ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7
11-01-2019

Reflux

Ik had zeer regelmatig last van zure oprispingen. Nu ik dit gebruik heb ik daar slechts zeer zelden last van. Aangename bijwerking: ik ben veel minder winderig da er voor
31-12-2018

Hernia diafragmatica

Gebruik van het medicijn is, omdat er een gat in het middenrif is waar genomen. Mee gekregen bij de geboorte. Ook voor gebruik als maag beschermer.Dit i.v.m. het gebruik van meerdere medicijnen. Het werkt naar tevredenheid. Bij gebruik van alcohol en kruidig eten zijn er wel eens extra capsules nodig om te in te nemen.
01-12-2018

Middenrifsbreuk

Gebruik dit medicijn op last van het huidige zorgstelsel, en het product haalt het bij lange na niet met wat ik voorheen gebruikte. Ben de naam kwijt, maar bij inname werd de tablet een schuimsubstantie welke binnen een aantal seconden de maagzuurklachten deed verdwijnen. Ik slikte het toen alleen wanneer ik last ondervond, Omeprazol MOET ik dagelijks slikken anders is de[lees meer...] werking erg matig, gebruik daarnaast evengoed geregeld Maalox. Dank knuppels van de Zorgverzekering, de medicijnen die ik had, werkte prima, maar die worden niet meer vergoed dus krijg je deze bocht. Oude medicijnen waren doordrukstrips minimaal 4 jaar houdbaar, nu krijg je een potje met de opschrift, "90 dagen na openen houdbaar", ook dat zorgt ervoor dat de zorg duurder wordt gemaakt!
14-11-2018

Maagklachten

Last van veel maagzuur, eerst kuur gehad met omeprazol. Daarna dagelijks gebruikt. Klachten zijn niet weer gekomen. Bij scherp eten 1 extra genomen. wel elke 2 a 3 jaar een maag onderzoek en of darm onderzoek.
27-10-2018

Maagzuur (brandend)

door een reflux last van zuurbranden. Dit verminderde direct door de medicatie, maar zodra de capsule in mijn maag uiteen viel werd ik ontzettend misselijk en moest vaak overgeven.
21-10-2018

Maagzuur (brandend)

Door jarenlang gebruik van Omeprazol heb ik een te kort aan vitamines gekregen, waaronder B12. Allerlei vage klachten zoals schimmelinfecties, gist-infectie op de huid, haaruitval, vreselijke vermoeidheid en algehele verminderde weerstand. Dit komt doordat Omeprazol ervoor zorgt dat je vitamine-en mineralenhuishouding verstoord raakt. Ik kan helaas niet zonder, Hoop dat er[lees meer...] snel een goed alternatief komt. Alles al geprobeerd aan alternatieven...
18-10-2018

Reflux

Maagklep sluit niet. Veel last van zuurbranden. Waar je echt heel ziek van kunt zijn. Ze helpen goed.soms vergeet ik ze maar dan zal ik het ook letterlijk beZUREn ook. Soms (met kruidig eten) maar soms ook zo toch nog wat maag problemen maar grotendeels doen ze uitstekend werk. Ondanks dat het wel een chronisch probleem blijft.
15-10-2018

Hartinfarct

Ter voorkoming van maagproblemen. NA gebruik geen last mere gehad
Pagina 1 van 7

Mirena (2099) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (841) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (482) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (461) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (372) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!