ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

07-08-2017

Longontsteking

Het medicijn gekregen nadat ik koorts had en een longontsteking kreeg. Meteen gestart met de medicatie en nadat ik enkele uren later pijn tussen de vingers kreeg naar bed gegaan omdat ik me niet lekker voelde. Bij wakker worden bleek ik op de hand tussen de vingers ernstig grote vochtblaren te hebben. Ben daarom meteen naar de huisarts gegaan die me andere medicijnen voors[lees meer...]chreef.
14-07-2017

Tandvleesontsteking

Sinds dag 1 heel erge hoofdpijn.
12-07-2017

Amandelontsteking

Ik gebruik dit medicijn nu een dag en ik merk nu al wel verbetering. Het slikken is nog wel gevoelig maar lang niet zoveel pijn als vorige dagen. Het medicijn is makkelijk te nemen. Ik heb wat buikkrampjes gehad, maar deze stelde niet zoveel voor. Tot nu toe ben ik gewoon tevreden!
09-07-2017

Tandvleesontsteking

Dit middel voorgeschreven gekregen vanwege chronische tandvleesontsteking. De eerste 2 dagen last van enigszins jeukende huid, daarna niet meer. Ook last van verstopping; een laxeertablet helpt. De ontsteking was na 3 dagen al zo goed als weg en na een week helemaal. Hopen dat dit zo blijft. Het middel heeft mij tot dusver wel geholpen en is in mijn geval niet erger dan [lees meer...]de kwaal. In het begin jeukende huid (geen uitslag), na 2 dagen geen last meer van. Tevens verstopping; een laxeertablet helpt hierbij.
27-05-2017

Amoxicilline (amoxicilline)

Ik kreeg een ernstige ontsteking aan mijn grote teen die na 2 weken niet herstelde. De huisarts schreef mij deze voor om te voorkomen dat de ontsteking in het bot terecht kwam. De een na laatste dag kreeg ik uitslag, dikke rode plekken over mijn hele lichaam. Einde van de dag kreeg ik een hele droge keel en daarna keelpijn. werd ernstig vermoeid en duizelig. Ik had dit me[lees meer...]dicijn nooit mogen hebben i.v.m. ernstig darmontsteking cultus ulcerosa.
13-05-2017

Ademhalingsproblemen

Bijwerking: moeheid
12-05-2017

Oorontsteking

Gebruik het medicijn nu ongeveer 3 dagen. Het medicijn doet zijn werking goed, maar de bijwerkingen zijn verschrikkelijk. Gister ben ik licht in mijn hoofd geworden met als gevolg flauwvallen, tussen de middag kwam ik erachter dat ik huiduitslag heb en ik heb sinds vandaag last van een vaginale schimmelinfectie. Zoals ik al zei doet het medicijn prima zijn werk dus de huis[lees meer...]arts adviseerde me om de kuur toch af te maken.
08-05-2017

Bacteriële infectie

Ik had al 10 dagen last van hoge koorts (39°C tot 40.1°C 's avonds). De huisarts had na 10 minuten geconstateerd dat ik een bacteriële infectie heb aan de luchtwegen. Ze zei ook dat ik na 2 dagen de koorts al zou moeten zien dalen. Helaas is dit niet het geval. Ik heb er door het nemen van deze capsules wél klachten bijgekregen. Continu krampen in de onderbuik en regelmati[lees meer...]g naar het toilet met onvaste ontlasting. Daarbovenop komen nog hoofdpijn en misselijkheid. Eetlust is helemaal weg, maar ik probeer toch te eten voordat ik de capsule inneem, omdat mij verteld is dat dit de klachten zou verminderen. Erg jammer.
Pagina 1 van 7

Mirena (1989) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (811) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (418) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (415) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (350) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!