lees de ervaringen

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

22-01-2017

Depressief

Ondanks dat ik 40 milligram per dag krijg, merk ik er niets meer van. Nu blijkt dat er in mijn bloed ook praktisch geen paradoxine meer te vinden is, ben ik gestopt. (Niet zomaar). Ook in mijn stopperiode merk ik niet dat ik minder gebruik. Misschien voor anderen die het lang gebruiken een reden om je bloedspiegel te laten controleren.
12-01-2017

Paroxetine (paroxetine)

Ik gebruik het nu 6 dagen, de bijwerkingen in de eerste week vallen me zwaar. ik voel me nog dieper in het zwarte gat gevallen. Maar ik houd Vol, omdat ik weet dat het min 2 weken duurt voordat het gaat werken.
04-01-2017

Paroxetine (paroxetine)

Na langdurig gebruik van parox.(>10jr,50!mgr).op advies van jonge psychiater, overgestapt naar Wellbutrin 300 mgr,via afbouw/opbouwschema. Binnen 6wkn!was ik een totaal ander mens. Mijn stemming verbeterde 100%. Opeens was er weer energie en plezier in het leven. Éen nadeel van Wellbutrin: ik werd zéér gevoelig voor "emotionele beelden of ervaringen", bv diepgeroerd raken [lees meer...]door een mooie stem en anderzijds zéér kwaad worden om een futiliteit, zelfs als het niet mijzelf aan ging. Derhalve begonnen met toevoegen van paroxetine ter "demping". Het wérkt! Maar alle bijwerkingen van vroeger weer terug! Ik bouw nu af, weg ermee. Ik zoek een beter alternatief!!
02-01-2017

Paroxetine (paroxetine)

Allereerst leek het goed te werken maar sinds jaren komen er gewoon depressies doorheen en vraag ik me af of dit juist door langdurig gebruik komt. Heb verschillende pogingen gedaan om te stoppen maar na weken 'clean' te zijn werden de depressies heftiger als ooit tevoren. Nu is de vrolijke meid die ik ooit was ver te zoeken....
21-12-2016

Paroxetine (paroxetine)

Jaren geleden met dit middel begonnen op aanraden van huisarts. Na jaren merk ik dat ik vergeetachtig wordt, concentratieverlies. Tijdens gesprekken kan het gebeuren dat ik het echt kwijt ben. Gebeurtenissen uit het verleden zijn voor mij erg moeilijk te herinneren. Deze hoeven niet lang geleden te zijn, maar zelf pas weken.
19-12-2016

Paroxetine (paroxetine)

Hi, ik gebruik al 6 jaar paroxetine van merk Actavis. Omdat actavis niet meer gemaakt wordt, nu het merk Aurobindo gekregen. Dit werkt bij mij totaal niet. Voel me lamlendig, slaap slecht en maak met iedereen ruzie. Voel me rot en kom amper van de bank af (totaal niet mezelf). Is er iemand die ook is overgestapt en een goed merk kan aanbevelen? Thanks.
16-12-2016

Paroxetine (paroxetine)

Ik was altijd heel gevoelig, eigenlijk mijn leven lang al. Maar tegen mijn 50ste kreeg ik er last van, vanaf 8 al erge reuma, hoe moet het verder. Zie overal zoveel ellende met gezondheid, dat ik er depri van werd. Pillen hielpen eerst niks van 20 naar 30 mg merkte ik na 1 week al verschil. Nu al bijna 2 jaar voel ik me echt elke dag super ondanks dat het af en toe slechte[lees meer...]r gaat met de reuma blijf ik positief. Er zit ook veel tussen de oren, dus vecht, blijf positief, en geniet van de kleine dingen die je nog kunt, help andere mensen, voldoening werkt op je hele lichaam. P.s. ook 2 jaar lang gesprekken gehad en blijf deze ook volgen, ook al is het maar een paar keer per jaar. sterkte allemaal
20-11-2016

Pagina 1 van 7

Mirena (1937) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (779) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (398) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (390) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (334) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Cymbalta (291) - Depressie - antidepressiva overig

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!