paroxetine

Obsessieve-compulsieve stoornis (9 meningen)
Postnatale depressie (8 meningen)

29-11-2020 | Man | 64
paroxetine (30mg)
Slik sinds3 maanden paroxetine ivm lange durige burnout.Ruim 1 jaar. Sinds 10 dagen opgehoogd naar 30mgr. Nu last van misselijkheid,buikpijn ,geen vaste ontlasting en erg vermoeid. Dit is pas na op hoge naar 30 mgr. De reden van op hoge was dat er nog geregeld spanning was. Wie herkent dit. Heb wel geregeld contact met arts.. Ik weet dat het vaker bij burnout worst gegeven[lees meer...]. Misschien heeft iemand het daar ook voir gehad. Of toch nog tijd er voor nemen

28-11-2020 | Vrouw | 27
paroxetine (20mg)
Ik neem sinds een maand Paroxitine door angst gevoelens. Ik heb constant negatieve gedachten waardoor ik niet kan slapen en continu lig te piekeren. Ik heb gehoord dat je op het begin ziek kunt worden zoals maagpijn, hoofdpijn,... maar daar heb ik allemaal geen last van gehad. Zoals ik al zei neem ik het nu een maand maar ik merk totaal geen verschil. Voel me nog altijd ev[lees meer...]en angstig als er voor. Ik neem nu 20mg. Misschien is dit te weinig voor mij?

20-11-2020 | Man | 41
paroxetine (20mg)
Hallo allemaal, Na 19 jaar gebruik van dit medicijn heb ik jaarlijks nog terugkomende klachten dat vooral plaatsvindt wanneer ik in een fase van vermoeidheid en verveling kom. Op 1 of andere manier ben je dan teveel bezig met de dingen die je doet en ervaart. Het heeft me zeker in positieve zin goed geholpen om mijn angsten en paniekaanvallen te onderdrukken. Ergens bang[lees meer...] voor? Absoluut niet! Ik kon de wereld wel aan.. je stapt overal op af en kent geen angsten, schaamte of een vorm van afwijzing. Let alleen goed op dat je drukke fases in je leven het medicijn averechts kan werken wat je merkt waar bijvoorbeeld vermoeidheid extremer is dan het normaal zou zijn. De bijwerkingen blijven ondanks je het medicijn al hele lange tijd gebruikt.. komt dit ook jou bekend voor.. stuur gerust een bericht zodat we onze ervaringen kunnen delen.. succes voor degenen die het medicijn net beginnen gebruiken.. het heeft even tijd nodig totdat het werkt.

17-11-2020 | Vrouw | 56

28-10-2020 | Man | 69
paroxetine (20mg)
Vanaf jonge leeftijd tot mijn 42e jaar diverse keren overspannen geweest diverse therapieen gevolgd maar niets hielp totdat ik een nieuwe huisarts kreeg waar het woord depressief viel, vanaf dat moment met medicijnen behandeld, wat een openbaring voor me werd ik voelde me een stuk beter waardoor ik eindelijk kon presteren zonder problemen nu ruim 25 jaar later gaat het[lees meer...] nog steeds prima met me. Wel bezig geweest om af te bouwen gezien de gewichtstoename. Onder begeleiding van mijn huisarts maar na 6 weken afbouw was ik weer op het zelfde niveau als in 1992 en dat wil ik totaal niet, dus weer gewoon het medicijn in genomen en het ging weer de goede kant op

20-10-2020 | Vrouw | 35
paroxetine (10mg)
Na 6weken van 10mg naar 20 mg nog weinig verbetering maar heel veel bij werkingen, zoals wazig zien voelt het bloed door mijn lichaamlopen vooral in mijn hooft. Een heel raar en angtig gevoel. Het gaat veel minder met me. Volgens mijn hulpverleners is dat van tijdelijke aard. Maar het is vreselijk. Het kan wel 3 A4 maanden duren voordat hetmedicijn gaat werken.

12-10-2020 | Vrouw | 61
paroxetine (20mg)
Kou in mijn lichaam, rillen van de kou ondanks warme kleren, kou van binnenuit

26-09-2020 | Vrouw | 69
paroxetine (10mg)
gebruik deze al jaren maar nu een ander merk en heel veel klachten vreselijk!!!

21-09-2020 | Man | 50
paroxetine (20mg)
Ik gebruik nu Duloxetine, maar merk dat dit niets doet. Ik wil overstappen op Paroxetine. Zijn er ervaringen met overstappen van een ander antidepressiva op Paroxetine ?

13-09-2020 | Vrouw | 50
paroxetine (10mg)
Goedendag Herkent iemand schokken ik hoofd Ik gebruik paroxetine 10mg en maand Please laat iemand reageren. Gaat dit over

11-09-2020 | Vrouw | 26

24-08-2020 | Vrouw | 49
paroxetine (20mg)
Al 25 gebruik ik paroxetine eerst 40 mg, nu al 10 jaar 20 mg. Geweldig, het heeft mij mijn leven terug gegeven na 2 jaar thuis zitten met angst. Natuurlijk is het af en toe nog best knokken. Maar met dit medicijn lukt me dat wel.

03-08-2020 | Vrouw | 37
paroxetine (10mg)
Ik was ook depressief 2 jaar terug. Maar ik heb Jezus aangenomen in mijn leven en Hij heeft mij genezen van mijn depressie šŸ™šŸ»

31-07-2020 | Man | 69
paroxetine (30mg)
Chronische depressie
Paroxetine heeft mij lang geholpen. Dit heb ik zeker 15 jaar genomen. Tijdens de voorbije 40 jaren heb ik bijna alle SSRI's gebruikt. Niet alleen voor depressie maar ook voor angsten en fobies. Mijn psychiater heeft me altijd goed geholpen. De dokter is echter op zijn 75 met pensioen gegaan. Sindsdien ben ik echt het noorden kwijt. voor het moment volg ik nu EMDR. Maar[lees meer...] na 5 sessies geen verbetering. Het enige medicijn dat ik nog niet genomen heb is Prozac. Na mijn pensioen in 2010 ging nog alles redelijk goed. Maar nu ben ik echt in het zwarte gat gevallen. de voornaamste oorzaak is de coronacrisis en de verveling. De huisarts heeft gezegd dat ik sociale contacten moet opnemen en een bezigheid zoeken. Maar ik slaag er niet in. Ondertussen heb ik een voorraad voorschriften van paroxetine, valium en bromazepam. Bovendien drink ik nu ( stiekem) meer alcohol. Eigenlijk ben ik ten einde raad. De moed zakt me in de schoenen.Kan iemand raad geven

25-07-2020 | Vrouw | 50
paroxetine (10mg)
Is er iemand die van vloeibaar overgestapt is naar een vaste tablet van 10 milligram. Vind dit doodeng

23-07-2020 | Vrouw | 28
paroxetine (20mg)
Gestart ivm depressie en veel angstklachten. Na 4 tot 5 weken voelbaar resultaat. Is echt een hele opluchting. Het is een stuk rustiger in mijn hoofd, mijn stemming is beter en de angstklachten zijn vele malen minder. De bijwerkingen zijn voor mij verwaarloosbaar en verdwenen binnen 2 weken. Paroxetine werkt voor mij dus erg goed!

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (553) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (509) - Antibiotica - penicillines breedspectrum