lees de ervaringen

Pagina 1 van 7

01-12-2016

27-11-2016

Spierreuma

Vanwege reuma eerst de 500 voorgeschreven gekregen nadat dit niet meer aansloeg de 1000. Pijn is direct weg helpt bij mij helaas maar 3/4 uur en mag maar 1 keer per 24 uur nieuwe pakken. Geen enkele last van bijwerkingen. Ook al werkt deze minder gebruik dit liever dan de echte morfine want dan hang ik heel de dag boven de wc.
14-11-2016

Tramadol (tramadol)

Ik neem al een geruime tijd tramadol in druppeltjesvorm, dit is ook door de jaren verhoogd, ik zit nu op 2400MG per dag, omdat ik ook de pilletjes tramadol retard 100mg neem. Ik sukkel met mijn verkromming van mijn ruggegraat dat niet goed hersteld is tijdens de puberteit. Door mijn fysieke zware job in shiften kreeg ik ook ernstige gewrichtspijnen en ben ik toen met het p[lees meer...]roduct verhoogd, het verdooft je helemaal. Sinds 2009 ben ik in ziekte gegaan door een zware burnout, ik kon mijn kinderen niet meer aan en mijn ex-man was alchoholverslaafde waar ik bij weg wilde, ik ben toen gescheiden. Door de tijd heen ben ik steeds meer gaan proberen, omdat ik mij er gewoon goed bij voel, als ik te moe werd 's avonds dan neem ik nog een dosis en kan ik weer vooruit, je kan wel zeggen dat ik eraan verslaafd ben. In 2010 ben ik binnengegaan bij de psychiatrie om af te kicken van de valtran, dat nam ik voordat ik tramadol kreeg voorgeschreven, ik ben echter maar 6 maanden clean geweest. Maar afkicken van valtran of tramadol is echt geen lachertje. Het maakt je zo enorm ziek, je word hysterisch gepaard met extreme huilbuien, bibberen, zweten, je voelt elk vezeltje kruipen in je lijf, het is net alsof elk vezeltje aan het schreeuwen is. De angst heeft vrij spel in het gehele lichaam, de angst geeft een scherpe druk boven de maag en waar het hart zit, epilepsie aanvallen heb ik ook gehad. Maar al bij al zijn dit zeer persoonlijke ervaringen, omdat mijn ex-man mijn kinderen heeft ontnomen tijdens mijn burn-out. Ik zit dus nu op een zeer hoge dosis die ik ook ga afbouwen en zoek ook naar mensen met gelijkaardige ervaringen met tramadol verslavingen. Ik overweeg zelfs weer een opname, omdat ik bang ben dat ik de discipline niet heb om vol te houden.
11-11-2016

Artrose

Samen met diclofenac slik ik tramadol. De diclofenac hielp tweeling tegen de pijn. Na inname van een capsule krijg ik het warm. Ik zweet en heb een gloeiend hoofd en lijf. Ook ben ik erg actief, maar dat kan ook komen omdat ik geen pijn meer heb. Samen gaat er een wereld voor me open zonder pijn. Het warmte gevoel ervaar ik niet als naar.
08-11-2016

Reuma

zelf gebruik ik er maximaal het liefst 3 per dag, ik stop iedere 3 maanden 1 maand met het gebruik van tramadol, dit doe ik na mijn injectie van depomedrol, ps, ik heb geen afkick verschijnselen. mijn ervaring is dat het dan weer beter werkt. en het onnodig is om meer te gebruiken. niet echt bijwerkingen, merk als ik er 1 neem niks, werkt pas bij capsule nr 2, die neem [lees meer...]ik na een uurtje, pijn gaat van een 10 naar een 7 of 8. Wel heb ik gemerkt, dat er heel veel verschillende merken zijn, en het viel mij op dat ze niet allemaal werken. na lang proberen, gebruik ik nog maar 1 merk pharmachemie.
01-11-2016

Polyneuropathie

Ik had ernstige neuropathie en werd behandeld met o.a. Lyrica. Dit hielp niet. De pijn was ondraaglijk en ik kon niet meer functioneren. Kreeg toen Tramadol voorgeschreven en direct was de pijn weg, ongelofelijk. Maar na een halve dag begon de ellende....extreem misselijk en doorlopend overgeven. Zo doodziek dat ik totaal van de wereld raakte en met de ambulance naar het [lees meer...]ziekenhuis ben gebracht. Daar aan het infuus gelegd met een anti misselijk medicijn domperidom. Week in het ziekenhuis gelegen, daarna naar de pijnpoli gestuurd. Helaas konden zij mij ook niet helpen en uiteindelijk mijn heil gezocht bij acupunctuur. (werd zelfs aangeraden door de neuroloog die met lege handen stond) Elke dag ben ik dankbaar voor mijn fantastische acupuncturist die mij van de pijn heeft verlost. Voor iedereen met neuropathie die dit leest: veel sterkte en probeer acupunctuur, misschien helpt het jou ook!
13-10-2016

Tramadol (tramadol)

Kotsmisselijk en hondsberoerd werd ik ervan en het hielp niet tegen de pijn. Ik kreeg op mijn kop van de voedingsasstente in het ziekenhuis omdat ik zo weinig at en al veel was afgevallen. Maar door het medicijn had ik een weerzin in eten. Heb mezelf gedwongen te eten omdat ik anders ook niet aansterkte. Dit was vreselijk. Ik wil dit spul nooit meer hebben.
05-10-2016

Hernia

Tramadol heeft bij mij niet gewerkt als pijnstiller. Ik werd er zo beroerd van dat ik na enkele dagen ben gestopt met inname. Hevig transpireren, misselijk en gevoel dat ik wegzakte.
Pagina 1 van 7

Mirena (1929) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (768) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (389) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (388) - Antibiotica - penicillines breedspectrum