This website is hosted on a Carbon neutral infrastructure.

lees de ervaringen

Lyrica

Epilepsie
Toon/Verberg Farmacotherapeutisch Kompas
Lyrica, pregabaline
Geef mening

Wordt gebruikt bij:
  • Zenuwpijn (190 meningen)
  • Aangezichtspijn (25 meningen)
  • Angststoornis (14 meningen)
  • ...

Pagina 1 van 7

29-08-2015
Vrouw, 30 jaar

Lyrica (pregabaline)

Sinds een paar dagen gebruik ik Lyrica. In eerste instantie wilde ik dit medicijn niet slikken gezien de bijwerkingen. Toch begonnen en tot nu toe alleen beetje last van een duizelig gevoel. Verder voel ik mij heel ontspannen en de pijn is zo goed als weg! Ik ben tot nu toe tevreden.
29-08-2015
Vrouw, 51 jaar

Lyrica (pregabaline)

4 keer geopereerd aan nervus ulnaris(elleboog zenuw) en er zullen nog veel veel operaties volgen. blijk een verkeerd aangelegde zenuw te hebben. na van alles geprobeerd te hebben is dit voor mij een wondermiddel. ik slik 3 keer daags één capsule (moet eigenlijk 3x daags 2) heb bewust dosis laag gehouden, want wil wel iets voelen, anders doe ik teveel en moet ik nog meer s[lees meer...]likken.
20-08-2015
Man, 50 jaar

Artrose van de wervelkolom

Sinds het gebruik veel slapen, vaak moe, dit i.v.m diabetes, maar erger een verhoging van mijn gamma gt waarden naar ruim 225.
18-08-2015
Man, 52 jaar

Diabetes type 1

Hallo, ik gebruik Lyrica voor pijnprikkels te onderdrukken als gevolg van diabetes type 1. Ik heb deze ziekte al vanaf mijn 10 jaar. Ik heb "koude voeten" terwijl ze warm zijn, Lyrica doet hier redelijk haar werk, ik merk wel dat er geen constante bestrijding is van dit fenomeen. Wat ik wel enorm heb als bijwerking, slapen.. ik neem deze capsule rond 17 uur in de middag in[lees meer...] (omdat mijn klachten in de avond en nacht het hevigst is) televisie kijken is er niet meer bij, zit er als een zombie bij. En ik wil wel eens weten wat het op lange termijn doet.
Vrouw, 39 jaar

Lyrica (pregabaline)

Ik heb het Cauda syndroom, een gedeeltelijke dwarslaesie door een hernia. Daardoor heb ik o.a. chronische zenuwpijn in mijn rechterbeen wat doorschiet naar mijn voet. Hiervoor heb ik Amitriptyline geslikt. Ik sliep lekker, maar de zenuwpijn ging niet weg. Op aanraden van de revalidatiearts ben ik overgestapt naar Lyrica. De eerste twee weken was ik echt stoned en ik had l[lees meer...]ast van diarree (niet handig als je dubbel incontinent bent), maar nu gaat het goed. Het haalt de scherpe randen van de zenuwpijn en ik ben veel minder stijf dan ik daarvoor was.'s Ochtends slik ik 1 pil, 's avonds 2. Al met al ben ik blij dat ik overstapt ben.
Man, 61 jaar

Lyrica (pregabaline)

Door het gebruik werd de zenuwpijnpijn enigszins minder, Mijn gezicht vermogen ging wel achteruit, volgens de oogarts nog 50% gezicht vermogen. nu met het medicijn mee gestopt, Zenuwpijn iets heftiger geworden, maar het gezicht vermogen weer een stuk beter.
Man, 72 jaar

Lyrica (pregabaline)

Tengevolge van leukemie behandeling en veelvuldig gebruik van zware antibiotica om verstoord immuun systeem om het lichaam te beveiligen tegen allerlei ziekten zijn mijn zenuwen van mijn benen aangetast en min of meer mijn onderbenen ongevoelig geworden. Het gevolg van het gebruik van lyrica kreeg ik na circa vier weken last van een wazig gezichtsbeeld dat steeds l[lees meer...]anger en vaker voorkwam en na een week het auto rijden en TV kijken min of meer onmogelijk maakten. Na overleg met de neuroloog de behandeling direct gestaakt.
12-08-2015
Vrouw, 40 jaar

Lyrica (pregabaline)

ik kreeg naast de oxycondon 10mg ook lyrica 2 x 75mg voorgeschreven van de neuroloog. Had ik t maar nooit gedaan!!! Omdat ik compleet dronken en stoned werd wilde ik nog liever pijn dan dit..... Geprobeerd om af te bouwen met een afbouwschema van de neuroloog. Toen alleen nog snachts de pillen. Prima dacht ik. Totdat ik alles stopte, ik slaap niet meer, ben doodmoe maar s[lees meer...]lapen ho maar. ik dwaal maar door het huis s'nachts en weiger die rot pillen nog in te nemen omdat ik bang ben dat het slapen dan nog erger wordt.....
volgende > >>
Pagina 1 van 7

Thyrax Duotab (676) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (358) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (338) - Anticonceptie - eenfase

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik
en maak kans op een Tony's Chocolonely
reep!

Als je meer wilt weten over Tony's Chocolonely, klik dan hier.

Tony's Chocolonely