This website is hosted on a Carbon neutral infrastructure.

lees de ervaringen

Pagina 1 van 7

25-07-2015
Man, 74 jaar

Aangezichtspijn

ik kreeg herpes soster aan de linkerzijde van mijn gezicht, omdat ik waardeloze pijnstillers had van de huisarts, paracetamol en tramadol, heeft mijn oogarts lyrica voor gesteld aan de huisarts. dit werkte fantastisch, geen pijn meer, blijf dit gebruiken en probeer weleens een dag over te slaan.
19-07-2015
Vrouw, 66 jaar

Polyneuropathie

Na 3x kort achter elkaar geopereerd te zijn, waarbij ik telkens een epidurale pijnlijn kreeg, ging het bij de laatste mis. Er werd een zenuw geraakt die grote gevolgen had in mijn rug doorlopend naar hele linkerbeen. Zou vanzelf over gaan, uiteindelijk bij pijnpoli terecht gekomen en oxycodon gekregen 3x 10mg. Aangezien de klachten nauwelijks verdwenen naar andere neuroloo[lees meer...]g die polyneuropathie vaststelde. Gestart met lyrica en al vrij snel resultaat, ben nu oxycodon gelukkig aan het afbouwen. Ben zeer blij met lyrica gebruik!
19-07-2015
Vrouw, 45 jaar

Lyrica (pregabaline)

tarsaaltunnelsyndroom (zenuwbeknelling) onder li-enkel, zenuwpijn in de gehele voet. gestart met lyrica, eerst opbouwend, nu standaard 2xdgs 150mg tabl. Ik ervaar dat de bijwerkingen lang op zich laten wachten, na 3mnd word ik wat licht in het hoofd, duizeligheid, niet helder denken en 's avonds kan ik het niet wakker houden van de slaap. voor de rest van de dag heb ik er[lees meer...] geen last van, ik zou de mg niet verder ophogen, omdat ik dan bang ben dat ik als een zombie op de bank komt te zitten. er mee stoppen durf ik ook niet, met de gedachten dat de zenuwpijn weer volledig terugkomt.
17-07-2015
Vrouw, 57 jaar

weinig verbetering en duf
14-07-2015
Man, 61 jaar

Lyrica (pregabaline)

Lyrica kreeg ik aanvankelijk tegen zenuw- uitstralingspijn in mijn linkerbeen. Kwam vanuit mijn (versleten) rug. Tegelijkertijd merkte ik na een nacht slecht/matig slapen dat 150 mg. Lyrica mij prima de dag in helpt. Meer zin om iets te ondernemen. Nu ik in februari aan mijn rug ben geopereerd is er duidelijk minder/geen noodzaak Lyrica tegen pijn te slikken. Maar in overl[lees meer...]eg met de huisarts mag ik een maal daags twee capsules van 75 mg. innemen. Soms krijg ik hele heftige woedeaanvallen die ik geheel voor mijzelf houd. Dan moet ik echt even gaan zitten om daar afstand van te nemen. Er is momenteel niets waar ik mij kwaad over zou moeten maken.
12-07-2015
Man, 75 jaar

06-07-2015
Man, 30 jaar

Autisme

Heb zelf na veel onderzoek en met een achtergrond in scheikunde dit medicijn aangevraagd tegen de spanningen die met mijn autisme gepaard gaan en de stroefheid waardoor mijn leven continu belemmerd werd. Lang was het heel effectief en maakte het dat ik soepeler en met meer contact met mezelf kon leven. Nu raak ik er wel steeds meer tolerant voor en bijwerkingen gaan ste[lees meer...]eds zwaarder opwegen ertegen.
05-07-2015
Vrouw, 53 jaar

Nek- / rughernia

Had erg veel zenuwpijn van de hernia en de lyrica gaf meteen verlichting. Ik sliep er erg goed op zodat ik de dag weer goed kon beginnen.
volgende > >>
Pagina 1 van 7

Thyrax Duotab (671) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (352) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (335) - Anticonceptie - eenfase

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik
en maak kans op een Tony's Chocolonely
reep!

Als je meer wilt weten over Tony's Chocolonely, klik dan hier.

Tony's Chocolonely