lees de ervaringen

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

30-09-2016

Stoppen met roken

Medicatie (zelf) voorgeschreven, om na bijna 40 jaar te stoppen met roken. Toen realiseerde ik me, dat ik vroeger begonnen ben met roken, zonder ondersteuning van medicatie en bedacht ik: Dan stop je ook maar zonder medicatie-gebruik en dan maar even door de zure appel heen bijten. Nu ben ik 9 maanden verder en het gaat nog steeds goed. Al dan niet met behulp van het pl[lees meer...]acebo effect.
10-09-2016

Stoppen met roken

Na meer dan 40 jaar roken wel gestopt sinds gebruik. Wel een middel dat erg op je gevoel werkt. Voelt niet veilig, maar heeft wel de uitwerking die je wilt hebben. Ben hiermee begonnen omdat ik erg hoestte, dat was gelijk over. Dus dat effect was prima.
03-09-2016

Stoppen met roken

Ik ben een week geleden begonnen met champix. De huisarts vertelde me dat ze nog maar 1 iemand had meegemaakt die er depressief van werd.. nou laat mij nou de juist de 2e zijn. Ik merkte op de 4e dag dat ik minder zin had in roken. Het smaakte me niet lekker meer, maar helaas heb ik moeten stoppen omdat ik me er dus ook enorm depressief van ging voelen en dat merkte ik op [lees meer...]dag 3 vooral. Onzeker, ongemakkelijk gevoel en veel neiging tot huilen. Gister heb ik ook alleen maar gehuild en geprobeerd om niet in psniek te raken maar de 2e pil van de dag niet meer genomen. Had t graag vol willen houden, maar helaas werkt dit niet bij mij. Ik zou zeggen pas op, hou jezelf goed in de gaten en als je je minder gaat voelen, weet dan ook dat het niet beter word en dat je het beste kunt stoppen.
01-09-2016

Stoppen met roken

Dit middel versterkt gevoelens. Als je blij bent dan ben je extra blij. Ben je ziek dan voel je jezelf nog slechter. Gebruik je hasj of weed, dit middel versterkt ook de kick. Het is dus oppassen als je depressief bent want dit middel verergert dat. Ik ben meneer Pfizer zeer dankbaar voor dit middel. 45 jaar roken en 40 sigaretten per dag en nu 5 jaar rookvrij. St[lees meer...]oppen was me nooit gelukt zonder dit middel. De bijwerkingen heb ik voor lief genomen en heb Champix ook maar 2 maanden gebruikt vanwege de bijwerkingen. Verder kon ik het zelf De dromen die ik had waren fantastisch. De desoriëntatie was minder. Vooral autorijdend en lopend was ik nog al is de weg kwijt. Fantastisch hulpmiddel.
29-08-2016

Stoppen met roken

In 2012 gestopt met roken dmw Champix en 2 jaar niet gerookt. Nu opnieuw een poging. Ondanks dat ik al op de hoogte was van de bijwerkingen, 4 jaar geleden ook al last, lijken ze nu veel erger. Zelfs innemen met een beetje eten helpt niet tegen de misselijkheid. Maar aangezien dat ik weet dat ik zo kan stoppen met roken gaan we stug door, de bijwerkingen verdwijnen wel wee[lees meer...]r als ik stop met de Champix.
16-08-2016

Stoppen met roken

Via de huisarts Champix gekregen om na 28 jaar te stoppen met roken. Supermiddel, na 12 dagen laatste sigaret gerookt (werd ziek vd laatste peuk) en nu al bijna 3 mnd rookvrij. Rookte 20 tot 30 sigaretten per dag weg. In begin de opbouw gedaan, 3x 0.5 / 4 x 1.0 en daarna 2 x 1.0 , na een maandje terug gegaan naar dagelijks 1.0 en weer een maand later rustig afgebouwd naar[lees meer...] 4 x per week , 3 x per week en 2 x per week 1 tablet. Nu vergeet ik het vaak en ben nog steeds gestopt met roken. In mijn stopperiode ook nog 2 echt heftige stress momenten gehad, maar niet eenmaal het gevoel dat ik moest roken. Voor mij de juiste oplossing geweest om te stoppen met roken. Prijzig in aanschaf maar wat mij betreft 100% gerechtvaardigd gezien het resultaat. Nog 1 vol doosje over, ga die rustig opmaken met 2 maal per week 1 pil , zodat ik zeker weet dat de kuur 100% succesvol was. Huisarts meldde me dat een terugval mogelijk is na een kuur van 3 maanden, bij 6 maanden kuur meer zekerheid dat het roken voorgoed uit het systeem is.
15-08-2016

Rookverslaving

Na 40 jaren roken toch maar gestopt. Had nooit gedacht dat het zou lukken. Champix helpt echt! De drang naar een sigaret is veel minder. Vanaf het startpakket rookte ik nog maar 1/3de van het gewoonlijke aantal sigaretten. Al vrij snel minder slijmen en minder piepen. Dat motiveert wel! Nu 2 weken volledig gestopt. Alles verloopt naar wens. Af en toe even zin in een sig[lees meer...]aret maar dat gaat snel weer voorbij. Je moet natuurlijk ook willen stoppen als je eraan begint.
08-08-2016

COPD

De dokter zei, als je blijft roken krijg je copd, ik hoeste heel verschrikkelijk, vooral in avond en nacht. Sinds 6 juni slik ik champix, mijn hoest is helemaal weg, ik ben daar erg blij mee. Ik rook niet meer, heerlijk!
Pagina 1 van 7

Mirena (1920) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (758) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (386) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (377) - Anticonceptie - eenfase