ISO 27001

Ervaringen met medicijnen

Wat is uw ervaring met medicijnen?
Heeft u wel eens bijwerkingen of juist een positieve ervaring met medicijnen?

Goed om te weten

Wij geven geen persoonlijke gegevens (met medicijngebruik) door aan derden. Klik hier voor meer informatie.

Acenocoumarol (acenocoumarol)
Longembolie

Steeds gezeur met de Trombosedienst. na 1/2 jr werd ik thuismeter. Na 1/2 jaar constante metingen mocht ik van de arts naar om de 6 wk meten. De dames van de Trombo Admin waren het daar niet mee eens. na de 4e wk gezeur, via telefoon en mail. Ik heb het tel nr en de mail laten verwijderen... toen via de post. Huis- en Longarts begrepen mij. daarop volgde de overstap[lees meer...].

Xarelto (rivaroxaban)
Longembolie

nom huis- en Longarts: stapt u maar over op: Xarelto; nooit meer Prikken! nooit meer controle! Effectiviteit: beide artsen zeggen dat het Prima werkt...Wel; daar vertrouw ik dan op! Slikmoment staat in mij telefoonagenda + reminder: PERFECT! Geen gezeur! Zijn er dan ook risico"s: ik ga er vanuit dat het zijn werk doet. De vraag wat het met je doet[lees meer...] op de lange termijn: die blijft! Maar ik heb een Vader in de hemel die voor mij zorgt...dus dat komt ook wel GOeD!
23-06-2017

Acetylsalicylzuur Cardio / Neuro (acetylsalicylzuur)
Angina pectoris

gebruik In combinatie met anti-hypertensive en neuroleptice (zeer laag gedoseerd) ivm pijnklachtne. Tevens gebruik Inhibin. Inname is soms wat problematisch ivm slikken en een blijvende smaak in de mond. Bij wonden erbstige bloeding.

Acetylsalicylzuur (acetylsalicylzuur)
Angina pectoris

Zeer ernstig voorwand ten gevolge van ernstige medische fouten in het Amphia Ziekenhuis te Breda. Gehele voorwand afgestorven, septum vrijwel stilgestaan, aneurysma, afsluitingen achterzijde grotendeels met stents verholpen, waarvan 1 inoperabel. Ik werd op 26-01-2004 na een hartstilstand en een reanimatie door 3 huisartsen overgebracht naar het Amphia Ziekenhuis en dez[lees meer...]elfde avond naar huis gezonden met 30 tabl. Isordil en de mededeling dat ik geen hartproblemen. Pas in 2008 via het tuchtcollege kwam naar voren dat ik maar 63% inspanning op de fiets kon leveren. Tijdens de 2e opname op 10-02-2004 bleek dat het 1ste ecg fout was, 40 sec. daarna werd een nieuw ecg gemaakt welke ook fout was, desondanks werd er niet medisch ingegrepen, dat geschiedde pas bijna 26 uur later. Ik gebruik een heel scala aan medicatie. Het vervelende is dat de apotheek voortdurend wisselt van fabrikant. Iedere fabrikant gebruikt weer andere toegevoegde stoffen, waardoor er problemen ontstaan. De apotheker wijst met de beschuldigde vinger naar de zorgverzekeraar. Ik word hier hoorndol van.

Levothyroxine tabletten (levothyroxine)
Trage schildklier

In november 2016 werd geconstateerd traag werkende schildklier. Vervolgens begonnen met 12.5 mgr, 4 weken later 25 mg, weer later 50 en 75 en 88, en nu zit ik op 100 mg. De bijwerkingen echter werden steeds heftiger, weken pijn in mijn hoofd, niet kunnen concentreren, moeheid, duizelig, als ik mijn hoofd naar rdchts draaide, waren mijn ogen gevoelsmatig nog links..., hierd[lees meer...]oor kon ik ook niet meer autorijden. nu op doktersadvies overgestapt naar thyrax duotab, hoop dat beter gaat worden, want zit nu 2 weken thuis doordat werken nier meer ging, maakte door bovengenoemde klachten fout op fout.
23-06-2017

Acetylsalicylzuur Cardio / Neuro (acetylsalicylzuur)
Angina pectoris

Gebruik dit al ruim tien jaar om de bijwerking tegen te gaan gebruik ik ook al die tijd Omeprazol 40 mg nu verandert in Omecat 40 geeft ook maagpijn.
22-06-2017

Prednisolon tabletten/ injecties (prednisolon)
Spierreuma

Het onderdrukt de Spierreuma en andere ontstekingen, maar de bijwerkingen zijn rampzalig. Als laatste, sinds 2 weken, diabetes 2.
22-06-2017

Azitromycine (azitromycine)
Keelontsteking

Na 1,5 uur flinke darmkrampen en diarree

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!