ervaringen per categorie

Depressie - antidepressiva overig

Vergelijk de ervaringen met medicijnen in de categorie

De laatste ervaringen in de categorie: Depressie - antidepressiva overig

10-01-2017

Efexor (venlafaxine)

Ik heb dit middel 18 jaar gebruikt. In 2003 werd de diagnose bipolaire stoornis gesteld. Hiervoor krijg ik priadel(lithium) en lamotrigine. Dit had verder geen invloed op de voorgeschreven hoeveelheid efexor. Na enkele jaren kreeg ik slaapapneu. 4 a 5 uur slaap per dag. 3 jaar geleden kreeg ik de diagnose polyneuropathie. In concreto: benen die me pijn deden bij lopen of [lees meer...]staan. Deed mijn vrouw de boodschappen ging ik in de koffiecorner zitten. De laatste jaren had ik evenwichtsproblemen: fietsen door het brandgangetje eindigde steevast tegen een schuurtje. Dit middel veroorzaakt ook nog concentratieproblemen, apathie, afvlakking van emoties en gevoelens, nooit echt lachen of huilen. Sinds mei 2016 heb ik de efexor helemaal afgebouwd. Geen slaapapneu, geen polyneuropathie, geen evenwichtsstoringen. De concentratie wordt langzaam maar zeker beter. Ik word nu heel snel emotioneel.
09-01-2017

Venlafaxine (venlafaxine)

Na meerdere gesprekken met de huisarts over mijn neerslachtigheid is dit medicijn voorgeschreven i.c.m. een verwijzing naar een psycholoog. Startdosering was 37,5 mg die binnen twee weken werd opgebouwd naar 75mg. De eerste dagen vooral last van misselijkheid en een zwaar hoofd. De eerste maand(en) daarnaast de zogeheten 'brainzaps', waarbij het lijkt alsof er even kort ee[lees meer...]n soort kortsluiting in het hoofd optreedt. Hierdoor ook last van concentratieproblemen en een algeheel gevoel niet helemaal aanwezig te zijn. Zelfde bij een vergeten dosis. Qua effectiviteit niet het idee dat het medicijn iets aan de emoties of neerslachtigheid veranderde. Het algehele afvlakken van emoties heb ik niet zo ervaren (t.o.z. van de situatie zonder medicijnen). Door de bovengenoemde bijwerkingen het stoppen met het medicijn jarenlang uitgesteld ondanks onvoldoende effect. Uiteindelijk na ruim 5 jaar gebruik afgebouwd naar 37,5 mg. Omdat dit heel moeizaam ging nog een jaar op deze dosering gezeten. Daarna om de dag genomen en vervolgens twee dagen. Bovenstaande bijwerkingen waren toen het ergst. Toen toch in overleg gegaan met de huisarts, die aangaf dat ik de ontwenning blokkeerde door na twee dagen weer een pil te nemen. Na dit gesprek ben ik abrupt (cold turkey) gestopt. Dit viel erg tegen, de bijwerkingen hielden veel langer aan dat verwacht. Pas na een week of 6 geen last meer. Wanneer je van plan bent dit middel af te bouwen, raad ik aan dit te doen in overleg met de huisarts of psycholoog, in een periode met weinig (sociale) verplichtingen. Zeker de eerste twee weken is het afkicken eigenlijk niet te combineren met (bijv) een 40-urige werkweek. Al met al ben ik heel blij dat ik geen venlafaxine meer gebruik. Bij het afkicken werd me duidelijk hoe heftig dit medicijn is, terwijl ik toch een 'lage' dosering gebruikte. Uiteindelijk heeft het stoppen met de anticonceptiepil pas geleid tot het verdwijnen van de negatieve sluier en had ik gewild dat ik dit had geprobeerd voor ik met venlafaxine begon.
07-01-2017

Venlafaxine (venlafaxine)

In 2015 ben ik gestart met venlafaxine op aanraden van mijn psycholoog. Ik liep daar al enige tijd en ben ook meerdere keren opnieuw begonnen met therapie, dat helpt maar er bleef een soort vermoeiende somberheid op de achtergrond aanwezig. Toen ik begon met de medicatie voelde ik mij al heel snel opgeklaard. Wel wat bijwerkingen als misselijkheid en draaierig in het be[lees meer...]gin. Na een tijdje begon ik te merken dat ik me echt heel goed voelde, alles draaide om mij. Ik kreeg een enorme onverschilligheid over mij heen. (Iets wat echt niet bij mij past). Mijn partner vond het super in het begin, eindelijk koos ik voor mijzelf en liet de sombere gedachte achter mij. Maar het werd erger... Het leek wel of ik een soort karakterverandering aan het ondergaan was. Als er nu discussies thuis waren maakte het me allemaal niet meer zoveel uit, ik voelde er niets van! Ik wil niet in detail treden maar ik heb echt heel veel spijt van dingen die ik in die periode heb gedaan. Ik weet niet of meerdere mensen dit soort dingen herkennen maar ik vind het doodenge medicatie. Ik zou bijna zeggen dat het mensen gewetenloos kan maken. Nu ben ik gestopt i.o.m. de huisarts en heb afgebouwd met taperingstrips. Ik ben een maand verder en het is echt doorbijten. Ik heb veel hoofdpijn en wordt mij er langzaam maar pijnlijk van bewust hoe ik mij afgelopen anderhalf jaar heb gedragen. Depressie is minder maar niet weg... Ik weet nog niet helemaal hoe maar wil hier zeker mee aan de gang. Maar durf geen medicatie meer te nemen.
06-01-2017

Chronische depressie

Dit middel is voor mij effectief. Het haalt de top van de emoties af en nam de depressie weg waardoor ik in rust met therapeuten kon werken aan de oorzaak van de depressie Nadeel is na jaren gebruik : -weinig libido - sterk afgevlakte emoties -letterlijk niet kunnen huilen
05-01-2017

Overspannen/burn-out

Het bleek jaar later dat deze huisarts veel te veel mg heeft gegeven, ondanks herhaaldelijk vragen/later smeken om andere medicatie. Hij is blijven zeggen dat ik moest wennen. jaren van de medicijnen af geweest, de laatste jaren slik ik clomipramine, 30mg is voldoende.
04-01-2017

Venlafaxine (venlafaxine)

Ben seroxat gaan nemen in 1999 en dat tot 2009. Er waren geen bijwerkingen. Maar de werkzaamheid nam af en ben dan overgestapt op sipralexa. Van de ene dag op de andere.De sipralexa heb ik 3 maanden genomen, maar dat deed gewoon niets. Op aanraden van de psychiater ben ik daar mee gestopt en heb 3 maanden niets genomen. Dan besliste hij om toch de seroxat opnieuw op te sta[lees meer...]rten en van 20 naar 30mg te gaan. Dat lukte en heb dat dan terug een drietal jaren genomen. Dan moest ik afbouwen en overstappen naar venlafaxine 150mg. Ik moet zeggen dat het goed werkt en bijna geen bijwerkingen heb. Na langdurig gebruik krijg je sexuele stoornissen(o.a. impotentie)die mogelijk onomkeerbaar zijn. Ik heb de meeste ssri's gebruikt, maar het juiste middel voor iemand vinden is altijd een zoektocht.
02-01-2017

Mirtazapine (mirtazapine)

Na een moeilijke 4 maanden van depressiviteit door familiale oorzaken, ben ik dan toch gestart met een AD op aanraden van huisarts en psychiater . Na de eerste inname van Mirtazapine 15 mg de volgende ochtend minder angstig en rustiger en ook terug zin in eten. Zit nu aan de zevende dag en voelde me terug wat onrustiger en kan niet op gang geraken om iets zinnigs te doen a[lees meer...]lhoewel er nog vele taken in huis staan te wachten. Afwachten wat het de volgende weken zal zijn, Tot hiertoe wel tevreden met dit medicijn.
30-12-2016

Venlafaxine (venlafaxine)

Gekregen voor een postnatale depressie in 2004. Toen opgebouwd naar 150mg en nu al ongeveer 12 jaar op 37.5mg. Wel al vaker willen stoppen vandaar de afbouw. Nooit lukte het door de bijverschijnselen om helemaal te stoppen. Nu toch weer 4 dagen cold turkey gestopt omdat ik het zat was om dit te blijven slikken. Nu zie ik ook op de diverse sites dat ik bij voorgaande pogin[lees meer...]gen gewoon afkick verschijnselen had waardoor ik iedere keer toch weer gestart ben met de laagste dosering. Dit wil ik absoluut niet meer maar wat een ellende, vooral duizeligheid, misselijkheid en een watten gevoel in mijn hoofd. Hoop dat dit snel over is!
29-12-2016

Venlafaxine (venlafaxine)

Ik heb dit medicijn maar kort gebruikt. Ik kreeg het voorgeschreven door mijn behandelend arts ter vervanging van de citalopram die ik 7 jaar had gebruikt omdat ik hier geen baat meer bij had. De venlaflaxine leek mijn stemming korte tijd positief te beïnvloeden, de bijwerkingen waren echter ernstig. Begin oktober 2016 moest ik acuut met deze medicatie stoppen omdat de [lees meer...]depressie weer in alle heftigheid terugkwam. Ik ben toen cold turkey gestopt met innemen zodat ik kon beginnen met het middel nortilen. De afkickverschijnselen waren zeer heftig en langdurig (zeker 2 weken). Ik voelde me dronken en misselijk, kon nauwelijks slaap vatten en kon mijn gedachten niet ordenen. Ik hoop iets dergelijks nooit meer mee te maken.
27-12-2016

Trazolan (trazodon)

is een doorslaper, neem tegelijk lormetazepam in...val vlug in slaap en kan nu toch +- 9u doorslapen, toen ik begon met de medicatie sliep ik +-3u/nacht !!!
19-12-2016

Cymbalta (duloxetine)

Als gevolg van een klein ongeval heb ik zenuwpijn in mijn rechterarm. Hiervoor kreeg ik tramadol en lyrica. Ik had van het laatstgenoemde middel erg veel last van bijwerkingen. Ik hield pijn en door de bijwerkingen was ik niet in staat mijn werk goed uit te voeren. Als gevolg hiervan kreeg ik dan weer een depressie. De psychiater schreef mij Duloxetine voor en met Lyrica[lees meer...] ben ik gestopt. Na twee maanden had ik bijna nooit meer pijn en ging mijn arm weer bij mijn lijf horen. De combinatie tramadol en duloxetine werkt perfect. Met de depressie en angststoornis gaat het ook veel beter.
17-12-2016

Incontinentie

ik ben niet depri maar wegens prostaat wegname heb ik bij rechtstaan nog urine verlies operatie is 4 maand geleden gedaan. ik ben echt een zombie van cymbalta. Dokter had dit voorgeschreven om bekken bodem spieren te versterken. Bestaat niets anders daarvoor? ik zal er zeker mee stoppen
15-12-2016

Efexor (venlafaxine)

De opstart van de medicatie was niet gemakkelijk, in het begin had ik verschillende bijwerkingen zoals toegenomen angsten, heel slecht slapen, enorm emotioneel, ... Na twee weken was de gewenningsperiode over en voelde ik me beter. Ik merk wel dat ik heel afhankelijk ben van de medicatie. Als ik 's morgens mijn medicatie in alle haast vergeten ben, voel ik dat tegen de [lees meer...]avond meteen. Ik reageer emotioneler, ik kan mijn gevoelens minder gemakkelijk onder controle houden en voel me heel somber.
11-12-2016

Venlafaxine (venlafaxine)

Wat een HEL! Ik had totaal geen ervaring met het slikken van medicijnen behalve paracetamol. Nadat is ik dit medicijn voor geschreven had gekregen voor mijn angst en paniek, besloot de psycho om met een lage dosis te binnen. Ik had zoals afgesproken na het ontbijt deze ingenomen, daarna ging het helemaal mis. Ik stond helemaal straks. Ik kon alleen nog maar met grote [lees meer...]ogen kijken en had een fake lach op mijn gezicht. Na een paar uur (11 uur) ben ik in slaap gevallen en met 2 tussen poses tot 8 uur de volgende dag doorgeslapen. Ik was heel misselijk en totaal van de wereld. Ik heb gelijk de psycho gebeld die mij het medicijn had voorgeschreven, en mocht absoluut niet weer 1 nemen. Hij besloot om een dna onderzoek te doen naar mijn lever, wat blijkt: mijn lever verwerkt een bepaald stof die in meerder medicijnen zit niet. CYP2b6, het had voor mij slecht kunnen aflopen, voor mij was dit al een overdosis waar mijn lichaam zich geen raad mee weet. Ik raad iedereen aan die net begint met dit soort medicatie om eerst een onderzoek te doen naar de allergieën van het lever! Inmiddels heb ik escitalopram vloeibaar, wat super goed bevalt!
08-12-2016

Venlafaxine (venlafaxine)

Sinds ik Venlafaxine gebruik heb ik last van keelklachten, vergrote prostaat en een droge mond. Herkend iemand de keelklachten bij gebruik van Venlafaxine?
07-12-2016

Chronische depressie

Al in januari 2015 begon ik met het slikken van Venlafaxine. In doses van 37,5 mg opgebouwd tot 150 mg per dag. Eigenlijk merkte ik nauwelijks vooruitgang. De eerste twee weken na een verhoging had ik behoorlijk last van bijwerkingen, daarna verdwenen deze weer. Een keer een dosis vergeten heeft wel nare effecten: (extreme) duizeligheid, hartkloppingen, diarree, angst. B[lees meer...]ij wisseling van psychiater begin 2016 vroeg deze zich af waarom ik al een jaar medicatie slikte waar ik weinig effect van bemerkte. We besloten af te gaan bouwen. Tot 75 mg ging dat wel goed, de stap naar 37,5 mg was te ver, de klachten verergerden. Dit kon ook komen door andere stress, maar de (ondertussen weer een nieuwe) psychiater wilde toch de medicatie weer omhoog. Nu opgebouwd tot 225 mg per dag en nu heb ik wel het idee dat het helpt. Minder somber, meer energie, meer motivatie om iets te gaan doen.
02-12-2016

Venlafaxine (venlafaxine)

Je hoort veel verhalen over de bijwerkingen van Venlafaxine. Vandaar dat ik hier graag even een positief bericht over wil geven. Ik was zelf heel bang voor bijwerkingen en het slikken van pillen stond mij ontzettend tegen. Toch wilde ik na jaren aanklooien het nu echt gaan aanpakken. Uiteindelijk heel langzaam opgebouwd. Twee weken 37,5 mg en vervolgens overgestapt op 75 [lees meer...]mg. Hoewel ik heel bang was, heb ik nauwelijks bijwerkingen ervaren. Wel veel dorst, maar er is niets mis met veel water drinken. Daarnaast heeft het effect op je libido en het krijgen van een orgasme, dat is natuurlijk wel balen. Maar zelfs als ik een dosis mis, merk ik daar vrij weinig van. Helaas heeft het nog geen positieve effecten voor mij gehad. Behalve dat ik niet meer kan huilen. Al weet ik niet of dit een zege is aangezien de depressieve gedachten gewoon door malen in mijn hoofd en er nu helemaal geen uitlaatklep meer is.
02-12-2016

Trazodon (trazodon)

Ik heb +/- de eerste 7 dagen als ik wakker werd wat duizelingen en het niet-wakker-gevoel gehad. Nadien geen bijwerkingen meer gehad. Neem ook Lormetazepam zonder problemen. Mij heeft de verpleging gezegd dat het een doorslaper is, ik lees hierboven dat het een antidepressivum zou zijn ????
01-12-2016

Postnatale depressie

Reeds een 18 jaar neem ik Venlafaxine 75 mg nu 2 x per dag, en sindsdien geen zware depressies gehad. Reeds 3 depressies gehad voor ik Venlafaxine ben beginnen te nemen wegens een post natale depressie. Ik moet zeggen Venlafaxine heeft mijn leven gered.
26-11-2016

Cymbalta (duloxetine)

Burn-out, depressie, nadien fibromyalgie en cvs vastgesteld
21-11-2016

Chronische depressie

Op mijn 25ste kreeg ik mijn eerste depressie. Dat was een hel maar is was toen niet suicidaal. Na jaren psychotherapie schreef een psychiater mij Prozac voor. Dat heb ik 24 jaar geslikt, maar de rek was er toen ook wel helemaal uit. Ik verging van de angstaanvallen en depressies afgelopen lente. Het was zo erg dat ik aan niks anders meer kon denken als zelfdoding. Als ik n[lees meer...]aar een boom keek zag ik mezelf hangen. Als ik bij iemand op visite was geweest wist ik zeker dat dit de laatste keer was. Onderwijl zocht ik in alle ijl naar een specialist die mij kon helpen. Verder slikte ik 3 maal daags oxazepam, en zo nodig xanax erbij. Zonder die middelen had ik het niet gered. Mijn dokters deden hierover gelukkig niet moeilijk. Ik vond een Psychiater bij Pro Persona die heel erg aardig was en erg betrouwbaar en kundig was, en samen met hem begon ik aan Venlafaxine. Tot 2 maal de dosis opgehoogd tot 220mg per dag. Ik vond dat wel erg veel klinken maar het was nodig zei hij, en verdomd als 't niet waar was, maar ik knapte weer op! Op 4 mei begon ik en op 3 juni was ik in staat om naar een groot feest te gaan en weer de boventoon te voeren. Ik heb eigenlijk geen last meer van depressies, maar kan me nog wel heel ongelukkig voelen en huilen, maar dat voelt anders. Als iets tegenzit reageer ik met verdriet en huilen, vroeger reageerde ik met spanning en angst. Ik ben nu 54, heb een deeltijdbaan en lieve vrienden, maar een relatie opbouwen lukt mij niet en daar word ik wel depri van, maar ja, men kan niet alles hebben. Mijn diagnose is een vermijdende persoonlijkheidsstoornis. Ik heb een fijne therapeute maar zij zegt dat niemand mij van deze stoornis af kan helpen, ik leer ermee leven. Wat ook een punt is met Venlafaxine is dat ik bijna niet seksueel opgewonden raak, althans, niet met een mens, maar als ik alleen ben met mijn fantasie lukt dat wel. Het orgasme is ook vreemd, het zaad loopt eruit voordat ik klaarkom...Het orgasme gevoel is wel aangenaam maar het is behelpen en heel precies doorzetten ;-) Ik durf dit bijna niet aan met een partner...bang dat ik afgewezen word. Toch, als de juiste voorbij komt ga ik het wel aan, maar one night stands zitten er niet meer in :-(
21-11-2016

Mirtazapine (mirtazapine)

Kreeg het voor geschreven voor goed nacht rust, eerst sliep ik echt veel beter. Na een langere tijd werd dat iets minder. Maar merk dat ook als ik een keer niet in slaap kan komen dat ik toch niet over vermoeit raak. Kreeg het omdat ik tegen medicatie ben maar een angststoornis had, en de gedachte is dat ik de angststoornis redelijk goed onder controle kan houden mits i[lees meer...]k niet uitgeput raak. En sinds ik het middel gebruik een jaar of 5 ik weer normaal kan leven zonder overmatige last van de angststoornis. En dit werkt voor mij perfect.
20-11-2016

Sint Janskruid (hypericum)

In 2001 door schildklierproblemen zeer depressief geworden. Door huisarts is toen paroxetine (anti depressiva) voorgeschreven. Deze hadden ernstig veel bijwerkingen en ik kon ook niet van deze medicatie afkomen. Na eigen onderzoeken op internet ben ik uitgekomen bij Sint Janskruid. In 2010 ben ik afgebouwd van de paroxetine en overgegaan op Arkocaps Sint Janskruid 185mg, 1[lees meer...] capsule per dag. Ik heb mezelf weer helemaal terug, geen bijwerkingen. Ik slik deze capsules nu dus al 5 jaar en ben er helemaal tevreden mee. Ik begrijp niet dat huisartsen bijna altijd met anti depressiva komen terwijl een Sint Janskruid zo goed werkt.
17-11-2016

Mirtazapine (mirtazapine)

Begonnen met mirtazapine wegens slecht slapen en veel dromen waardoor je weer wakker schrok. De eerste inname werkte binnen een half uur, en er echt 10 uur op geslapen. De weken erna merkte ik steeds minder ervan. Ik viel niet meteen in slaap. Wel ontspannen en na inname toch echt meteen naar bed voor de werking te laten doen wat die moet doen, anders ging ik erover heen [lees meer...]als ik bv nog een half uur tv ging kijken.
17-11-2016

Venlafaxine (venlafaxine)

Na me een jaar erg onzeker gevoeld te hebben (privé omstandigheden), kreeg ik in 2011 heftige paniekaanvallen en hyperventilatie. Na diverse huisarts bezoeken kreeg ik venlafaxine 75 Mg voorgeschreven, dit werkte bij mij goed, al duurde het wel een maand of twee voordat de klachten afnamen. In 2012 heb in een poging gedaan om te stoppen, maar dat ging al na een maand fout,[lees meer...] dus was weer terug bij af. Na een gesprek met de huisarts weer gestart met 75 Mg. Na veel praten (psycholoog) en blijven geloven in jezelf ben ik in september 2016 weer gestopt, na een periode van twee maanden afbouwen 75 Mg 37,5 Mg naar 0. Veel last gehad van ontwennings verschijnselen als diarree, elektrische schokjes, misselijk enz enz. Nu twee maand later heb ik nog steeds last van maag en darmklachten. Heeft iemand hier ervaring mee?
15-11-2016

Sint Janskruid (hypericum)

Sinds anderhalf jaar heb ik last van een depressie, met als 'hoogtepunt' het laatste deel van 2015 en het eerste deel van 2016. Ik zou de depressie omschrijven als matig, ondanks dat het al redelijk lang duurt. Op eigen initiatief, wel in overleg met de huisarts en psycholoog, heb ik Sint Janskruid gekocht bij de apotheek om het te proberen. Ik slik nu bijna drie weken dag[lees meer...]elijks drie tabletten Hyperiplant en ik begin inmiddels de effecten te merken. Mijn gemoedstoestand is veel beter; de 'sluier' is weg, mijn hoofd is helderder en ik ben een stuk vrolijker. Ik heb weer zin in de toekomst (zelfs het vooruitzicht van de winter staat me niet tegen), iets wat heel lang weg is geweest. Voor mij is het resultaat echt heel bijzonder te noemen. Aan iedereen die twijfelt om het te proberen: probeer het. Ikzelf ondervind geen hinderlijke bijwerkingen (deze zijn volgens de bijsluiter sowieso nihil) en daarnaast hoef je dit medicijn niet op- of af te bouwen. Het enige nadeel is dat ik het zelf moet betalen, maar ik heb het er graag voor over. Verder handig om te weten: ik heb geen ervaringen met reguliere antidepressiva, omdat ik graag eerst een natuurlijk middel wilde proberen.
11-11-2016

Mirtazapine (mirtazapine)

Ik heb het een tijdje gebruikt en op het begin was het zeer effectief. Het hielp met slapen en werd er iieeeeets minder bedroefd van, maar het stopte sinds een maand geleden. ik kreeg weinig slaap en was heel bedroefd nu heb ik fluoxetine/prozac gekregen.
11-11-2016

Venlafaxine (venlafaxine)

Door angst en paniekstoornis en depressieve klachten kreeg ik dit medicijn voorgeschreven. Ik vond dat het niets hielp en mij eigenlijk enkel verder wegduwde in depressie. Ik deed een creatieve studie en al gauw was alle fut uit mijn leven en uit mijn werk. Daarom kreeg ik ook Wellbutrin bijgeschreven. Dit hielp mij eigenlijk ook niets. Wanneer ik medicijn nog geen uur te [lees meer...]laat nam had ik enorme tintelingen in mijn handen en voeten, soms in heel mijn ledematen, werd ik enorm duizelig... Heel slechte ervaring.
09-11-2016

Mirtazapine (mirtazapine)

Sinds enkele weken gestart met Mirtazapine in combinatie met Sipralexa. In het begin bijwerkingen zoals duizelig, zeer moe en diarree. Nadien groot hongergevoel en 4 kg bijgekomen. Honger blijft maar ik let nu meer op de hoeveelheden. Mentaal voel ik me positiever en ben ik meer aangezet om iets te doen. De reden voor inname van deze medicatie is een slaapstoornis. Nu luk[lees meer...]t het eindelijk om door te slapen! De vermoeidheid is nog niet opgelost, maar het verslechtert niet meer.
08-11-2016

Chronische depressie

Venlafaxine XR werkte aardig. Het was wel een totale libidokiller, zelfs in de laagste mogelijke dosering (37.5mg). De huisarts heeft me er daarom Wellbutrin 300mg bijgegeven, wat hielp. Die combinatie werkt qua depressie zelfs beter dan Venlafaxine alleen. Na twee jaar heb ik het gebruik afgebouwd over 6 weken. De ontwenning was afschuwelijk en duurde maanden, een ervarin[lees meer...]g die ik hoop nooit meer mee te maken. oh ja: vergeten een dosis te nemen leidde direct tot ontwenningsverschijnselen zoals duizeligheid dus dan moet je zo snel mogelijk alsnog een capsule bemachtigen.

Categorieën met de meeste ervaringen

Depressie - antidepressiva SSRI (3718)
Anticonceptie - overig (2879)
Cholesterol (2259)
Depressie - antidepressiva overig (2107)
Psychose / schizofrenie - antipsychotica (1697)
Pijn - morfine-achtigen (1591)
Pijn (1517)
ADHD - psychostimulantia (1433)
Verslavingsziekten (1391)
Maagzuur - protonpompremmers (1295)
Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend) (1197)
Bloeddruk - betablokkers (1123)
Anticonceptie - eenfase (1051)
Diabetes (suikerziekte) - orale middelen (874)
Migraine (846)
Angststoornissen (805)
Depressie - antidepressiva TCA (798)
Antibiotica - penicillines breedspectrum (778)

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!