Tramadol

tramadol

Pijn (algemeen) (84 meningen)
Hernia (81 meningen)
Artrose (60 meningen)
Reuma (23 meningen)
Fibromyalgie (17 meningen)
Gewrichtspijn (14 meningen)
Chronisch pijnsyndroom (11 meningen)
Aangezichtspijn (6 meningen)
Artrose van de wervelkolom (6 meningen)
Complicatie na operatie (2 meningen)
Ziekte van Bechterew (1 mening)
Artritis psoriatica (1 mening)
Brandwonden (0 meningen)

10-03-2020

Mijn rug
02-03-2020

Tramadol (tramadol)

Kreeg dit middel bij het verwijderen van mijn verstandskiezen (deze lagen enorm beroerd en langs zenuwen), tijdens de operatie hebben ze toch mijn zenuw beschadigd. Kreeg hiervoor tramadol, top middel om te kunnen slapen ‘s nachts en werd er ook rustiger van, wel last van duizeligheid (kan ook komen door mijn te lage bloeddruk en het feit dat ik al 3 dagen amper had kunnen[lees meer...] eten) en een vieze smaak.
29-02-2020

Slijtage aan de heupen ook therapie en 6 paracetamol 6x Gebruik redelijk
27-02-2020

Hernia

goed middel, goede werking maar raad het iedereen af. ik neem het nooit meer je bent een echte junkie en de afkick is verschrikkelijk. als je bereid bent om het voor de rest van je leven te nemen ok. maar anders giga derpressieve gedachten, huilbiuen, spanningspijnen, hoofdpijn, toekomst ideen weg, nochtans heb ik alles wat ik wil en is de hernia goed aan het weggaan doo[lees meer...]r kine en oefeningen , heb ook reuma. had ik geweten wat de afkick zou zijn, nog liever pijn die je kan bestrijden met oefeningen en levensstijl. ooit was het mijn wondermiddel nam er 5 op een jaar maar als je ze dagelijks moet nemen .... ben ook wel een high geweest tijdens gebruik. heb het 6 weken 2x daags gebruikt en was gewoon naar 1 per dag gegaan omdat de pijn zeer goed te verdragen was en toen was het al prijs. Ben er zo boos door dat ik gewoon cold turkey doe. na 3 dagen 'en toen nam ik nog 1 per dag) maar ontdekt waarom ik ineens zo radeloos was. mijn advies. neem het als het maar voor 1 dag is . maar niet voor lange periode. ik doe het niet meer na deze beproeving. ik leef liever, desnoods met pijn.
23-02-2020

Rugklachten

21-02-2020

Tramadol (tramadol)

Verschrikkelijk middel voor mij! Ik kreeg er woede en huil aanvallen van, ik werd bang van mijzelf wat ik allemaal voelde door dit middel. In mijn dossier staat dus ook : overgevoelig voor Tramadol.
15-02-2020

Lage rugpijn

Ik kreeg 3 maal daags tramadol 50mg Bij mij ging die na 4/5 uur pas inwerken tegen de pijn en daarna werd ik duizelig,moe,warrig , snelle hartslag (Het gevoel alsof je aangeschoten bent van de alcohol) Het neemt het "ergste" puntje van de pijn weg maar niet volledig. Ik vind het geen fijn medicijn ivm de bijwerkingen
22-01-2020

Artrose

Het is begonnen toen ik ging paardrijden, ik ben toen na een wandeling van 3 uur(normaal 4 uur) door te hard te galopperen door mijn rug gezakt, ik kon niet gaan staan , niet gaan zitten, het deed verschrikkelijk pijn! Dus sanderdaags naar mijn dokter geweest en hetzelfde verteld ! Hij schreef me tramadol voor 6/1 per dag. Ik was op dat moment ook zeer depressief en kre[lees meer...]eg parocetine. Ook heb ik ADHD, maar met de rilatine ben ik wel gestopt! Ik ben opgenomen geweest in psychiaterie en daar kwam ook nog aan het licht dat ik een theatrale persoonlijkheidsstoornis heb, en zwak begaafd ben. Ik neem ook nog amisulpride,trazodone,diazepam,sedistress neem ik nu ook niet meer! Ondertussen onder de MRI geweest, en daar is op te zien dat ik een ingedeukte ruggewervel en artrose heb, maar die artrose zit er al veel langer zegt de dokter! En ondertussen al 13 kilo bijgekomen , wat ik natuurlijk heel erg vindt, ik ben dan ook ontslagen wegens medische redenen, dat wou ik zelf want ik had echt een zware job, toen ben ik echt rugpijn beginnen krijgen tijdens men job! Voel me steeds vermoeid en voor Nieks zin in hebben,dus ik slaap heel veel ! Wat natuurlijk ook niet plezant is voor men gezin.zo dat was mijn verhaal zowat, met vriendelijke groeten.
28-12-2019

Chronisch pijnsyndroom

Het haalt het scherpe er af maar pijn blijfr
23-12-2019

Arthritis

Ik gebruik al 20 jaar tramadol 200 mg.en artrotec 75 mg.ik heb gps.nu wordt deze niet meer gemaakt door de fabrikant .en heb nu morfine.na de feestdagen begin ik ermee.en moet stoppen met het oude medischijn.hoop dat ik geen ontwennings verschijnselen krijg.
10-12-2019

Aangezichtspijn

Veel pijn in de kaken, oor, oogkas en alles daartussenin. Tramadol gekregen, maar help 0,0 teleurstelling. Ik had gehoopt dat tijdens de zoektocht dit de pijn zou verminderen.
10-11-2019

Tramadol (tramadol)

Nadat ik met mijn fiets op het fietspad viel over een andermans fiets. Heb ik een flinke klapper gemaakt. De dokter had me eerst naproxxen voorgeschreven. Die hielpen niet tegen pijn. Vooral nachts met omdraaien. Ervaar ik hevige pijn. Ik kreeg nu tramadol 100 mg. Het helpt niet tegen pijn. En kan er nachts niet van slapen. Maar ben overdag wel erg slaperig of suf.
09-11-2019

Tramadol (tramadol)

Ongeacht de pijn de men ervaart raad ik het gebruik zeer af. Ik heb een uitzichtloze aandoening, echther had ik liever gewild niet te hebben gestart aan Tramadol. Je komt er niet meer vanaf, met alle gevolgen van dien. Zeer verslavend, sinds start van gebruik medicijn kan ik zonder niet meer slapen. Geen gebruik zorgt voor overprikkeling van de zenuwen over gehele lichaam[lees meer...]. Tevens afgevallen, verminderde eetlust en vaak misselijk en maagklachten.
07-11-2019

Lage rugpijn

Door mijn rug gegaan. Bij werkingen, GEEN. Dus ik ben het met u eens. De horro verhalen komen niet van de tramadol
28-10-2019

Fibromyalgie

Tramadol bij fibromyalgie. Helpt goed tegen de pijn/stijfheid vooral tijdens de dagstart. Wel veel last van misselijkheid.
16-10-2019

Fibromyalgie

Door een schildklierziekte en Fibromyalgie last van chronische pijn door mijn hele lijf. Naast thyrax en amitriptyline (10 mg, tegen de zenuwpijnen en voor het slapen) gebruik ik op een hele slechte dag ook tramadol met paracetamol. Ik wil niet continu afhankelijk zijn van de tramadol maar op zo'n slechte dag trekt het mij er echt doorheen. De pijn is absoluut niet weg maa[lees meer...]r wel draagbaarder. Het blijft z'n werking tot nog toe nog prima behouden, ik denk dat ik het gemiddeld eens in de 3 weken gebruik.

Thyrax Duotab (847) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (534) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (494) - Antibiotica - penicillines breedspectrum