Tramadol

tramadol

Pijn (algemeen) (84 meningen)
Hernia (79 meningen)
Artrose (57 meningen)
Reuma (21 meningen)
Fibromyalgie (15 meningen)
Gewrichtspijn (14 meningen)
Chronisch pijnsyndroom (9 meningen)
Artrose van de wervelkolom (6 meningen)
Aangezichtspijn (5 meningen)
Ziekte van Bechterew (1 mening)
Complicatie na operatie (1 mening)
Artritis psoriatica (1 mening)
Brandwonden (0 meningen)

Tramadol

Arjen Walstra (26-04-2013)

27-05-2019

27-05-2019

Chronisch pijnsyndroom

Ik heb me urenlang suf gegoogled maar ik kan het antwoord op mijn vraag nergens vinden. Mijn vraag is: wat merk je in je beleving voor verschil tussen tramadol 50mg (gewone) en tramadol retard 200mg? Ik weet dat retard vertraagde afgifte is, maar geeft 200mg retard over de gehele dag gezien dan hetzelfde effect als 4x (één om de zes uren) 50mg gewone, of een sterker effect[lees meer...]: ervaar je continu die 200mg zegmaar?
17-05-2019

Tramadol (tramadol)

Medicatie werkt prima en zorgt er voor dat ik goed kan functioneren. Helaas alleen last van Obstipatie en misselijkheid. Hier gebruik ik Psylliumvezels en Domperidon voor. Dit bij elkaar werkt prima.
17-05-2019

Artrose - gewrichtsaandoening

ben er pas mee begonnen i.v.m operatie voor gewrichtsdistractie.heb wel last van bijwerkingen zoals bloedneus hoofdpijn slapen
14-05-2019

Pijn (algemeen)

daar ik een aardige hoeveel heid inneem 3x50mg is het na jaren helaas bij mij niet meer werkzaam duurt zeker een paar uur voor ik iets voeld dat de pijn lichter wordt ik heb een zeer grote wond aan mijn rechterkant van mijn voet die niet meer te genezen valt ik heb ook tromboze aanleg (erg) vandaar mijn doorbloeding erg lang aam is (vaatje kleppen gaan zeer langzaam werken[lees meer...])een kous jaren aangehad hielp ook niks.dokters staan voor een raadsel niemand kan mij nu genezen
05-05-2019

Tramadol (tramadol)
Restless legs syndrome (rusteloze benen)

27-04-2019

Wervelkanaalstenose

In combinatie met Paracetamol voldoende verlichting om dag en nacht door te kunnen komen.
25-04-2019

Tramadol (tramadol)

werkzaamheid zeer groot in aanvang gebruik dat verdwijnt na bepaalde tijd, camoufleert andere klachten, artrose, slaapproblemen, liesbreuken, algemene ouderdomsverschijnselen, andere mogelijke ziektes
24-04-2019

Tramadol (tramadol)

Ik kan u vertellen dat ik dit middel aan niemand zou aanbevelen. Het is een middel dat mij lichamelijk en geestelijk helemaal kapot heeft gemaakt. Er was steeds meer van het middel nodig om hetzelfde effect te krijgen.En dat heeft niks te maken met wat er in het hoofd zit! Heel veel mensen ervaren dit middel als zeer verslavend en dat is het, ik kan er over mee praten. Moe[lees meer...]st 3 maanden een kliniek in om hiervan clean te worden en ik kan u vertellen dat was de grootste nachtmerrie in mijn leven! 1 tablet is teveel 40 tabletten te weinig denk hier maar is over na.
19-04-2019

Nierbekkenontsteking

Nadat diclofenac en naproxen niet bleken te werken bij mijn nierbekontsteking, tramadol voorgeschreven gekregen. 36 uur lang niet mezelf geweest en daarna Per direct gestopt terug op naproxen. Geen controle meer over eigen lichaam, constant moe maar niet diep kunnen slapen, desondanks niet in staat ogen open te houden, in een soort constante roes, erg onprettige ervaring.
17-04-2019

Reuma

Goed werkende pijnstiller. Als je wil afbouwen , of een dosis vergeet, zeer vervelende bijwerkingen(afkickverschijnselen) Groepsgevoel, extra pijn, rugklachten, oververmoeid, Bij gebruik van dit medicijn neemt de vermoeidheid toe,
10-04-2019

Syndroom van Ehlers-Danlos

Ik heb deze tramadol odis als extra medicatie samen met mijn pijnpleister. Zonder zou t leven niet draaglijk zijn en vermits ik al aan de hoogste dosis zat in mijn pleister was dit de enige optie. T maakt de pijn iets draaglijker maar weg zeker niet. T grootste nadeel waardoor ik t tot t minimum beperk om de extra med bij te nemen is misselijkheid, maaglast en vertraging v[lees meer...]an darm spieren. Zelfs t gevoel dat ik moet plassen lijkt minder, voel t nog wel maar veel later as vroeger waardoor ik altijd zorg dat ik kort bij toilet verblijf of thuis blijf
05-04-2019

Lage rugpijn

03-04-2019

Lage rugpijn

Dit is pas echte troep. Ik heb veel soorten medicatie geslikt dus kan wel wat hebben, maar ik raad iedereen tramadol ten zeerste af. Na de 1e paar doseringen al misselijk, dubbel zien, draaierig, en ontzettende jeuk. Zeg slapen maar gedag met dit middel. Je raakt jezelf volledig kwijt, wat er over blijft is een zombie. Afschuwelijk middel en de pijn? Die was er gewoon nog.[lees meer...]
17-03-2019

Tramadol (tramadol)

Begon na opname in ziekenhuis. Slik het voor energie. Maar nu al 8 jaar 1 of 2 per dag..als ik werk 2. Eerste 2 weken wennen. Veel overgeven. Probeer doorheen tegaan. Je lichaam moet wennen. Daarna paar keer soms gestopt om niet meer te hoeven dan bij starten geen last meer van misselijkheid. Wel bij stoppen onrust en koud warm wisseling maar 1 nacht. Ontwenning want[lees meer...] is verslavend middel. Ik slik het niet voor de pijn. Maar voor energie. Door sarcoidose soort van chronisch vermoeiend. Ook soort pijn. Moe uitgeschakeld. Kan daardoor 32 uur werken. Geen klap erna omdat je door vermoeidheid heen gaat. Merk wel na 6 uur is uitgewerkt. Bestaan ook druppels maar nooit gehad.
10-03-2019

Botbreuk

door dit medicijn kwam mij oude kwalen weer te voor schijn en kreeg er ook hartritme storing bij met het gevolg ziekenhuis opnamen

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (499) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (470) - Antibiotica - penicillines breedspectrum