ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

17-04-2017

Nek- / rughernia

Ik gebruik het zo nodig voor een brandende zenuwpijn in mijn bil t.g.v. een rug hernia. Was na de ervaringen die ik op deze site las wat huiverig om in te nemen maar gelukkig zo goed als geen bijwerkingen gehad! Alleen wat sufheid de eerste dagen. Werkt ook goed tegen de pijn die ik af en toe heb dus ik ben tevreden.
16-04-2017

Suffig maar niet extreem
25-03-2017

Botbreuk

Wegens het breken van drie wervels kreeg ik Tramadol 50 mg. voorgeschreven door de huisarts. Eerste dag drie tabletten ingenomen en de volgende ochtend een. Vervolgens ernstige bijwerkingen/ allergie gekregen. Een etmaal misselijk en braken- koud zweet- praten met dikke tong- toestand werd zelf zorgwekkend. Door "nood" arts werden intraveneuze middelen toegediend. Het[lees meer...] heeft drie dagen geduurd voordat de afkickverschijnselen over waren.
17-03-2017

Fibromyalgie

Werd voorgeschreven door specialist na de diagnose Fibromyalgie, voor erge pijnmomenten. De eerste inname braakte ik ervan en was ik duizelig. Maar dit verdween na de volgende innames. Ik neem max. 1 tablet per dag om gewenning te voorkomen. Het werkt ook 7-10u (afhankelijk van de inspanning erbij). De enige pijnstiller die de pijn minimaliseert bij een werkdag. Blij dat h[lees meer...]et bestaat.
28-02-2017

Rugklachten

Na een auto-ongeluk in 1997 slik vanwege veel pijn dagelijks 4 x 2 Tramadol capsules van 50 mg. Vanaf 1998 tot 2013 ben ik zo'n 12 keer aan mijn rug geopereerd. Diverse pijnbehandelingen daarna hebben qua pijn weinig verbetering gegeven, zodat ik ondanks de Tramadol 24 uur per dag behoorlijk veel pijn heb. Als het te heftig wordt, slik ik er nog Oxycodon bij de Tramadol w[lees meer...]at dan wel enigszins helpt. Maar je komt steeds weer terug bij de oude situatie. Ooit had ik Fentanyl pleisters maar de bijwerkingen waren erger dan de kwaal, zodat de arts daar destijds mee gestopt is. Nu is het steeds de dagen doorkomen, en dingen doen die ik nog kan, waar ik ondanks mijn zeer positieve instelling soms wel moeite mee heb. Tramadol kan voor anderen misschien een goed resultaat geven maar voor mij helaas niet. Omdat er geen ander adequaat medicijn is tob ik maar door. Aangezien er geen verbeteringen zijn qua pijn.
22-02-2017

Tramadol (tramadol)

Tevreden alleen last van verstoppingen. De pijn is niet altijd even goed weg met deze pijnstiller, maar het is de enige pijnstiller waar ik geen zombie van wordt. Je kunt met de dosering 'spelen' door er minder van te nemen wanneer dat kan ivm de pijn.
21-02-2017

Polyneuropathie

Lyrica 300mg per dag werkte slechts matig bij zenuwpijnen. Vooral de brandende sensaties was ik kotsbeu. Nu neem ik sinds kort tramadol retard erbij 2 x 100mg. Dit versterkt de werking van Lyrica. Eindelijk verlichting. Mijn vraag: kan ik de retard pil delen? Er zit een gleufje in en ik wil naar twee maal 150 Mg per dag. Iemand suggesties?
31-01-2017

Rugklachten

Pagina 1 van 7

Mirena (1965) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (795) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (408) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (403) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (342) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Cymbalta (293) - Depressie - antidepressiva overig

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!