ISO 27001

Pagina 1 van 7

23-05-2017

23-05-2017

Paroxetine (paroxetine)

Na een moeilijke periode behandeling met paroxetine ingezet. Bij mij hielp het al na een week, ik voelde me verlicht en dat ging steeds beter. Niemand geloofde me, maar de huisarts zei dat dat wel degelijk kon wanneer het goed aansloeg. Het leven werd gemoedelijker, maakte me niet zo druk meer om van alles. Ik voelde me niet afgestomp. Wel meer transpireren. Een bijwerki[lees meer...]ng zijn de levendige dromen. Die had ik idd; elke nacht ging ik naar de bios en had wel prettige dromen, veel in het verleden en gesprekken met mensen die er niet meer zijn. Het afkicken vond ik wel erg vervelend. Huisarts had dat beter moeten voorlichten. Ik wilde niet te lang; na 14 maanden af gaan bouwen. Voor mij heeft het heel goed gewerkt, maar precies zo lang als nodig genomen. Wel elke maand naar de huisarts om even te horen hoe het ging en dat was wel prettig. Na half jaar niet meer gedaan want het ging heel goed.
22-05-2017

Bipolaire stoornis

voor een ernstige depressie met wanen kreeg ik door de psycholoog paroxetine voorgeschreven. het was toen nog niet bekend dat ik bi-polair was. het hielp heel goed en snel tegen de depressie, maar er waren veel bijwerkingen zoals gewichtstoename en slaperigheid. als je depressief bent, neem je die bijwerkingen voor lief want niets is erger dan een depressie. maar na 6 jaar[lees meer...] werkte het niet meer. toen kreeg ik advies van een psychiater om de dosis flink te verhogen. ik vond dat niet verantwoord en ben toen zelf gestopt. de depressies kwamen snel weer terug.
22-05-2017

Paroxetine (paroxetine)

Was vaak draaierig en viel bijna flauw, durfde nauwelijks meer naar buiten. Na psychotherapie en Paroxetine gaat het zoveel beter.
12-05-2017

Paroxetine (paroxetine)

Als kind was ik al erg angstig. kom dan ook uit een zeer agressieve , criminele zo niet narcist gezin/familie. Ik was het zwarte schaap omdat ik mij niet in hun normen en waarden kon aan passen. Incest, geestelijke en verdere emotionele mishandelingen lagen (voor hun) bij mij voor de hand. (op mijn 7e eerste zelfmoord actie/poging. Geen warm nest gehad. Op m'n 15 kon ik[lees meer...] gelukkig bij een kinderpsychiater terecht AZU Utrecht. Van librium naar andere medicatie. Vele jaren vol gebeurtenissen, ook door domme keuze,s van mezelf! Ik heb er een boekje over geschreven (is allemaal jou schuld) wat ik ooit met passende hulp wil uitbrengen!) Dit jaar 2017 was ik domweg vergeten mijn medicatie te bestellen. Vanaf die tijd slik ik ook niks. Veel afkick verschijnselen ! doch ik zet door, wil nu wel eens weten wie er tevoorschijn komt na tientallen jaren medicatie.
11-05-2017

Paroxetine (paroxetine)

Door trauma's in mijn jeugd, nu last van lichte angst en paniekstoornissen. Daarnaast werd ik somber. Op eigen verzoek gestart met medicatie en huisarts stelde paroxetine voor. In de eerste twee weken veel last gehad van bijwerkingen; ongeconcentreerd, heel vermoeid, geen eetlust, daarna aangekomen. Hierna geen last meer van gehad. Ik heb veel baat bij dit medicijn! Veel [lees meer...]minder somber en veel minder angstig.
07-05-2017

Paroxetine (paroxetine)

Jaren lang met succes gebruikt. Niet helemaal optimaal bij zeer moeilijk periodes. Zonder misschien voor mij nog lastiger geweest.
03-05-2017

Paroxetine (paroxetine)

Tijdens de opbouwfase van paroxetine voelde ik me in het begin alleen maar slechter. De klachten werden erger en ik kon het alleen met behulp van oxazepam volhouden. Na een week of zes begon het in mijn voordeel te werken en daarna voelde ik me evenwichtiger en veel rustiger en vrolijker.
Pagina 1 van 7

Mirena (1972) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (802) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (414) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (408) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (344) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Cymbalta (293) - Depressie - antidepressiva overig

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!