ISO 27001

Ervaringen met medicijnen

Wat is uw ervaring met medicijnen?
Heeft u wel eens bijwerkingen of juist een positieve ervaring met medicijnen?

Goed om te weten

Wij geven geen persoonlijke gegevens (met medicijngebruik) door aan derden. Klik hier voor meer informatie.

25-09-2018

Monuril (fosfomycine)
Blaasontsteking

Vrijdag op zaterdagnacht veel pijn en veel plassen, zaterdagavond zakje ingenomen, zondagochtend al minder klachten. Maandag urine laten checken bij de huisarts: schoon!!! Zeer effectief middel en geen enkele bijwerking gehad.

Temazepam (temazepam)

Ik had 's nachts veel problemen met slapen en niks werkte. Heb melatonine geprobeerd en andere slaapmiddelen, maar hoorde een vriend over dit middel. Toch besloten om het maar te bestellen op proef, omdat mijn dagelijkse leven er echt op achteruit ging. Kreeg via hem de website medicijnenwinkel.net aangeraden wegens het snelle leveren en goede kwaliteit van het product[lees meer...]. En ben echt blij dat ik heb besteld, want eindelijk slaap ik weer goed en gelukkig ook niet echt last van bijwerkingen.

Zolpidem (zolpidem)

Hoi allemaal! Ik ben Harry en heb dus via een website zolpidem gekocht, dit omdat mijn dokter het niet wilde voorschrijven. Ik heb het gekocht via internet. De dokter gaf niet echt een reden waarom hij het mij niet wilde voorschrijven. Ik kan al niet slapen van al die depressieve gedachtes die constant door mijn hoofd spoken! Gelukkig met deze medicijn kan ik prima sla[lees meer...]pen, hoewel ik in de loop der jaren heb gemerkt dat ik wel soms rustig aan moet doen werkt het nog altijd perfect. Soms stop ik een paar dagen omdat je soms wel 2 dagen duf kan zijn na gebruik. Hoop dat ik hiermee iedereen heb geholpen hoe mijn ervaring is.

Lithiumcarbonaat (lithium)
Clusterhoofdpijn

tegen clusterhoofdpijn

Topiramaat (topiramaat)
Clusterhoofdpijn

clusterpatient met adhd ptss migraine en hsp

Oxazepam (oxazepam)

Ik ben hier mee begonnen toen ik erg onrustig in mijn hoofd was Herhaaldelijk ben ik er mee gestopt totaal geen probleem of afkick verschijnselen

Betahistine (betahistine)
Duizeligheid

Heb erge oorsuizen en wegvallen van gehoor aan de linker zijde. Vervolgens een aanval van Ménière gehad en met ambulance naar ziekenhuis. Op dat moment gebruikte ik 2 x daags 2 tabletten van 24 mg. De KNO arts verhoogde de dosering naar 3 tabletten 24 mg 2 x daags. Vervolgens elke dag een aanval gehad gedurende een week. Na deze week had ik geen ernstige aanvallen meer m[lees meer...]aar af en toe een beetje duizeligheid. het gevoel is dat de tabletten wel een week nodig hebben voordat ze hun werk doen. Nu alleen nog oorsuizen en vol gevoel in mijn oor maar duizeligheid is voor 80% weg.
24-09-2018

Promethazine Comp Stroop (promethazine/ guaiacol/ ipecacuanha)

ik ben een 16 jarige adolocent. Ik gebruik onderander promethazine omdat ik zwaar depressief ben. ook heb ik borderline, suïcidaal en heb ik psychotische kenmerken. promethazine gebruik ik om rustig te worden, omdat ik woedeaanvallen ect heb. in de avond gebruik ik 25 mg samen met andere medicatie. het werkt wel een beetje maar voor mijn wil zou ik wel hoger willen, om[lees meer...]dat ik gewoon vaak last heb van van alles. Ik heb wel is 100 mg gebruikt en ik werd er zeer rustig van ja ;) Is niet aan te raden, want ik doe het stiekem maar soms neem ik dat om veel rust te hebben, ook omdat ik dan lekker door en in kan slapen, omdat het mij een rust gevoel geeft, nergens meer aan te proberen te denken. Ik zit ook opgenomen (MIJNMEDICIJN.NL : Wanneer u teveel van dit medicijn gebruikt, kan dat leiden tot ongewenste bijwerkingen en zelfs tot ziekenhuisopname. Gebruik dus nooit méér dan de voorgeschreven hoeveelheid. Vraag uw arts of apotheker om uitleg als u niet precies weet hoe u uw medicijnen moet gebruiken)

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!