ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7
08-12-2018

Paroxetine (paroxetine)

begon met 20mg per dag 2 weken ziek geweest toch door gezet, in de jaren dossering verhoogd nu 4 jaar 60 mg perdag o de symptomen van me Borderline wat te minimaliseren ben al jaren tevreden over deze medicijnen
19-11-2018

Paroxetine (paroxetine)

Voor mij was het een rotmiddel, ik baal dat ik het tien jaar lang heb geslikt! Het hield depressies niet tegen. De bijwerkingen waren wel erg vervelend. Zo kon ik bijvoorbeeld geen orgasme meer bereiken. Nog vervelender was dat ik elke ochtend wakker werd met het gevoel alsof ik een flinke kater had. Ik had 's nachts heel onrustige/ nare dromen en zweette mijn bed kledder[lees meer...]nad (echt kleddernat, niet gewoon vochtig!) Afbouwen was heel, heel moeilijk. Ik wist eerst niet dat depressieve gevoelens deel konden uitmaken van de onttrekkingsverschijnselen, waardoor ik een aantal afbouwpogingen gestaakt heb (zonde!) Dit zijn de onttrekkingsverschijnselen die ik kreeg tijdens (langzaam) afbouwen: Suïcidale gedachten (die had ik daarvoor niet), zweten, misselijk, tintelingen, hoofdpijn, 'electrisch' gevoel in hoofd... Bij elk stapje terug kreeg ik dit en deze klachten hielden een paar dagen tot twee weken aan. Gelukkig heb ik doorgezet en ben ik van die troep af.
19-11-2018

Paroxetine (paroxetine)

Gestart met Paroxetine om een angststoornis met paniekaanvallen te beteugelen. Daar heeft het erg goed voor gewerkt. Wel veel last gehad van bijwerkingen in de beginperiode. Onlangs heb ik moet afbouwen en stoppen om over te gaan op een ander medicijn en dat was echt vreselijk. Afbouwen van dit middel is een ramp, ik ben ongelooflijk suïcidaal geworden, agressief ook.
31-10-2018

Paroxetine (paroxetine)

Paroxetine ik kan het iedereen aanbevelen die net zoals ik piekerklachten heeft. Ik gebruik 20 mg 1 maal daags. Er ging een wereld voor mij open. Ik voelde me ineens vrij en verlost van al die nare piekeraanvallen. Ik kreeg ruimte voor het starten van een eigen onderneming. Wat wel een groot minpunt is, is dat ik in een jaar tijd 20 kilo ben aangekomen. Paroxetine vlakt je[lees meer...] af en dat betekent, minder energie hebben, dus ook minder energie om te gaan sporten. Doordat ik mij met paroxetine meer moe voel, ben ik ook meer gaan eten, in de hoop meer energie te krijgen. Maar goed het medicijn zelf werkt bij mij voor een volle 100%. Nu wil ik toch eens proberen om zonder paroxetine te leven. En hopelijk kan ik dan meteen mijn overgewicht aanpakken. Tip: het merk Sandoz werkt beter, maar is doorgaan duurder en wordt niet altijd vergoed door je zorgverzekering. Aurobindo is de goedkopere variant, maar daar werd ik persoonlijk heel onrustig van en kreeg ik nachtmerries van. Heel naar, maar goed om te weten.
23-10-2018

Paroxetine (paroxetine)

Paroxetine heb ik korte tijd gebruikt. De ervaring was negatief. Ik werd vlak en voelde het leven niet. Alsof ik werd verstikt door een dikke zware deken. Het enige effect was dat ik niet echt meer iets voelde. Ik was blij dat ik ermee was gestopt.
23-10-2018

Paroxetine (paroxetine)

Van dit middel kon ik niet meer slapen en had ik geen honger meer. Uiteindelijk ben ik na 3 weken gebruik van dit middel door de politie van het spoor gehaald. Ik vond het vreselijk middel. Ik begon mijzelf pijn te doen wat ik nooit had gedaan. Toch was de psychiater ervan overtuigd dat het een goed middel zou zijn. Ik werd tijdelijk opgenomen en kreeg verschillende andere[lees meer...] middelen om weer in slaap te kunnen vallen. Na 5 maanden begonnen met afbouwen, ook dit was geen pretje. Ik voelde steeds stroomschokjes door mijn hoofd gaan. Met hard werken is het gelukt om het volledig af te bouwen. Ik hoor zelf wisselende verhalen dat het bij sommige mensen effectief is. Mijn ervaring is zeer negatief, maar ik hoop dat andere mensen baat bij dit middel hebben.
16-10-2018

Paroxetine (paroxetine)

Het houdt mij op de been en om door te gaan.
23-09-2018

Paroxetine (paroxetine)

Het is voor mij het medicijn om door te kunnen gaan in het leven.Ik ben 1 x gestopt maar dat ging niet goed. Nu is het weer stabiel......!
Pagina 1 van 7

Mirena (2089) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (839) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (477) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (458) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (370) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!