Ervaringen met Thyrax Duotab

levothyroxine

Trage schildklier (552 meningen)
Ziekte van Hashimoto (65 meningen)
Snel werkende schildklier (44 meningen)
Schildklier verwijderd (28 meningen)
Ziekte van Graves (27 meningen)

Wat kan SON voor u betekenen?

Schildklier Organisatie Nederland (SON) (02-08-2016)

01-11-2023 | Vrouw | 53
levothyroxine (25ug)
Trage schildklier
Heel makkelijk om in te nemen werkt goed bij mij geen last van bijwerkingen andere medicijnen geprobeerd maar daar geer goede werking van gehad

10-10-2023 | Vrouw | 34
levothyroxine (125ug)
Ziekte van Hashimoto
Ik gebruik al meer dan 15 jaar thyrax vanwege hashimoto. Het werkt top en heb nog nooit bijwerkingen gehad.

26-06-2023 | Vrouw | 65
Trage schildklier
Sinds 40 jr last van vertraagde schildklier werking. eerst met o,1 mg begonnen dat is de witte pil daarna een blauwe erbij. Na een periode merkte ik dat ik vlekken kreeg. Vooral in mijn gezicht vind ik erg.

14-05-2023 | Vrouw | 73
levothyroxine (25mg)
Trage schildklier
Duizelig was ik al vaker, maar met die blauwe pilletjes t idee nog erger?

15-11-2022 | Vrouw | 31
levothyroxine (0,125mg)
Trage schildklier
Ik heb eerlijk gezegd alleen de bijwerking dat ik meer honger krijg. Gebruik het samen met ritalin en voorheen ging dit niet goed, nu gelukkig wel. Ik heb alleen niet echt het idee dat ik afval maargoed ik doe er ook niets voor, heb het wel minder snel koud

09-10-2022 | Man | 73
Ziekte van Hashimoto
ik overweeg te stoppen met schildklier medicijn ; heb maar een lage dosis; doet m.i. meer kwaad dan goed.

14-09-2022 | Vrouw | 54
levothyroxine (25ug)
Ziekte van Hashimoto
tevreden over Thyrax. Toen het een tijd niet leverbaar was moest ik noodgedwongen over naar een ander medicijn wat heel veel ongemakken met zich mee bracht. Voelde me echt slecht toen. Nu weer Thyrax en dat gaat weer goed. Durf alleen niet over te stappen op een zwaardere pil omdat die weer net anders is qua samenstelling / kleurstof etc. dan die ik nu slik. Ik slik 4,75 p[lees meer...]illen van 25 mcg per dag.

21-05-2022 | Vrouw | 63
Trage schildklier
Gebruikte eerst Eutyrox daar ben ik 6 weken mee gestopt,klachten waren na 3 dagen weg voelde me eindelijk weer ik. Omdat mijn schildklier helemaal niet werkte begon ik me slechter te voelen,begon met Thyrax de klachten komen weer terug. Toen ik jong was gebruikte ik Eutyrox en had totaal geen last weet niet wanneer het begon het sluimert langzaam in je lichaam,ik denk do[lees meer...]or de hulpstoffen.

02-02-2022 | Man | 55
levothyroxine (200ug)
Trage schildklier
Ik ben veel kilos bij en snrl moe moilijkademen aude tyraxs was beter nu gubruik ik euytrax is heel slech veel meer bijwerking mijn vraag is aan jullie is die tyraxs nu nog verkrijgbaR ofniet fijne dag reactie graag

11-01-2022 | Vrouw | 67
levothyroxine (150ug)
Trage schildklier
Denk er ook over om er mee te stoppen. Ben nu onder behandeling van een Ayurvedische arts om mijn immuunsysteem weer normaal te laten werken. Ben heel benieuwd naar ervaring van mensen die inderdaad gestopt zijn

21-12-2021 | Vrouw | 66
levothyroxine (0,100mg)

26-10-2021 | Vrouw | 73
levothyroxine (112ug)
Ziekte van Hashimoto
Ik heb Thyrax al 25 jaar .Sinds een paar jaar veel.klachten Vooral de laatste 2 jaar. Ik voel me erg opgeblazen Slaap heel slecht Hooud veel vocht vast. Heb Hart Ritme stoornis .Ik heb wel veel.stress want mijn man dementerend en woont nog thuis Ik moet iedere dag in elk hoekje en gaatje kijken Want hij bewaard alles .Mijn schildklier waarden waren ook weer slecht daarom[lees meer...] moet ik nu geen 100mg maar 112en een half slikken.Maar de 12 en een half zijn weer de blauwe En daar heb ik een tijd geleden bijwerking van gehad En nu schrijft de dokter weer dezelfde voor

05-10-2021 | Vrouw | 50
levothyroxine (100ug)
Trage schildklier
Zijn er ook mensen op dit forum die gewoon met alle medicatie zijn gestopt. Als ik voor mezelf spreek had ik voor het bekend werd dat de schildklier niet meer werkte Helemaal geen klachten. Denk erover om helemaal te stoppen wat niet verstandig is volgens de arts.

09-09-2021 | Vrouw | 39
levothyroxine (125ug)
De data van wanneer tot wanneer heb ik niet! Maar ik moest er mee stoppen omdat het niet meer leverbaar was,! Terwijl ik het er wel goed op deed!

26-07-2021 | Vrouw | 52
levothyroxine (150ug)
Trage schildklier
Oude Thyrax was uitstekend. En goed ingesteld. Nu niet meer instelbaar, heel veel bijwerkingen. Ben er zoooo klaar mee. Oude Thyrax graag weer terug!!!!!!

14-07-2021 | Vrouw | 55
levothyroxine (200ug)
Schildklier verwijderd
Dit medicijn is een lijdensweg om snel ingesteld te krijgen. De producenten zouden eens heel goed hun vele gebruikers moeten monitoren. Mensen doen er 1-2 jaar over om ingesteld te raken als ze geen schildklier meer hebben. Endocrinologen doen hun uiterste best om patiënten te begeleiden met de instelling van dit medicijn. Er kan een wereld verbeterd worden met dit medicij[lees meer...]n.