ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

18-10-2017

Trage schildklier

Na lang zeuren weer terug op de Thyrax. Heb Euthyrox en Levothyroxine geslikt, omdat de Thyrax uit de handel was. Bloedwaarden bij de Levothyroxine waren perfect, maar wat een drama. Moe, altijd slaap, suf en vele nare bijwerkingen. Dus nu eindelijk weer terug bij mijn vertrouwde Thyrax. Sport weer en de moeheid vloeit eindelijk uit mijn lichaam. Beveel het iedereen aan.
13-10-2017

Trage schildklier

Eind jaren 90 voelde ik me gejaagd, had het erg snel warm en dan weer koud. Kortom het liep niet lekker. Naar de huisarts die constateerde een verminderde functie van de schildklier. Thyrax 0,1 mg voorgeschreven gekregen en de klachten werden snel minder en verdwenen binnen een paar maanden helemaal. Ik gebruik dus al bijna 20 jaar dagelijks Thyrax en heb nergens klachten [lees meer...]over. Tijdens de "thyrax crisis" verplicht over gestapt op een andere producent maar geen enkel probleem ondervonden. Inmiddels weer op Thyrax en het gaat goed. Ik sport redelijk, ben actief, slaap goed en heb nergens last van.
25-09-2017

Trage schildklier

Tot vorig jaar februari heb ik de oude thyrax geslikt. 0.075 was dat. Toen die niet meer leverbaar was moest ik over op euthyrox. Door dat medicijn kreeg ik erge hartkloppingen en doordat mijn schildklier te langzaam werkte is het opgehoogd tot 0.125. Toen ben ik iets aangekomen 2 kilo ofzo in meer als een jaar. Toen de thyrax weer terug op de markt kwam was ik blij want d[lees meer...]ie euthyrox vond ik echt niet fijn. Nu slik ik 0.125 van de thyrax weer en ik ben 6 kilo aangekomen in enkele maanden. Heb overal spierpijn en ben moe. Ik baal ontzettend en heb het idee niet serieus te worden genomen, want mijn waarden zijn goed. Ik vind het sowieso raar. Vorig jaar februari waren mijn waarden met thyrax 0.075 ook goed en anderhalf jaar later slik ik 0.125. Dan is of de thyrax samenstelling veranderd of mijn schildklier is erg achteruit gegaan. Heeft iemand dezelfde ervaring? Vrijdag weer een afspraak met de dokter en hoop dat ik serieus genomen wordt. Dit is echt niet leuk. Ben nog geen 30 en voel me oud.
11-09-2017

Trage schildklier

Ik heb eerst natuurlijk schildklierhormoon geslikt zonder enige bijwerking. Toen dat niet meer mocht overgegaan op thyrax met de bijwerkingen: spierpijn, vocht vasthouden en aankomen. Van 200 ug in de loop der jaren naar 75 ug (ben nu 70 jaar).
05-09-2017

Trage schildklier

Kan het zijn dat het als bijwerking enorme winderigheid kan veroorzaken ?????
26-08-2017

Schildklier verwijderd

ik heb na mijn schildklier verwijdering thyrax tabletten gekregen, en slik die nu 35 jaar zonder problemen, maar wel in de bruine potjes met een watje. de ellende begon met de nieuwe verpakking, omdat zogenaamd in de potjes er te veel zuurstof bij kwam. ten koste van de werking van de tabletten. misschien was diegene die dit verkondigt in 1986 nog niet eens op de wereld.te[lees meer...]rwijl ik ze al slikte. dus in 2014 begonnen de problemen met 350.000 mensen. met alle ellende van dien, wat ontzettend veel geld heeft gekost aan onderzoeken en lichamelijke klachten, omdat er ook door de internisten e.d werd gezegt dat het niet door de verpakking kwam. maar een kwestie van goede instelling was. terwijl meneer de uitvinder gewoon met oogkleppen voor doorging met de productie van de nieuwe verpakking. nu ik weer in na gedwongen overstap op euthyrox wat nog ergere bijwerking had terug in juli op thyrax. met goede hoop. maar dezelfde verpakking en dezelfde ellende van bijwerkingen. ik heb het nu helemaal gehad met deze mishandeling en ga stappen ondernemen om een aanklacht in te dienen en een rechtzaak te beginnen. ik hoop dat er nu eindelijk nog meer mensen zijn die met mij mee denken en ook iets gaan ondernemen om de bruine potjes weer terug te krijgen zonder gerotzooi met onze medicijnen waar wij afhankelijk van zijn, omdat we niet zonder meer kunnen leven.
06-08-2017

Trage schildklier

Sinds 3weken weer terug op Thyrax Duotab 0,1 en een half tabletje 0,025. Of het toeval is of niet, ik kreeg migraine, spierkrampen en griep. Sinds een paar dagen slaap ik heel slecht en heb toch wel redelijk veel hoofdpijn. Of dit nu door de nieuwe Thyrax komt? Ik weet het niet. Doordat de Thyrax een tijd niet verkrijgbaar was eerst over op de Euthyrox, dat beviel echt tot[lees meer...]aal niet , ik werd heel erg depressief. Toen over op de Levotyroxine Teva, dat ging een stuk beter, alleen kon ik niet goed meer tegen warmte en was veel transpireren het gevolg. Nu de twijfel of ik toch niet tegen de Thyrax kan omdat ik de klachten die ik heb genoemd ik al bij eerder gebruik van de Thyrax had. Toch maar weer over op Levotyroxine Teva?
18-07-2017

Thyrax Duotab (levothyroxine)

Waardeloos! Ga nu naar Spanje en koop het bij Sanofil.
Pagina 1 van 7

Mirena (2005) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (817) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (420) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (420) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (352) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!