedragen , tot de efexor mss echt zijn werk doet ? alvast bedankt . wordt wat wanhopig
13-10-2018

Efexor (venlafaxine)

Is dat normaal dat je echt slechter voelt dan voordien vooral savonds , ben nog maar 5 dagen bezig met slecht 37,5 mg snap wel dat er bijwerkingen zijn maar zoveel en heftig van een kleine dosis , denk er aan om er mee te stoppen , als ik dan nog eens de reacties lees dat er contant verhogingen moeten gebeuren endan op af te bouwen he weer van die verschijnselen kan hebben[lees meer...]
19-06-2018

Chronische depressie

Efexor safe my life!! 1000 maal bedankt!!!!
01-05-2018

Efexor (venlafaxine)

Slikte het voor gegeneraliseerde angststoornis. Gestopt en toen zette ineens een zware depressie door. Deed eerder weinig tot niets (dacht ik). Daarom gestopt. Voorheen ging t ook niet echt top, maar dit is wel dieptepunt helaas. Damn. Wat is een zware depressie enorm heftig zeg. Bah bah. Volgende stap is waarschijnlijk een TCA.
22-04-2018

Efexor (venlafaxine)

Na 7 jaren tobben en veel therapie heb ik me overgegeven, zo voelde het: een capitulatie. Ik begon met 75 mg en dat was niet fijn, die eerste nachten. Na een langzamere opbouw, via 37,5 mg voelde ik me na 2 weken veel beter. Alsof ik op vakantie was van mezelf. Ik hield zoveel energie over omdat ik geen strategie hoefde te bedenken om het normale leven aan te durven. Ik [lees meer...]heb enige jaren 75mg geslikt en wilde toen afbouwen naar 37,5 mg. Daarmee leef ik nu al jaren en met goede ervaring. Het is net het steuntje dat ik nodig heb om moedig te zijn en mijn angsten te overwinnen. Ik heb geen verschil gemerkt tussen Effexor en Venlafaxine.
14-03-2018

Pagina 1 van 7

Mirena (2089) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (839) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (477) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (458) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (370) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!