ISO 27001

ervaringen per categorie

Depressie - antidepressiva overig

Vergelijk de ervaringen met medicijnen in de categorie

De laatste ervaringen in de categorie: Depressie - antidepressiva overig

13-10-2018

Efexor (venlafaxine)

Is dat normaal dat je echt slechter voelt dan voordien vooral savonds , ben nog maar 5 dagen bezig met slecht 37,5 mg snap wel dat er bijwerkingen zijn maar zoveel en heftig van een kleine dosis , denk er aan om er mee te stoppen , als ik dan nog eens de reacties lees dat er contant verhogingen moeten gebeuren endan op af te bouwen he weer van die verschijnselen kan hebben[lees meer...]
12-10-2018

Venlafaxine (venlafaxine)

Ik ben dit medicijn in 2013 gaan gebruik naar aanleiding van angstaanvallen t.g.v. stress en depressies met name door langdurige hoofdpijn en migraine en de gevolgen daarvan op lange termijn. Ik leed al jaren aan hevige (spannings)hoofdpijn en migraine, met als gevolg een aanzienlijk gebruik van allerlei pijnstillers en lichamelijke problemen hierdoor. Ook leed mijn social[lees meer...]e leven, werk etc. onder de hoofdpijn en alles wat daarbij hoort. Ik was vermoeid en raakte steeds verder in de put en werd moedeloos en wanhopig van de vele dagen hoofdpijn. Therapeuten en psychologen hielpen mondjesmaat en wisselend. Op een gegeven moment kwamen er ook angst- en paniekaanvallen bij en was ik het echt zat. Ik ben na veel twijfels toen toch met de lichtste dosis Venlafaxine begonnen en merkte al heel snel resultaat, de eerste week al. Ik had wat meer energie en lust om dingen te doen en mijn emoties bleven meer ‘in the middle of the road’ zeg maar i.p.v. hoog naar laag, stukken beter wat mij betreft, verder was ik ook vrij snel van de dagelijkse angstaanvallen verlost. Soms heb ik het nog wel, maar dat betreft een paar keer per jaar i.p.v. dagelijks. Ik ben wel in het begin overgestapt naar het slikken van de medicatie in de ochtend omdat de Venlafaxine invloed had op mijn slaap toen ik het bij de avondmaaltijd slikte. In combinatie met wat vitamines (magnesium, ijzer en visolie) en botox in mijn nek en voorhoofd tegen de spanningshoofdpijn is mijn leven veel en veeeeel beter geworden en ben ik zelfs vader geworden van 2 kinderen, dit had ik daarvoor nooit gedacht en aangedurfd. Ik kan alleen maar positief zijn over de Venlafaxine en de bijwerkingen vind ik echt een peuleschil t.o.v. de klachten die ik voorheen had.
10-10-2018

Cymbalta (duloxetine)

Ik heb symbalta capsules 4x30mg geslikt voor 6 jaar. Ik heb GAS angststoornis en het hielp fantastisch ik had geen gedachtes meer zo heerlijk... vooral omdat ik dat echt 24 uur per dag had. Ik sliep slecht maar door dit middel had ik rust. Ik werd heel aardig kon veel hebben en was heel relaxed. Na 6 jaar heel langzaam afgebouwd vooral ook omdat ik 16 kilo was aangekom[lees meer...]en m’n darmen langzaam werkte en ik niet meer op me zelf leek. Na afbouw 16 kilo erweer af ! Nu 3 jaar verder m’n angst klachten weer terug met ups en downs. Helaas dus.
09-10-2018

Mirtazapine (mirtazapine)

Sliep al een paar maanden heel slecht, vaak hele nachten wakker door gepieker. Na een paar keer een benzodiazepine (die helaas na 4 uur weer uitgewerkt waren) kwam de huisarts met de suggestie van 7.5 mg mirtazapine. Ik heb de eerste nacht en de nachten erna echt als een blok geslapen. Werd er alleen wel suf van overdag dus na een paar werken weer afgebouwd (de ene nach[lees meer...]t wel, de andere niet). Slapen gaat nu weer iets beter omdat het piekeren minder is geworden.
08-10-2018

Remeron (mirtazepine)

Ik lijk wel nooit vol te zitten. Ik ben 17 kg aangekomen in 7 maanden tijd. Ik kreeg Mirtazapine voorgeschreven ivm ernstige slaapproblemen en uitputting. Ik had veel last van hevige paniekaanvallen en angst, was ook depressief. Tegen de angst en depressie deed het niets. Om in slaap te komen was het geweldig! Het werkte vanaf de eerste tablet. Ik viel snel in slaap en sl[lees meer...]iep heerlijk. Ik werd wel eens wakker in de nacht, maar viel snel en gemakkelijk weer in slaap. In de ochtend wel een suf en duf gevoel, maar ik heb in geen jaren zo goed en ontspannen geslapen. Ik heb het inmiddels afgebouwd en ben sinds een week gestopt. Ik kan alleen niet meer slapen. Ik lig uren wakker. Zal vast wel een tijdje duren voordat ik weer kan slapen.
08-10-2018

Venlafaxine (venlafaxine)

Ik was afgevlakt door mijn vitale, majeure depressie maar de medicatie deed er nog een schepje bovenop. Ik heb nooit het gevoel gehad dat het hielp, integendeel zelfs, het maakte me nog depressiever. Ik begon met een dosis van 75mg (een dosis van 37,5 zou helemaal niet effectief zijn volgens mijn psychiater) en eindigde op 300 mg, eigenlijk omdat het niet hielp en men van [lees meer...]daaruit dus ging verhogen. Ik ben bovendien van de ene dag op de andere gestopt zonder bijwerkingen (ik weet dat dat niet aan te raden is) en ik begon binnen de twee weken na stoppen terug te voelen en creatief te worden. Ik had mezelf na jaren eindelijk terug. Ondertussen meer dan 8 jaar verder zonder medicatie, terwijl me gezegd werd dat ik het mijn hele leven moest nemen. Nog steeds geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt het ooit terug te nemen. Dan heb ik liever kans op depressie
07-10-2018

ADD

Om mijn negatieve gedachte stroom te verminderen dit kruid aangeboden van de psycholoog. Hierdoor meer rust in gedachtes te kunnen krijgen en en minder negatief te denken. Hielp alleen de eerste dag na de vorige dag er smiddags mee begonnen te zijn. 2e dag had het effect. een licht dizzy gevoel. Beetje High in de auto naar mn werk aan het rijden. Gedachte stroom was di[lees meer...]e dag aanzienlijk minder en alles leek niet zwaar meer qua waarde. Alles was wel oke qua lading en gevoel. De dagen erop niet meer hetzelfde gevoel gekregen. Wel leek alles nog moeizamer te gaan die weken erop. Niet echt een effect meer gemerkt daarna.
05-10-2018

Chronische depressie

Zonder dit medicijn was ik er niet meer geweest. Ik gebruik 150 MG per dag. Helpt heel goed om alles leefbaar te maken en onderdrukt bij mij de paniek en angst. Is pas gaan werken na 6 weken . Ik zou niet zonder kunnen
30-09-2018

Chronische depressie

Samen met fluoxetine gebruik in de hoop dat dit weer beter aanslaat en bij paniek in de nacht om beter te slapen
27-09-2018

Duloxetine (duloxetine)

de bovengenoemde bijwerkingen klinken als veel, maar niet iedere bijwerkingen is in sterke mate aanwezig. ik ben zelf iemand die enorm bewust is van zichzelf en daarbij ook eventuele bijwerkingen. Ik slik het medicijn nu 4 weken. Já het heeft absoluut mijn stemming verbeterd en ik ben minder emotioneel, ik ervaar meer rust in mijn hoofd. Maar nu ik dit medicijn vier weken [lees meer...]slik (30mg) begin ik me sterk af te vragen of de pro's en cons tegen elkaar opwegen. Ik ben van nature een enorme piekeraar, ben zeer gevoelig, ervaar sociale angst, angst om ziek te zijn, angst om te falen. Enfin, angst speelt een grote rol en ik functioneer nog net met deze klachten, vandaar het af en aan medicijngebruik. Tips zijn meer dan welkom!
27-09-2018

ADD

Ik gebruik het middel om somberheid te verhelpen. Bij mij is dat een neveneffect van AD(H)D. Van concerta viel ik enorm af en ging mijn bloeddruk en hartslag in rust enorm omhoog. Het middel werkt voor mij uitstekend. Ik voel me niet meer somber en ervaar de dingen in het dagelijks leven meer als uitdaging dan als probleem. Geen enkele bijwerking voor mij
26-09-2018

Sint Janskruid (hypericum)

Zo'n 3 maanden geleden uitgevallen op het werk, burnout. Thuis werd het alleen maar erger, met oa angstklachten en slecht slapen. Huisarts vond dat ik aan de antidepressiva kon. Daar ik normaal dergelijke klachten niet zo heb, ben ik gaan kijken naar alternatieven. Daarom met St Janskruid begonnen ruim 3 weken geleden, met het idee dat als het niet zou helpen, ik alsno[lees meer...]g aan de AD zou gaan. Maar gelukkig, sinds wat dagen zijn de klachten afgenomen en denk dat het inderdaad door het St Janskruid komt. Na 2 weken innemen had ik een paar dagen een dip, weet natuurlijk niet zeker of dat door St Janskruid kwam maar denk het wel. Ook met in de zon zitten kwam er wat huidirritatie. Maar nu kan ik weer een beetje vooruit, want van met een burnout thuiszitten word je vanzelf ook somber. Hulp van een psycholoog komt er nog aan en durf nu weer te hopen dat het goed gaat komen. Dus aanrader, Arkocaps capsules 1 P dag.
22-09-2018

Venlafaxine (venlafaxine)

Begon met 1x daags 37,5 mg van Focus, dat ging eigenlijk best goed, weinig bijwerkingen en na een week al helemaal aan gewend. Voor de depressie was het niet voldoende en dus overgegaan naar 1x daags 75mg van Mylan. Na 3 weken continu duizelig en misselijk, terug naar die van Focus (2x daags 37,5mg) maar de bijwerkingen bleven, in overleg met arts naar 1x 37,5mg als de bij[lees meer...]werkingen niet afnemen dan stel ik voor om te stoppen. Ik kan door de bijwerkingen niet functioneren.
22-09-2018

Mirtazapine (mirtazapine)

Ik gebruik dit nu al een jaar... Ben aangekomen maar heb zoveel andere dingen geprobeerd kan alleen mirtazipine hebben van het merk aurobindo. Ik heb soms weken dat k Me super voel mar ook vaak terug slagen weer druk op de borst tegen paniek aan. Werkt dit medicijn na een jaar nog wel goed genoeg. Heb een x ander merk gehad daar reasgeerde ik niet goed op was weer terug b[lees meer...]ij af.. toen weer dit merk toen voelde k me weer 5 weken goed en nu weer steeds druk op de borst. Word er gek van. Nee ook 1 of 2x halve oxasepan 5 nu. Anders slaap ik nog niet. Heb kind van 3 en weet niet meer wat ik nou moet proberen.. houden of switchen.. had met mirtazipine wel minste bijwerkingen behalve aankomen en 2 dagen duf zijn.
21-09-2018

Cymbalta (duloxetine)

mijn algehele tevredenheid over het medicijn is zeer positief! ik heb het jaren genomen om depressie tegen te gaan... Met enige voorzichtigheid zou ik zeggen dat het goed gaat en de depressie onder controle lijkt te zijn. het idee om met cymbalta te stoppen speelde al even in mijn gedachten maar er werd me aangeraden om dit pas te doen na de "donkere dagen" die er aankomen[lees meer...]. maar omdat ik eerder deze maand besliste om met een ander medicijn te stoppen dat ik nam voor adhd (concerta) en het werken in ploegen ben ik stilaan beginnen vergeten om mijn cymbalta te nemen tot anderhalve week verder... dan toch nog eens 1 genomen en ik voelde me daardoor eerlijk gezegd niet beter door, integendeel het werkte eerder neerslachtigheid in de hand ervoer ik. besloten om dan maar verder te gaan zonder (zonder dokters mening :/ ) en nu na ongeveer 3 weken ervaar ik de gekende bijwerkingen bij abrupt stoppen van cymbalta, zijnde (bij mij dan toch) de kleine schokjes bij het links en rechts kijken, misselijkheid en een maag die niet naar behoren werkt, lichtgeraaktheid en een lichte overgevoeligheid van prikkels. ondertussen telefonisch contact gehad met de huisarts en in samenspraak met hem besloten om door te zetten en even op de tanden te bijten om te kijken hoe het verder evolueert... ikzelf heb nu het gevoel dat ik over een "point van no return" zit en dus door wil/moet zetten. wat ik hiermee bedoel is dat als ik nu opeens beslis om de cymbalta terug op te starten dit wss gepaard gaat gaan met de opstart bijwerkingen en dus niet echt verlichting gaat brengen maar nog meer ongemak. in ieder artikel dat ik heb gelezen (en das best veel en uit betrouwbare bronnen) staat dat deze bijwerkingen door stoppen van voorbijgaande aard zijn alleen varieert de tijd die hierover gaat. hoe langer het gebruik van het medicijn, de frequentie en de dosering en persoon tot persoon spelen hier dus allemaal een rol in. vriendelijke groeten, kenny
20-09-2018

Venlafaxine (venlafaxine)

Na 3 SSRI's geprobeerd te hebben (tijdens opname van bijna een jaar) die niet aansloegen ben ik zelf verder zoeken en lezen. Voorheen had ik jarenlang baat bij Seroxat en Zoloft maar na toen ik de medicatie weer wilde/moest hervatten na de geboorte van mijn kind, sloeg de Zoloft niet meer aan. Ook 3 andere SSRI's niet. De psychiaters dachten aan MAO-remmers of lithium maar[lees meer...] dat vond ik een brug te ver. Ik las vervolgens over de werking van SNRI's die niet alleen de (her)opname van serotonine remmen maar ook die van noradrenaline. Dit heb ik geopperd en ja na een jaar trok de dikke mist om mij heen op en kon ik er weer zijn voor mijn gezin.
18-09-2018

Fibromyalgie

Ivm ontzettende pijnklachten, niet lekker in mijn vel (depressief), niet kunnen slapen ben ik Duloxetine gaan gebruiken. Na verloop van weken voelde ik mij hartstikke goed. Het ging beter met mij. Maar ik kwam 5 kilo aan. Ik was al over de 80 kilo en ondanks gezond eten en bijhouden wat ik at etc...kwam ik aan. Ik hoorde dat dit mogelijk kwam door vocht vast houden. Ik ben[lees meer...] gestopt na ruim een half jaar gebruik. In overleg met de huisarts van 60 naar 30 mg in 4 weken en dan nog 4 weken om de dag 30 mg en vervolgens niets meer. Nou na het niets meer.....heb ik vreselijk veel ontwenningsverschijnselen gehad. Verschrikkelijk zweten (nog 10x erger dan de overgang waar ik al in zat), ontzettend moe....raar gevoel in mijn hoofd en ontzettende hoofdpijn. Na weer 4 weken verder nam dit gevoel gelukkig af en gaat het nu weer beter met mij. Ik vermoed dus dat de Duloxetine uit mijn lijf is.
17-09-2018

Venlafaxine (venlafaxine)

Ben er mee begonnen op aanraden van mijn psychiater. Hij verzekerde mij dat het een zeer krachtig middel was tegen sociale angsten die ik heb. Helaas heeft het geen enkel positief effect op mijn angsten. Ik ben dan ook van plan er mee te stoppen.
16-09-2018

Venlafaxine (venlafaxine)

Heb al jaren last van terugkerende, niet seizoensgebonden, depressies. Wilde nooit aan de medicijnen, maar toch een aantal jaren met cytalopram begonnen. Omdat het daar vreselijk suf en nóg minder mens van werd, afgebouwd en gestopt. In het voorjaar liep het weer hoog op en er kwam ook angst en paniek bij. Dus medicijnen gevraagd aan de huisarts. Kreeg Venlafaxine, eerst [lees meer...]37,5 mg voor 3 maanden en toen 75 mg. Werd direct al misselijk, ook bij de lage dosering, en dat is de vervelendste bijwerking gebleven. Gebrek aan eetlust is groot en daardoor ben ik in die 5 maanden 6 kg afgevallen. Dat laatste kwam goed uit, maar als het eten niet smaakt, is dat voor mij geen kwaliteit van leven. Dit, samen met de andere bovengenoemde bijwerkingen, maakt mijn 'staat van zijn' niet prettig, heel zacht uitgedrukt. Voel me een halve zombie en als het leven zó moet zijn, teken ik daar niet voor. En dan zijn er nog bijwerkingen uit de bijsluiter die ik herken, maar die misschien met hormonen te maken hebben, zoals veel plassen en zweten. Maar ze kunnen net zo goed door de Venlafaxine komen. De huisarts wil graag dat ik het tot januari een kans geef en dat heb ik toegezegd, maar nu, nog 3 maanden te gaan, zie ik er vreselijk tegenop en ben ik van plan eerder te gaan afbouwen en stoppen.
13-09-2018

Cymbalta (duloxetine)

Ik ben altijd nogal zwaarmoedig geweest. Op en bepaald moment - ik denk rond het overlijden van mijn moeder (2001) - werd het erger. Verschillende psychologen/psychiaters geraadpleegd, cursussen gevolgd, gelezen maar niks hielp op de lange termijn. Deze lichte dosis en een half tabletje Remergon helpt me door het leven.

Trazolan (trazodon)
Vermoeidheid

Na 7 maanden van 200 - 250+ werkuren per maand was ik duidelijk oververmoeid door slecht slapen, concentratie verlies tijdens rijden, weinig zin om iets te doen thuis. Huisarts heeft me een paar weken thuis gezet om te recupereren, met nieuwe consultatie na een week. Die heeft me dan Trazolan voorgeschreven met extra week werkonbekaam om mijn nachtrust te verbeteren. Heb z[lees meer...]e de eerste avond ingenomen tijdens avondmaal. Ik werd slaperig, doch enkele uren nadien wakker geworden met barstende hoofdpijn en duizeligheid die zodanig erg was dat ik moeite had om enkele stappen te doen, voelde me vooral erg verzwakt. De volgende morgen gans de dag hetzelfde gevoel gehad, tegen de avond was het iets beter, hoofdpijn was minder, duizeligheid nog steeds maar eveneens in mindere mate.

Venlafaxine (venlafaxine)

Ik ben een aantal jaren geleden gestart met Venlafaxine 37,5mg van wegen mijn angststoornis. Het was zo erg dat ik niet meer met het openbaar vervoer durfde te reizen of beter gezegt: buitens huis om was ik altijd angstig. ik was continue bang dat ik ziek zou worden. na een week ben ik gestart met de 75mg capsules. na een maand leek het alsof mijn angstoornis compleet verd[lees meer...]wenen was. ik durfde alles weer te doen en tot de dag van vandaag zit ik zonder zorgen in de bus/trein. het heeft mij ontzettend geholpen. echter kreeg ik vorig jaar last van een depressie, uiteindelijk heb ik besloten om de venlafaxine te verhogen. mijn huisarts heeft besloten om naast de capsule van 75 mg, nog een capsule van 37,5 te nemen zodat ik op de 120mg zit. dit heeft mij ontzettend geholpen en mijn depressie begint langzaam te verdwijnen. echter zijn de bijwerkingen wel toegenomen. ik sliep slecht toen ik startte met de venlafaxine, en na de verhoging is dit erger geworden (max. 3 uur per nacht). daarnaast heb ik last van overmatig zweten. als ik een stukje wandel, fiets of zelfs maar de trap op ren, ben ik bezweet. vooral mijn gezicht,armen en buik is het ergst. maar dit neem ik maar voor lief. wel ben ik in de periode dat ik startte met venlafaxine t/m nu 20 kilo aangekomen. en het afvallen gaat lastiger als vroeger toen ik nog niet dagelijks venlafaxine gebruikte. ik hunker echt na fastfood en mijn maag lijkt een bodemloze put. van 55 kg naar 75kg is toch een hele verandering. zit nu op de 68kg maar moet iedere dag bewust op mijn eten letten want na een dag ongezond eten moet ik de hele week weer gezond eten om te voorkomen dat de kilos er aanvliegen.

Cymbalta (duloxetine)

Er werd mij dit medicijn gegeven terwijl ik weet dat ik gevoelig ben voor manie, op dat moment suïcidaal. Er werd me verteld me geen zorgen te maken. Na 3 dagen merkte ik de manie komen en werd dit afgeschreven als onmogelijk. 4 maanden lang heb ik de ergste manische periode ooit gehad, Lithium was echt nodig, voordien niet. Dit was een nachtmerrie gezien mijn actuele situ[lees meer...]atie daardoor zwaar verergerd is. Allé ik leef nog dankzij die manische periode, anno 2018 is mijn extreme manie minder, maar nog steeds niet weg. Personen in mijn kring zeiden dat ik van de amfetamine en XTC moest afblijven, nauurlijk geloven ze je niet als je ze dan vertelt dat het 3 maanden later zo nog steeds lijkt omdat je de foute pillen van een psychiater kreeg... Ondertussen heb ik dan maar MOETEN leren omgaan met manie, het gaat niet weg, aangezien Lithium blijkbaar geen optie is.
07-09-2018

Venlafaxine (venlafaxine)

Al jaren slik ik venlafaxine, begonnen met 37,5mg en langzaam opgebouwd naar uiteindelijk 225mg. Daarvoor een periode seroxat geslikt, maar dit afgebouwd toen ik me goed voelde... foutje! De depressieve periodes kwamen terug en in veel hoger tempo. Nu maar geaccepteerd dat ik niet zonder kan, hoewel ik de laatste paar jaar wel het idee heb dat de werking is verminderd. Heb[lees meer...] weer veel vaker sombere tot depressieve buien.
03-09-2018

Mirtazapine (mirtazapine)

Ben heel erg angstig en verdrietig!!! In het begin eerste 3dagen heel moe kon mijn ogen amper open houden! Nu 14 dagen al bezig met slikken en alleen maar angst en piekeren en huilen zelfmoord!! Geen eetlust snap er niets van! Kent iemand dit? En wat adviseren jullie? Liefs
02-09-2018

Chronische depressie

Na na enkele jaren citalopram die niet optimaal aansloeg en toch weer een flinke depressie, op aanraden nieuwe psychiater de citalopram afgebouwd en tegelijkertijd de venlaflaxine opgebouwd. Ik had me ingesteld op de vreselijke opstartbijwekingen maar het was te doen. Inmiddels al weer enkele maanden verder en ik kan eerlijk zeggen dat ik niet depressief ben op dit moment.[lees meer...] Helaas wel wat meer afgevlakt, maar juist mijn gevoeligheid was natuurlijk een probleem. Ik kan nu minder goed huilen of mensen aanvoelen en dat is wennen. Ook libido iets lager, maar dat was vrij hoog dus niet echt een punt. Ik ben wel heel langzaam wat afgevallen gelukkig,van de citalopram ben ik zeker 15 kilo aangekomen. Concluderend: prima middel, maar mis mijn intuïtie. Maar een leven zonder depressie is mij heel wat waard.
29-08-2018

Trazodon (trazodon)

meer dan 1 jaar slapeloosheid, maximum 3 uur per nacht slaap of totaal niks al verschillende soorten slaapmiddelen geprobeerd, niets werkt Mijn lichaam is doodmoe maar mijn geest wil niet rusten, zwaar piekeren, niet te stoppen.... Zelf inname verschillende slaappillen tegelijk werkt niet, ik ben de wanhoop nabij....
23-08-2018

Psychische klachten

Voor mij een wonderpil. Neem het 1.5uur voor het slapen gaan in en ben weg. Na al die jaren werkt het nog steeds. Gebruik het puur voor de nachtrust.
23-08-2018

Duloxetine (duloxetine)

Ik slik nu ongeveer 8 maanden duloxetine en ik ben er erg tevreden mee. Door mijn gegeneraliseerde angststoornis heb ik heel erg last van dwanggedachtes die ik niet los kan laten, gevolgd door paniekaanvallen. Door de duloxetine zijn mijn paniekaanvallen met 95% achteruit gegaan. Wanneer ik last heb van een dwanggedachte ben ik nu in staat om dit los te laten. De paniekaan[lees meer...]val komt dus vrijwel nooit meer voor. Toen ik begon met het slikken van de duloxetine heb ik erg veel last gehad van bijwerkingen. Erge maagpijn, misselijkheid en amper meer een eetlust. De eerste 2 weken van de inname verergerde mijn klachten. Ik was continu in paniek, wat erg vervelend was. Na ongeveer 2 weken verminderden mijn klachten steeds iets minder. Na 4 a 5 weken waren mijn paniekaanvallen gedaald tot zo'n laag niveau dat ik werkelijk een positief effect merkte. Wanneer ik de duloxetine niet consequent slik, merk ik dat ik weer last krijg van mijn klachten. Slik het dus consequent. Ik raad duloxetine aan voor mensen met een gegeneraliseerde angststoornis.
22-08-2018

Venlafaxine (venlafaxine)

De eerste maanden verergerde de medicatie mijn klachten enorm. Enorm angstig en veel donkere extreem sombere gedachten en hallucinaties met nachtmerries en slaapproblemen

Categorieën met de meeste ervaringen

Depressie - antidepressiva SSRI (4392)
Anticonceptie - overig (3262)
Cholesterol (2586)
Depressie - antidepressiva overig (2379)
Psychose / schizofrenie - antipsychotica (2002)
Pijn - morfine-achtigen (1945)
Pijn (1766)
Verslavingsziekten (1661)
ADHD - psychostimulantia (1653)
Bloeddruk - betablokkers (1502)
Maagzuur - protonpompremmers (1444)
Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend) (1406)
Anticonceptie - eenfase (1223)
Diabetes (suikerziekte) - orale middelen (998)
Angststoornissen (990)
Bloed / stolling - thrombose (bloedstolsels) (933)
Depressie - antidepressiva TCA (919)
Antibiotica - penicillines breedspectrum (874)

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!