ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7
16-10-2018

Paroxetine (paroxetine)

Het houdt mij op de been en om door te gaan.
23-09-2018

Paroxetine (paroxetine)

Het is voor mij het medicijn om door te kunnen gaan in het leven.Ik ben 1 x gestopt maar dat ging niet goed. Nu is het weer stabiel......!
22-09-2018

Posttraumatische stressstoornis (PTSS)

Door een jeugd met emotionele verwaarlozing, constante angst voor afwijzing, ruzies tussen ouders met veel krachttermen, negeren als vorm van straf, constante dreiging voor afkeuring/afwijzing kreeg ik chronische hyperventilatie. Dit leidde weer tot een een angst en paniekstoornis met depressieviteit. Via huisarts naar haptonomie en daarna psychologe. Na eerst oxazepam teg[lees meer...]en de ergste dalen met veel angst begonnen aan Paroxetine. Eerste 2, 3 weken werd t erger maar daarna...sloeg het heel goed aan. Nooit afgevlakt geweest en heel blij dat het bestaat. Nu is het 2018 en na 10 jaar 30mg ben ik nu sinds juli dit jaar aan t afbouwen. Eerst naar 20mg en nu een volle week 15mg. Nergens last van (nog, want een beetje sceptisch blijf ik wel). Maar so far so good! Moet er wel bij vermelden dat ik sinds november 2017 samen met een bevriende orthomoleculair epigenetisch therapeute mijn vitamines en mineralen aanvul. Zeg het er wel even bij want dat zou een ander weer kunnen helpen toch?
20-09-2018

Posttraumatische stressstoornis (PTSS)

40 jaar aaneengesloten geconfronteerd met oorlog, dodelijke verkeersongevallen waaronder diverse eigen familieleden, geweld met vuurwapens en andere middelen. Etc. etc.
18-09-2018

Paroxetine (paroxetine)

met angst en paniekstoornis. Na een aantal maanden gesprekken gehad te hebben met praktijkondersteuner trad er geen verbetering op en werd ik steeds vlakker. Zag overal tegenop en vond nog maar weinig leuk. In verleden ook Paroxetine gebruikt (Seroxat) en dat hielp prima. In overleg met huisarts gestart met 20mg daags. Na inname vrij snel moe en sliep vaak en veel. 2 [lees meer...]weken thuis gebleven van werk om de bijwerkingen tot rust te laten komen. Impotent na 4 dagen en dat bleef zolang ik 20mg gebruikte! Met moeite een orgasme per 4 weken... :-( Duizelig en zweterig in het begin maar na 10 dagen begon ik me beter te voelen. Weer gaan werken voor halve dagen. Na 6 weken werkte ik volledig. In maart 2018 mezelf op 10mg gezet na 2 weken afbouwen door ene dag 20 en andere dag 10mg te nemen. Na 2 weken was 10mg voldoende en heb er weinig last van gehad. Impotentie werd minder. Sinds 2 weken de 10mg gehalveerd om de dag, na een week 5 mg vandaag gestopt met Paroxetine. Ja, dat merk je, de stroomstootjes door je lijf, moe, spierpijn, zweterig... alles er op en eraan maar daar moet je even doorheen en het gaat over. Geen reden om terug te grijpen naar de pillen maar vertrouwen hebben in je lichaam, je eigen kracht en de goede afloop.
16-09-2018

Paroxetine (paroxetine)

Beste gebruikers van paroxetine,ik gebruik dit nu exact 6 weken,veel bijwerkingen, maar de angst en depressive zijn er nog steeds,zou di nog langer duren dan 6 weken,of ,wie heft dit ook meegemaakt,ik ga al 6 weken door een kleine hel,
14-09-2018

13-09-2018

Paroxetine (paroxetine)

Hoi, Ik ben 4 weken geleden begonnen met paroxetine ivm depressie en angst. Ik zag er erg tegenop, mede door de verhalen op forums. En het klopt, de bijwerkingen zijn niet mis. Meer angst, misselijk, droge mond, veel onrust, trillen. Ik heb er oxazepam bij gekregen om de bijwerkingen een beetje te onderdrukken. Ben begonnen met 10 mg en na 2 weken opgehoogd naar 15 mg[lees meer...]. Nu na 4 weken voel ik dat het begint aan te slaan en dat is erg fijn. Voel me nu echt al wat beter. Ben daarom ook gestopt met de Oxazepam en krijg daar ontwenningsverschijnselen van. Tip is daarom om wel een beetje terughoudend te zijn met de hoeveelheid Oxazepam en het alleen in te nemen op momenten dat het echt nodig is. Verder wilde ik nog kwijt dat ik tijdens de straten van het gebruik ook veel op forums heb gelezen en de negatieve verhalen maakten me erg angstig. Vooral mbt als je er weer mee wil stoppen. Nu ik me wat beter voel, kan ik ook weer veel beter relativeren en zie ik in dat ik dit medicijn nu gewoon even nodig heb, en dat het afbouwen tzt misschien lastig is, maar ik ga ervan uit dat het met de juiste begeleiding en doorzetting gaat lukken . Sterkte iedereen!
Pagina 1 van 7

Mirena (2079) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (836) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (470) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (454) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (368) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!