This website is hosted on a Carbon neutral infrastructure. This website is hosted on a company which complies to standard ISO 27001:2005 for Information Security Management Systems.
lees de ervaringen

Tramadol

Pijn - morfine-achtigen
Toon/Verberg Farmacotherapeutisch Kompas
Tramadol
Geef mening

Wordt gebruikt bij:
  • Pijn (algemeen) (77 meningen)
  • Hernia (63 meningen)
  • Zenuwpijn (58 meningen)
  • ...

Fibromyalgie

15-05-2015
Vrouw, 26 jaar

Gewrichtsontsteking

heel fijn medicijn word der een beetje suffig van maar verder eindelijk zonder pijn
03-05-2015
Man, 63 jaar

Clusterhoofdpijn

vanaf 1985 periodes met clusters gehad, alles geprobeerd injecties, pillen, zuurstof, niets hielp. ten einde raad, acupuntuurbehandeling ondergaan. pijn weg en jaren aanvalsvrij. wonderman, helaas overleden, daarna 2 naaldkunstenaars bezocht, maar totaal geen effect. bij volgende periode via huisarts tramadol voorgeschreven, duurde 1.5 dag voor het goed ging werken i.v.m. [lees meer...]bloedspiegelopbouw, maar het werkt goed. alleen zo duf als een konijn. de aanvallen gaan gewoon door, je voelt het stormen in je hoofd, maar ik ervaar geen pijn meer. de laatste keer na tip van kennis toch weer naar een prikker, na een keer pijn weg. Conclusie, eerste keus acupunctuur bij een goede vakman, is soms even zoeken, zit veel triefus tussen, maar vooraf vragen of ze ervaring met clusterpatienten hebben brengt wel duidelijkheid. 2de keus tramadol werkt bij mij erg goed, maar stopt de aanvallen niet, alleen de pijn. ivm werk en autorijden soms bezwaarlijk. ik hoop dat medelijders hier iets aan hebben. sterkte
21-04-2015
Man, 61 jaar

Arthritis

20-04-2015
Vrouw, 42 jaar

Tramadol (tramadol)

Ik slik Tramadol sinds ik last kreeg van post traumatische dystrofie in mijn rechtervoet na een operatie aan mijn hiel. Het was voor mij de enige manier om de pijn onder controle te krijgen. Ik heb ook de 100 mg Tramadol gebruikt (retard). Momenteel slik ik sinds kort weer de 50 mg. Ik ben er een tijdje vanaf geweest (dit ging overigens zonder problemen; ik slikte meestal [lees meer...]alleen Tramadol voor de nacht, misschien scheelt dat?) maar slik het nu weer omdat de dystrofie weer opspeelt. Bovendien heb ik reuma (Bechterew / AP). Ik heb eigenlijk geen last van de bijwerkingen. Ik slaap heerlijk op de Tramadol en het zorgt ervoor dat mijn pijn beheersbaar is. Ik ben er super blij mee!
13-04-2015
Man, 53 jaar

Artrose

mijn ervaring met tramadol is goed, maar de verslavingskliniek heeft mij nu methadon 30 mg voorgeschreven. hoeveel tramadol moet ik slikken wat evenredig is aan 30 mg methadon?
11-04-2015
Vrouw, 40 jaar

Hernia

Ik kreeg deze pijnstiller voorgeschreven vanwege ernstige pijn in bil met uitstraling in linkerbeen tot aan mijn enkel.. ik werd er hartstikke ziek van.. boven wc pot gehangen, vreselijke hoofdpijn en mijn rug/bil pijn werd er niet echt minder van...hele dag niet kunnen eten en drinken, omdat ik dan gelijk misselijk werd :-( nu moet ik 1x per dag meloxicam met paracetamol [lees meer...]nemen en als dat niet voldoende werkt dan nog 4x per dag oxynorm maar durf eigenlijk niet zo goed.
11-04-2015
Man, 58 jaar

Aangezichtspijn

na ongeveer 4 maanden nam de effectiviteit langzaam af, hierdoor moest er gekeken worden naar een ander geneesmiddel, enkele bijwerkingen zo als verminderde eetlust, lusteloos, depressief, angstig.
volgende > >>
Pagina 1 van 7

Thyrax Duotab (659) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (345) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (330) - Anticonceptie - eenfase

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik
en maak kans op een Tony's Chocolonely
reep!

Als je meer wilt weten over Tony's Chocolonely, klik dan hier.

Tony's Chocolonely