This website is hosted on a Carbon neutral infrastructure. This website is hosted on a company which complies to standard ISO 27001:2005 for Information Security Management Systems.
lees de ervaringen

Pagina 1 van 7

29-06-2015
Man, 71 jaar

Lyrica (pregabaline)

gebruik hem voor zenuwpijn, wegens door heup operatie klapvoet gekregen.
28-06-2015
Man, 64 jaar

Posttraumatische stress-stoornis

Ben begonnen met 2x 150 mg, dit is snel opgevoerd tot 2x 300 mg door neuroloog in overleg met huisarts en cardioloog. Gebruik soms de dubbele dagdosis is dus 1200 mg per dag zonder medeweten van artsen. Apotheek maakt geen problemen over meergebruik. Ik adviseer wel een ieder om in bed te blijven als men boven de max dagdosis inneemt, je wordt een soort dronken en de hele [lees meer...]wereld zal worst zijn. Daarentegen nemen de klachten snel af en kun je de volgende dag met je normale dosis verder (in mijn geval dan). Reden dat ik zo te werk ga is dat anders er een flinke morfine injectie gegeven wordt of een opname volgt en dat is geen optie meer voor mij.
27-06-2015
Man, 50 jaar

Polyneuropathie

Aangezien ik 4 verschillende soorten van opiaten inneem om de 4 uur. Vanwege orthopedische pijnen. En nu reeds een 2 a 3 maanden vanwege poly neuropathie pijnen in voeten en handen neurontin ook gabapentin witte product naam gebruikt, heb 3x 300 Mg en dit 3 x per dag en dan 's nachts 1 x 300 Mg dat zijn dus 10 x 300 Mg per dag van moest innemen en nog vreselijke restpijne[lees meer...]n had. Moet ik nu eerlijk toegeven met lyrica ben ik tot nu toe al reeds beter af. Ik herhaal tot nu toe. Ik hoop dat het zo blijft, ik ben van schaal 10 naar een 6 gegaan super toch het voelt goed te weten dat de pijn minder kan na jaren zoveel pijn te hebben. Ik zeg lyrica super goed je krijgt een 10+.
17-06-2015
Vrouw, 52 jaar

Lyrica (pregabaline)

Ik slik naast lyrica ook etoricoxib heeft iemand hier ervaring mee.
14-06-2015
Man, 51 jaar

Lyrica (pregabaline)

Ik gebruik lyrica 150mg 3x per dag.... ergste pijn blijft, maar de scherpe kant van pijn gaat weg. Ik heb veel zenuwpijn mijn hele lichaam en ik moet niet denken stopen van Lyrica --andere pijn middelen werken niet van mijn. Er is wel veel bijwerking en in begin is eng, maar na een tijdje lyrica gebruiken werd minder. een top medicijn de pijn van spierziekte, dat is mijn [lees meer...]mening.
13-06-2015
Vrouw, 81 jaar

Polyneuropathie

Ik gebruik sinds kort Lyrica en ik word er vreselijk slaperig van. De pijn van de neurolpathie, waarvoor ik morfine gebruikik is zo goed als weg na ca. 20 jaar en dat is erg fijn, maar de duizelihgheid en de slaperigheid van Lyrica zijn onplezierig. Ik weet niet of ik moet doorgaan of niet. Ik ga de volgende week naar de huisarts om uitleg
13-06-2015
Vrouw, 57 jaar

Lyrica (pregabaline)

mijn vrouw slikt lycria sinds twee maanden ik merk aan haar dat ze heel vergeetachtig word en bij het opstaan van de bank valneigingen heeft verder doet het middel niet veel ze had pijngrens 10 en zit daar nog steeds op vind het geen fijn middel ze slaapt ook heel erg veel!!
02-06-2015
Man, 38 jaar

Lyrica (pregabaline)

Lyrica gestart als opvolger van venlafaxine hetgeen niet hielp bij mijn angststoornis en veel bijwerkingen had. Opbouwfase geen problemen gehad. Later gemerkt dat gewicht enorm toenam en ik last kreeg van stoppende ademhaling wat leidde tot onrust en paniekklachten. Daarvoor was eigenlijk het medicijn juist bedoelt om die af te zwakken, maar helaas nam dit alleen toe. Uite[lees meer...]indelijk lyrica afgebouwd van 600 mg per dag naar 75 mg per dag en toen klaar. Na ongeveer 4 dagen begonnen de ontwenningsklachten. Onrust, angst nam toe en was moe maar kon niet slapen. En als ik slaap viel werd ik om de een a twee uur wakker, slopend dus. Hopelijk duren deze ontwenningsklachten niet al te lang. Eerst afbouw venlafaxine en nu de lyrica....ik ben voorlopig wel even klaar met dit spul. Misschien als de angst blijft terug naar een ssri als citalopram. Hierbij had ik in het verleden weinig op- en afbouwklachten. Het hielp ook maar deels tegen de angst maar ja beter dan het experimenteren met medicatie als deze.
volgende > >>
Pagina 1 van 7

Thyrax Duotab (663) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (350) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (334) - Anticonceptie - eenfase

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik
en maak kans op een Tony's Chocolonely
reep!

Als je meer wilt weten over Tony's Chocolonely, klik dan hier.

Tony's Chocolonely