ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7
18-10-2018

Abnormaal vaginaal bloedverlies

Horror menstruaties met fors bloed (met stolsels zo groot als +/- een tennisbal) en buik pijnen zo hevig dat ik wel kon flauw vallenvan de pijn. Implanon was in mijn arm gezet maar duurt 6 maandaen voor deze het werk doet vandaar deze tijdelijke hulp
13-10-2018

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (ethinylestradiol/levonorgestrel)

Kreeg deze pil van de apotheker daar mijn eigen pil niet meer voorradig is en ook niet meer verkrijgbaar is. Tijdens die 3 weken van inname ben ik steeds lichtelijk ongesteld geweest, het rommelde steeds en vervelende buikpijn onderin de buik, heel onrustig slapen, lusteloos, niet lekker in mijn vel.
10-10-2018

Overgang

Heb deze pil omdat ander merk niet beschikbaar is. Enorme nare bijwerkingen. Migrainehoofdpijn, onrustig slapen, erg droge mond en tinteling in tong. Direct GESTOPT na twee dagen gebruik. Er moet snel iets veranderen aan dit medicijnbeleid in Nederland.
07-10-2018

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (ethinylestradiol/levonorgestrel)

Ik ben al paar maanden niet mezelf, ik zeg ook iedere keer ik voel me gewoon zo anders, depri gevoelens, angst gedachtes, hoofdpijn gewoon echt een ander mens. Ik ben het dus gaan zoeken achter de pil die ik sinds juli slik ik kreeg ineens een ander van de apotheek, en nu ik iedereen ze verhaal lees durf ik te wedden dat het door de pil komt ik ben nooooit zo geweest. Ik d[lees meer...]acht dat ik gek werd echt...
03-10-2018

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (ethinylestradiol/levonorgestrel)

mentale bijwerkingen zoals: stemmingswisselingen, depressie, gevoel van eenzaamheid, snel emotioneel.
25-09-2018

Abnormaal vaginaal bloedverlies

Dochter van toen 12 op advies van huisarts begonnen met deze pil vanwege heftige menstruatie. In de maanden erna ging het steeds slechter met dochter. Depressief, moe, niet naar school willen, suïcidaal etc. Diverse ggz instellingen al geweest en sinds augustus 2017 niet meer naar school. Antidepressiva sinds dec 2017 . Deze onderdrukt wel de ergste paniekaanvallen maar[lees meer...] het rotgevoel bleef. Zelfs begonnen met Bach therapie. Totdat ik 2 maanden geleden deze berichten over deze pil las. Per direct en zonder overleg met huisarts gestopt met de pil. En nu ..6 weken later... ik zie weer mijn oude vrolijke gezellige dochter langzaam terugkomen. Ze ziet weer toekomst. Ze wil weer sporten. Ze begint met thuisonderwijs. Ze wil weer met vriendinnen afspreken. Kan het dan al die rottijd aan die verdomde pil hebben gelegen? Heeft die de pubertijd van mijn dochter kapot gemaakt? Ik ga het echt geloven. Dus bij deze een waarschuwing voor ander tienermeiden. Pas op met deze pil.
18-09-2018

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (ethinylestradiol/levonorgestrel)

Ik ben 18 jaar oud en begon deze pil vorig jaar te slikken als vorm van anticonceptie. Het hele jaar voelde ik me niet gelukkig. Ik was net begonnen aan mijn nieuwe studie, die ik overigens heel leuk vind, en toch voelde ik me zo. Na een leuke dag kon ik in de avond in huilen uitbarsten, ookal was daar totaal geen reden voor. Ik kon soms ontzettend boos op mijn vriend word[lees meer...]en, en ook daar zat dan geen reden achter. Ik voelde mij vaak eenzaam en heb ontzettend last van anxiety. Ik voel me over vrijwel alles heel onzeker. Vandaag ben ik deze pil gaan Googlen en ik schrok enorm van wat ik zojuist heb gelezen. Ik herken mij in alles! Morgen ga ik een afspraak met de huisarts maken om van deze afschuwelijke pil af te komen.
28-08-2018

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (ethinylestradiol/levonorgestrel)

I'm not Dutch, so I'll share my experience in English. I've taken this brand for a year. There have been no serious physical side effects for me, however, I've become very moody and had my downs very often (and they're getting worse as the time passing). I didn't have an obvious PMS before taking the pill and now I have it for sure, a pretty serious one as well. Now I'm [lees meer...]about to finish my last round and changing into another one.
Pagina 1 van 7

Mirena (2079) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (836) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (470) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (454) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (368) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!