ISO 27001

ervaringen per categorie

Depressie - antidepressiva overig

Vergelijk de ervaringen met medicijnen in de categorie

De laatste ervaringen in de categorie: Depressie - antidepressiva overig

26-05-2017

Mirtazapine (mirtazapine)

Ik ben van 15 mg naar 30 mg gegaan maar had met 15 mg al spiertrekkingen en zwakke bennen net of je door je benen gaat met lopen ik zit in de 4de week iemand met zelfde ervaring?
22-05-2017

Bipolaire stoornis

met Venlafaxine begonnen als medicijn tegen zware depressie. ik sliep niet meer. in de eerste week begon ik weer normaal te slapen. tegen de depressie werkte het pas na ongeveer 7 weken. even geduld hebben dus. nu af en toe nog hypomanie maar dat is onder controle met Oxazepam. ben zeer tevreden over dit medicijn. eerst Paroxetine gebruikt maar daar was de hypomanie veel e[lees meer...]rnstiger.
15-05-2017

Sint Janskruid (hypericum)

Krijg hier paniek/angstaanvallen van. Verergert dwanggedachten. Ik raad dit product niet aan voor mensen die gevoelig zijn voor angst.
09-05-2017

Chronische depressie

Werking begon bij mij pas na 4/5 weken. Naast hoofdpijn en sufheid, ook verminderd zicht! Vooral in verkeer lastig. Geen uitgelaten stemming ofzo, wel verbetering algehele stemming. Als je je neutraal opstelt t.o.v. dit middel waarschijnlijk beste resultaat, "wondermiddeltjes" bestaan niet.
07-05-2017

Mirtazapine (mirtazapine)

Heb ongeveer 15 jaar paroxetine gebruikt, over het geheel goede evaring mee. Laatste jaren heeft het mij niet altijd door emotionele gebeurtenissen geholpen, het was te doen. Het laatste jaar ging het ,al zeg ik het zelf, best goed met mij. Ik wilde de medicijnen iets gaan verlagen, met de bedoeling om iets minder afgevlakt te zijn, dat ervaarde ik wel met de paroxetine. D[lees meer...]us ging van 20mg naar 15 mg. Wilde dit wel over een langere tijd blijven doen. Wilde dit niet doen zonder de huisarts. Dus afspraak gemaakt, er zat een tijdelijke vervanger, hij zou het toch wel weten over mijn afbouw. Maar hij vond dat er helemaal mee stoppen geen optie was en rade mij aan om binnen twee weken over te stappen op mirtazapine. Dit gedaan, doe dit nooit, zo snel overschakelen. Het was een regel rechte hel. Nu 4 maanden verder, de mirtazapine werk helemaal niet. Mijn depressie en angsten zijn verschrikkelijk. Meerdere malen bij de huiasarts geweest, moest het maar verhogen en een afspraak bij een psychiater maken, waar ik over 3 weken terecht kan en moest er maar oxazepam bij gebruiken, voor mijn ansgsten. Ben nu zelf de dosering wat aan het verlagen. Tot ik bij de psychiater ben geweest en dan misschien andere medicijnen.
26-04-2017

Trazodon (trazodon)

Minder angst en paniek, goed slaapmiddel
25-04-2017

Duloxetine (duloxetine)

Na 2 herniaoperaties in 2015 en 2016 op dezelfde plek l4-l5, bleef ik pijn houden rondom de operatieplek en de onderrug, maar ook zenuwpijn in het hele rechterbeen. vooral 's morgens en wat later op de avond, dan zak ik helemaal in. Doordat ik nu op advies van de neurochirurg duloxetine gebruik, ben ik voor 90% van de zenuwpijn in het been af, de pijn rondom de operatiepl[lees meer...]ek en de onderrug zit er nog wel, maar daar gebruik ik ook nog oxycodon en diazepam tegen. Toen ik met duloxetine begon, had ik ervoor 3 weken Lyrica gebruikt. Dus toen ik met duloxetine msr 30mg begon, was de lyrica ook nog in mijn lichaam. Maar na 2 weken wennen, ging het wel. Ik was in het begin een beetje warrig en heel moe, dat werd later wel minder. maar ik slaap er heel goed en rustig op. In tegenstelling tot de lyrica, waar ik nachten van op zat. Met dit middel moet je wel oppassen met alcohol, dat is een hele slechte combinatie..!!, en mijn eetlust is ietsje minder geworden. Ik zal de rest van mijn leven wel last van mijn onderrug blijven houden, maar met de juiste medicatie is het leefbaar.
25-04-2017

Venlafaxine (venlafaxine)

Ik gebruik het in combinatie met quetiapine en beiden hielpen om wat rust te brengen in heftige emoties (schuld, gevoel mislukt te zijn, idee geen gevoelens te hebben). Wegens vakantie venlafaxine weekje niet gebruikt, maar kan niet slapen zonder quetiapine. Venlafaxine brengt nog meer rust.
24-04-2017

Efexor (venlafaxine)
Posttraumatische stress-stoornis

75mg hielp niks, nu verder opbouwen en hopen dat het iets uit haalt.
24-04-2017

Mirtazapine (mirtazapine)

Ik lijd al 8 jaar aan slapeloosheid. Na een tijdje werkte de promethazine die ik daarvoor gebruikte niet echt meer, dus daar ben ik mee gestopt. Gevolg was dat het probleem nog veel erger werd. Daarom dit middel voorgeschreven gekregen. Zolang ik zorg voor een redelijk stabiel ritme doet het zijn werk heel goed. Inslaaptijd is vaak een uur of korter. Tijdens periodes van v[lees meer...]eel stress word ik nog wel vaker 's ochtends te vroeg wakker en kan dan weer moeilijk in slaap komen. Ook word ik vaker 's nachts tussendoor wakker, maar vaak val ik dan direct weer in slaap door het sterke versuffende effect. Ik had verwacht dat dat effect na een paar maanden wel af zou nemen door gewenning, zoals vaak het geval is bij slaapmedicatie, maar dit is gelukkig nog niet het geval geweest. Ik heb volgens mij in geen jaren zo goed geslapen als met dit medicijn! Jammer wel van de gewichtstoename. Ook had ik niet verwacht dat ik er zo heftig van zou gaan dromen, dit stond niet in de bijsluiter.
23-04-2017

Mirtazapine (mirtazapine)

Het klopt dat je suffig bent en er in mijn geval de hele dag niet echt bij bent. Je bent gewoon versuft en concentreren kost inderdaad moeite. Ik slaap er wel goed van in (30 mg. per dag), maar word ook vrij vroeg in de ochtend wakker en dan lukt het slapen niet meer, terwijl ik toch echt nog moe ben en eigenlijk verder hoor te slapen. De bijwerkingen mogen wel over enkele[lees meer...] dagen overgaan, anders ga ik weer afbouwen naar 15 mg., want ik kan zo niet aan een betaalde baan beginnen dat is zeker. Nu zit ik in de bijstand, werk flexibel in een moestuin om zo toch veel buiten te zijn en bezig wat weer goed is voor de conditie en ik daarmee extra moe word zodat ik weer goed slaap. Toch ben ik te duf en ben er geheel niet echt bij (soort van licht stoned zijn). Dit komt van de bijwerkingen van mirtazipine. Als middel niet zoals verteld binnen week verbeterd dan bouw ik echt af, want ik wil me niet de gehele dag en avond zo suffig voelen. Ik raad iedereen met langere slaapproblemen aan om de Slaapwijzer van William Klauw op je mail te krijgen; Het boekje krijgt je voor weinig thuisgestuurd en is voor ieder die zijn/ haar slaapproblemen nu echt wil aanpakken op milde maar effectieve wijze. Slaapproblemen zijn enorm lastig en nemen je hele dag in beslag. Hier moet echt meer aandacht aan gegeven worden. Luister meer naar je lichaam en stel prioriteiten wat nu echt belangrijk voor een mens in het leven is.
23-04-2017

Mirtazapine (mirtazapine)

Ik ben opgenomen in ggz, diagnose borderline oa vanwege paniek, angsten, wisselende stemmingen, ernstige depressie. Maak me overal zorgen om, totale onrust. Wat kan ik nog doen om een dragelijker leven te hebben?
20-04-2017

Trazodon (trazodon)
Dwarslaesie

gebruik het nu al 10 jaar, toen: slecht slapen, heel rare dromen, onrustig. Nu : betere nachtrust, hallucinaties, onrustig bij ontwaken (na een korte periode terug rustig), negatieve dromen (verdwijnt na enkele momenten van logisch denken), dorst, droge mond.
19-04-2017

Venlafaxine (venlafaxine)

Na 2 jaar Citalopram onder begeleiding van de huisarts, zelf de stap gezet naar een psychiater, want de Citalopram hielp me niks. Daar overgeschakeld naar Venlafxine door de Citalopram af te bouwen en tegelijk de Venlafaxine op te bouwen. Dit middel heeft echt mijn leven gered!! Ik was helemaal klaar om op te geven, na 2 jaar mij absoluut ellendig te voelen en te weinig [lees meer...]energie te hebben om het in psychotherapie aan te pakken werd ik stilletjesaan terug een mens. Alles werd net dat ietsje draaglijker, zodat ik mij niet meer totaal machteloos voelde tegenover al mijn problemen. De opstart was wel hevig: zweten, beven, spierpijnen, misselijk... Ik heb het de eerste maal niet volgehouden, waardoor ik er een tweede keer door moest :P. Maar na een week is dit volledig afgenomen. De blijvende bijwerkingen zijn voor mij nog steeds gemakkelijk spierpijn hebben en dat alle seksuele zaken wat minder lopen, al neemt dit met wat oefening en geduld wel af ;)
17-04-2017

Mirtazapine (mirtazapine)

Ik heb dit voorgeschreven gekregen om beter te slapen en mij daardoor uiteindelijk beter te gaan voelen. Ik slaap nog steeds zeer onregelmatig en ontwaak vaak tijdens de nacht. Overdag ben ik hartstikke duf en kom ik over als een zombie. Heb moeite met concentratie en zit regelmatig te knikkebollen.
14-04-2017

Venlafaxine (venlafaxine)

Ik lijd al bijna 30 jaar aan een angst/paniekstoornis en daardoor ook aan depressie. Venlafaxine is het eerste middel in al die tijd dat mij werkelijk helpt. De bijwerkingen waren voor mij zeer mild en na ongeveer 3 weken werd ik veel rustiger van binnen. Zonder wezensvreemd of suf te worden. Ik bleef verder gewoon mijzelf maar dan zonder die dreiging van angst en paniek.[lees meer...] Ik slik Venlafaxine 1 capsule 75 mg ,met vertraagde afgifte, per dag, laat in de avond. En ik slaap ook veel beter. Ik kan mij voorstellen dat dit middel voor heel veel mensen met gelijksoortige klachten als die van mij een uitkomst zal zijn. Met name omdat de bijwerkingen mild zijn en geen angst aanjagen. Je gaat je niet raar voelen en daardoor weer angstig. Had ik dit middel maar 30 jaar geleden kunnen krijgen..
12-04-2017

Venlafaxine (venlafaxine)

Ik heb venlafaxine 15 jaar gebruikt, soms 75mg en later 150mg in combinatie met alprazolam. Ben de laatste 9 jaar 35 kg bijgekomen. Ook het verminderen van mijn libido zag ik altijd als een probleem (ook afvlakken emoties, apathie, nervositeit). Nu ga ik overstappen naar wellbutrin xr 150mg, door de huisarts voorgeschreven, op mijn eigen vraag. Na 3 dagen de helft van beid[lees meer...]e in te nemen, moet ik al stoppen met de effexor. Zijn er hier mensen die er ervaring mee hebben en zo ja zou ik ze graag horen. Alvast bedankt.
12-04-2017

Chronische depressie

ook voor ADHD, en voor stemmings wisselingen
10-04-2017

Venlafaxine (venlafaxine)

Zombie status depressie, niet meer in staat om iets te ondernemen, overal als een berg tegen op zien, niet meer kunnen nadenken, beslissen, telefoon of computer bedienen. Niets kunnen lezen of TV kijken of muziek luisteren waar emoties door getriggerd worden. Bijvoorkeur afsluiten en niets hoeven doen. Mijn bijwerkingen: gewichtstoename, maar niet zeker of dit van dit medi[lees meer...]cijn komt. Een beetje kunstmatig 'hyper' gevoel, kan ook aan hoogte dosering liggen.
06-04-2017

Cymbalta (duloxetine)
Chronische depressie

Uw opmerking i.v.m. het feit dat men de capsules van Cymbalta niet mag openen, verwondert mij ten zeerste; ik heb dat al ontelbare malen gedaan en heb dat ook aan de specialist gemeld. Zij antwoordde daarop dat men dan niet weet wat men inneemt en dat klop gedeeltelijk; ik moet sowieso schatten hoeveel ik uit de capsule kan laten vallen om het dan apart in te nemen. Dit [lees meer...]is echter niet zo'n probleem denk ik aangezien deze medicatie een langere werkingstermijn heeft en ik de dag nadien de rest inneem die nog in de capsule zit. Ik had namelijk gelezen in de bijsluiter dat de capsules maagsap resistent zijn en heb mijn apotheker gevraagd of men de bolletjes die erin zitten ook zo kon inslikken. Zij zei dat dit mogelijk was en het geen probleem geeft. Ik koop dus 60 mg Cymbalta maar neem per dag slechts 30mg door de capsules te openen, wat toch een besparing geeft. Probeert u het ook eens en veel beterschap gewenst!
05-04-2017

Mirtazapine (mirtazapine)

Begin december 2016 last gehad van spijsverteringsklachten, waarvan ik achteraf gezien te veel stress heb toegelaten door bezorgdheid omtrent klachten. Sliep voorheen altijd goed; Sinds december tot op heden nog maar 5 tot 6 uur per nacht met telkens wakker worden. Op aanraden van arts mirtizapine voor geschreven. Last gehad en nu nog beetje van hoofdpijn/druk op zijkant [lees meer...]achterhoofd, wazig zicht (niet scherp kunnen waarnemen), licht in het hoofd/duizelig . Er gewoon niet echt bij zijn en totaal in beslag genomen van klachten. Gewoon raar en ook wel eng ergens. Maar ja, nu de slaappillen want het is gevaarlijk om zo lang met klachten te lopen. Verbetert wel stilletjes aan wat. Ben nog maar vierde dag bezig en volgens doktersassistente kan dit er bij horen. Ga niet op straat s'ochtends omdat ik dan nog niet echt wakker ben door symptomen boven en heb ook geen werk momenteel. Ook wel beter zo, want je kunt niets zo. Slaap wel snel in, maar word toch nog redelijk vroeg wakker en heb wel eens het gevoel dat ik niet constant diep slaap. Na 10 dagen huisarts bellen hoe het bevalt. Hoop dat het nog beter word. Moet straks ook weer af gaan bouwen want een verslaving wil ik niet van slaappillen.

Venlafaxine (venlafaxine)

5 jaar geleden met Venlafaxine van merk PCH begonnen tot een dosis van 300mg per dag. Ik ben dit gaan slikken door klachten opgelopen door drugsgebruik (met name XTC, cocaine en speed). Ik had klachten als depersonalisatie/derealisatie, depressie en HPPD (Hallucinogen persisting perception disorder, wat neerkomt op het continu zien van een ruis). Ik ws uiteraard gestopt me[lees meer...]t drugs gebruik. 4 a 5 jaar geleden werkte het super. Ik ben na me 4 maanden goed te hebben gevoeld af gaan bouwen. Dit heeft een jaar geduurd en mijn leven was weer een puinhoop. Nu 1,5 jaar geleden weer op gaan bouwen tot 300mg van merk PCH. Werkte matig. Ik had last van tandenknarsen en sliep slecht. Ook het effect was niet stabiel. En voelde me eigenlijk niet echt beter. Toen zelf overgestapt op de originele Efexor. Werkt weer super! Bijwerkingen zijn bijna weg en leef weer. Als ik naar mezelf kijk werkt de venlafaxine van PCH gewoon een stuk minder goed dan Efexor. Vooral de vertraagde afgifte lijkt niet goed zijn werk te doen.

Efexor (venlafaxine)

Geachte Lezers, Ik wil even mijn verhaal doen. Na redelijk wat drugs te hebben gebruikt (vooral XTC, cocaine en speed) heb ik problemen gekregen. Ik was depressief had last van depersonalisatie en derealisatie en ik had last van HPPD (hallucinogen persisting perception disorder, wat neerkomt op het continu zien van een ruis alsof ja naar een slecht ontvangende tv kijkt)[lees meer...]. Ik ben hierom gestopt met het gebruik van drugs. Na een half jaar waren mijn klachten nauwelijks verbeterd en ben bij een specialist terecht gekomen, nu zo'n 4jaar geleden. Die is mij toen eerst de generieke vorm van Efexor gaan voorschrijven namelijk Venlafaxine van PCH. De lichte dosis deed weinig, pas toen ik verder ging ophogen vanaf 225mg knapte ik op. Uiteindelijk ben ik toen opgehoogd naar 300mg per dag. Ik voelde me super. Bovenstaande klachten muv HPPD gingen weg. Ik kreeg een vriendin en mijn leven liep op rolletjes. Na 3 maanden was ik weer gaan afbouwen omdat ik me zo goed voelde. Fout! Gedurende het jaar erna kwamen mijn klachten weer terug en raakte mijn relatie kwijt. Na nog wat verschillende medicijnen geprobeerd te hebben weer opnieuw gaan ophogen met Venlafaxine van PCH 1,5 jaar geleden. Weer op de gebruikelijke dosis van 300mg per dag. Alleen werkte dit niet. Ik was steeds zo over gestimuleerd. Heel wakker, sliep slecht, erge last van tandenknarsen. Het effect zelf was matig. Toen ben ik op eigen initiatief Efexor gaan halen bij de apotheek. Dit kostte best veel namelijk 125 euro voor 3 maanden ipv 18 euro van de normale Venlafaxine. Maar het effect mag er wezen. Ik voel me best lekker. Ik doe weer wat meer. Ben niet moe meer. Niet depressief meer en depersonalisatie en derealisatie zijn over. De HPPD is nog wel aanwezig maar voel me goed zeg. Best kwalijk dat de echte Efexor zo veel beter werkt, maar het is de 125 euro dubbel en dwars waard. Ik leef weer. Bedenk je wanneer je Venlafaxine voorgeschreven krijgt. Bij mij werkte het de eerste keer. Nu bijna niet.

Venlafaxine (venlafaxine)

Ik kreeg via huisarts capsules voorgeschreven van 37,5mg. De eerste 2 weken misselijk maar voor de rest weinig bijwerkingen. In een half jaar tijd is de dosis verhoogd naar 150mg door psychiater waar ik onder behandeling was. Ik was toen erg sloom en traag, had constant spierpijn, vooral in mijn benen. Het ergste was dat ik symptomen kreeg van Parkinson en allerlei testen [lees meer...](MRI en PET scan) moest ondergaan om te kijken of ik Parkinson had (gelukkig niet). Na zoeken op internet kwam ik erachter dat Venlafaxine deze symptomen kan geven. Ik ben in 3 maanden tijd met langzaam afbouwen gestopt. De laatste week was heel erg (spugen, ziek, voelde me heel beroerd). Nu ben ik sinds 1 december 2016 helemaal vrij van medicijnen. Mijn depressie is er nog steeds en niet fijn maar Venlafaxine ga ik nooit meer gebruiken. Mijn Parkinson symptomen zijn helemaal weg, geen spierpijn meer.

Venlafaxine (venlafaxine)

Ik heb in 2002 een paniekstoornis gehad en werd toen aan diverse soorten antidepressiva geslingerd (na elkaar). Eigenlijk met tegenzin (had geen depressieve klachten). Efexor zou mij helpen de paniek de baas te zijn. Ik heb vanaf dag 1 enorm veel last gehad van de bijwerkingen. Als ik het niet binnen 24 uur innam (na de laatste capsule) dan had ik schokken in mijn hoofd. V[lees meer...]reselijk. Na ruim twee jaar afbouwen (150 mg naar 75mg en na een jaar naar 37.5mg) ben ik gestopt. Dat was werkelijk een hel! Schokken, elektrische sensaties, beven, trillen etc. Ik leek wel een junk die aan het afkicken was van harddrugs. Mijn lichaam schreeuwde om efexor. Ik heb doorgezet en ben hier tot op de dag van vandaag nog ontzettend blij om! Ik ervaar nog steeds wel eens een 'elektrisch' schokje door mijn hoofd. Het is echt troep!!

Sint Janskruid (hypericum)

Ondanks veel opeenvolgende problemen toch door blijven gaan. Het gevolg is een burn-out met depressie. De artsen wilden antidepressiva voorschrijven maar ik heb hier zeer slechte ervaring mee. Om die reden gestart met hypericum. Ik gebruik kira-forte. Dit heeft de juiste hoeveelheid aan werkzame stoffen welke de goedkopere preparaten niet bevatten. Heel langzaam kom ik [lees meer...]uit de duisternis. Mijn stemming is gelijkmatiger te noemen. De dwanggedachten zijn nagenoeg verdwenen. Het slapen is beter geworden, ik heb meer eetlust. De werking van hypericum is wetenschappelijk aangetoond. De werking staat gelijk aan een SSRI (zoals prozac, efexor, seroxat etc). Het nadeel van hypericum is dat het met veel medicijnen een interactie heeft (ik gebruik verder niks, dus mij maakt het niet uit). Let hier dus wel op! Ook belangrijk om te melden is dat je het de tijd moet geven. 4-6 weken is normaal. Geef niet op als je na een week denkt: het werkt niet. Doorzetten is hier belangrijk. Het is ook geen gelukspil. Maar dat zijn reguliere antidepressiva ook niet. Je wordt uit de duisternis getild zodat je aan de slag kunt met de problemen. Probeer het!

Mirtazapine (mirtazapine)

Eerst Trazolan geslikt voor slapeloosheid van 1985. Daarna Remeron met als basis Mirtazapine. In 2014 overgegaan op zuigtabletten mirtazapine, omdat Remeron niet hielp bij de stress en slapeloosheid. In 2015 serieuze suïcidale bijwerkingen gekregen, hulp gekregen van GGnet... die bleven maar voorschrijven. Ik ben in juni 2016 gestopt met de antidepressiva na weer een pogin[lees meer...]g tot zelfdoding. Ik had toen ook al problemen met voeten en benen. Verleden week is polyneuropathie vastgesteld... Afgebouwd van 30 naar 15 mg tot op... ik ben mijn zelfdodingsneigingen kwijt, maar de resterende polyneuropathie raak ik nooit meer kwijt, is volgens neuroloog ook niet te verhelpen.. gelukkig heb ik powerstrips tegen de pijnen.
23-03-2017

Venlafaxine (venlafaxine)

de venlafaxine werkte al erg snel op mijn depressie heb dit medicijn 2 jaar geslikt 1x daags 150 mg. Na een tijdje wou ik er mee stoppen.. dit was voor mij een hel!! Ben dood en dood ziek geweest de eerste maand ( als het niet langer was. Daarna een half jaar last gehad van onstabiele emoties.. blij, verdrietig, vrolijk, boos en heel veel huilen terwijl ik niet verdrietig [lees meer...]was. Dit vond ik echt vreselijk.. ook het afbouwen zelf van de medicatie was niet fijn, elk stapje naar beneden werd ik goed ziek .. heb ook paar maanden over gedaan om te stoppen. Als ik jou was en je begint aan deze medicatie en het valt goed, slik het dan voor de rest van je leven want er mee stoppen kan gewoon echt verschrikkelijk/een hel zijn.
18-03-2017

Sint Janskruid (hypericum)

ernstige Depressie 15 maanden geleden in een ernstige depressie beland, met extreem brandende pijn in mijn lijf, zware zelfsmoorddrang en extreme angst. Bij de psychiater als slaapmiddel seroquel gekregen en cymbalta voorgeschreven gekregen. Geweigerd bij cymbalta en op eigen verlangen mocht ik St. janskruid innemen. 1800 mg per dag. Akute periode na 5 maanden beter, ma[lees meer...]ar hielp niet tegen angst. Depressie en pijn neemt nu geleidelijk af. Ben blij ook met st. janskruid er doorheen zijn gekomen. Volgens psychiater is het net zo werkzaam als chem. Antidepressiva en ik had niet een bijwerking. Maar de depressie was verschrikkelijk en duurde tot nu toe al 15 maanden, weet niet of dat met een chem. Antidepressiva ook zo zal zijn geweest, volgens mijn psychiater helpen antidepressiva alleen om de depressie te ondersteunen en dat heeft het sint janskruid in ieder geval goed gedaan. Maar het moet een goede zijn, niet uit de drogeriemarkt maar uit de apotheek.
18-03-2017

Mirtazapine (mirtazapine)

Naast het gebruik van een ad tegen angsten/emoties/gevoeligheid dit middel geslikt om goed te kunnen slapen. Ik slikte 3,75 mg per nacht. Ik ben in een half jaar tijd 12 kilo aangekomen. Gek genoeg dacht ik al die tijd dat mijn eetbuien kwamen door mijn gebrek aan discipline. De laatste tijd merkte ik dat ik steeds minder sociaal werd. Ik ben nu vier dagen gestopt met mp e[lees meer...]n heb drie nachten zalig geslapen! Ook is er al 1,5 kg af. Ik hoop dat ik snel weer mezelf word. Ik ben toch blij dat ik dit middel een half jaar heb gebruikt want het heeft me door een moeilijke tijd geholpen.

Categorieën met de meeste ervaringen

Depressie - antidepressiva SSRI (3865)
Anticonceptie - overig (2960)
Cholesterol (2330)
Depressie - antidepressiva overig (2164)
Epilepsie (1952)
Psychose / schizofrenie - antipsychotica (1757)
Pijn - morfine-achtigen (1666)
Pijn (1583)
ADHD - psychostimulantia (1489)
Verslavingsziekten (1441)
Maagzuur - protonpompremmers (1334)
Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend) (1307)
Bloeddruk - betablokkers (1168)
Anticonceptie - eenfase (1084)
Diabetes (suikerziekte) - orale middelen (896)
Migraine (856)
Angststoornissen (837)
Depressie - antidepressiva TCA (819)
Antibiotica - penicillines breedspectrum (806)

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!