ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7
08-02-2019

Bijholteontsteking

een paar uur na het innemen van de eerste pil erge misselijkheid. Als ik dan iets probeer te eten heb ik het gevoel dat ik moet overgeven. Ook erg vermoeid en een vaginale schimmel infectie gekregen door de medicijnen.
08-02-2019

na 6 dagen gebruik plotseling hele nacht last van jeuk
30-12-2018

Amoxicilline (amoxicilline)
Acute necrotiserende parodontitis (ANP, ANUP)

Na trkken van kies ontsteking op kaakbot . 10dgn amox.... en zelf probiotica capsules toegevoegd. En spoelen met waterstofperixide 30 procent. Tijdens en na kuur, inmiddels 1 week, nog steeds slap en grieperig gevoel. De kaakontsteking is wél over. De vraag is of het mogelijk de probiotica is die dat veroorzaakt.
13-12-2018

Bacteriële infectie

Enorme zwelling van rechterhand en zeer pijnlijk na een wondje, waarschijnlijk...
11-12-2018

Keelontsteking

Ik kreeg dit medicijn ivm een heftige bacteriele keelontsteking. Ik ben erg gevoelig voor medicijnen en heb snel last van mijn maag en darmen. Ik slik dit medicijn nu 2 dagen maar ik heb weinig last van misselijkheid en diarree, eigenlijk bijna niet. Mijn tip is echt om elke keer wanneer je een pil moet nemen even een goede bodem legt in je maag (boterham, banaan, melk etc[lees meer...]). Daarnaast neem ik tegelijkertijd een pil probiotica. Dan is een kuurtje prima te doen!
23-11-2018

Bacteriële infectie

Ivm streptokokken groep A bacterie na bevalling deze antibiotica voorgeschreven gekregen. (Binnenkant vagina ontstoken en veel doorzichtige afscheiding) Precies een dag na compleet maken kuur overal rode bultjes met een witte rand erom. JEUK!!!!
11-11-2018

Kaakontsteking

Donderdag 18-10 stukje tandvlees weggesneden door tandarts ter voorbereiding van herstel afgebroken stukje kies; Vrijdag-Zaterdag zwelling en pijnlijk gevoel; Zondag dikke wang en dik aan onderzijde kaak; Maandagochtend 22-10 eerst bezoek huisarts en daarna tandarts: Ontsteking/infectie. Amoxicilline/Clavulaanzuur 500/125 antibioticakuur voorgeschreven + Naproxen voor de p[lees meer...]ijn; Woensdag 24-10 begon de Amoxicilline pas te werken, Zondag 28-10 begon de zwelling af te nemen. Vandaag 11-11 begint gevoel pas terug te komen aan voorzijde mond/kin (door zwelling was zenuw bekneld) zwelling is bijna verdwenen.
09-11-2018

Bacteriële infectie

Een week deze antibiotica geslikt door beet van een kat te hebben gekregen. De effectiviteit van de antibiotica is gewoon goed. Halverwege de kuur kreeg ik spruw, dus dat was al nadeel 1, maar wel een veel voorkomende reactie (zei de bijsluiter). Maar goed, na een aantal dagen kon ik eindelijk m'n vinger weer bewegen. Een dag nadat ik klaar was met de kuur kreeg ik plots o[lees meer...]veral rode vlekjes en dan bedoel ik echt OVERAL!!! Jeuk echt heel erg en zit nu aan pillen tegen allergische reacties. Dus dat was nadeel 2...
Pagina 1 van 7

Thyrax Duotab (842) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (485) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (463) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (373) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!