This website is hosted on a Carbon neutral infrastructure. This website is hosted on a company which complies to standard ISO 27001:2005 for Information Security Management Systems.
lees de ervaringen

Tramadol

Pijn - morfine-achtigen
Toon/Verberg Farmacotherapeutisch Kompas
Tramadol
Geef mening

Wordt gebruikt bij:
  • Pijn (algemeen) (77 meningen)
  • Hernia (61 meningen)
  • Zenuwpijn (54 meningen)
  • ...

Pagina 1 van 7

03-03-2015
Vrouw, 20 jaar

Tramadol (tramadol)

Ik ben zo'n 2 jaar geleden begonnen met deze pijnstiller, en ben helaas overgevoelig voor dit middel. Waardoor ik ernstige en veel bijwerkingen heb, die echter per dag weer verschillen. Meest voorkomende zijn: Misselijkheid, braken, jeuk, hevige duizeligheid en sufheid, niet kunnen slapen, nachtmerries, droge mond, dromerig zijn. Zelden maar toch gebeurd het, word ik er e[lees meer...]rg druk en opgepept. Het is ook te merken aan mijn humeur, ik word vaak snel geïrriteerd aan kleine dingen. Gelukkig nooit lichamelijk of geestelijk verslaafd geweest aan dit middel. Ook al zijn de bijwerkingen erg vervelend, het werkt wel erg pijnstillend voor mij. Al deze bijwerkingen zijn het wel waard! Want de pijn is nog erger.. Probeer na 30 dagen wel altijd een week te stoppen met het medicijn omdat het pijnstillend effect minder wordt na lange tijd te slikken elke dag.
22-02-2015
Vrouw, 50 jaar

Tramadol (tramadol)

Ik slik Tramadol nog maar kort dit omdat Dyclofenac bij mij na 2.5 week ongeveer niet meer werkte in zeer hoge dosering. Ik ben nu dus nog bezig in opbouwschema welke ik zelf in de gaten hou en bepaal. Mijn werk is ook HBOV verpleegkundige, vandaar. Ik ervaar de bijwerkingen als minimaal en de werking als effectief. Volgende week ga ik de begin dosering verhogen en d[lees meer...]an moet mijn slijmbeursontsteking van mijn rechterschouder onder controle te krijgen zijn met Tramadol. Zo gauw Tramadol zijn werk juist heeft gedaan zal ik zelf ook de dosering weer verlagen en stoppen. Ik heb nooit moeite gehad met allerlei verslavende medicatie zoals oxazepam of Diazepam om hiermee net zo makkelijk weer te stoppen als dit niet meer noodzakelijk was.
22-02-2015
Vrouw, 54 jaar

Tramadol (tramadol)

Ik heb veel zenuwpijn in mijn arm door een zenuwbeklemming en ontsteking Overdag neem ik diclofenac maar ´s avonds tramadol zodat ik wat kan slapen
19-02-2015
Vrouw, 27 jaar

Tramadol (tramadol)

Pijn wordt minder maar is niet weg. Voel me wel duf en suf en slaap heel onrustig. Last van een droge mond. Psychisch wordt ik wel vrolijk van dit medicijn. Gebruik het niet elke dag, maar als het nodig is wel 3 x per dag.
18-02-2015
Vrouw, 39 jaar

Pijn (algemeen)

het hielp goed, maar ik had teveel last van bijwerkingen. Misselijkheiden duf
06-02-2015
Man, 61 jaar

04-02-2015
Vrouw, 30 jaar

Tramadol (tramadol)

Ik heb vraagje ik gebruik tramadol 5 keer per dag 50 mg daar kon ik eerden goed van slapen en nu niet meer En zit nu op het moment in een rot situatie verhaal zou ik je beschermen Nu heb ik van een inval arts die stage liep bij de huis arts omdat ik niet slaap hoog uit 2 uur per nacht en dat al 6 weken heb ik oxazepam 50 mg en temazepan 20 mg nu is de vraag kan je [lees meer...]tramadol gelijk gebruiken met oxazepam en kan je oxazepam gelijk met temazepan of gebeurt er dan iets hebben jullie hier ervaring mee want wil natuurlijk niet dood of zo alleen slapen en tot rust komen en sorry er kunnen fouten in dit stuk zitten want ben dyslexie en misschien handig mijn leeftijd
29-01-2015
Vrouw, 48 jaar

Gewrichtsontsteking

Ik ben vreselijk veel afgevallen sinds ik Tramadol gebruik en ik blijf afvallen, zijn er meer mensen met die ervaring?
volgende > >>
Pagina 1 van 7

Thyrax Duotab (602) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (332) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (315) - Anticonceptie - eenfase

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik
en maak kans op een Tony's Chocolonely
reep!

Als je meer wilt weten over Tony's Chocolonely, klik dan hier.

meamedica