ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

27-05-2017

Amoxicilline (amoxicilline)

Ik kreeg een ernstige ontsteking aan mijn grote teen die na 2 weken niet herstelde. De huisarts schreef mij deze voor om te voorkomen dat de ontsteking in het bot terecht kwam. De een na laatste dag kreeg ik uitslag, dikke rode plekken over mijn hele lichaam. Einde van de dag kreeg ik een hele droge keel en daarna keelpijn. werd ernstig vermoeid en duizelig. Ik had dit me[lees meer...]dicijn nooit mogen hebben i.v.m. ernstig darmontsteking cultus ulcerosa.
13-05-2017

Ademhalingsproblemen

Bijwerking: moeheid
12-05-2017

Oorontsteking

Gebruik het medicijn nu ongeveer 3 dagen. Het medicijn doet zijn werking goed, maar de bijwerkingen zijn verschrikkelijk. Gister ben ik licht in mijn hoofd geworden met als gevolg flauwvallen, tussen de middag kwam ik erachter dat ik huiduitslag heb en ik heb sinds vandaag last van een vaginale schimmelinfectie. Zoals ik al zei doet het medicijn prima zijn werk dus de huis[lees meer...]arts adviseerde me om de kuur toch af te maken.
08-05-2017

Bacteriële infectie

Ik had al 10 dagen last van hoge koorts (39°C tot 40.1°C 's avonds). De huisarts had na 10 minuten geconstateerd dat ik een bacteriële infectie heb aan de luchtwegen. Ze zei ook dat ik na 2 dagen de koorts al zou moeten zien dalen. Helaas is dit niet het geval. Ik heb er door het nemen van deze capsules wél klachten bijgekregen. Continu krampen in de onderbuik en regelmati[lees meer...]g naar het toilet met onvaste ontlasting. Daarbovenop komen nog hoofdpijn en misselijkheid. Eetlust is helemaal weg, maar ik probeer toch te eten voordat ik de capsule inneem, omdat mij verteld is dat dit de klachten zou verminderen. Erg jammer.
01-05-2017

Bijholteontsteking

Vanaf eind januari tot eind april last van een ontsteking in het hoofd. Dit duurde 3 maanden! In die periode ben ik gestopt met roken (5 sigaren per dag), nam in de ochtend met water een rauw teentje knoflook, kurkuma/gemberpoeder/kaneelpoeder/peper opgelost in water 1 per dag, stoombaden, Rhinohoorn (neusdouche), gemberthee, begonnen met sporten, zwarte thee met Salie en [lees meer...]nog meer om er maar vanaf te komen, NIKS HIELP! Neusspray gekocht zoals Oltravin, ook nog één van de huisarts en verzachte wel maar geen verbetering. Ben naar de huisarts geweest en zei dat ik een foto moest maken. Was zelf ook bang dat mijn neusschot scheef zat gezien ik de ontsteking alleen links had (dus geen allergie zou zijn). Hij zei dat als er op de foto niks te zien was ik er mee verder moest lopen en vanzelf over zou moeten gaan maar meestal moet het na een week over zijn en na wat ik geprobeerd heb vertrouwde ik niet dat het vanzelf over zou gaan en het moest een zetje hebben. Als er wel een ontsteking te zien zou zijn zou ik een antibiotica krijgen. Ik dacht waarom de foto niet overslaan? Dat scheelt in de kosten en het was zeker ontstoken. Direct begonnen. 20 pillen, een keur van bijna een week. De 1e dagen geen verbetering maar na 3 a 4 dagen nog 1 keer een laatste ontstekingsklodder en dat was de laatste, na die tijd geen hoofdpijn meer en de ontsteking is weg! Ben alleen nog wat verkouden maar vrij ademen door beide neusgaten! Ben direct na de keur begonnen met het nemen van probiotica en prebiotica, ook yogurt en kwark met bacteriën en het gaat een stuk beter. Ik wil dit melden omdat ik er een hard hoofd in had gezien de verhalen hier op de site. En ik merk dat als iets rommel is je sneller geneigd bent om te reageren op een site dan als het goed werkt. Dan ga je weer sneller door met het leven zoals het was en ga je geen moeite doen om je verhaal te doen. Dus bij deze...bij mij zeker gewerkt! Geen bijwerkingen zoals jeuk, uitslag enz.Zoals bekend bij een antibioticakeur, de darmflora gaat naar de knoppen. Het rommelde in de buik. Ook de 1e dagen wat licht in het hoofd maar meer niet.
21-04-2017

Kaakontsteking

Voorgeschreven gekregen voor mijn kaakontsteking. Tijdens het gebruik geen last gehad van bijwerkingen, tot de laatste dag, overal huidaanslag. Maar dan ook overal, dikke rode plekken en vreselijke jeuk. De ontsteking is weg, maar de huiduitslag (netelroos) is twee weken na stoppen van de kuur nog steeds niet weg, vreselijk nooit meer deze antibiotica.
25-03-2017

Amoxicilline (amoxicilline)
Trekken van tand of kies

Wat vind ik dit een gif! 3 u na inname overgeven. Daarna diarree en koorts. 4 dagen ziek geweest. Dat dit wordt voorgeschreven
23-03-2017

Kaakontsteking

Van de tandarts voorgeschreven gekregen vanwege kaakontsteking. Kies is ondertussen getrokken en weinig last; zit twee dagen na afbreken kuur echter nog steeds met ernstige darmklachten en kan niet werken. Wat een paardenmiddel! Never again voor mij.
Pagina 1 van 7

Mirena (1979) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (805) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (414) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (410) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (345) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!