lees de ervaringen

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

25-04-2016

Artrose

Door ernstige pijn in nek en onderrugwervels kon ik nauwelijks meer sporten. Ook normaal rechtop lopen werd steeds lastiger. Werd eerst bestreden door diclofenac, maar daar werd ik (extreem) allergisch voor. Kreeg daarna tramadol door de huisarts voorgeschreven. Neem 1 capsule als ik ga fietsen, golfen, etc. Werkt helaas bij mij maar 2,5-3 uur waardoor ik bij een langere [lees meer...]activiteit halverwege een tweede neem. Neemt de pijn grotendeels weg, niet helemaal. Geen bijwerkingen ervaren, ook in het begin niet.
16-04-2016

Menstruatiepijn

Waarschijnlijk overgevoelig voor dit middel. Veel last van bijwerkingen. Heb lange tijd dit middel gebruikt (indien nodig 1-4 capsules per dag), voordat ik besefte dat het overgevoeligheid was en ik met dit middel moest stoppen en om een ander middel moest vragen. Overigens gebruikte ik tegen de misselijkheid al metoclopramide, maar alsnog was het onhoudbaar.
01-04-2016

Botbreuk

Na een val van mijn paard brak ik mijn rug. Heerlijk medicijn, ik sliep lekker door de pijn heen. Dus ja, ik werd er erg moe van maar dat maakte mij niks uit want de pijn was vreselijk. Na 3 weken ben ik weer gaan werken (weekenden) ik was wel erg moe met dit medicijn maar ik moest van mijzelf gaan werken. Meestal word ik snel misselijk van mijn andere medicijnen maar ik s[lees meer...]likte 50mg omeprazol (maagbeschermer) dus daar had ik weinig last van. Niks te klagen dus, goede ervaring.
26-03-2016

Fibromyalgie

Ik gebruik Tramadol al meer al tien jaar, één capsule van 50mg voor overdag, en twee van 50mg voor de nacht. Het is voor mij een wonder middel. Heb normaal zoveel pijn, en de Tramadol haalt niet alle pijn weg, maar zeker het meeste. Voor de Fibromyalgie bestaat nog niet een medicijn, dus was wel erg blij dat mijn huisarts dit mij voorschreef.
25-03-2016

Kaakoperatie

Woensdag na mijn operatie ben ik met tramadol begonnen. Ik heb deze pijnstiller al eerder gebruikt, en de eerste dagen ben ik altijd een beetje misselijk, en vrij suffig. Ik kan moeilijk focussen, en heb veel meer jeuk dan normaal. Maar dit is geen aanhoudende jeuk. Daarnaast krijg ik eten altijd moeilijk naar binnen, en staat het me over het algemeen een beetje tegen, wat[lees meer...] dan wel weer handig is voor de lijn.
14-03-2016

Polyneuropathie

Werkt niet altijd even best. Als ik het een aantal dagen gebruik, is er al snel gewenning en moet ik de dosering verhogen voor hetzelfde effect. Maar helaas treden er dan meer bijwerkingen op.
13-03-2016

Hernia

Heb een niet te opereren hernia. Erg veel pijn bij via sane in Mil geweest, risico opereren groot ivm complicaties. Via pijnpoli daar verschillende middelen geprobeerd tot ik tramadol kreeg eerst 3x dgs 100 Mg, nu nog 2x dgs 100 Mg. Ik vind het het een tovermiddel, ben al tijden zonder pijn en geen enkele bijwerking, kan weer gewoon leven. Dank Dank Dank !!!!!!
10-03-2016

Tramadol (tramadol)

Ik gebruikte het al jaren, gebruik ook medicijnen voor mijn hart en Lyrica voor zenuwpijnen, maar had er de laatste tijd geen baat meer bij, de pijn werd weer steeds erger, ook nog eens op advies van de ha Paracetamol. Ik ben in een keer gestopt met de tramadol. Had nu ook even een paar dagen hoofdpijn en was misselijk. Maar was relatief snel voorbij. Ha even boos had niet[lees meer...] zo gemogen, maar ik had wel gelijk dat het na al die jaren gewoon niet meer werkte. En de pijn is net zo erg met of zonder tramadol. We gaan nu kijken wat er nog aan te doen is, al moet ik er rekening mee houden dat het zo blijft. Nou als dat zo is dan heb ik er wel genoeg van.
Pagina 1 van 7

Thyrax Duotab (711) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (371) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (359) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (326) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Cymbalta (281) - Depressie - antidepressiva overig
Seroxat (262) - Depressie - antidepressiva SSRI

Verwen jezelf of een ander met de
verzorgingsproducten van The Body Shop.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik
en maak kans op een cadeaubon t.w.v. €35!

Als je meer wilt weten over The Body Shop, klik dan hier.

The Body Shop