tramadol

Pijn (algemeen) (85 meningen)
Hernia (81 meningen)
Artrose (67 meningen)
Reuma (24 meningen)
Gewrichtspijn (19 meningen)
Fibromyalgie (17 meningen)
Chronisch pijnsyndroom (12 meningen)
Aangezichtspijn (6 meningen)
Artrose van de wervelkolom (6 meningen)
Complicatie na operatie (2 meningen)
Ziekte van Bechterew (1 mening)
Artritis psoriatica (1 mening)
Brandwonden (0 meningen)

05-05-2021 | Vrouw | 50
tramadol (100mg/ml)
Artrose
ik heb artrose en scoliose in mijn rug liep krom van de pijn ging kruipend de trap op om naar bed te gaan toen woonde ik in een huis wat bijna niet geïsoleerd was het was een koud en vochtig huis . In de winter had ik het ijs aan de binnenkant van mijn slaapkamer raam omdat het enkel glas was ik verging van de pijn huisarts scheef mij Tramadol voor zo nodig 2 tabletten p[lees meer...]er dag van 100 mg. hielp niet dus wat doe je dan als je vergaat van de pijn je neemt extra op een gegeven moment was het zo erg dat ik als een zombie door het huis liep ik herkende mijn eigen ouders niet meer ik functioneerde totaal niet meer. Ik stond nog steeds op met pijn en ging naar bed met pijn. Het was zo erg dat ik wel eens gedacht heb het hoef van mij niet meer. Totdat ik een artikel las over cannabisolie en ik de verhalen op You Tube hoorde van mensen die het ook gebruikte. Ik ben altijd een fel tegenstandster geweest van drugs maar zo werd er beweerd je word er niet high van. Na lang wikken en wegen toch een flesje besteld en het geprobeerd ben gestopt met de Tramadol en heb toen 2x daags 4 druppels cannabisolie gebruikt na 3 weken had ik effect ik stond voor het eerst sinds jaren en jaren zonder pijn naast mijn bed ik kon weer huishoudelijke dingen doen stofzuigen ramen lappen ed. dat kon ik voorheen niet want dat deed mijn moeder bij mij. Het was of ik een nieuw leven had gekregen. Ik kon alles zelf weer . 4 jaar geleden zware openhartoperatie ondergaan de artsen wilde mij morfine geven tegen de pijn ik zei nee ik heb mijn eigen medicijn bij mij cannabisolie s'morgens 4 druppels en s'avonds 4 druppels ik heb totaal geen pijn gevoeld van die wond 1 dag op het IC gelegen toen naar de verpleegafdeling daar een dag gelegen en toen de 3e dag bed uit ik kon niet meer liggen ik moest eruit de artsen in Groningen waren stom verbaasd dat ik alweer over de afdeling liep en dat ik zo snel herstelde ik heb in totaal 5 dagen in Groningen gelegen en toen naar huis. Ik heb nooit en ook nooit meer tramadol aangeraakt wat een troep is dat. Geef mij maar Cannabisolie.

03-05-2021 | Vrouw | 48
tramadol (200mg)
Gewrichtspijn
Sinds 20 jaar chronische pijn in rug en heupen. Sinds jaren nu aan de 200 mg tramadol per dag tesamen met 1000 pcm per keer. Kan er goed mee leven en me werk doen. Zeker niet pijnvrij. Sinds een jaar nu in de ochtend wakker worden met een soort paniekaanvallen enorme opgejaagdheid die weer weg gaat als ik med inneem en bezig ga zijn. Slaap slecht. Snachts veel wakker li[lees meer...]ggen maar weet niet of dat ook bijwerkingen zijn. Na jaren geklooi in mijn eigen zh nu eindelijk naar het amc voor beter onderzoek.

25-04-2021 | Vrouw | 43
Slijmbeursontsteking
Paracetamol en een NSAID waren niet afdoende, met Tramadol erbij monnik de pijn weer dragen.

18-04-2021 | Vrouw | 24
tramadol (50mg)
Ik had hallux valgus operatie aan m'n rechtervoet. Ik neem Tramadol 50 Mg 4x dag samen met 1000g dafalgan en dan 2x apranax 275 Mg tegen de ontsteking. 1ste dag Tramadol: na de 4x inname erg misselijk geworden, pijn was wel weg, gevoel van flauwvallen, na enkele uren uit bed gegaan en ineens moeten braken. Doordat ik geen hongergevoel had en dus weinig af, kwam er weinig u[lees meer...]it... Ik neem nu Tramadol met een middel tegen misselijkheid 'Antimetil'. Dit lijkt voorlopig te werken.

18-04-2021 | Vrouw | 58
Reuma
ik gebruik het elke avond voor mij weke dele reuma en het helpt mij soms als ik soms over dag met heel veel pijn er dan nog 1 er is voor mij soort reuma geen medicijn alleen deze

08-04-2021 | Vrouw | 39
tramadol (50mg/ml)
Syndroom van Ehlers-Danlos
Ik gebruik 50 tramadol samen met 1000 paracetamol en ik heb nooit last van bijwerkingen , ik weet niet of je dat geprobeerd hebt ?? Mvrgr

04-04-2021 | Vrouw | 62

19-03-2021 | Vrouw | 54
tramadol (37,5)
Pijn (algemeen)
Na een uur voelde ik werking in m’n hoofd, suf gevoel. Alsof ik alcohol op had. Smorgens bij wakker worden had ik hoofdpijn. 9:00 flink zweten, misselijk, overgeven. Ziek gemeld en in bed gaan liggen. Werd pas 1300 wakker uit een soort coma. Er wordt nog onderzocht waar de pijn van komt. Ben in behandeling bij huisarts en osteopaat.

19-03-2021 | Vrouw | 73
tramadol (50mg)
Voelde mij doodziek veel transpireren en braken

09-03-2021 | Man | 25
Gewrichtspijn
Ik gebruik deze pijnstiller al enkele jaren wanneer ik het nodig heb. 's nachts word ik soms wakker gehouden door zenuw en gewrichtspijn in mijn onderrug. Ik gebruik dit middel enkel wanneer ik mij niet over de pijn kan heen zetten. Ergo, ik probeer het zo min mogelijk te gebruiken. Middel werkt voor mij vrij snel, ik weet niet precies hoe lang de werking is omdat ik in[lees meer...] slaap val wanneer het werkt. Maar voor mij zit het probleem in de volgende dag, ik heb de dag na het gebruik van Tramadol barstende koppijn en ben erg sloom. Het gevoel is brak te noemen.

01-03-2021 | Vrouw | 20
Buikpijn
Merk geen pijnvermindering

12-02-2021 | Man | 54
Artrose
Vreselijk misselijk, zeer moe en suf. Niet te doen gewoon. Wat een vreselijk middel!!!!!!!

28-01-2021 | Vrouw | 25
Rugpijn
Wegens dubbele scoliose erg veel rugpijn na de bevalling overgehouden. Codeïne en diclofenac werken niet. 3 x daags tramadol en ik functioneer weer een beetje . Ervaar geen enkele bijwerking. Laat je niet bang maken. Niet iedereen gaat hallucineren of wordt er suf van. Ik ben er erg blij mee

24-01-2021 | Vrouw | 79
Slijmbeursontsteking
voor het slapen gaan de capsule ingenomen. De volgende ochtend hallucinaties , misselijk en duizelig. Middel is erger dan de kwaal.

09-01-2021 | Vrouw | 18
tramadol (100mg)
Darmontsteking
1 keer dit medicijn geslikt voor een darmontsteking. Darmpijn na 1 keer gebruiken 100 keer beter. Echter zijn de bijwerkingen verschrikkelijk. De eerste uren heel kalm, en toen begon het. Enorm hallucineren! Foto’s van gezichten die bewegen, angstaanjagend. Koude rillingen, misselijk. Verschrikkelijke hartkloppingen en vooral heel erg moe! Ik ga er bij vertellen dat ik de [lees meer...]laatste dagen erg weinig gegeten en geslapen had, dit kan er ook wat mee te maken hebben, maar aub weet dat je dit inneemt op eigen risico.

28-12-2020 | Vrouw | 45
tramadol (50mg/ml)
Peesontsteking schouder
Na 1000 mg paracetamol met 400 mg ibuprofen dat niet werkte tegen hevige pijn in schouder (niet slapen etc.) , Tramadol voorgeschreven gekregen. Ik werd na de derde inname enorm beroerd en moest braken. Zelfs een slokje water hield ik niet binnen. Twee dagen (dus anderhalve dag na de laatste inname) beroerd en heel moe/suf in het donker in bed gelegen. Moe, misselijk en [lees meer...]nog steeds pijn (wel iets minder). Daarna een spuit in mn schouder gekregen en meteen al een stuk minder pijn en geen bijwerkingen. Voor mij nooit meer Tramadol!

Thyrax Duotab (856) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (564) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (519) - Antibiotica - penicillines breedspectrum