lees de ervaringen

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

15-05-2016

Overspannen/burn-out

Vanwege zwart gat na pensionering. Na te zijn gestopt (7 weken 1/2 tabletje per dag en daarna gestopt op 1 mei 2016!) vervelende bijwerkingen, zoals misselijkheid, maagklachten, weinig slaap. Ik wil wel volhouden maar af en toe wel vreselijk veel behoefte om weer te beginnen met mitrazapine.
11-05-2016

Chronische depressie

gebruik mirtazipine naast flurazelan. Neem het 's avonds in. Slaap hier goed op!
01-05-2016

Mirtazapine (mirtazapine)

Na een dubbele burn-out en jarenlange slaapproblemen en slaapmiddelen gebruik, mirtazapine voorgeschreven gekregen . Slaapproblemen waren direct verdwenen. Stemming werd vlak, heel vlak en had vaak grote opstartproblemen 's ochtends. Sociaal werd ik een heel ander mens. Weinig behoefte meer aan contacten gehad. Heb veel zaken aangepakt in deze tijd. Alcohol drink ik bijna [lees meer...]niet meer. Elke dag om 22 uur naar bed en 7 uur uit bed (ook in het weekend). En veel sporten, heel veel sporten. Flink aangekomen wel. Nu al een aantal maanden gestopt te zijn, hou ik mijn aanpassingen in mijn leven vol. Alles gaat een stuk soepeler. Ben er nog niet helemaal, maar dat komt wel weer. Mirtazepine kan je helpen om beter te worden, het is niet DE oplossing. Die moet je uit jezelf halen, hoe lastig dat ook is.
19-04-2016

Mirtazapine (mirtazapine)

Gebruik het nu zo'n 6 weken. Eerste 5 weken 15 mg en nu 30 mg. Duurt lang voor ik enig effect bemerk. De stemmingen wisselen nogal. De ene dag kan ik bij wijze van spreken alles aan en de andere dag lijkt het wel of er niks meer als negatieve gedachten blijven hangen. Gebruik dan oxazepam om maar rustig te worden. De eetlust is de laatste tijd helemaal weggezakt. Ben nog w[lees meer...]el steeds onder behandeling via de huisarts en de praktijk ondersteuning. Wil toch meer persoonlijke Hulp gaan vragen. Soms lijkt het zo van hier heb je je recepten en zie je over een paar weken. Terwijl het natuurlijk niet zo is.ze doen hun best om mij te helpen. Maar blijkbaar is het niet voldoende. Voel me nu alsof ik in een vicieuze cirkel zit
12-04-2016

Mirtazapine (mirtazapine)

mirtazapine voorgeschreven voor slapeloosheid en verdrietig voelen, in januari de helft van 15 mg genomen, merk pharma. nooit geen extra eetlust gehad, zoals je soms leest. Prima geslapen, maar daarna daags heel sloom, je kan echt geen auto gaan rijden en toen kwamen rare gedachten en angstgevoelens, mee gestopt, toen clomipramine, daar ging ik me heel raar, onwezenlijk va[lees meer...]n voelen, toen een tijdje supplementen uit een gezondheidswinkel en nu vanwege korte slaaptijd. Vandaag weer naar de h.a., en krijg nu van een ander merk, eerst 5 stuks, aurobunda zoiets. Het verschil kan misschien in een hulpstof zitten, er zijn 5 fabrikanten die het leveren, het zou fijn zijn als de schrijvers hier erbij zouden zetten van welk merk het medicijn is, soms laat ik medicatie ook testen door iemand met een bio-tensor , die test geeft aan welk medicijn "goed" voor je is, en welke je moet vermijden. marfredy
09-04-2016

Mirtazapine (mirtazapine)

Tip voor eetlust: doe een normale portie op je bord, ruim de rest op voor dat je gaat eten. Eet de ongezonde snacks op en koop gezonde bij. Op is op. Ik nam de medicatie eerst bijneemt naar bed gaan. Nu ik ze bij het avondeten neem, heb ik minder last van nachtmerries. Last van de ogen. Ga langs opticien, en neem druppels en/of laat glazen aanpassen.
04-04-2016

Overspannen/burn-out

Sinds 10 dec 15 slik ik Mitrazapine, 3 tabeltten van 15 mg per dag, éen 's ochtends en twee 's avonds. Voorgeschreven ivm grote life events, scheiding, aankomende overlijden van mijn moeder en een nieuwe liefde die gaat scheiden, maar waarvan de scheiding niet vlot. Inmiddels is het april en heb ik nog steeds paniekaanvallen. Weet niet hoe ik zou zijn zonder deze medicatie[lees meer...], maar echt beter voel ik me niet. Slaap wel aardig goed, maar niet beter dan voorheen. Ben niet aangekomen. Branderige huid is vervelend, droge mond is mee te leven. Paniekaanvallen zijn verschrikkelijk en worden niet minder. Morgen afspraak bij een psychiater om eea te bespreken en mogelijk te switchen al zie ik daar erg tegenop, afgaande op wat anderen hier over schrijven. Zijn er ook mensen met goede ervaringen??
22-02-2016

Mirtazapine (mirtazapine)

Ik kamp al jaren met een ernstige depressie en suicidale gedachtes, eindelijk heb ik vorige maand mijn huisarts hiermee toevertrouwd en deze schreef Mirtazapine Aurobindo 30 MG Smelttabletjes voor, die zouden mij moeten helpen met slapen en rustiger worden. Echter heb ik deze nu een maand lang elke dag om 22:00 uur ingenomen en heb in totaal 0% werking ervan ondervonden, d[lees meer...]it had totaal geen effect afgezien van dat ik dag 8 a 9 wat onrustige benen had. Sinds vandaag heb ik Mirtazapine Sandoz 45 MG Tabletten, nou maar hopen dat deze werken, ik zal over 1 maand mijn ondervindingen posten.
Pagina 1 van 7

Thyrax Duotab (719) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (373) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (359) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (327) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Cymbalta (284) - Depressie - antidepressiva overig
Seroxat (262) - Depressie - antidepressiva SSRI

Verwen jezelf of een ander met de
verzorgingsproducten van The Body Shop.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik
en maak kans op een cadeaubon t.w.v. €35!

Als je meer wilt weten over The Body Shop, klik dan hier.

The Body Shop