ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

09-04-2018

Voorhoofdsholteontsteking

Ik had een voorhoofdholteontsteking..na 7 dagen 3 keer per dag de capsules genomen te hebben was die na 4 dagen terug ..2 dagen later weer een kuur na 3 dagen weer weg nu de oplosbare variant..nog 1 dag..dus afwachten dan heb ik 2 keer een kuurcvan 7 dagen 3 maal daags gehad 500 mg ammoxilline ..
05-04-2018

Blaasontsteking

Matig resultaat wat betreft de blaasontsteking. Wel verbetering te zien in urinekweek volgens de huisarts. Bijwerking verlies van Kalium. Moet regelmatig Kalium Phosphoricum innemen. Ook weer niet teveel i.v.m. gevaar van te hoog kalium. Kaliumverlies ( heeft men geen verklaring voor). In het ergstegeval bij een laag kalium van 2.3 tot 2.7 moet ik opgenomen worden en [lees meer...]krijg Kalium via infuus toegediend. Dan ben ik doodmoe en helemaal versuft een dag of drie. Mijn geheugen krijgt daardoor een hele tik. Symptomen: zwelling van buik, handen en gezicht. Voel me dan duizelig en ziek. Doodeng.
21-03-2018

Tandvleesontsteking

Ik gebruik dit medicijn voor een wortelpuntontstekking. Na 2 dagen ontzettende jeuk over het hele lichaam, nadat dit begon volgde in enkele uren over mijn hele lichaam jeukende bulten die begonnen te branden. Van de huisarts pillen tegen deze allergische reactie gekregen die helaas hier tegen niet werken. Voor mij nooit geen amoxeline meer!!
04-03-2018

Oorontsteking

Het medicijn werkt goed, na 2 dagen gelijk minder pijn. De enige bijwerking is dat ik me vermoeid voel, maar ik kan gewoon mijn dagroutine blijven voortzetten. Voor mij werkt het medicijn erg goed, heel weinig bijwerkingen. Het enige wat ik merk is dat ik vermoeider ben dan normaal.
20-02-2018

Blaasontsteking

het is nu anderhalve week geleden dat ik gestopt ben met amoxxiline, en heb sindsdien een raar stroef gevoel in mijn mond en tanden ook pijnlijke mondhoeken, en rare groeven in mijn tong, ben er niet blij mee, hoelang gaat dat duren?? En is daar nog een tegenmiddel voor, vind het een vervelende bijwerking..... vanaf de kerst 3 keer een andere kuur gehad voor blaasontstekin[lees meer...]g 28-12-2017 10stuks furabid capsMGA 100mg 10-1-2018 20stuks nitrofurantoine MC 50mg teva 2-2-2018 een zakje Monuril 3000 7-2-2018 amoxicilline disp 500mg teva waarvan ik nu nog steeds dat rare stroeve gevoel van in mijn mond heb. Voor mij geen amoxicilline meer.......
15-02-2018

Bronchitis

Goed medicijn, na vier dagen zijn mijn klachten al een heel stuk minder. En geen bijwerkingen. Hierbij helpt het om in de gebruiksaanwijzing niet alle mogelijke bijwerkingen door te gaan nemen. Je voelt je al ziek, je hebt nu een medicijn voorgeschreven gekregen en dat gaat voor jou aan de slag. Richt je op beter worden!
09-02-2018

Longontsteking

Kuur van week 3 capsules per dag goed middel werkte snel koorts binnen een dag van 39,7 naar 37,9
30-01-2018

Amoxicilline (amoxicilline)

Tijdens tandartsbezoek/behandeling complete hartfalen. Huisarts erbij gehaald om te herstellen (in de tandartsstoel).
Pagina 1 van 7

Mirena (2043) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (836) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (444) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (444) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (362) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!