ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7
22-11-2018

Tramadol (tramadol)

Ik heb tramadol gekregen ivm pijn na nekhernia operatie en deze veel te lang gekregen van huisarts met het gevolg dat ik er aan verslaafd ben geworden en meer nodig had voor te slapen want zonder lag ik uren wakker Ook kreeg ik verschrikkelijke jeuk van op heel mijn lichaam, en ik had tijdens inname zoveel last van ontlasting dat ik soms dagen geen ontlasting had. Ik had[lees meer...] ook voor de ontlasting bisacodyl maar die 2 bij elkaar was tegen strijdig, kortom indien deze medicijnen voor geschreven worden neem niet te lang in want ze zijn verslavend en zijn ook nog eens slecht voor longen lever en andere functies. Ik heb ipv tramadol ivm slapen inslapers gekregen voor 10 dgn en goddank er van af zodat mijn jeuk bijna weg is, ook al beter in slaap val en het belangrijkste veel beter ontlasting heb
14-11-2018

Chronisch pijnsyndroom

Ik heb interstitiele cystitis oftewel blaaspijnsyndroom, een chronische ziekte die veel pijn veroorzaakt. Eerder dit jaar heb ik tramadol voorgeschreven maar bij mij doet het niks. Pijn wordt geen greintje minder. Ook heb ik 0 bijwerkingen. Dat is wel fijn natuurlijk maar ik heb liever een middel dat (bij mij) werkt.
20-10-2018

Tramadol (tramadol)

Ik gebruik tramadol nu sinds juni van dit jaar als pijnbestrijding in combinatie met paracetamol. Ik moet dit wel samen gebruiken omdat ik last heb van open wonden aan de binnenkant van mijn enkels,die zeer pijnlijk zijn en het mij onmogelijk maken om goed te kunnen lopen.Tramadol is voor een middel wat mij een soort van verdoving geeft in mijn benen en hoofd waardoor ik [lees meer...]iets beter kan slapen en functioneren.
12-10-2018

Artritis psoriatica

Ik heb hier vier reumatologen, een neuroloog, 3 huisartsen en een aantal ziekenhuisopnames aan moeten laten vooraf gaan om tot de conclusie te komen die ik al wist. Ik heb Psoriasis Arthritis, reumatoïde artritis, fibromyalgie en astma bronchial, wat mij er direct toe brengt dat ik niet alle medicijnen en pijnstillers kan nemen. Ik heb geen pijnloze dagen. Tramadol helpt[lees meer...] niet. Alleen dat je er ontzettend van begint te zweten, samen genomen met prednisone. Rivotril om de zenuwpijn te ontspannen heeft bitter weinig succes. MTX heb ik moeten onderbreken wegens een zware depressie, angstaanvallen en astma. Sindsdien vertrouw ik niets meer. Ik weet mij op dit moment geen raad meer. Laat u aub geen Tramadol aansmeren. Ik had eerst de 150mg en nam er 4 per dag. Deed niets. Nu de 200mg retard. Het probleem is ook dat de artsen niet luisteren. Ze schrijven maar voor.
27-09-2018

Hernia

20-09-2018

Chronisch pijnsyndroom

Voor mijn chronische pijn in mijn rechterschouder gebruik ik nu meerdere medicijnen voor. Alleen de Tramadol is niet voldoende meer. Ik slik nu ook de Amitriptyline 2x2 tabletten van 25 mg en de Pregabaline 2x1 capsules van 150 mg. Zo kan ik redelijk de dag doorkomen
19-09-2018

Gewrichtspijn

Heb Tramadol van Centrafarm, Teeva, Actavis en Sandoz gebruikt en ontdekt dat alleen Sandoz enigszins hielp bij mijn gewrichtspijn.
15-09-2018

Artrose

Ik heb Artrose in alle gewrichten, meerdere hernia's, kanaalstenose en uitgebreide discophatie met extreme denegratie. Ik ben 52 jaar, en nog nooit pijnstilling genoemen, incidenteel alleen Paracetamol. Had angst voor zwaardere middelen, maar geen keuze meer, en toch besloten wat te proberen. Ik heb druppels gevraagd, dat kan ik veel lager doseren, het werkt, ik heb wel[lees meer...] pijn, maar het is draaglijk, bij een hele lage dosis. Ik zweet wel enorm, maar dat stopt na een dik uur (bij mij althans) Verder nog geen last van bijwerkingen. Ik gebruik 2 keer 15mg op een dag. (6 druppels van 2,5mg per keer)
Pagina 1 van 7

Mirena (2089) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (839) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (477) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (458) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (370) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!