lees de ervaringen

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

07-08-2016

Tramadol (tramadol)

Dat je niet tegen een medicijn kunt wil niet zeggen dat het medicijn dan niet deugt, zoals ik steeds lees. Dat is het kind met het badwater weggooien. Ik heb een vriendin die doodziek wordt van Tramadol, terwijl het voor mij de beste pijnstiller is die ik ooit heb gehad. Ik gebruik het "indien nodig", d.w.z als ik last heb van mijn rughernia, maar vooral van de verklevinge[lees meer...]n die in mijn buik zijn ontstaan na drie buikoperaties. De snijdende pijn verdwijnt er volledig door. Leuke bijwerking is dat ik mij er vrolijker door voel, hoewel ik heel goed besef dat dit een gevaar voor verslaving met zich meebrengt. Daarom gebruik ik het verstandig, d.w.z. alleen "indien nodig" en met mate. En wie weet komt die vrolijkheid ook wel doordat ik van die verlammende pijn ben verlost... Geef mij dus maar Tramadol...
30-07-2016

Tramadol (tramadol)

Ik heb gekneusde ribben linksonder, veel pijn. In de middag een capsule genomen en werd daar onnatuurlijk vrolijk van. Er waren 1 a 2 capsules, 4x per dag voorgeschreven. Voor het slapen gaan heb ik 2 capsules genomen, werd al wat raar in mijn hoofd na verloop van tijd. Geslapen en met wakker worden werd ik zeer duizelig, misselijk, prikkende voeten en overdadig zweten. Ik[lees meer...] was echt bang dat ik flauw zou vallen en ben daar behoorlijk van geschrokken. Ik ben daarna doorgegaan met paracetamol en heb de pijn maar voor lief genomen.
23-07-2016

Hernia

Gebruikte dit medicijn voor hevige rugpijn en uitstraling naar been ivm hernia. Voor mij hielp het niet echt veel. Het verhoogd de pijngrens iets, waardoor ik redelijk kon functioneren. Ik slikte 3x daags 100 mg gedurende een maand of 4. Na operatie afgebouwd gelukkig.
05-07-2016

Fibromyalgie

zelf in een boek over fibromyalgie gelezen dat het hielp tegen de pijn,dus aan mijn toenmalige huisarts gevraagd en gekregen, eerst 25mg 2maal daags en sindsdien gebruikt,de dosis is verhoogd toen ik ook hernia/stenose problemen kreeg, die nu redelijk weg zijn. daarna de dosis weer iets minder,maar meer dan in het begin. Als ik mij goed voel gebruik ik soms maar 100mg pe[lees meer...]r dag Maar soms ook doe ik er paracetamol bij(,maar niet meer dan 4 per dag) Mijn bijwerkingen: minder depressief gevoel(positieve bijwerking), ontlasting steviger(in mijn geval,;positieve bijwerking), soms wat duf/waziger?
29-06-2016

Gewrichtspijn

Voor pijnbestrijding i.v.m. komende knieoperatie
26-06-2016

Gewrichtspijn

Het werkt absoluut heel goed tegen mijn pijn. Je moet ze alleen nooit vergeten om in te nemen, Ik ben begonnen met het wennen aan de Tramadol om het in de 1e instantie alleen s'nachts 50 mg in te nemen...toen ik eenmaal gewend was ook overdag.
22-06-2016

Buikpijn

Tegen buikpijn gebruik ik tramadol. Heb geen enkele bijwerking. Werkt bij hetzelfde als 1 ibuprofen, maar dan gratis en op recept vd darm arts.
10-06-2016

Hernia

Na 4 maanden een zware rughernia te hebben, kreeg ik Tramadol voorgeschreven gekregen in combinatie met paracetamol. Het haalt de scherpe kantjes van de pijn af. Maar je voelt je zo sloom als een hond. Twee maanden later heb ik een hernia operatie gehad. Na een week mocht ik stoppen met de Tramamdol en de rest. Dat heb ik dus ook gedaan zoals de dokter, specialist, fysioth[lees meer...]erapeut en huisarts voorschreef. Dat moet je dus NOOIT doen. Stelletje prutsers om me dat te adviseren. Depressiviteit, huilbuien, Outer-body ervaring, ik had ze allemaal tegelijk. Drie dagen van de hel. Rustig afbouwen is mijn aanraden. Wat een troep is het toch!
Pagina 1 van 7

Mirena (1909) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (750) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (381) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (374) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (332) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Cymbalta (287) - Depressie - antidepressiva overig
Seroxat (268) - Depressie - antidepressiva SSRI

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik
en maak kans op 2 toegangskaarten voor
de Historische Grand Prix in Zandvoort
op 2, 3 of 4 september.

Als je meer wilt weten over deze Grand Prix, klik dan hier!

Historische Grand Prix in Zandvoort