categorie

Pijn

Vergelijk de ervaringen met medicijnen in de categorie

De laatste ervaringen in de categorie: Pijn

29-11-2020 | Vrouw | 17
Gekneusde ribben
n.a.v corona 3 zwaar gekneusde ribben. Geen enkele pijnstiller hielp. Nu al 6 dagen Naproxen. Gister werd ik enorm duizelig. Niet meer normaal kunnen lopen. Pijn in de maag en vandaag kwam daar ook nog wazig zien en misselijkheid bij. Ik vind het qua pijnverlichting echt super. Maar de bijwerkingen werken echt tegen. Ook gelijk mee gestopt. Klachten nemen niet af en de pi[lees meer...]jn wordt nu dus weer erger. Morgen de huisarts bellen want ik geef het een beetje op...

26-11-2020 | Vrouw | 19
Kaakoperatie
Na het verwijderen van mijn verstandskiezen bij de kaakchirurg had ik in eerste instantie ibuprofen in combinatie met paracetamol gekregen. Dit werkte niet pijnstillend genoeg, dus kreeg ik Naproxen met maagbeschermers. Het middel werkt uitstekend tegen pijn, maar de heftige maagklachten die ik erbij kreeg ondanks de maagbeschermers zijn geen pretje. Ook kreeg ik last van [lees meer...]mijn slokdarm etc. waarbij het lijkt alsof je het aan je hart hebt. Ook heb ik last gekregen van slapeloosheid. Ik slaap al dagen zeer slecht..

Daro hoofdpijnpoeder

25-11-2020 | Vrouw | 53
paracetamol / propyfenazon / coffeine
Hoofdpijn
Ik gebruik met enige regelmaat daro hoofdpijnpoeder en normaal probleemloos en goedwerkende. Echter, deze keer begon 10 min mijn lippen, gezicht en keel sterk op te zwellen. Ik kreeg een sterk allergische reactie. Ik heb in de uur hiervoor geen andere eten of drinken ingenomen, dus alleen dero hoofdpijnpoeder opgelost in water. Ik kon moeilijk meer ademen en slikken gin[lees meer...]g niet meer. Inname van histine tegen allergische reactie hielp gelukkig. Zou ik een verontreinigde exemplaar hebben gehad? Ik heb namelijk vrijwel nooit allergische reacties op voedsel, drank of medicijnen. Best enge ervaring....

23-11-2020 | Vrouw | 51
Peesontsteking schouder
De pijn in mijn schouder verdween na 2 dagen naproxen maar ook na 2 dagen kreeg ik maagklachten en gigantische hoofdpijn. Ook heel veel last gehad van oorsuizen en een druk op mijn hoofd. Na 3 dagen gestopt met naproxen, maar de maagklachten en hoofdpijn hebben nog zeker 4 dagen geduurd. Wat een rotzooi

Celebrex

22-11-2020 | Vrouw | 55
Complicatie na operatie
Als ontstekingsremmer na een operatie voorgeschreven gekregen. Wát een troep, met maagbeschermers toch weer het ziekenhuis in. Zéér veel bloed verloren. Daardoor bij spoedeisende hulp in het ziekenhuis terecht gekomen! Rotzooi dus!!!

Celebrex

flurbiprofen
Keelpijn

18-11-2020 | Vrouw | 55
Kiespijn
Haalt alle kiespijn weg, dat is heerlijk, maar hou rekening met buikkrampen en vol onprettig gevoel later op de dag. Dit gevoel houdt lang aan. Bij mij tot de volgende ochtend. Ontlasting gaat ook moeilijker.

Celecoxib

11-11-2020 | Vrouw | 63

Etoricoxib

08-11-2020 | Man | 59
etoricoxib
Artrose
Dit medicijn neem ik met mate tegen aanhoudende oijn in de schouders. Ik ervaar geen bijwerkingen en alleen langdurige pijnstilling. Neem er meestal één maagbeschermend middel bij in. Gebruik er ongeveer 40 per jaar.

Arthrotec

07-11-2020 | Vrouw | 44
diclofenac / misoprostol
Hernia
Al vanaf moment één enorme buikpijn/ buikkrampen na inname van dit medicijn. Zelfs met EXTRA maagbeschermer teveel maagpijn.

Glucosamine

29-10-2020 | Man | 52
glucosamine
Artrose
Ik gebruik al jaren Glucosamine van Flinndal. Vroeger toen ik in Belgie woonde bestelde ik via de Belgische website, maar nu kan ik dat gelukkig via de Nederlandse website. Het product in kwestie (..)

Arthrotec

28-10-2020 | Vrouw | 42
diclofenac / misoprostol
Ik gebruik dit medicijn bij ernstige hoofdpijn en blaadpijnen omdat er een maagbeschermer inzit heb ik minder maagklachten, wel heb ik van dit medicijn last van menstruatie krampen en bloedverlies.

26-10-2020 | Vrouw | 61
Aangezichtspijn
Dit neem ik nooit meer . Heb nog nooit maagpijn gehad en nu enorme steken, opgezwollen maag, borrelende darmen. Je moet de bijsluiter eens lezen om bang van te worden. Ook hoofdpijn. Hielp ook niet echt voor pijn aan mijn kaak.

Meloxicam

23-10-2020 | Vrouw | 27
meloxicam
Sinds meer als een jaar kamp ik met verschrikkelijke pijnen in mijn onderrug, bil, benen en voeten. Deze pijn is vooral voelbaar als ik lang recht sta of lang zit. Vandaag is uit onderzoek gebleken dat er een zenuw gekneld zit in mijn onderrug. Hierdoor dat ik zo'n last heb van pijnen. Nu heeft de neuroloog mij Meloxicam voorgeschreven. Deze moet ik 1 maand nemen samen met[lees meer...] vitamine B. Ik ben vandaag begonnen dus ik kan nog niet veel zeggen of het helpt. Zijn hier mensen die dit nog gekregen hebben voor hun zenuwpijnen?

Arcoxia

17-10-2020 | Man | 32
etoricoxib
Gewrichtsontsteking
Ontsteking in mijn knie. Ik kon amper lopen. Eerste dag begon goed. Na de middag kwam de pijn terug. ( ongeveer 18 uur na inname). Vanaf dag 2 geen pijn meer en kan weer normaal lopen.

16-10-2020 | Vrouw | 29
Slijmbeursontsteking
Helpt helemaal NIET. Precies zelfde als ik niks inneem. Heb zelfs eerder dan mag een nieuwe genomen maar nee hoor. Gebeurd helemaal NIKS

Palexia

06-10-2020 | Vrouw | 44
tapentadol
Sinds kort slik ik palexia 2 daags 3 het heeft effect wel last nog maar draaglijk Maar sinds aantal dagen steeds vreselijk hoofdpijn herkent iemand dit Ik weet niet of door palexia komt

21-09-2020 | Vrouw | 32
Menstruatiepijn
Heb altijd erge krampen die drie dagen duren. Neem 2 aleves feminax per 8 uur .Het middel werkt snel binnen 15 minuten voel ik de pijn zakken en na 25 minuten helemaal verdwenen.dan na 7 8 uur neem ik weer 2 . Ben blij met dit medicijn.

20-09-2020 | Man | 42
Lage rugpijn
Met zeer heftige rugklachten slik ik zo'n 8 weken voor pijnverlichting, het werkt na 1 uur, en blijft ongeveer 6 uur werken. Geen enkele bijwerking gelukkig. Erg tevreden over.

19-09-2020 | Vrouw | 48
Fibromyalgie
Vanwege fibromyalgie hevige pijnaanvallen. Vrnl. in nek, aangezicht, schouders en hoofd. Naproxen 500mg Gaf me veel nare bijwerkingen en hielp echt niet afdoende. Maagzuurremmer verdubbeld. De tweede dag nog veel darm en buikklachten. Heb 1 tablet genomen en neem dit nooit meer.

16-09-2020 | Vrouw | 18
Menstruatiepijn
Ik gebruik al ruim 3 jaar aleve feminax. Beginnende menstruatiepijn neem ik er altijd twee in en ergste pijn is weg! Afgelopen week al 2 dagen pijn in me buik. Verder niet echt naar bijsluiter gekeken..! Sochtends 2 tabletten om 7 uur, 10 uur en weer om 14 uur. Normaal doe ik dit nooit want werken ze gewoon. !! Omdat de pijn niet wegging ben ik dus meer gaan slikken. En[lees meer...] wat voelde ik me beroert! Ondertussen al 2 dagen misselijk en pijn in me buik. Ipv max 2 en na 8 uur weer 1tje heb ik er 6 ingenomen..Heel dom van mezelf natuurlijk, voortaan eerst de bijsluiter maar eens lezen! Voorlopig leg ik de komende maanden alive aan de kant. Gebruik ik wel paracetamol.

11-09-2020 | Vrouw | 56
Hernia
Morfine afgebouwd en toen Naproxen gebruikt. Beviel prima. De pijn was te doen. Maagbeschermer erbij gebruikt. Ga nu naar 250 mg tabletten om af te bouwen.

Indometacine

03-09-2020 | Man | 70
indometacine
Artrose
reuma. gebruik dit medicijn 40 jaar maar helaas niet meer te krijgen . nu uit buitenland maar dit medicijn is volgens mijn apotheker niet meer te krijgen. maar ook geen vervanger voor in de plaats . gaat om indocid retard 75mg dit medicijn kon ik alle jaren goed mee functioneren voor werk

01-09-2020 | Man | 74
Arthritis
Na knieprothesen aan beide knieën bleef een stevige restpijn, erger dan voor de operatie. En warme knieën (ontsteking) Na een jaar paracetamol over gegaan op diclofenac. Hielp naar tevredenheid, maar na een half jaar rode warme huiduitslag. Nader onderzoek vermoedt ontstekingen (arthritis) in de knieschijven en maken een nieuwe operatie nodig voor knieschijfprotheses.

30-08-2020 | Vrouw | 45
Chronisch pijnsyndroom
Diclofenac (zetpil) is goed voor ontstekingspijn en menstruatiepijn. ik moest er meteen van poepen en poepte het medicijn meteen weer eruit. Waar het WEL goed voor werkt is voor zware menstruatiepijnen bij mij dan en dan ga na het het inbrengen (anus) een uurtje liggen.

Celecoxib

29-08-2020 | Man | 82
celecoxib
1 week na pinkoperatie (dupuytren), was de de wond nog niet goed genezen en pijnlijk

29-08-2020 | Vrouw | 62
Rugpijn
Ik heb implantaten in mijn rug waar ik veel pijn aan heb. Kan moeilijk lopen. Door deze medicatie in te nemen wordt de pijn aanzienlijk minder. En slaap nu ook goed.

26-08-2020 | Man | 54
Gewrichtspijn
Heb het eerder gebruikt tegen jicht en ondervond hevige maagklachten ondanks maagbeschermer. De laatste keer dat ik het gebruikte tegen gewrichtspijn kreeg ik vreselijk last van mijn maag ( net of mijn maag werd opgepompt) daarbij kreeg ik hartkloppingen en het gevoel of er 100 kg op mijn borst lag en een paniekaanval. Ik moet die rotzooi nooit meer! Merk teva stond er nie[lees meer...]t bij

24-08-2020 | Vrouw | 24
Menstruatiepijn
Ik heb twee keer (met 2 jaar ertussen ongeveer) een enkel tabletje aleve feminax uitgeprobeerd tegen mijn normaliter al fikse menstruatiepijn, maar het mocht niet baten. De eerste keer (12-13 jaar oud) dacht ik nog niet zozeer dat het aan het pilletje lag dat ik zo doodziek werd dat ik weggedragen moest worden door een docent en verder moest overgeven en niks meer kon van [lees meer...]pijn, maar na de tweede keer wist ik dat dat niet mijn normale menstruatie klachten waren. De tweede keer (15-16 jaar) dat ik Aleve uitprobeerde, bleef ik om de 10 sec kort m'n bewustzijn te verliezen, moest ik weer weggedragen worden, heb ik weer overgegeven en trok het bloed uit m'n ledematen waardoor m'n vingers en tenen blauw kleurde. En dan heb ik het nog niet over de menstruatie krampen die alleen maar erger leken te zijn. Voor mij geen Aleve of andere producten met naproxen meer, want die hel wil ik niet nogmaals meemaken. Ik ga er vanuit dat het voor veel mensen wel een oplossing kan zijn, maar pas altijd op met wat je inneemt; niet elk medicijn werkt even goed voor elk individu.

Categorieën met de meeste ervaringen

Depressie - antidepressiva SSRI (5232)
Anticonceptie - overig (3810)
Cholesterol (2916)
Depressie - antidepressiva overig (2755)
Psychose / schizofrenie - antipsychotica (2389)
Pijn - morfine-achtigen (2227)
ADHD - psychostimulantia (2106)
Pijn (2014)
Verslavingsziekten (1980)
Bloeddruk - betablokkers (1704)
Maagzuur - protonpompremmers (1580)
Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend) (1531)
Anticonceptie - eenfase (1405)
Angststoornissen (1240)
Bloed / stolling - thrombose (bloedstolsels) (1179)
Diabetes (suikerziekte) - orale middelen (1155)
Depressie - antidepressiva TCA (1052)
Antibiotica - penicillines breedspectrum (975)