tramadol

Pijn (algemeen) (84 meningen)
Hernia (81 meningen)
Artrose (63 meningen)
Reuma (23 meningen)
Gewrichtspijn (17 meningen)
Fibromyalgie (17 meningen)
Chronisch pijnsyndroom (12 meningen)
Aangezichtspijn (6 meningen)
Artrose van de wervelkolom (6 meningen)
Complicatie na operatie (2 meningen)
Ziekte van Bechterew (1 mening)
Artritis psoriatica (1 mening)
Brandwonden (0 meningen)

04-07-2020 | Vrouw | 64
Artrose
Over het algemeen een effectieve pijnbestrijding,waarbij vaak wel een combinatie nodig is met een ontstekingsremmer of paracetamol. Weinig bijwerkingen ,zelfs na jaren gebruik. Ik gebruik het ivm fybromialgie, polyartrose,hernia en stenose.

17-06-2020 | Man | 54
Artrose
hallo ik heb artrose in mij nek en hernia en vernauwing in mij rugwervels ik heb s morgen 2 s middags 1 en s avond voor de nacht 1 tramadol slik er 4 per dag ik heb geen bijwerkingen meer en de scherpen randtjes gaan er af heb wel wat zeurende pijn maar het is te doen.

13-06-2020 | Man | 60
Artrose
Ik heb eerst naproxen gebruik, kreeg op een gegeven moment hoge bloeddruk. Toen gestopt en kreeg Tramadol. 3 x 2 st. Heb nog weinig effect geconstateerd. Ik mag nu naar 4 x 2 st.

25-05-2020 | Vrouw | 53
Gewrichtsontsteking
Ivm frozen shoulder Tramadol voorgeschreven gekregen. Door de pijn sliep ik slecht. Ik slaap nu beter en het kost mij iets minder moeite (minder pijn) mijn arm te bewegen. Voel mij echter niet 'mijzelf' meer (zie onder bijwerkingen). Morgen heb ik een gesprek met de orthopeed voor een eventuele andere oplossing.

06-05-2020 | Man | 50
Gewrichtspijn
Vannacht mijn eerste capsule ingenomen vanwege de hevige pijn. Ik slik ook nog antidepressive (Citalopram). Vanochtend goed opgestaan en voelde me opperbest. Na wat kilometers gereden te hebben richting mijn werk, de afslag genomen vanwege misselijkheid, duizeligheid en transpiratie. Zakte na het eten van een boterham af. Daarna op en afgaand misselijk en draaierig.

30-04-2020 | Man | 72
tramadol (100mg/ml)
Gewrichtspijn
Gebruik Tramadol 100 mg voor heftige gewrichtspijn, mn. bij het opstaan 's- morgens. 2x p.d. 1 pil. Helaas de bijwerkingen zijn voor mij verschrikkelijk, DRAMATISCH! Ik drink gemiddeld 2 en halve liter vocht per.dag. Ik wandel elke dag met de hond, 3 kleine wandelingen en 1 grote wandeling van zeker 1 uur elke dag. 1 x in de 10 dagen ontlasting, keiharde ping[lees meer...]pongballen, het gaat er niet op een normale manier er uit. De anus opening is dan te nauw enz. De rest kan u wel raden, een DRAMA voor mij.

30-04-2020 | Vrouw | 22
Gewrichtspijn
Het middel werkte vrij goed tegen de pijn. Echter was ik hele dagen misselijk. Ik hield niks binnen.. dus toch mee gestopt.

29-04-2020 | Vrouw | 45
Kaakontsteking
Goede pijnstiller ook als toevoeging bij andere anti reuma medicatie en pijnklachten, een half opiaat als NSAID

22-04-2020 | Vrouw | 42
Chronisch pijnsyndroom
Hallo, de werkzame stoffen niet in één keer vrijkomen bij retard tabletten, maar juist wat langzamer in het lichaam worden afgegeven. Mvg

17-04-2020 | Vrouw | 30
Peesontsteking schouder

11-04-2020 | Man | 48
tramadol (150mg)
Ziekte van Parkinson
Ik gebruik door de felle spierpijn bijna dagelijks 2 tabletten Tramadol 150mg in 1 keer iin (dus in 1 keer 300mg) Kort daarna is de pijn weg voor zeker 24u en kan ik alles aan en heb ik daarenboven bakken energie. Ik word er niet suf of lui van, integendeel. Ik kan dan zelfs zeer vroeg mijn bed uit en kan ik meteen met van alles beginnen. Ik zou er op zich wel vanaf wille[lees meer...]n, maar ik vrees dat er geen alternatief is. Eventueel medicinale cannabis CBD met THC eventueel. Van Tramadol heb ik geen enkele bijwerking.

05-04-2020 | Vrouw | 52
Peesontsteking schouder
Misselijk en overgeven. Mijn lijf voelde gevuld met watten en raakte steeds verder van me af. Na het stoppen voelde ik mezelf weer. De pijn was ook net zo heftig maar met Tramadol kon ik dat niet aan. Nu ik mijzelf weer ben lukt dat beter. Naproxen hielp daarna niet en nu diclofenac wel.

10-03-2020 | Vrouw | 44
tramadol (200mg)
Mijn rug

02-03-2020 | Vrouw | 18
tramadol (50mg)
Kreeg dit middel bij het verwijderen van mijn verstandskiezen (deze lagen enorm beroerd en langs zenuwen), tijdens de operatie hebben ze toch mijn zenuw beschadigd. Kreeg hiervoor tramadol, top middel om te kunnen slapen ‘s nachts en werd er ook rustiger van, wel last van duizeligheid (kan ook komen door mijn te lage bloeddruk en het feit dat ik al 3 dagen amper had kunnen[lees meer...] eten) en een vieze smaak.

29-02-2020 | Man | 74
Slijtage aan de heupen ook therapie en 6 paracetamol 6x Gebruik redelijk

27-02-2020 | Man | 43
Hernia
goed middel, goede werking maar raad het iedereen af. ik neem het nooit meer je bent een echte junkie en de afkick is verschrikkelijk. als je bereid bent om het voor de rest van je leven te nemen ok. maar anders giga derpressieve gedachten, huilbiuen, spanningspijnen, hoofdpijn, toekomst ideen weg, nochtans heb ik alles wat ik wil en is de hernia goed aan het weggaan doo[lees meer...]r kine en oefeningen , heb ook reuma. had ik geweten wat de afkick zou zijn, nog liever pijn die je kan bestrijden met oefeningen en levensstijl. ooit was het mijn wondermiddel nam er 5 op een jaar maar als je ze dagelijks moet nemen .... ben ook wel een high geweest tijdens gebruik. heb het 6 weken 2x daags gebruikt en was gewoon naar 1 per dag gegaan omdat de pijn zeer goed te verdragen was en toen was het al prijs. Ben er zo boos door dat ik gewoon cold turkey doe. na 3 dagen 'en toen nam ik nog 1 per dag) maar ontdekt waarom ik ineens zo radeloos was. mijn advies. neem het als het maar voor 1 dag is . maar niet voor lange periode. ik doe het niet meer na deze beproeving. ik leef liever, desnoods met pijn.

Thyrax Duotab (851) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (547) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (500) - Antibiotica - penicillines breedspectrum