This website is hosted on a Carbon neutral infrastructure. This website is hosted on a company which complies to standard ISO 27001:2005 for Information Security Management Systems.
lees de ervaringen

Pagina 1 van 7

24-02-2015
Vrouw, 63 jaar

Lyrica (pregabaline)

in juli 2013 had ik van de één op de andere dag geen gevoel meer in mijn rechterbeen. De huisarts verwees me door naar een neuroloog. Kreeg daar diverse onderzoeken waaronder mri algeheel, mri alleesn hersenen, afnemen hersenvocht doch er werd niets gevonden. De neuroloog schreef me lyrica voor of ik kon een keer terugkomen als t niet over zou gaan voor een spuit. Tot op d[lees meer...]e dag van vandaag heb ik soms erg veel pijn mn als t ander weer wordt heb ik wel eens t idee. Ben bij een alternatief genezer geweest deze gaf straling oa van zendmasten en mobiele telefoons als oorzaak. Helaas is de pijn van rechts onder in mijn rug bij mijn heup, loot deze door mijn bilnaad naar de binnenkant van mijn been tot aan mijn voet.In mijn been een zeer branderig gevoel en ook rond mijn anus. Ik kan er geen koud of warm water bv aan hebben moet me eerst n beetje nat maken bij t douchen alvorens er een echte straal water op komt. Geen idee hoe ik er van af kan komen. Ook dry needling heeft niets geholpen.
24-02-2015
Vrouw, 51 jaar

Hernia

hielp minder tegen de pijn
20-02-2015
Vrouw, 58 jaar

Aangezichtspijn

Helpt bij aangezichtspijn en ook andere neuropathische pijnen
18-02-2015
Man, 64 jaar

Hernia

eerste periode gauw duizelig moest een keer thuisgebracht worden kon niet meer op mijn benen staan. na gewenning 8 kilo aangekomen (gebruik med.nu 10 weken) en heb nu ook minder zin in seks. hoop dat dit ook tijdelijk is en niet zwaarder meer wordt !
12-02-2015
Vrouw, 72 jaar

Fibromyalgie

Heb dronken gevoel neem nu een halve perdag.helpt voor de pijn
11-02-2015
Vrouw, 66 jaar

Aangezichtspijn

Zou niet zonder kunnen, alleen 30 kg aangekomen is heel vervelend.
10-02-2015
Man, 59 jaar

Lyrica (pregabaline)
Restless legs syndrome (rusteloze benen)

In met name een van mijn benen heb ik last van restless legs, in mijn geval zeurderige kramp, die zich in de loop van de avond voordoet en na enige tijd (nadat ik naar bed ben gegaan) weer verdwijnt. Omdat de klachten toenamen heb ik van de neuroloog Lyrica voorgeschreven gekregen. Ik gebruik de lichtste dosis (75 MG) twee keer per dag. In het begin voelde ik mij een beetj[lees meer...]e licht in het hoofd. Dat ging na een paar dagen weer over. De kramp voel ik nog in zeer lichte mate en gedurende korte tijd. Veel bijwerkingen heb ik niet ervaren, behalve een zekere mate van sufheid. Positief is dat Ik eerder in slaap val, maar overdag voel ik dat ik eerder moe ben. Ik gebruik het medicijn nu drie weken en ga er voorlopig mee door. Wanneer de sufheid blijft wil ik een ander medicijn proberen.
09-02-2015
Man, 31 jaar

Lyrica (pregabaline)

Ik sluit me hierbij helemaal. Het product behandeld de scherpte kanten van zenuwpijn. Toch blijf ik me afvragen of er ook mogelijkheden zijn zonder medicatie. Dus bijvoorbeeld een gezondere levenswijze. Zelf vond ik op http://www.zenuwpijn.net een aantal behandelingen. Tot nog toe heb ik hier geen van geprobeerd. Tot nu toe tevreden over dit product.
volgende > >>
Pagina 1 van 7

Thyrax Duotab (590) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (330) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (313) - Anticonceptie - eenfase

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik
en maak kans op een Tony's Chocolonely
reep!

Als je meer wilt weten over Tony's Chocolonely, klik dan hier.

meamedica