ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7
04-12-2018

Trage schildklier

Ik heb jarenlang Thyrax gebruikt met wisselende resultaten. Van te hoge dosering naar te lage en weer terug.... kortom een heel gedoe om eenbeetje goed ingesteld te raken. Toen de Thyrax enige tijd niet meer te krijgen was ben ik na veel gespeur op het internet overgestapt op Tirosint. Dit zijn zachte parelcapsules zonder enige andere toevoeging. Het heeft eventjes wat tij[lees meer...]d gekost om wederom goed ingesteld te raken maar ik ben zeer tevreden over Tirosint en zou het iedereen aanraden! Klein nadeel... het wordt niet geheel vergoed door de verzekeraars maar ik betaal graag die 2 tientjes per kwartaal om me goed te voelen.
16-11-2018

Hypothyreoïdie

Merkte toen in de eerste week verschil! Moe wakker worden en half uur na inname was ik een beetje mens. Vervelend dat ik het geneesmiddel een half uur boor ontbij in moest nemen... Toen er in 2016 problemen ontstonden met het leveren ervan, ben ik overgestapt op Euthyrox. Aspen Pharma Trading krijgt mij niet meer terug als ‘klant’, daarvoor hebben ze mij (en vele an[lees meer...]deren) keihard laten vallen. Ik wens APT veel verandering toe.
28-10-2018

16-04-2018

Hypothyreoïdie

10 jaar geleden begonnen met thyrax.Het duurde erg lang voordat ik goed ingesteld was.tja,toen veranderde de verpakking.Dat was voor mij een afschuwelijke periode. Toen Overnaar levothyroxine natrium.Beviel aanvankelijk erg goed. Na een jaar ondanks goed bloedwaardes hondsmodel.Toen de thyrax weer leverbaar was,weer overgestapt. Nu na ruim een half jaar voel ik me gewoon[lees meer...] niet goed. Hartkloppingen,hartoverslagen,kan niet meer tegen koffie en zit niet goed in mijn vel.Bij het minste of geringste enorm gespannen. Misschien toch maar weer een ander proberen?
06-04-2018

Hyperthyreoïdie

Goed ingesteld, totdat medicijn niet meer verkrijgbaar was. Nu weer een ander merk met niet duidelijke verschijnselen. (Onrust)
03-04-2018

Schildklier verwijderd

Voorheen gebruikte ik Euthyrox in combinatie met Armour en had ik ook al veel spierpijn en stijf gevoel. Ongeveer een half jaar geleden in overleg met mijn internist besloten over te stappen naar Thyrax in combinatie met Armour (zgn. ‘Natuurlijk’ schildklierhormoon). Helaas lijkt het van kwaad tot erger te gaan, nu zijn de spierklachten verergerd tot gewrichtijn en het ver[lees meer...]schieten van gewrichten, o.a. Pols, nek en ruggewervels. Herkent iemand dit?
25-03-2018

Trage schildklier

Toen ik begon kreeg ik het direct daarna zeer koud,last van mijn hart,tintelingen in tong en lippen,overal spierpijn,pijnlijke knieen,last van mijn ogen en slecht zien,concentratie problemen,motoriek probleem,net of ik steeds omval. Ik slik het nu vanaf juni 2017 maar na elke pil krijg ik dezelfde symptomen.Eutyrox geprobeerd,maar had ik helaas nog ergere hartklachten van[lees meer...],ik dacht bij deze pil dat ik echt dood zou gaan,zeer ernstige hartkloppingen en ademhaling probleem,na 1 dag direct gestopt.
28-01-2018

Trage schildklier

Dit was al derde verandering van het med in 4 jaar gebruik. Heb Thyrax Duatab in kleine potjes gehad en na twee jaar kreeg ik Thyrax Duotab in streepjes, dit viel erg tegen! Kreeg binnen een paar dagen alle klachten die ik nooit had, ik kon op een gegeven moment niet meer hardlopen , niet fietsen, mijn hart klopte twee keer sneller, ik mocht de dosering niet verlagen ivm [lees meer...]lage waardes van schildklier hormoon. Na twee jaar moets ik weer overstappen naar Thyrofix 25mcg 3 tab per keer en ik vind het prima medicijn, merk ik geen enkele bijwerking. Nu kan ik berg op zonder enkel moeite. Gistermiddag heb ik mijn med opgehaald bij apotheek en wat een verassing!!! Weer die verschrikkelijke ThyraxDuotab in streepjes! Dit wil ik echt niet meer slikken! Wat moet ik er doen om weer Thyrafix te krijgen?
Pagina 1 van 7

Mirena (2089) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (839) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (477) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (458) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (370) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!