ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

15-09-2017

Stoppen met roken

Na precies 1 week van het gebruik van champix gestopt met roken. De eerst week was ik best misselijk maar het was te overzien. Na de laatste verhoging van de dosis ( van 1 naar 2 mg per dag ) werden de bijwerkingen heftiger. overgeven, slecht zicht, duizeligheid, slecht slapen ( meerdere keren per nacht wakker). Net de huisarts er over gebeld en nu de dosis weer terug van [lees meer...]2 mg naar 1 mg per dag. Bijwerkingen zijn dus bij mij erg heftig, maar ben al wel een week gestopt met roken.
14-09-2017

Stoppen met roken

Ben 29 juni volgens voorschrift begonnen, 1 juli definitief gestopt, tot laatste sigaret bleef het me smaken! Na enkele weken, in overleg met HA, naar 2 x 0,5 mg per dag, nu aan het afbouwen, soms hunkering, maar is duidelijk de gewoonte van 45 jaar zo een 25 sigaretten per dag, dus het is wennen om een ex- roker te zijn! Op wat misselijk zijn in ochtend na inname (eerst i[lees meer...]ets eten, dat helpt) en in het begin heftige dromen, was na twee weken voorbij, geen bijwerkingen! Dus ben nu een tevreden ex-roker!
09-09-2017

Stoppen met roken

Na 10 dagen gebruik van Champix gestopt met roken. Onvoorstelbaar hoe makkelijk. Op eigen kracht al twee keer eerder gestopt met roken, maar wat een hel was dat zeg. Kostte bijna mijn huwelijk! Nu met Champix geen drang naar nicotine. Wel naar de gewoonte, dit moet slijten. In de eerste week last van doorslaapproblemen gehad. Nu nog veel dromen, ze zijn altijd erotisch[lees meer...]! Bijzonder spul dat Champix zeg.
29-08-2017

Stoppen met roken

Ik rookte als sinds 2010 minstens 20 sigarettten per dag. Wou altijd stoppen, cold turkey stoppen lukte een paar dagen, en daarna kreeg ik vervelende bijverschijnselen, humeurig, griepverschijnselen. Ik had al het een en ander gehoord en gelezen over champix, de knoop doorgehakt en naar de dokter geweest. Resultaat? Zie hier : na 1 week de kuur opbouwen met 2 x 0,5 mg. S[lees meer...]maakte mijn laatste sigaret op dag 11 zeer vies. Weggegegooid, en sindsdien nog steeds rookvrij. halleluja!! En het gaat zeer goed, zeer lichte bijverschijnselen, mooie dromen, je smaak is terug, huis rookvrij, en financieel en vooral voor je gezondheid goed. Inmiddels zit ik al in mijn derde week, geen behoefte aan roken en lekker in je vel zitten. Champrix is een aanrader!!!
29-08-2017

Stoppen met roken

Ik gebruik het sinds afgelopen vrijdag en ik merk geen misselijkheid of iets maar ik voel me heel erg down en soms depressief daarnaast droom ik veel en slaap ik slecht. Elke dag voel ik weer de bijwerkingen meer te voelen. Ik merk wel dat ik steeds minder trek heb in een sigaret. Dus wel effectief. Ik wil zo graag stoppen dat ik de bijwerkingen wel accepteer als ik maar s[lees meer...]top. Ik ga vrijdag ook stoppen met roken, dus ben benieuwd.
28-08-2017

26-08-2017

Stoppen met roken

Ik rook al 15 jaar, heb van alles geprobeerd en ben nu champix tegen gekomen. De eerste 3 dagen rookte ik nog, maar nu op dag 6 gooi ik de sigaret al weg na 2 hijsjes. Ik rookte een pakje per 3 dagen, maar vond het moeilijk om mijn gewoonte te doorbreken. Soms nog wel last om een sigaret aan te steken na het avondeten.. over 2 dagen ga ik naar 2mg per dag. Heb weinig tot g[lees meer...]een bijwerkingen. Na het verhogen van de dosering een beetje licht in mijn hoofd geweest maar thats it. Kan het nog steeds niet geloven dat ik echt ga stoppen met roken en dit dankzij champix!
24-08-2017

Stoppen met roken

Ik slik nu ongeveer 3 weken champix en het is effectief. De eerste week last gehad van misselijkheid na in de innames, maar dit trok wel weg na een half uur ongeveer. Neem het niet in op een lege maag, want daar krijg je enorme maagkrampen van. Naast het gebruik heb ik wel last gekregen van obstipatie, maar dit kunnen ook ontwenningsverschijnselen zijn net zoals verminder[lees meer...]de stemming. Ik raad het zeker aan.
Pagina 1 van 7

Mirena (1996) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (814) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (419) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (417) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (352) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!