ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7
19-10-2018

Menstruatiepijn

Erg tevreden over de mirena! De eerste weken/maanden last gehad van buikpijn, maar na een speciaal dieet van 8 weken nergens meer last van gehad. Het grootste voordeel is dat ik niet meer ongesteld wordt en geen last meer heb van die pijn.
15-10-2018

Menstruatiepijn

bloedingen werden heftiger, was bloedingen zat. zocht een makkelijke manier van anti-conceptie. Pil was uitgesloten, chagerijn dat ik daar van kreeg was helemaal niet van mij.
11-10-2018

Mirena (levonorgestrel)

Ik baal als een stekker dat de mirena niet het middel is voor mij, want oprecht, het was fijn dat ik er nooit aan hoefde te denken. Hij heeft me 4,5 jaar beschermd tegen zwangerschap maar de voordelen wegen niet meer op tegen de nadelen. Ik loop al 4 jaar bij de dermatoloog en huidtherapie voor onderhuidse ontstekingen en acne over mijn hele rug, schouders, borst en gezich[lees meer...]t. Daarvoor nooit last van. Daarnaast heb ik de hele dag door stemmingswisselingen en voel me steeds onrustig. Mijn huid en haar zijn enorm vet, ben de hele tijd met anti-glimdoekjes en droogshampoo in de weer. Mijn libido is weg. Ik werd nog steeds ongesteld, één keer in de zes weken, en dan 15 dagen lang doorbloeden... Ik heb hem eruit laten halen. Daarna twee koperspiralen gezet binnen een week, alletwee na een dag in m'n baarmoedermond terecht gekomen :( volgende maand de gynefix laten zetten... Ik baal zo erg! Ik hoop dat de mirena voor jou wel werkt!
09-10-2018

Mirena (levonorgestrel)

Zeer tevreden, ik zou geen andere anticonceptie meer willen gebruiken. Ik heb het vrij snel na mijn bevalling laten inbrengen, circa 7 maanden. Bij het plaatsen voelde ik geen pijn, echt helemaal niks. Toen een maandje licht bloedverlies gehad en daarna is het bloeden helemaal gestopt. Nu ben ik al 2.5 jaar niet ongesteld geweest en je hoeft nergens meer aan te denken, [lees meer...]echt TOP!! Als ik ongesteld ben, voel ik lichte pijn in mijn onderrug en mijn borsten zijn iets gevoelig. Echter denk ik dat, dat niet anders was voor de Mirena.
02-10-2018

Abnormaal vaginaal bloedverlies

Ik heb een half jaar geleden een Mirena laten plaatsen ivm zeer pijnlijke menstruaties met hevige bloedingen (stolsels). Het plaatsen viel erg mee. Onaangenaam, maar niet echt pijnlijk. Daarna wel enkele weken last gehad van rugpijn en "zware" benen. Er zitten voor mij voor- en nadelen aan. Ik ben veel vaker ongesteld. Voorheen had ik een cyclus van 35 dagen en dat is nu n[lees meer...]og maar 24 dagen. Ik ben steeds 2 weken ongesteld, dan 10 dagen niet en dan begint het weer. Dit gaat al 4 maanden zo. Ik hoop, misschien tegen beter weten in, nog op verandering. De menstruaties zijn wel veel minder pijnlijk en ook de bloedingen zijn minder hevig. Ik voel me heerlijk in mijn vel. Veel minder PMS! Door de vele, lange menstruaties twijfel ik nog wel of ik hem laat zitten.
02-10-2018

Mirena (levonorgestrel)

De ervaringen met de Mirena zijn voor iedereen zo verschillend dat ik graag mijn ‘gemiddelde’ verhaal vertel. Het plaatsen deed erg veel pijn, dat duurde maar kort. Vervolgens heb ik 2 dagen erge krampen gehad, zo pijnlijk dat ik niet kon werken. Daarna nog een week zo af en toe flinke kramp. Na deze eerste week is de pijn weggebleven. Ik voel niets meer. Mijn eerste o[lees meer...]ngesteldheid sinds de plaatsing bestaat uit flinke kramp maar amper bloedverlies. Wat betreft stemming/libido merk ik geen verschil met het leven zonder anticonceptie.
01-10-2018

Mirena (levonorgestrel)

Eerder al 2x 5jaar mirena gehad. Tijdelijk gestopt. Maar vond de pil oraal slikken zo waardeloos dus nu weer mirena. Plaatsen is gewoon niet fijn, dat blijft een feit. Maar afhankelijk van de arts die het plaatst gaat het snel over. Ik heb alleen de eerste twee dagen wat kramp gehad. Verder niets meer. Bevalt me echt zo goed zou niets anders meer willen!!
30-09-2018

Mirena (levonorgestrel)

Ik heb de spiraal laten zetten wanneer ik maagd was, tot nu toe heel erg tevreden. Ook mijn menstruatie bleef uit, vond ik een voordeel.
Pagina 1 van 7

Mirena (2079) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (836) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (470) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (454) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (368) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!