This website is hosted on a Carbon neutral infrastructure.

lees de ervaringen

Tramadol

Pijn - morfine-achtigen
Toon/Verberg Farmacotherapeutisch Kompas
Tramadol
Geef mening

Wordt gebruikt bij:
  • Pijn (algemeen) (77 meningen)
  • Hernia (67 meningen)
  • Zenuwpijn (60 meningen)
  • ...

Colitis ulcerosa

14-08-2015
Vrouw, 45 jaar

Amandelontsteking

Mijn ervaringen zijn matig, heb er niet echt baat bij. merk weinig verschil met of zonder. pijn is wel iets minder, beslist geen aanrader.
14-08-2015
Vrouw, 44 jaar

Tramadol (tramadol)

Pijn in bil rug en been, vreselijk pijnscheuten. Foto's gemaakt geen resultaat. Franse op werkt helemaal niet. Bijwerkingen zweten, slecht slapen,
11-08-2015
Vrouw, 43 jaar

Hernia

Na de eerste dag snachts hartkloppingen. 2de dag ging redelijk en snachts was drama en eng. Hartkloppingen en ademhalingsproblemen. Na snachts de HAP gebeld tehebben acuut gestopt. Daarna een lichtere vorm gekregen en maar 1 tablet genomen, bleven de klachten nog, wel in mindere vorm. Tegen de pijn werkte het wel super.
05-08-2015
Vrouw, 57 jaar

Lage rugpijn

eerst hielp het goed 50 mg 3x.....Na tijdje niet meer kreeg retard 100mg . werd depressief (altijd binnen,veel liggen.....was zo actief ?? .Gevolg depressie volgens huisarts.Naar Psq ...grrrrr . Was een verslaafde die zo niet kon geholpen worden. 1 aug alles ingeleverd *was zo boos* .... Nu alleen tranxene volgens psych moet de tramadol eruit rotspul. Duurt lang.....Onder[lees meer...]tussen rug mri discopatie en lichte hernia ...advies TRAMADOL. Ik zit vast die zegt dit,die zegt dat. Geen diagnose/of hulp meer. Ben nu zelfs aggressief ?? buien. Al neem ik de hele strip van 20 mg geen effect. denk zelfs placebo oh Help zorg !!
25-07-2015
Vrouw, 51 jaar

Overactieve blaas

Gekregen voor vorm van blaaspijnsysndroom waarbij pijn en aandrang een grote rol speelde. Met dit middel is het dragelijk en brengt de aandrang terug. Ook heb ik door deze kwaal enorme onrustige benen waar dit middel ook voor helpt. Neem 1 tablet van 100mg zo laat mogelijk meestal rond 1700 uur waardoor het de hele avond werkt. Daarnaast slik ik bepaalde Aloe Vera capsule[lees meer...]s uit de US die mij enorm hebben geholpen mij blaas te herstellen.
17-07-2015
Vrouw, 58 jaar

Fibromyalgie

Dempt de pijn duidelijk. Niet geheel verdwenen maar acceptabel aanwezig. Bij heftige pijngebruik ik paracetamol 1000 mg. Ernaast
17-07-2015
Vrouw, 56 jaar

Tramadol (tramadol)

Ik gebruik al jaren 3 x dag tramadol 100 mgr. in combinatie met arthrotec (2 x dag) i.v.m. pijn als gevolg van een beklemde nekzenuw. Het is voor mij geen wondermiddel maar het helpt de scherpe kanten van de pijn te halen. Pijnvrij ben ik echter nooit. In het begin was ik er duizelig / dronken van. Dus gebruikte het toen alleen nachts. Opgebouwd tot 3 x dag. Nadelen > vri[lees meer...]jwel elke ochtend matige tot zware hoofdpijn, nare dromen en veel transpireren. Dit moet ik maar voor lief nemen omdat ik met zwaardere pijnstillers niet meer kan werken en/of autorijden. Soms stop ik een poosje (met afbouwen) want dan merk ik dat de tramadol nauwelijks nog werkt. Na een paar weken stoppen helpt het weer beter.
volgende > >>
Pagina 1 van 7

Thyrax Duotab (676) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (358) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (338) - Anticonceptie - eenfase

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik
en maak kans op een Tony's Chocolonely
reep!

Als je meer wilt weten over Tony's Chocolonely, klik dan hier.

Tony's Chocolonely