ISO 27001

ziekte

Topiramaat (Topamax) bij migraine

Vergelijk de ervaringen met medicijnen voor migraine

Naam Aantal ervaringen Effectiviteit Algehele tevredenheid
Enalapril 1 2
Amlodipine 1 4
Isosorbidedinitraatvaselinecreme 1 4
Acetylsalicylzuur Cardio / Neuro 1 2

De laatste ervaringen over medicijngebruik bij: migraine

23-05-2017

Ascal (carbasalaatcalcium)

ik gebruik dit al vanaf mijn 15 e voor migraine aanvallen 1200 mg , en mijn dochter is nu 11 jaar en krijgt deze ook als ze migraine heeft maar dan 1 x 300 gram , en helpt meestal super goed
09-05-2017

Sumatriptan (sumatriptan)

Bijwerkingen: duf, tintelingen, drukkend gevoel op borst, slaperig.
09-05-2017

Metoprolol (metoprolol)

Ik heb sinds het gebruik ervan niet of nauwelijks nog migraine aanvallen gehad. Wel wat lichte vermoeidheid en soms wat duizeligheid, maar niet extreem. Ik heb er veel baat bij.
08-05-2017

Excedrin (acetylsalicylzuur/paracetamol/coffeïne)

Dit middel is echter zeer effectief voor migraine en hoofdpijn in het algemeen doch maagklachten zijn niet te vermijden bij vele medicatie's en dus kreeg ik van de arts een maagbeschermer die lijkt op de oude Maalox, zijnde RIOPAN. Doosje is snel leeg en blijft nefast voor de nieren. Ik had de impressie dat het middel Excedryn eerder zo gemaakt is dat men er een echte comm[lees meer...]erce mee begon door het niet lang werken ervan en steeds meer en meer nodig te hebben. Stopte ik echter een dag dan had ik zonder twijfel plotse migraine. Tot ik dan eens doorbeet en een week van het middel afstapte. Ik kreeg plots ook terug wat energie want dat doet het medicijn ook nog eens, het geeft een algemene boost en als je moe was ben je plots klaarwakker, actief, goed enzovoorts. Ik vertrouwde het even niet meer en ook begon ik teveel eiwitten te plassen. Kortom ik nam hier te veel van en stapte er dan ook even vanaf, bovendien is het nog niet eens terugbetaald door de mutualiteit en best kostelijk voor maar drie strips. Nu neem ik dus Feldene dat niet alleen voor mijn migraine voorgeschreven werd maar eigenlijk voor 2 klachten: felle pijn bij de maandstonden en migraine. Ik ben toch eerder van plan terug over te schakelen naar excedryn voor de migraine, want zo efficiënt werkt de feldene nu niet voor mijn hoofdpijn spijtig genoeg, wel voor de maandstondenpijn erg doeltreffend! Ik heb toch ook lichte bijwerkingen van de Feldene (lyotabs , smelttablet ) maar ik ervaar een lichte bijwerking zelfs als extreem storend, dus word ik er nog eens geagiteerd van ook. Naast huiduitslag heb ik het gevoel wat ' stupide' te zijn en remt het alles in de cognitieve wat af. Eveneens begon mijn hart wat over te slaan, maar reeds hartpatiënt zijnde vind ik het nu enkele uren later te fel beangstigend, tevens krijg ik gemakkelijk kramp in vingers en armen wat mij nog banger maakt iets voor te hebben of zo. Ik neem nog heel erg veel medicatie in combo dus ik zou het niet zo'n goed idee vinden om feldene te gebruiken bij migraine dat ik dagelijks voor heb, het is evenzeer een duur product maar gelukkig is dan 2 wel het maximum dat men toelaat doch ik neem het dus allebei in ( niet tegelijk ) slechts en alleen als ik mijn maandstonden krijg ( die overigens altijd zodanig pijnlijk zijn dat ik hoofd-en buikpijn heb incluis rug dat ik de gehele dag niets kan doen dus is feldene op die momenten toch een goede of anders verwoord betere optie ). Had feldene niet de bijwerking het hoofd wat door elkaar te halen en een soort van druk uit te oefenen op hart dan zou ik het liever nemen dan excedryn, maar daar is het niet efficiënt genoeg voor en eveneens de bijwerkingen zijn een te grote last voor mij. Ik zie nu zelfs mijn woorden nauwelijks :D
08-05-2017

Piroxicam (piroxicam)

Ik neem dit medicijn nu nog zeer recent, maar heb toch reeds een definitieve beslissing genomen om ook mijn oude medicatie te gebruiken, maar niet tegelijkertijd. Hoofdzakelijk zou het bij mij de helse pijnen van buikpijn in het bijzonder gepaard met hoofdpijn van de maandstonden moeten helpen, dus ga ik het ook alleen bij mijn maandstonden gebruiken ipv als definitieve ve[lees meer...]rvanger voor excedryn (dat vrij verkrijgbaar is tegen migraine en hoofdpijnen). Ik heb sterk de indruk dat dit medicijn wel eens gevaarlijk kan zijn als men reeds veel moet slikken tegen andere klachten en ziekten, Zo krijg ik onder andere nog Emconcor, Bromazepam, Atrovent, Apocard, en de zware pijnstillers die voor mijn rug (6 hernia's ) voorgeschreven zijn die al bij de verdovende middelen horen zoals Valtran. Ik nam dan ook nog Valtran en Bromazepam en Emconcor in een paar uurtjes voor ik de Feldene innam, maar dit is blijkbaar een gevaarlijke combinatie aangezien de apotheek mij er quasi van verzekerde dat ik nihil last zou hebben hiermee. Ik voel mij eigenlijk gewoon niet veilig en heb een beklemmend en zelfs beangstigend gevoel. Ik lijk een heel troebel zicht te hebben en blokkeer of haper in mijn handelen. Vind ik toch allemaal maar eng en vreemd, eveneens lijkt dit medicijn niet met een gecontroleerde afgifte te zijn omdat ik de ene moment niets aan bijwerking ondervind naast wat huidtoestanden en de andere moment zodanig angstig word van hoe ik mij voel. Het feit ik soms dan ook bijna niets zie en een verhoogde alertheid krijg of opflakkering doet mij geen deugd. Ik weet niet hoe daarmee om te gaan en vind het een gevaarlijk medicament. Ik neem het alleen nog bij mijn maandstonden vanaf nu dus is het maar een weekje doorbijten na mijn arts verwittigd te hebben, tevens toch wat te bevragen aangaande de klachten of ' bijwerkingen ' en stap ik na die ene week per maand gewoon telkens terug over naar mijn oude medicijn Excedryn dat jammer genoeg wel zeer doeltreffend is voor hoofdpijn en migraine, niet voor maandstonden en slechts beperkte duur werkt. Tevens ook een kostelijke grap is voor een doos van drie blisters ! Als ik uitreken wat ik slik van Excedryn dan komt de Feldene goedkoper uit zelfs, dus best jammer dat je je er zo raar van kan voelen !!!!
07-05-2017

Exforge (amlodipine / valsartan)

Hielp goed tegen hoge bloeddruk en ook tegen mijn migraine, die ik al vanaf mijn 15de jaar had.
07-05-2017

Amlodipine (amlodipine)

Ik heb vanaf mijn 15de jaar last van migraine. Vanalles geprobeerd. Nadat ik voor hoge bloeddruk medicijnen slikte verminderde de aanvallen wel van hevigheid en kon ik ze met sumatriptan redelijk handelen. Sinds ik van een cardioloog exforge, dat o.a. Uit amlodipine bestaat had ik geen migraine meer. Omdat mijn bloeddruk erg laag werd ben ik gestopt met exforge. Na vijf we[lees meer...]ken kwam de migraine weer terug. Toen ben ik met exforge gestart en sindsdien geen migraine meer. Geen bijwerkingen.
06-05-2017

Topiramaat (topiramaat)

Ik heb jarenlang Depakine geslikt voor mijn migraine, maar omdat ik een evenwichtsstoornis heb met aanvallen van draaiduizeligheid dacht de neuroloog dat het misschien beter zou zijn om op topiramaat over te stappen. Dit was dus geen goed idee. In eerste instantie moest ik de topiramaat opbouwen en de depakine afbouwen, niks aan de hand. Maar daarna toen ik volledig op de [lees meer...]topiramaat zat ging het fout. Ik heb de hele maand april/mei migraine gehad. Daarbij elke dag diarree, misselijk, algemeen gevoel van ziek zijn. Ik ben zelf 4 mei gestopt, omdat ik niet meer tegen de migraine kon en heb de neuroloog gebeld,die is helaas op vakantie en word maandag teruggebeld. Ik wil graag weer mijn oude medicijnen terug waar ik zeer goed op reageerde. Maar dit vergif wil ik niet meer in mijn lichaam...heb nu nog steeds de bijwerkingen en hoop dat deze snel weggaan.
26-04-2017

Rizatriptan (rizatriptan)

Mijn maandelijkse migraine duurt ca. 2 dagen/avonden. Rizatriptan (voorheen Maxalt) helpt goed en ik word hoofdpijnvrij wakker. Het vernauwt de bloedvaten wat bij mij juist nodig is in die dagen. Mijn bijwerkingen: licht in het hoofd, duizeligheid, nare smaak in mond. Het duurt best lang voordat het aanslaat, zeker een uur. Smelttabletten zijn smerig, bosbessensmaakje maak[lees meer...]t het alleen maar erger. Maar het helpt goed.
21-04-2017

Zolmitriptan (zolmitriptan)

Als ik hoofdpijn voel opkomen neem ik 2 excedrines. Vaak gaat het daarmee weg. Als het niet overgaat neem ik 1 zolmitriptan en dan is het bijna altijd na een uurtje weg (even in het donker en stilte gaan liggen erbij). Moet wel zeggen dat ik dagelijks hoofdpijn heb die overslaat in migraine als ik niets neem. Zolmitriptan is mijn enigste uitweg dan nog om terug degelijk te[lees meer...] functioneren.
06-04-2017

Sanalgin (paracetamol / propyfenazon / coffeine)

Al jaren heb ik last van hormonale migraine. Zodra ik merk dat de hoofdpijn toeneemt slik ik 2 tabletten Sanalgin. De aanval neemt af binnen een half uur. Wel word ik er vaak wat misselijk van en krijg een ander reukgevoel in mijn neus (lijk wat meer te ruiken). Na ongeveer 6 uren bij het plassen ruikt mn plas naar Sanalgin. Al met al wat nadelen maar dat neem ik op de koo[lees meer...]p toe, omdat het de migraineaanval draagbaar maakt.
13-03-2017

Sumatriptan (sumatriptan)

Heb 10 jaar lang tot tevredenheid sumatriptan geslikt...Had elke maand rond m n menstruatie migraine, maar had het niet op hetzelfde moment, dus of ervoor of erna...als het rond hetzelfde tijstip zou zijn kon ik een middeltje krijgen die ervoor zorgde dat je het niet kreeg, ben ff de naam kwijt...soms kon ik het wel 3 dagen hebben en slikte dan wel 10 pilletjes ,het ging w[lees meer...]el weg maar kwam ook weer terug...erna was ik 1 dag gesloopt van de ellende..Totdat de overbuurvrouw zei, misschien moet je maar eens stoppen met de pil,want de overgang en de pil is erg slecht...ik heb het op m n 48 e gedaan en heb nagenoeg geen migraine meer,kan nu met 1 doosje van 6 pilletjes wel 3 maanden doen ipv 10 in 1 maand,wat een verademing!!
09-03-2017

Maxalt (rizatriptan)

Na het innemen wat niet altijd evenveel hielp kon ik nog net thuis komen en m'n bed in. Van dit middel was ik echt langere tijd suf en viel ik ook in slaap. Heel prettig als de hoofdpijn heel hevig is maar inmiddels weet ik dat er andere medicijnen zijn die voor mij beter en sneller werken.
09-03-2017

Zomig (zolmitriptan)

Na diverse malen bij de huisarts langs te zijn geweest eindelijk werkende medicijnen gekregen. Ik heb diverse soorten gebruikt maar bij Zomig heb ik weinig bijwerkingen. Zodra ik dit inneem en een half uur tot een uur rustig aan doe werkt dit middel voor mij perfect. Ik hoef niet meer te gaan liggen en ben geen dagen meer uitgeschakeld. De enige bijwerkingen die ik ervaar [lees meer...]zijn tintelingen in neus en keel. De smaak mogen ze van mij wel veranderen. Die zoete lucht en nasmaak werkt niet als je maag van streek is.
08-03-2017

Frovatriptan (frovatriptan)

Voor gebruik triptanen 1 tot 3 dagen op bed met ernstige hoofdpijn, lichtgevoeligheid, braken. Nu bij eerste verschijnselen inname frovatriptan, daarna wisselend van 1/2 uur tot 2 uur, afname verschijnselen, weer helemaal fit! Wondermiddel. Gelukkig geen last van bijwerkingen, al vraag ik me wel af hoe schadelijk het op den duur is, om met tussenpozen van enkele weken som[lees meer...]s 2 keer per week dit middel te slikken. Houdt voor mij in, soms 3, soms 6 tabletten per maand. P.S.: Voor gebruik Frovatriptan gebruikte ik een smelttabelt, hielp de eerste maanden wel, maar steeds minder, zodat ik 3 dagen achter elkaar een tablet gebruikte.
07-03-2017

Excedrin (acetylsalicylzuur/paracetamol/coffeïne)

Op aanraden van de huisarts, overgestapt op dit middel om migraine-aanvallen sneller te onderdrukken. Wanneer de migraine opkomt, 2pilletjes samen met een beetje koffie... binnen het kwartier effect. Zalig!

Metoprolol (metoprolol)

Geslikt tegen migraine. Na een aantal maanden werkte het perfect en had ik geen aanvallen meer. Nu heb ik echter zoveel last van de bijwerkingen dat ik nog wat anders ga proberen; Candesartan. Mocht dat niet helpen, dan keer ik terug naar Metoprolol want migraine wil ik echt niet meer en neem ik de bijwerkingen voor lief

Amitriptyline (amitriptyline)

Na ongeval met schedelfractuur en epidurale bloedingen, is door neuroloog de morfine vervangen door Amitriptyline, voor de aanhoudende hoofdpijnklachten
03-03-2017

Valproinezuur / Natriumvalproaat (valproinezuur)

Na een ongeval met schedelfractuur en epidurale bloedingen in 2014 blijven hoofdpijnklachten. Nu proberen deze te behandelen met Valproaat.

Topiramaat (topiramaat)

Eerste maanden veel last gehad van misselijkheid, dit nam geleidelijk af. Nu naar paar maanden nauwelijks last meer van. Korte periode wat last van haaruitval gehad, ook dit trok weer weg. Dit weegt echter niet op tegen de voordelen. Na een maand gebruik aantal migraine vrijwel weg. Eerst 2-4 keer per week een aanval. Als ik nu last heb dan is de pijn een stuk dragelijker.[lees meer...] Erg tevreden!

Metoprolol (metoprolol)

Ruim drie jaar gebruikt tegen migraine en verschillende doses gebruikt. Omdat het steeds minder effectief werd, werd de dosis steeds hoger. Altijd migraine blijven houden tijdens gebruik. Laatste maanden 3-4 keer per week last. Daarbij veel last van bijwerkingen: extreme vermoeidheid en duizeligheid. Blij dat ik mee gestopt ben.

Sumatriptan (sumatriptan)

Ik heb ca. 4 keer per maand migraine. Gebruikte voorheen Naratriptan 2,5 mg. Laatst naar de huisarts geweest want de migraine begon mijn sociale leven te beïnvloeden. In plaats van Naratriptan gebruik ik nu Sumatriptan. Met dit medicijn is de migraine in ca. 30 minuten verdwenen. Ik word er wel wat sloom van maar dat neem ik voor lief. Ben recent ook gestart met Metoprol[lees meer...]ol 50 mg dagelijks om het aantal aanvallen te verminderen. Dit lijkt te werken. Ik heb de afgelopen maand 1 x een migraine aanval gehad, die met een tablet Sumatriptan snel verdween.Tot nu toe erg tevreden.
13-01-2017

Cafergot (ergotamine / coffeine)

Was niet goed voor mij, natuurlijk ging de migraine weg, maar de bijwerkingen (hartkloppingen, zo hard dat ik s'nachts niet meer kon slapen en misselijkheid) waren te sterk en ik werd er bang voor.
13-01-2017

Naramig (naratriptan)

Tot ik heb voorgeschreven kreed had ik vreselijke migraine, kreeg cafargot met verschrikkelijk veel bijwerkingen. Ik gebruikte tot aan de menopause voor en na de menstruatie maar ook tijdens de eiersprong. Nu zijn de migraines wat minder en gebruik ik naramig (nu naratriptan) ongeveer 4 x per maand. Vroeger wel 6 tot 8 keer.
10-01-2017

Sumatriptan (sumatriptan)

Gebruik dit medicijn nu ong. 2 jaar, kan eigenlijk niet meer zonder. zodra ik migraine voel opkomen dan 1 pilletje liefst even 1 uurtje slapen en weg is het. maar helaas dat je je daarna zo suf voelt als bijwerking. durf dan ook bijna niet auto te rijden. afgelopen dagen een 4 dagen aanvallen gekregen zo niet blij mee, haat mijn hoofdpijn/migraine. Ik kamp hier al mee sind[lees meer...]s mijn 11e jaar hormonaal geef ik hier maar de schuld van maar ook stress en spanningen. Al heb ik ook een behoorlijk auto ongeluk gehad en veel last in mijn onderrug. Bij een chiropractor in het verleden gelopen ivm vele hoofdpijnen en nu bij een osteopaat.
09-01-2017

Candesartan (candesartan)

Na jaren Triptanen te hebben gebruikt heb ik zelf besloten, ook met het oog op hoog risico van patiënten met migraine met aura op hersen-/hartinfarct, over te stappen op profylactische medicatie. Ik heb 2/3 aanvallen per maand. Ik sport vrij veel en was in de veronderstelling dat Candesartan beter bij dit profiel zou passen, dan bijv. Propranolol omdat Candesartan geen bèt[lees meer...]ablokker is (zie wetenschappelijke studie waarbij Candesartan met Propranolol wordt vergeleken (Stovner et al. 2014)). Helaas moet ik vanwege de bijwerkingen (misselijk, moe, duizelig) stoppen met Candesartan na een maand (in overleg met apotheker en neuroloog). Sporten lukt ook niet meer echt. Na stukje te hebben hard gelopen/gezwommen te hebben ben ik echt buiten adem. Heel erg vervelend. Ik ben bang dat dit met bètablokkers niet anders zal zijn... Het is echt een afweging die mensen met migraine moeten maken, wel hoofdpijn en niets meer kunnen doen, minder hoofdpijn, maar wel last van bijwerkingen, etc... Hetzelfde geldt voor de Triptanen. Fromirex werkte bij mij redelijk goed, maar op een gegeven moment niet meer. Overgestapt op Relpax (eletriptan) maar deze medicatie werkte helemaal niet. Vervolgens toch weer Fromirex geprobeerd en deze werkte toch wel weer. Echter vanwege de schadelijkheid van migraine met aura (zie wetenschappelijke artikelen, even googlen) toch voor preventieve medicatie gekozen. Na een maand Candesartan (8 mg) gebruik 2x aanvallen met aura, waarvan de eerste aanval verder niet heeft doorgezet, de tweede helaas wel. Echter door alle misselijkheid kon ik hierbij niet ook nog een triptaan innemen... Daarnaast een raar soort hoofdpijn in de eerst week van gebruik, aan de rechterzijde. Twee dagen beroerd van geweest. Daarnaast extreem misselijk en bij te weinig eten aantal keer bijna flauwgevallen. Voortdurend 'hongergevoel' welke niet overgaat bij eten. En duizelig bij opstaan. Mijn bloeddruk is al niet heel hoog en deze medicatie verlaagt het nog meer. Waarschijnlijk stap ik over op Propranolol... Ik gebruik nu nog even de halve dosering van Candesartan (4 mg) omdat ik wacht op een gesprek met mijn neuroloog. Zelfs met de halve dosering ben ik nog misselijk/extreem duizelig. Graag hoor ik je ervaring met profylactische medicatie, mocht je een goed advies voor me hebben dan verneem ik dit zeer graag!!
03-01-2017

Relpax (eletriptan)

bijwerkingen circa half uur na inname, ik kan het het best omschrijven alsof het naar je hoofd stijgt, gevoel na het eten van een ijsje achter elkaar, kortom geen prettig gevoel, maar is van korte duur en vergelijkbaar met andere triptanen zoals Fromirex en weegt zeker op tegen de nadelen van migraine. Door de vernauwing van je aderen krijg ik ook last van een extreem gevo[lees meer...]elige huid (prikkend/tintelend gevoel) bijv. tijdens wassen van mijn handen of douchen. Helaas werkte deze medicatie niet bij mij. De migraine aanval werd niet gereduceerd qua dagen en ernst migraine. Hiervoor gebruikte ik Fromirex (2,5 mg) een aantal jaar, maar op een gegeven moment werkte de medicatie niet meer. Ik heb dit medicijn na de Eletriptan (Relpax) weer opnieuw geprobeerd omdat ik heb gelezen dat je resistent kunt worden nadat je een triptaan een tijdje hebt gebruikt. Na dus even gestopt te zijn met Fromirex lijkt het nu wel weer (enigszins) te werken, dwz aanvallen minder heftig en soms de volgende dag (na aura) over. Normaliter duurt de aanval zeker 3 dagen. Ik ben nu overgestapt op profylactische medicatie. Helaas moet ik vanwege de bijwerkingen (misselijk, moe, duizelig) stoppen met Candesartan na een maand (zie mijn review van dit medicijn). Waarschijnlijk stap ik over op Propranolol... Graag hoor ik je ervaring met profylactische medicatie, mocht je een goed advies voor me hebben dan verneem ik dit graag.
03-01-2017

Candesartan (candesartan)

Ik slik nu een maand Candesartan ter voorkoming van migraine (circa 2-3 aanvallen per maand). Dagelijks zeer veel last van duizeligheid, misselijkheid, moeheid en onrustig gevoel. Erg vervelend als je je de gehele dag beroerd voelt. Ook last van 'hongerklop', na eten ging dit echter niet weg. Daarnaast continu erg misselijk en duizelig (dit werd erger als ik te weinig had [lees meer...]gegeten). Mijn bloeddruk is al redelijk laag, deze medicatie verlaagt het nog meer zodat je ook sneller duizelig kunt worden (bij opstaan bijv.). Na overleg met apotheek vandaag, welke aangaf dat bijwerkingen na 2-4 weken minder moeten worden, ga ik morgen in overleg met neuroloog over op andere medicatie (wrs Propranolol). Hopelijk heb ik wat minder last van bijwerkingen van deze medicatie. Wat betreft de aanvallen; tot nu toe twee aanvallen. Bij de eerste kwam er na de aura geen hoofdpijn, dit kan effect van medicatie zijn. Tweede aanval helaas gewoon migraine. Ik hoor graag van mensen die de overstap hebben gemaakt naar Propranolol of een andere positievere ervaring hebben met een profylactica.
01-12-2016

Maxalt (rizatriptan)

Ik ben erg tevreden over Maxalt. Ik neem al jaren bij opkomende hoofdpijn een Maxalt in combinatie met Naproxen 500mg (op voorschrijven van neuroloog!). Na een uur hooguit anderhalf uur is de migraine verdwenen. Ik heb korte tijd de volgende bijwerkingen; slaperigheid, duizeligheid en vermoeidheid. Dit verdwijnt na korte tijd. Ik heb een keer meegemaakt dat ik om wille va[lees meer...]n de ziektekostenverzekeraar een goedkoper middel kreeg. Het beviel mij in het geheel niet, de migraine verdween niet. Ik heb hierop de apotheek gezegd dat ik de Maxalt wens die ik altijd gebruikte. Dit betaal ik dan zelf, omdat het niet vergoed wordt door de ziektekostenverzekeraar. Het is erg duur (18 tabletten voor € 114,00) maar liever dat dan migraine. Ik ben voornemens mijn neuroloog te bellen. Deze kan het dan opnieuw medisch voorschrijven, waarop het middel wel door de verzekeraar vergoed wordt. Dit heeft de neuroloog in het verleden ook al eens gedaan.
24-11-2016

Maxalt (rizatriptan)

Ik heb vanaf mijn veertiende migraine aanvallen, en heb de meeste triptanen geprobeerd. Maxalt werkt met een enkele uitzondering altijd. Bijwerkingen die prima te handelen zijn voor mij zijn dit extreme slaperigheid, moeite met slikken en veel moeten plassen. Vervelendste bijwerking vind ik het klemmen van mijn kaken, en de pijn die daar op volgt een dag later. Deze pijn g[lees meer...]aat soms zelfs weer in een migraine aanval over. Tijdens zwangerschap (tot 20ste week en met goedkeuring van neuroloog geslikt), omdat aanvallen frequenter werden en heviger en niets anders hielp. Baby lijkt prima in orde.

Ziekten met de meeste ervaringen

Anticonceptie / zwangerschapspreventie (1657)
Depressie (1364)
Angst & paniekstoornis (1149)
Hoge bloeddruk (925)
ADD (469)
Depressiviteit (449)
Astma (385)
Angststoornis (366)

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!