ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

20-04-2018

Mirtazapine (mirtazapine)

Hoi, sinds 2 dagen begonen met Mirtazapine, Heeft iemand seksuele problemen gehaf? Ik wil niet dat mijn sekslevem helemaal kapot gaat Aub reageer op mijn bericht
14-04-2018

Mirtazapine (mirtazapine)

ik ben begonnen met mirtazapine vanwege een depressie en teveel piekeren ik gebruikte 15mg per dag en het had snel effect. me depressie verdween als sneeuw voor de zon en begon ook goed te van eten . maar dat was ook het enigste verder had ik erg veel last van sufheid en was overdags erg vermoeid.ik had last van zware benen en ik werd erg vlak.pas savonds als de medicati[lees meer...]e begon uit te werken begon ik eigenlijk te leven .toen ik een andere functie binnen me werk kreeg en meer moest doen ben ik ermee gestaakt met afbouw.anders kon ik me werk niet meer doen ik heb mirtazapine een half jaar gebruikt en als ik terug kijk heb ik in een roes geleefd waar ik veel aan me voorbij liet gaan . maar de klachten beginnen weer langzaam terug te komen ik hoop dat er een antidepressiva is waar ik met niet zo moe bij voel .voor mensen met een actief leven raad ik deze medicatie niet aan
13-03-2018

Mirtazapine (mirtazapine)

Ik slaap al jaren heel slecht en het leek mijn arts een goed idee om mijn pammen te vervangen door mirtazapine. 'Dat wordt tegenwoordig ingezet bij slapeloosheid, probeer het maar." Een half uur na inname ging ik me heel raar voelen, totaal onwerkelijk. Ik heb me naar bed gesleept en kon me de verdere nacht nauwelijks bewegen. Voelde me opgesloten in mijn lichaam. Als ik w[lees meer...]ilde draaien, ging dat nauwelijks. Wat een enorm beangstigende ervaring! Ik heb de dag erna ook op de bank gelegen, was totaal van de wereld op een onprettige manier. Pas na tweede dag landde ik langzaam. Weer terug bij temazepam en daarvan geen bijwerkingen.
12-03-2018

Mirtazapine (mirtazapine)

ik ben bekend met insomnia.. nachten gewoon helemaal niet of nauwelijks slapen, ik kreeg mirtazapine voorgeschreven voor slapeloosheid. De eerste dag sliep ik er lekker op. Ik was binnen halfuur helemaal weg, 18uur aan één geslapen. ik ben zo'n 12 uur bedwelmd geweest. tot 19uur savonds was ik dus doodmoe, dar lijkt me niet be bedoeling???? Terwijl ik juist opzoek ben n[lees meer...]aar een benzo die mij zo'n 6 uur laar slapen zonder al te veel bijwerkingnen. Zodat ik na die 6 uurtjes weer heerlijk fit wanner wordt. Dit middel werkt bij mij te lang door. de middag nadat k het heb genomen voel ik mij nog steeds heel erg brak, niet goed instaat om aan te geven waar ik het beste thuis pas edit: ds volgnde keer wellicht een andere drug? of degene die her probreert wat meer steunen Ik hoop dat iemand me een tip kan geven over hoe ik het beste met mn energie om kan gaan. Alle tips zijn werlkom,echt! ik ben hier vanavond nog wel, spreek me gerust aan
08-03-2018

Mirtazapine (mirtazapine)

Ik gebruik het nu 3 week het is wel een oplossing maar de bijwerkingen zijn nog niet zo goed diarree smorgens en s Avonds buikpijn.Slapen gaat redelijk maar wel wakker tussen door.Nu blaren in de mond ik slik 30 gram mirtazapine, afwachten dus Ik slikte eerst pararoxcetine 40 gram dat ging niet meer, 17 jaar met afbouwen en weer opbouwen.
01-03-2018

Mirtazapine (mirtazapine)

Na een hersen infarct behoorlijk depressief geworden,ben daar kennelijk gevoelig voor en andere antidepressiva waren niet prettig te gebruiken maar na een doorverwijzing naar een zeer goede psychiater en een paar goede gesprekken op deze medicatie uitgekomen waar ik tot op heden nog steeds zeer tevreden over ben.
24-02-2018

Mirtazapine (mirtazapine)

Ik ben er nu 2 weken bijna mee bezig en al 5 kilo aangekomen. Aangezien ik een maagverkleining heb ben ik hier niet blij mee maar ja als je verder alles al gehad hebt wat doe je dan??????
19-02-2018

Mirtazapine (mirtazapine)

Ik gebruik dit middel inmiddels 6 jaar. Vanaf mijn pubertijd ging ik van depressie naar depressie. Nadat de klachten zo erg werden( drukte in mijn hoofd,slapeloosheid,ernstig afgevallen, ptss enz enz) en de depressie als een zwarte deken over mijn leven hing, en ik begon met zelfmedicatie( drank)ben ik in contact gekomen met de psychiater. Mirtazapine ( in combi met queti[lees meer...]apine) heeft mijn levens kwaliteit aanzienlijk verbeterd. Werk, relatie,geen drank, levensgenot, slapen, alles is weer top. Andere AD gaven enorme bijwerken zoals spasme, stroomstootjes in mijn hoofd. Uiteindelijk bleek dit middel goed aan te slaan. Mijn dosis is door de jaren heen verhoogd naar 45mg( hoogste dosis). Enige echte nadeel is (let op beroeps chauffeurs?) je mag vanaf 30mg niet deelnemen aan het verkeer zonder keuring. Anders niet verzekerd.
Pagina 1 van 7

Mirena (2043) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (836) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (444) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (443) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (362) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!