lees de ervaringen

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

16-01-2017

Maagzuur (brandend)

Met Omeprazol geen maagzuur meer.
07-01-2017

Maagklachten

Door medicatie gebruik omeprazol erg nodig. Wel de echte van het merk Sandoz, Omecat werkt niet, veel maagpijn/ maagzweer/ maagbranden
27-12-2016

Maagklachten

Het medicijn doet niets. Na een jaar krijg ik een nieuw onderzoek en hoop ik op een oplossing (betere medicijnen)
27-12-2016

Middenrifsbreuk

Omeprazol voorgeschreven gekregen vanwege refluxklachten. In eerste instantie 20 mg, later 40 mg. Zeer effectief, maar teveel bijwerkingen. Tussentijds ranitidine gekregen en inmiddels overgestapt op esomeprazol 20 mg.
25-12-2016

Maagbeschermer

ik moest eerst omeprazol gebruiken van de huisarts, maar had nog erg veel klachten. na een onderzoek kreeg ik pantoprazol voorgeschreven
25-11-2016

Maagbeschermer

Voor mij geen omeprazol meer vanwege vervelende bijwerkingen en het niet geheel oplossen van het maagzuurprobleem. Het gebruik van omeprazol is in vele gevallen slechts symptoombestrijding. Het bleek (na maagonderzoek) dat ik deze medicatie niet nodig had maar op een andere manier van mijn maagzuurklachten af kon komen. Ik had niet een teveel aan maagzuur maar eerder te we[lees meer...]inig.. Sinds enige weken neem ik 2x per dag een glas water gemengd met een eetlepel Appelciderazijn en gebruik een glas voor de lunch en een glas voor het avondeten. Tijdens het drinken gebruik ik een rietje omdat de appelciderazijn het gebit kan aantasten wegens de zuurgraad van het product. Ik voel me nu veel beter en ben verlost van hinderlijke maagklachten en onnodige kosten. Bovengenoemd product is te koop bij een Ecoplaza/natuurwinkel of een reformwinkel. Mogelijk ook bij de betere supermarkt. Let op: Bij eventueel gebruik uitsluitend een gefermenteerd product nemen en geen gewone tafelazijn! Ik heb hierin niet op eigen houtje gehandeld maar in overleg met de MDL arts en huisarts besproken.
25-11-2016

Maagklachten

perfect om maagzuur te remmen had daarnaast keelklachten, oedeem vorming, keelpijn en slecht slikken. bij toeval gehoord dat t weleens door omeprazol kon komen en idd gestopt en keelpijn verdween.
01-11-2016

Maagklachten

Verpakkingswijziging geneesmiddelen Actavis Overname door Aurobindo.. alleen de verpakking is veranderd niet het medicijn. Grrrrrr........ jaren lang heb ik het medicijn Omeprazol Actavis 20mg zonder problemen in kunnen nemen, nu over genomen is door Aurobindo heb ik een en al ellende.. ga je met je klachten naar de apotheek loop je met je kop tegen betonnen muur , nee[lees meer...]m je contact op met aurobindo loop je met je kop tegen betonnen muur .. onterecht moet ik nu naar maag, darm, leverarts, hoe ze hier in Nederland met medicijnen om gaan woord te voor woorden. je heb als gebruiker van medicijn geen poot om op te staan. Waar de apothekers en de fabrikanten goed in zijn zich zelf en andere bedonderen.. als er niks is veranderd aan medicijn, zou ik en zeker ook andere geen nare bijwerkingen hebben. degene die het medicijn slikt, heb de meeste ervaring.. waar niet naar geluisterd word etc...... ze stoppen het in de doofpot en klaar!!
Pagina 1 van 7

Mirena (1937) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (779) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (398) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (390) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (334) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Cymbalta (291) - Depressie - antidepressiva overig

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!