ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7
14-02-2019

Te weinig bijschildklierhormoon

Sinds de thyrax uit Aspen komt kom ik niet goed ingesteld elke 6weken bloedprikken en controle internist nooit eerder gehad al ruim 35jaar schildklierpatient dit alles zeer vervelend en niet fijn en wat dit allemaal kost!!!!!
30-12-2018

Snel werkende schildklier

Ik heb thyrax al vanaf de behandeling met radioactief jodium. Ik ben altijd prima ingesteld met thyrax. 2 jaar geleden toen thyrax niet meer leverbaar was, kreeg ik Levothyroxide (vervanger ) Ik werd daar doodziek van! Bleek allergisch te zijn. Wat ik wel erg vind is dat het medicijn niet meer vergoed wordt. Ik zoek mensen met de zelfde ervaring als ik. Ik hoop dat we [lees meer...]het gewoon weer vergoed krijgen met terug werkende kracht ( alle kosten tot nu terug geboekt ).
10-12-2018

Trage schildklier

In 2007 een acute virale schildklierontsteking waarna niet werkende schildklier. Start Thyrax Duotab, kwam weer op normale gewicht tot het niet meer verkrijgbaar was. Wat een drama, 3 keer veranderd van product en niets hielp. Algehele malaise, spierpijn, gewrichtspijn, in 9 maanden kwam ik 12 kg aan. Totdat het weer verkrijgbaar was, alleen maar ziek geweest. Gesta[lees meer...]rt en na 3 weken voelde ik mij weer stukken beter...nu ook weer op gewicht. Ondanks af en toe onregelmatige hartslag, geen ander middel meer. Ik hoop dat er nooit meer zo'n situatie zal ontstaan, wat een ellende.
04-12-2018

Trage schildklier

Ik heb jarenlang Thyrax gebruikt met wisselende resultaten. Van te hoge dosering naar te lage en weer terug.... kortom een heel gedoe om eenbeetje goed ingesteld te raken. Toen de Thyrax enige tijd niet meer te krijgen was ben ik na veel gespeur op het internet overgestapt op Tirosint. Dit zijn zachte parelcapsules zonder enige andere toevoeging. Het heeft eventjes wat tij[lees meer...]d gekost om wederom goed ingesteld te raken maar ik ben zeer tevreden over Tirosint en zou het iedereen aanraden! Klein nadeel... het wordt niet geheel vergoed door de verzekeraars maar ik betaal graag die 2 tientjes per kwartaal om me goed te voelen.
16-11-2018

Hypothyreoïdie

Merkte toen in de eerste week verschil! Moe wakker worden en half uur na inname was ik een beetje mens. Vervelend dat ik het geneesmiddel een half uur boor ontbij in moest nemen... Toen er in 2016 problemen ontstonden met het leveren ervan, ben ik overgestapt op Euthyrox. Aspen Pharma Trading krijgt mij niet meer terug als ‘klant’, daarvoor hebben ze mij (en vele an[lees meer...]deren) keihard laten vallen. Ik wens APT veel verandering toe.
28-10-2018

16-04-2018

Hypothyreoïdie

10 jaar geleden begonnen met thyrax.Het duurde erg lang voordat ik goed ingesteld was.tja,toen veranderde de verpakking.Dat was voor mij een afschuwelijke periode. Toen Overnaar levothyroxine natrium.Beviel aanvankelijk erg goed. Na een jaar ondanks goed bloedwaardes hondsmodel.Toen de thyrax weer leverbaar was,weer overgestapt. Nu na ruim een half jaar voel ik me gewoon[lees meer...] niet goed. Hartkloppingen,hartoverslagen,kan niet meer tegen koffie en zit niet goed in mijn vel.Bij het minste of geringste enorm gespannen. Misschien toch maar weer een ander proberen?
06-04-2018

Hyperthyreoïdie

Goed ingesteld, totdat medicijn niet meer verkrijgbaar was. Nu weer een ander merk met niet duidelijke verschijnselen. (Onrust)
Pagina 1 van 7

Thyrax Duotab (842) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (485) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (463) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (373) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!