ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

12-07-2017

Tramadol (tramadol)

Ik gebruik Tramadol al 6 jaar. Ik heb zenuwpijn in mijn voeten als gevolg van zuurstoftekort nadat ik 72 minuten gereanimeerd ben toen ik een hartstilstand had. De tramadol haalt bij mij de pijn niet weg maar haalt wel de scherpe kantjes er vanaf zodat ik normaal kan functioneren. Ik ben begonnen met 2 keer per dag een capsule van 50 mg. Ondertussen slik ik er 1 van 150 mg[lees meer...] (retard) en 1 van 100 mg 's avonds (ook retard) daarnaast gebruik ik nog extra capsules voor wanneer ik het niet red tot mijn volgende dosis. Dat komt er op neer dat ik elke dag 1 of 2 extra capsules van 50 mg slik. Ik merk dat ik steeds meer ga gebruiken, heb morgen zelfs een afspraak bij de huisarts om de dosis maar weer eens te verhogen want pijnvrij zal ik nooit zijn maar wil wel gewoon kunnen functioneren. De bijwerkingen die ik heb zijn maagklachten en ik heb het vaak warm. Van sufheid of duizeligheid heb ik gelukkig totaal geen last.
06-07-2017

Tramadol (tramadol)

Ivm hevige pijn door middenoronsteking dit middel gekregen. Ben nog zieker geworden door de bijwerkingen. Maar werkte wel zeer effectief tegen de pijn
06-07-2017

Gewrichtspijn

Door pijnlijke bijwerking van Simvastine ( gewrichtspijn m.n bij het opstaan en tuinieren) Simavastine) mee gestopt en heb nu Crestor gekregen Nog geen bijwerkingen ervaren, maar de pijn is ook nog niet geheel verdwenen. Pijn is voor 75% verminderd door het middel Tramadol HC1 50 PCH . Mijn leven is nu aangenamer geworden en kan nu o.a. mijn hobby uitoefenen zonder daar[lees meer...]bij gelopen moeten worden om overeind te komen.
27-06-2017

Chronisch pijnsyndroom

Veel pijnstillers getest vanwege chronische (pijn 6 jaar) en slijtage. Niks werkte maar dit middel werkt voor mij geweldig. Ik kan ineens weer dingen ondernemen en slaap veel beter. Dit komt deels door minder pijn s nachts maar ik denk dat het me ook wat ontspant. Ik heb wel eens gehoord van iemand die het ook gebruikte dat zij er geestelijk heel onrustig door werd. Maar i[lees meer...]k heb het tegenovergestelde. Het maakt me ontspannen zonder dat ik er suf van word. Verder gelukkig geen bijwerkingen. In de eerste drie weken viel het zwaar om mijn maag maar dat heb ik niet meer. Ik neem het wel na een maaltijd.
22-06-2017

Tramadol (tramadol)

Opeens werd ik wakker met stijve nek. Week aangezien tot de pijn alsmaar heviger werd en pijnstillers niet werkte. Nu hevige pijn in schouder wat uitstraalt naar arm elleboog en pols.
09-06-2017

Neurofibromatose

Tramadol deed me enorm vermageren (5kg op 2 maanden).
31-05-2017

Tramadol (tramadol)

Ik heb jaren lang pijn in mijn stuit. Sinds 2014 ben ik tramadol gaan gebruiken, het werkt goed tegen de pijn. Maar ik krijg een brandende gevoel in mijn ogen, dokter is van mening dat het niet door tramadol komt. Hij heeft me naar de oogarts verwezen. Ik ben benieuwd of oogklachten bij de bijwerking hoort.
24-05-2017

Tramadol (tramadol)

Ik heb al 9 jaar zenuwpijn in me linkerhand. Nu dit maar eens proberen, heb het al ooit eerder gehad.
Pagina 1 van 7

Mirena (1984) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (810) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (417) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (412) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (349) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!