ISO 27001

Ervaringen met medicijnen

Wat is uw ervaring met medicijnen?
Heeft u wel eens bijwerkingen of juist een positieve ervaring met medicijnen?

Goed om te weten

Wij geven geen persoonlijke gegevens (met medicijngebruik) door aan derden. Klik hier voor meer informatie.

Crestor (rosuvastatine)
Cholesterol

crestor is voor mij het juiste medicijn doordat deze weinig bijwerkingen geeft. De goedkopere soorten waar ik meerdere van heb gehad , geven allemaal veel bijwerkingen in de vorm van spierpijn en verlies van energie

Rosuvastatine (rosuvastatine)
Cholesterol

het medicijn geeft veel spierpijn en energieverlies, ik had crestor en deze gaf weinig bijwerkingen,omdat deze door de zorgverzekeraar niet meer werd vergoed krijg ik steeds de goedkope medicijnen die helaas erg veel bijwerkingen geven. Deze bijwerkingen samen met reuma maakt het leven niet prettiger jammer genoeg en dit alleen omdat het goede medicijn niet meer vergoed[lees meer...] wordt

Remeron (mirtazepine)

Na 3 maanden echt op de sikkel te zien met lichamelijke klachten, een medicijn die direct werkte, liep destijds met rollator, s anderdaags niet meer nodig, zit nu op 15 mg omdat het zweten me ook zo beperkte en 10 kilo gewichtstoename anders hele goeie ervaring met dit medicijn, mooie dromen, terug warme benen, geen lichamelijke klachten meer, moet wel 2 pilletjes daags ne[lees meer...]men voor hart anders sloeg het al 100 keer per minuut in rust, nu in 15 of terug lichamelijke klachten die mij wel beperken in mijn doen en laten.
20-06-2018

Triamcinolon + Salicylzuur (triamcinolon / salicylzuur)
Middenoorontsteking

Heb erge oorpijn met af en toe flinke plotselinge steekscheuten. Oor zat bijna dicht, waardoor het praten vreemd in mijn hoofd hoorbaar was, erg vervelend. Slapen op dat oor gaat niet vanwege de pijn. Kreeg donderdags van huisarts eerst een tampon in oor met oordruppels TRIAMCINOLON 0,1 -3x per dag- 3 druppels in oor. Ben maandag daarop teruggegaan. Geen enkele veranderin[lees meer...]g, pijn bleef. Die dag een kuur erbij gekregen met antibiotica FLUCLOXACIL Mylan 500 mg 20 capsules. Het is nu woensdag: resultaat: nul komma nul. Ga a.s. donderdag weer terug. Wordt vervolgd.

Omeprazol (omeprazol)
Pancreatitis

Ik gebruik het sinds een whipple operatie. Heb geen bijerkingen. Als ik het een dag vergeet wel gelijk klachten.

Gliclazide (gliclazide)
Diabetes type 2

effect op bloedsuikerwaarde was minimaal

Forxiga (dapagliflozine)
Diabetes type 2

Tot nu toe is dit het eerste middel dat eindelijk mijn waardes eens duidelijk verlaagt, hoopvol gestemd dus. Transpireer wel veel en droge mond vind ik minder prettig, hopelijk gaat dit na langer gebruik over.

Felodipine (felodipine)

nam reeds jaren emconcor en lisinopril...nooit klachten..;bloeddruk was nog wat te hoog en toen moest er verandert worden omdat de medicijnen comform zouden zijn..;amlodipine..felodipine..;zanidip..altijd gezwollen enkels

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!