lees de ervaringen

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

13-02-2017

Aderverkalking

Blij dat ik het geslikt heb en een super fantastische coach gehad! De trek in een sigaret is er niet meer!!! de gewoonte misschien wel. Ik kan het iedereen aanraden. Enige bijwerking was levendig dromen en een beetje misselijk.
08-02-2017

Stoppen met roken

na verschillende pogingen die mislukte met hulp van de praktijkondersteuner van de huisarts champix gaan gebruiken en verbaasd over het positieve effect. binnen een week compleet gestopt met roken.
03-02-2017

Stoppen met roken

Het heeft mij niet geholpen. Ben al 3 weken bezig, maar merk totaal geen verschil. Je de hele dag anders voelen. Tevens jeuk / uitslag. Medicijn tegen deze uitslag gehad. Dat werkt.
24-01-2017

Stoppen met roken

Na de eerste dagen merkte ik eigenlijk al direct dat het werkte. Ik had geen trek meer en had met mezelf afgesproken niets meer te roken zodra ik bij de zwaardere pillen kwam. Echter werd ik na elke pil erg misselijk. Alles wat ik 10 minuten na het slikken van de pil at kwam er uit. Na 20 minuten was ik niet meer misslijk maar voelde me de gehele dag niet lekker. (Br[lees meer...]ak). Geen nachtrust meer. Ik ben halverwege gekapt omdat ik er steeds zieker van werd. Maar ...... ik rook niet meer en dat was uiteindelijk ook de bedoeling 😄
24-01-2017

Stoppen met roken

Ik had nooit gedacht dat het zou werken.maar het is geweldig! Ik die geen zin heb in roken? Bizar..
20-01-2017

Stoppen met roken

Bijna 50 jaar gerookt. Was erg terughoudend voor het gebruik door de mogelijke bijwerkingen. Uiteindelijk gestart op 30 nov.2016 met het starterspakket. Bijzonder was het feit dat na 3 dagen ik 's nachts niet meer naar beneden hoefde om te roken. Kon me omdraaien en doorslapen. 7 December de laatste sigaret. Een week later helemaal gestopt met Champix en nog steeds geen [lees meer...]behoefte aan een sigaret. Bijwerking, alleen overmatige kriebelhoest, maar heb op dokters advies de dosering gehalveerd. Binnen 2 dagen geen bijwerkingen meer. Alleen de hond moet het ontgelden, als ik toch behoefte heb aan een sigaret, ja dat gebeurt soms, dan krijgt de hond een wandelbeurt.
20-01-2017

Stoppen met roken

Heeft mij van het roken afgeholpen. Nergens last van gehad en nog steeds geen behoefte om weer te moeten roken. Zeeeeeeer tevreden
24-12-2016

Stoppen met roken

Sinds 40 dagen gestopt met roken door champix . En echt eerlijk ... dit had ik "nooit" gedacht. Ik stond op met een sigaret en twee pakjes later ging ik terug slapen. Was zelfs zeer argwanend .. een pil die MIJ een afkering ging laten krijgen van m'n favoriete sigaretten .. Toch begonnen en vanaf eerste week. ( waar je nog mag roken ) werden mijn twee pakjes nog 10 sigare[lees meer...]tten ! En paar dagen nadien gewoon gestopt .. soms komt de goesting nog wel eens maar na paar minuten is ze even snel weer weg ... ik heb me wel een E sig aangeschaft zonder nicotine weliswaar .. om de tussendoortjes die ik nu toch wel iets meer nuttig in de kiem te smoren.. en deze combinatie vind ik voor mezelf toch echt wel top... kortom voor mij is dit het meest effectieve middel om te stoppen en nam de paar kleine bijwerkingen er met plezier bij !
Pagina 1 van 7

Mirena (1944) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (786) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (402) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (394) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (337) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Cymbalta (291) - Depressie - antidepressiva overig

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!