ISO 27001

Ervaringen met medicijnen

Wat is uw ervaring met medicijnen?
Heeft u wel eens bijwerkingen of juist een positieve ervaring met medicijnen?

Goed om te weten

Wij geven geen persoonlijke gegevens (met medicijngebruik) door aan derden. Klik hier voor meer informatie.

24-11-2017

Vesicare (solifenacine)
Overactieve blaas

Overactieve blaas moet binnen het uur naar het toilet. Met Vesicare is dit iets langer dan een uur. Kreeg al snel last van een droge mond maar daar valt mee te leven. Na een jaar kreeg ik een hinderlijke kriebel in mijn keel veel kuchen en daarna zelfs grote problemen met praten. Voorheen sociale problemen i.v.m. plassen nu sociale problemen omdat je geen gesprek meer kunt[lees meer...] voeren.
24-11-2017

Clioquinol (clioquinol)

2 maal een kuur gehad, 1e keer was de dientaboeba fragilis (bijna) weg, klachten ook minder, maar kwam heel snel weer terug, 2e maal een langere kuur (14 dagen ipv 10), maar hielp niets.

Lorazepam (lorazepam)

Ik krijg losse tabletten in een potje (30 stuks). Is dit normaal? Want deze helpt niet meer!

Ferinject (ferricarboxymaltose)
Bloedarmoede

Vanmiddag ferinject gekregen via infuus. 1000mg in 1 uur. Het infuusje was erg vervelend. Het brande erg op de plek waar de naald zat. Kreeg een eng gevoel in mn vingers. Werd misselijk en zag sterretjes. Toen het klaar was voelde ik me gelijk beter. Eenmaal thuis werd ik vreselijk moe. Heel erg prikkelbaar, kon niks hebben en kreeg zelfs een huilbui. Avondeten ging niet, [lees meer...]had totaal geen trek en voelde me weer misselijk. Nu ga ik slapen en ik hoop dat het morgen beter gaat. En dat ik snel opknap van de extra ijzer in mn bloed. Ik vraag me wel af: zijn er meer mensen prikkelbaar en huilerig geworden na ferinject??

Omeprazol (omeprazol)
Misselijkheid

Het werkt niet bij mij, ondanks hoge dosering. Duizeligheid, buikpijn

Wellbutrin XR (bupropion)
ADHD

mogelijk ga ik stoppen met de sertraline en starten met welbutrin...Dit ivm depressieve gedachten ups/downs en adhd.. Ik vraag me af of het wat gaat doen..heb al van alles geprobeerd.. daarbij kon ik detijds de concerta wel eens overslaan als ik een feestje had en een wijntje wilde drinken...maar dat kan niet bij de welbutrin? graag jullie ervaringen..

Nortrilen (nortriptyline)
Complex Regionaal Pijnsyndroom (CRPS)

Meniscus rechts binnenzijde verwijderd (1980), Heupprothese Links en rechts (1993 en 2000), Geperforeerde appendicitis (1993), Hemicollectomie (1993). 5 interventies voor obstructies dunne en dikke darm - intense vergroeiingen (vanaf 1993 tot heden). Ongeval met kettingzaag - nervus medianus gedeeltelijk weggerukt. Ontwikkeling van "Südeck-atropie "- CRPS II definitief 20[lees meer...]05. Werking van verteringsstelsel wordt meer en meer verstoord en ontlasting blijkt onmogelijk - Plaatsing van Ileostoma (2017). De dikke darm moet verwijderd worden (2018). Hartproblemen, een deel krijgt te weinig zuurstof en ... (2018). Bij deze kroniek behoort een gedurig aangepaste medicatie, die uiteraard oplossingen aanbood, maar tevens ook vergezeld ging met nevenwerkingen, die soms ook mede de oorzaak waren van verdere problemen.

Rizatriptan (rizatriptan)

Ik heb problemen met de verpakking. Ik krijg de tabletten bijna niet uit de verpakking. Iedere keer weer met een bonkend hoofd proberen om een tablet uit de strip te halen.

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!