Tramadol

tramadol

Pijn (algemeen) (84 meningen)
Hernia (81 meningen)
Artrose (60 meningen)
Reuma (23 meningen)
Gewrichtspijn (17 meningen)
Fibromyalgie (17 meningen)
Chronisch pijnsyndroom (12 meningen)
Aangezichtspijn (6 meningen)
Artrose van de wervelkolom (6 meningen)
Complicatie na operatie (2 meningen)
Ziekte van Bechterew (1 mening)
Artritis psoriatica (1 mening)
Brandwonden (0 meningen)

25-05-2020

Gewrichtsontsteking

Ivm frozen shoulder Tramadol voorgeschreven gekregen. Door de pijn sliep ik slecht. Ik slaap nu beter en het kost mij iets minder moeite (minder pijn) mijn arm te bewegen. Voel mij echter niet 'mijzelf' meer (zie onder bijwerkingen). Morgen heb ik een gesprek met de orthopeed voor een eventuele andere oplossing.
06-05-2020

Gewrichtspijn

Vannacht mijn eerste capsule ingenomen vanwege de hevige pijn. Ik slik ook nog antidepressive (Citalopram). Vanochtend goed opgestaan en voelde me opperbest. Na wat kilometers gereden te hebben richting mijn werk, de afslag genomen vanwege misselijkheid, duizeligheid en transpiratie. Zakte na het eten van een boterham af. Daarna op en afgaand misselijk en draaierig.
30-04-2020

Gewrichtspijn

Gebruik Tramadol 100 mg voor heftige gewrichtspijn, mn. bij het opstaan 's- morgens. 2x p.d. 1 pil. Helaas de bijwerkingen zijn voor mij verschrikkelijk, DRAMATISCH! Ik drink gemiddeld 2 en halve liter vocht per.dag. Ik wandel elke dag met de hond, 3 kleine wandelingen en 1 grote wandeling van zeker 1 uur elke dag. 1 x in de 10 dagen ontlasting, keiharde ping[lees meer...]pongballen, het gaat er niet op een normale manier er uit. De anus opening is dan te nauw enz. De rest kan u wel raden, een DRAMA voor mij.
30-04-2020

Gewrichtspijn

Het middel werkte vrij goed tegen de pijn. Echter was ik hele dagen misselijk. Ik hield niks binnen.. dus toch mee gestopt.
29-04-2020

Kaakontsteking

Goede pijnstiller ook als toevoeging bij andere anti reuma medicatie en pijnklachten, een half opiaat als NSAID
22-04-2020

Chronisch pijnsyndroom

Hallo, de werkzame stoffen niet in één keer vrijkomen bij retard tabletten, maar juist wat langzamer in het lichaam worden afgegeven. Mvg
17-04-2020

Peesontsteking schouder

11-04-2020

Ziekte van Parkinson

Ik gebruik door de felle spierpijn bijna dagelijks 2 tabletten Tramadol 150mg in 1 keer iin (dus in 1 keer 300mg) Kort daarna is de pijn weg voor zeker 24u en kan ik alles aan en heb ik daarenboven bakken energie. Ik word er niet suf of lui van, integendeel. Ik kan dan zelfs zeer vroeg mijn bed uit en kan ik meteen met van alles beginnen. Ik zou er op zich wel vanaf wille[lees meer...]n, maar ik vrees dat er geen alternatief is. Eventueel medicinale cannabis CBD met THC eventueel. Van Tramadol heb ik geen enkele bijwerking.
05-04-2020

Peesontsteking schouder

Misselijk en overgeven. Mijn lijf voelde gevuld met watten en raakte steeds verder van me af. Na het stoppen voelde ik mezelf weer. De pijn was ook net zo heftig maar met Tramadol kon ik dat niet aan. Nu ik mijzelf weer ben lukt dat beter. Naproxen hielp daarna niet en nu diclofenac wel.
10-03-2020

Artrose

Mijn rug
02-03-2020

Tramadol (tramadol)

Kreeg dit middel bij het verwijderen van mijn verstandskiezen (deze lagen enorm beroerd en langs zenuwen), tijdens de operatie hebben ze toch mijn zenuw beschadigd. Kreeg hiervoor tramadol, top middel om te kunnen slapen ‘s nachts en werd er ook rustiger van, wel last van duizeligheid (kan ook komen door mijn te lage bloeddruk en het feit dat ik al 3 dagen amper had kunnen[lees meer...] eten) en een vieze smaak.
29-02-2020

Artrose

Slijtage aan de heupen ook therapie en 6 paracetamol 6x Gebruik redelijk
27-02-2020

Hernia

goed middel, goede werking maar raad het iedereen af. ik neem het nooit meer je bent een echte junkie en de afkick is verschrikkelijk. als je bereid bent om het voor de rest van je leven te nemen ok. maar anders giga derpressieve gedachten, huilbiuen, spanningspijnen, hoofdpijn, toekomst ideen weg, nochtans heb ik alles wat ik wil en is de hernia goed aan het weggaan doo[lees meer...]r kine en oefeningen , heb ook reuma. had ik geweten wat de afkick zou zijn, nog liever pijn die je kan bestrijden met oefeningen en levensstijl. ooit was het mijn wondermiddel nam er 5 op een jaar maar als je ze dagelijks moet nemen .... ben ook wel een high geweest tijdens gebruik. heb het 6 weken 2x daags gebruikt en was gewoon naar 1 per dag gegaan omdat de pijn zeer goed te verdragen was en toen was het al prijs. Ben er zo boos door dat ik gewoon cold turkey doe. na 3 dagen 'en toen nam ik nog 1 per dag) maar ontdekt waarom ik ineens zo radeloos was. mijn advies. neem het als het maar voor 1 dag is . maar niet voor lange periode. ik doe het niet meer na deze beproeving. ik leef liever, desnoods met pijn.
23-02-2020

Rugklachten

21-02-2020

Tramadol (tramadol)

Verschrikkelijk middel voor mij! Ik kreeg er woede en huil aanvallen van, ik werd bang van mijzelf wat ik allemaal voelde door dit middel. In mijn dossier staat dus ook : overgevoelig voor Tramadol.
15-02-2020

Lage rugpijn

Ik kreeg 3 maal daags tramadol 50mg Bij mij ging die na 4/5 uur pas inwerken tegen de pijn en daarna werd ik duizelig,moe,warrig , snelle hartslag (Het gevoel alsof je aangeschoten bent van de alcohol) Het neemt het "ergste" puntje van de pijn weg maar niet volledig. Ik vind het geen fijn medicijn ivm de bijwerkingen

Thyrax Duotab (848) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (540) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (497) - Antibiotica - penicillines breedspectrum