categorie

Pijn

Vergelijk de ervaringen met medicijnen in de categorie

De laatste ervaringen in de categorie: Pijn

04-08-2020 | Man | 61
Artrose - gewrichtsaandoening
Ben recent gestart met Naproxen. Kreeg vrijwel direct weer last van steeds terugkerende plotselinge Koude rillingen. Had enkele jaren terug ook toen ik agv de helicobacter piroli een Pantapac kuur voorgeschreven kreeg.

30-07-2020 | Vrouw | 20
Menstruatiepijn
Ik gebruik Aleve Fenimax al 2 jaar en echt, ik kan niet meer zonder! Zodra ik merk dat de pijn zwaarder is en ik er echt hinder van ondervind dan neem ik 2 aleve feminax. Ze werken bij mij binnen 20 minuten al, en de pijn gaat eigenlijk altijd weg. Na 8 uur merk ik dat ze uitgewerkt zijn, dan komt de pijn er weer door heen. Dan pak ik 1 tablet en ben er zo weer van af! Be[lees meer...]n er echt super blij mee dat dit medicijn bestaat. Ik heb zelf geen last van bijwerkingen. Echt ontzettend tevreden! Dikke aanrader!

Celebrex

25-07-2020 | Vrouw | 55
celecoxib
Artrose
Ik heb artrose in mijn staartbeentje, door gebruik van 2x daags celebrex heb ik geen last meer. Na 2 jaar gestopt en ging prima zonder. Nu na 5 jaar is het weer terug. Krijg nu voor 2 weken 1x daags celebrex, werkt ook zeer goed tegen ischias waar ik inmiddels ook al een half jaar last van heb. Dus sla 2 vliegen in 1 klap. Nu even afwachten of de pijn weer terug komt na 2[lees meer...] weken...

23-07-2020 | Vrouw | 26
Amandelontsteking
Verschillende keren geprobeerd, bij keelontsteking, na amandelen verwijderen (volwassen) en bij oorontsteking. In alle gevallen voorgeschreven door arts en in alle gevallen werd de pijn veel erger. Omdat ik in eerste instantie dacht dat de pijn nog erger zou zijn als ik stopte, heb ik de therapie afgemaakt waarna de pijn verdween als de pillen op waren. Uiteindelijk bij oo[lees meer...]rontsteking maakte ik de connectie omdat ik vergat een dosis te nemen en ineens de pijn minder werd en zelfs verdween op het tijdstip dat het medicijn uitgewerkt zou moten zijn.

Diclofenac

23-07-2020 | Vrouw | 31
diclofenac
Menstruatiepijn
Gekregen tegen pijn van plaatsen koperspiraal. Hielp niet tegen de pijn maar werd er wel zwaar depressief van. Na 8 uur klaarde mijn uitkijk op het leven binnen een halfuurtje weer op. Denk dat het toen was uitgewerkt.

21-07-2020 | Vrouw | 25
ibuprofen
Trekken van tand of kies
Na het verwijderen van mijn kiezen ibu bruiszakjes 600mg meegekregen als pijnstiller. Omdat de pijn minder meteen afnam bleef ik het slikken, dat had ik beter niet kunnen doen. Ik had vanaf dag 2 enorme maagklachten, ontzettende misselijkheid en geen eetlust. Zelfs na het stoppen van inname heeft het nog dagen geduurd voordat dat over was. Voor mij echt nooit meer!! Ik hou[lees meer...]d het wel bij paracetamol

17-07-2020 | Vrouw | 30
Menstruatiepijn
Ik gebruik er twee stuks bij beginnende menstruatiepijn. De ervaring leerde dat het soms heel snel kan oplopen tot aan flauwvallen toe. Dit middel werkt snel en neemt de ergste klachten weg, ben er heel tevreden over! Wel blijft het opletten om deze medicijnen niet op een geheel lege maag te nemen omdat dit nogal schadelijk kan zijn.

Glucadol

15-07-2020 | Man | 46
glucosamine
Artrose van de wervelkolom
Had voor inname slaapproblemen tgv rugpijn. Na 4 weken effect waardoor minder rugpijn naar de morgen toe.

09-07-2020 | Vrouw | 45
Syndroom van Tietze
Helpt bij mij niet de pijn blijft

Sanalgin

08-07-2020 | Vrouw | 71
paracetamol / propyfenazon / coffeine
Het enige wat echt en snel helpt is Sanalgin. Paracetamol alleen geeft weinig verlichting. Heel vervelend, dat het nu al maanden niet leverbaar is.

08-07-2020 | Vrouw | 68
Slijmbeursontsteking
Ondanks maag bescherming, misselijk, hoofdpijn . Gestopt, na 5 dagen, ondertussen werd middel erger dan de kwaal. Zie het uit te zingen met Paracetamol

Paracetamol

03-07-2020 | Man | 71
paracetamol
Blaasontsteking
De schrik slaat me om het hart als ik de bijwerkingen van anibiotica lees op deze site. Ik neem om 15:00 uur een zetpil van 1000mg in en om 21:00 uur nog een. Daar kom ik de nacht mee door zonder koorts zonder pijn en aandrang. Enige nadeel is dat ik enorm ga zweten gedurende de nacht. De volgende dag blijft de koorts en constante aandrang weg maar de pijn bij plassen komt[lees meer...] weer terug. Toch merk ik verbetering voel me een stuk beter en heb er vertrouwen in dat de ontsteking snel zal verdwijnen! Bij antibiotica was het ook maar de vraag of en hoe lang het zou werken!

01-07-2020 | Man | 64
Artrose
Ik heb last van koude rillingen en lees nu pas dat dit een,zelfs, ernstige, bijwerking kan zijn van naproxen,zijn er andere gebruikers die dit ook ervaren,

Vimovo

30-06-2020 | Vrouw | 65
naproxen/esomeprazol
Hernia

30-06-2020 | Man | 51
Nek- / rughernia
voorgeschreven door huisarts maar zonder enig resultaat.

Diclofenac

29-06-2020 | Man | 43
diclofenac
Lage rugpijn
combinatie 50mg diclofinac + 1000 mg paracetamol 2x daags is voldoende om nog nauwelijks last van mijn rug te hebben.

24-06-2020 | Vrouw | 27
Menstruatiepijn
Eerste dag van menstruatie altijd hevige pijn. Eén Aleve Feminax en de pijn is verdwenen. Top!

24-06-2020 | Vrouw | 48
ibuprofen
Ik heb voor de zenuwpijnen een heleboel medicijnen gebruikt het beste was nog de Ibuprofen gel die krijgt wel 8 op 10 maar gaf geen blijvend resultaat. Ik heb Heeeeeele slechte ervaringen met producten van Sandoz. Bij mij werken die of niet of de symptomen worden erger. Verder verschillende Nsaids en paracetmol en Dafalgan, codis, bruis, gewoon. Medicinaal gebruik Cannabis[lees meer...] igv wanhoop en 3 weken niet geslapen, maar na 1 nachtrust ook uitgewerkt natuulijk. Morfinederivaten aangezien ik allergisch ben voor Morfine..

22-06-2020 | Vrouw | 44
Menstruatiepijn
Vreselijke buikkrampen en rugpijn. Ik vloog bijna letterlijk tegen de muren op van de kramp op de eerste dag/eerste twee dagen van de menstruatie. Kon niks meer. Dankzij Alive Feminax ben ik er echt van af. Zodra ik ook maar iets begin te voelen, neem ik meteen twee en dan heel soms 12 uur later nog een halve of 1. Niets geen last meer! Van ondraagelijke pijn naar nie[lees meer...]ts geen last meer!

Etoricoxib

16-06-2020 | Vrouw | 69
Artrose
Het helpt tegen de pijn. Is nu minder. Alleen de laatste tijd maagwand irritatie met veel lucht.

Acetylsalicylzuur

15-06-2020 | Vrouw | 62
acetylsalicylzuur
familie alle hart en vaat patient tot ik ook 2018 dit kreeg niks aan te doen rond de 60 jarige leeftijd alle clorestorol verlagers werkte bij mijn lijf niet helaas lastig kon in nemen wat ik wilde had alleen spierverslappende effecten dus vallen op straat in huis later ook nog normaal zou een van de middelen moeten werken maar bij mij dus niet

Sarixell

12-06-2020 | Man | 56
Clusterhoofdpijn
Een zeer doeltreffend pijnstiller voor hele stevige/ hevige hoofdpijn, zoals clusterhoofdpijn. Ik heb van alles geprobeerd, niets helpt! Eerst de hele sterke Panadol hielp nog, maar naarmate de hevigheid van de hoofdpijn toenam, hielp de Panadol niet meer. Ik was er dus erg content mee met de Sarixell. Dus ERG JAMMER dat de fabrikant Bayer GESTOPT is met het maken/ met [lees meer...]de productie van Sarixell, omdat de belangstelling afnam. Zij hebben er zelf GEEN ALTERNATIEF voor!!! Super VERDRIETIG! Ik kende de term "clusterhoofdpijn" niet tot een half uur terug. Ik dacht altijd dat ik iedere keer migraine aanval kreeg, vanaf mijn 7e of 8e jaar (ik ben nu 56). En de term "migraine" ken ik ook pas sinds een jaar of 20 terug. En de afgelopen 20 jaar had de huisarts mij dus een verkeerde diagnose gemaakt en verkeerde medicijnen gegeven!

Arthrotec

05-06-2020 | Man | 59
diclofenac / misoprostol
Hernia
Meervoudige hernia. Begonnen met 50 Mg , wat mij zeer verbaasd omdat je met een slaapsyclus zit. Het inwerken duurd wel anderhalf uur en is na3 uur uitgewerkt waardoor je om de 2 uur dewekker moetzetten omparacetamol te slikken. Na 4 weken met 75 Mg begonnen op eigen verzoek..Welke tot wel 6 uur werkt zodat men snachts meer tot rust komt. Artsen schijnen niet te begrijpe[lees meer...]n dat mensen met hernia en zenuwpijnen ook angstig zijn waardoor alleen beweging wordt voorgeschreven. Leuk , maar als je maar 2 a 3 uur per nacht slaapt komt ontspanning dus niet aan bod. Als iemand met pijn tot rust kan komen, denk ik dat genezing eerder volgt.

Palexia

03-06-2020 | Vrouw | 53
tapentadol
Ik ben benieuwd wie er nog meer bijwerkingen heeft die ik ervaar. Ik krijg slappe benen en armen die zwaar aanvoelen en aanvoelen alsof het de beginfase van slapende voeten. Eerst had ik dit toen ik 3x daags 150 mg innam. Toen.ik naar 3x 100 mg ging was dit weg maar nu is het gevoel er weer. Ik heb dit voor chronische zenuwpijn door FNSS , cervicale kanaalstenose en CRPS.[lees meer...] Pijn is nu niet onder controle. Moet het volgende week langzaam opbouwen met 1 tablet per week. 4 jaar lang fentanylpleisters gebruikt maar moest hiermee stoppen IvM niet meer werkzaam. Wie oh wie heeft ook deze symptomen van Palexia?

Arcoxia

01-06-2020 | Vrouw | 56
Misselijk, heftige hartkloppingen

Celecoxib

29-05-2020 | Vrouw | 25
celecoxib
Reuma
Ik heb de ziekte van Bechterew. Werkt voor mij goed, heb door het slikken van dit medicijn geen pijn meer. Na 7 nog geen last van bijwerkingen.

Ascal

25-05-2020 | Man | 72
carbasalaatcalcium
Hartinfarct
2 keer gedotterd. Ik denk dat het ook helpt voor stadium corana .ik had koorts en hoofdpijn en erge hoest

Acetylsalicylzuur

na 3 dgn pijn weg

Arcoxia

16-05-2020 | Vrouw | 40
Arthritis
Erg goed medicijn, zonder bijwerkingen voor mij.

Categorieën met de meeste ervaringen

Depressie - antidepressiva SSRI (5102)
Anticonceptie - overig (3739)
Cholesterol (2886)
Depressie - antidepressiva overig (2711)
Psychose / schizofrenie - antipsychotica (2331)
Pijn - morfine-achtigen (2189)
ADHD - psychostimulantia (2058)
Pijn (1980)
Verslavingsziekten (1934)
Bloeddruk - betablokkers (1672)
Maagzuur - protonpompremmers (1559)
Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend) (1513)
Anticonceptie - eenfase (1385)
Angststoornissen (1207)
Bloed / stolling - thrombose (bloedstolsels) (1148)
Diabetes (suikerziekte) - orale middelen (1126)
Depressie - antidepressiva TCA (1039)
Antibiotica - penicillines breedspectrum (955)