lees de ervaringen

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

15-01-2017

Tramadol (tramadol)

Werd voorgeschreven voor radiculair zenuwlijden. Neemt gedeeltelijk pijn weg, maar niet voldoende om me comfortabel te voelen.
31-12-2016

MS (multiple sclerose)

Mijn ervaringen zijn goed.
16-12-2016

Tramadol (tramadol)
Restless legs syndrome (rusteloze benen)

Ik heb benen en voeten die alleen maar met 30 graden warmte pijnloos zijn. Het voel aan of ik in het ijs sta. Heb ook reuma maar daar spuit ik voor. Sinds ik Trammadol gebruik s'morgens om 12 twee en s'avond twee. Worden mijn benen warm. Alleen ik las hier iets over niet meer willen eten, dat heb ik ook. Als ik eten ruik word ik misselijk, maar ik denk dat het door mijn r[lees meer...]euma spuiten komt. Mijn benen gaan ook alle kanten uit als ik geen Trammadol gebruik. Ik gebruikt Metrotrexaat en tot kort Enbrel.
01-12-2016

27-11-2016

Spierreuma

Vanwege reuma eerst de 500 voorgeschreven gekregen nadat dit niet meer aansloeg de 1000. Pijn is direct weg helpt bij mij helaas maar 3/4 uur en mag maar 1 keer per 24 uur nieuwe pakken. Geen enkele last van bijwerkingen. Ook al werkt deze minder gebruik dit liever dan de echte morfine want dan hang ik heel de dag boven de wc.
14-11-2016

Tramadol (tramadol)

Ik neem al een geruime tijd tramadol in druppeltjesvorm, dit is ook door de jaren verhoogd, ik zit nu op 2400MG per dag, omdat ik ook de pilletjes tramadol retard 100mg neem. Ik sukkel met mijn verkromming van mijn ruggegraat dat niet goed hersteld is tijdens de puberteit. Door mijn fysieke zware job in shiften kreeg ik ook ernstige gewrichtspijnen en ben ik toen met het p[lees meer...]roduct verhoogd, het verdooft je helemaal. Sinds 2009 ben ik in ziekte gegaan door een zware burnout, ik kon mijn kinderen niet meer aan en mijn ex-man was alchoholverslaafde waar ik bij weg wilde, ik ben toen gescheiden. Door de tijd heen ben ik steeds meer gaan proberen, omdat ik mij er gewoon goed bij voel, als ik te moe werd 's avonds dan neem ik nog een dosis en kan ik weer vooruit, je kan wel zeggen dat ik eraan verslaafd ben. In 2010 ben ik binnengegaan bij de psychiatrie om af te kicken van de valtran, dat nam ik voordat ik tramadol kreeg voorgeschreven, ik ben echter maar 6 maanden clean geweest. Maar afkicken van valtran of tramadol is echt geen lachertje. Het maakt je zo enorm ziek, je word hysterisch gepaard met extreme huilbuien, bibberen, zweten, je voelt elk vezeltje kruipen in je lijf, het is net alsof elk vezeltje aan het schreeuwen is. De angst heeft vrij spel in het gehele lichaam, de angst geeft een scherpe druk boven de maag en waar het hart zit, epilepsie aanvallen heb ik ook gehad. Maar al bij al zijn dit zeer persoonlijke ervaringen, omdat mijn ex-man mijn kinderen heeft ontnomen tijdens mijn burn-out. Ik zit dus nu op een zeer hoge dosis die ik ook ga afbouwen en zoek ook naar mensen met gelijkaardige ervaringen met tramadol verslavingen. Ik overweeg zelfs weer een opname, omdat ik bang ben dat ik de discipline niet heb om vol te houden.
11-11-2016

Artrose

Samen met diclofenac slik ik tramadol. De diclofenac hielp tweeling tegen de pijn. Na inname van een capsule krijg ik het warm. Ik zweet en heb een gloeiend hoofd en lijf. Ook ben ik erg actief, maar dat kan ook komen omdat ik geen pijn meer heb. Samen gaat er een wereld voor me open zonder pijn. Het warmte gevoel ervaar ik niet als naar.
08-11-2016

Reuma

zelf gebruik ik er maximaal het liefst 3 per dag, ik stop iedere 3 maanden 1 maand met het gebruik van tramadol, dit doe ik na mijn injectie van depomedrol, ps, ik heb geen afkick verschijnselen. mijn ervaring is dat het dan weer beter werkt. en het onnodig is om meer te gebruiken. niet echt bijwerkingen, merk als ik er 1 neem niks, werkt pas bij capsule nr 2, die neem [lees meer...]ik na een uurtje, pijn gaat van een 10 naar een 7 of 8. Wel heb ik gemerkt, dat er heel veel verschillende merken zijn, en het viel mij op dat ze niet allemaal werken. na lang proberen, gebruik ik nog maar 1 merk pharmachemie.
Pagina 1 van 7

Mirena (1937) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (779) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (398) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (390) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (334) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Cymbalta (291) - Depressie - antidepressiva overig

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!