lees de ervaringen

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

22-03-2017

Stoppen met roken

Ik heb sinds ik het neem veel last van puistjes. M'n hele gezicht zit onder. Nogal vervelend maar het is het waard!! Dadelijk heb ik weer een egale en bovendien frisse, rookvrije huid!!!
19-03-2017

Stoppen met roken

Ik begrijp mensen niet die klagen over de bijwerkingen, ik denk dat de bijwerkingen van roken op de duur veel erger zijn. Kon uit mezelf echt niet stoppen met roken, nadat ik champix ben gaan gebruiken na acht dagen al gestopt. Voel me echt herboren, ben veel actiever, mijn smaak komt weer terug. Ik zou het iedereen aanraden en neem die paar bijwerkingen maar voor lief. De[lees meer...] bijwerkingen van roken zijn op den duur vele malen erger.
13-03-2017

Stoppen met roken

Sinds ik Champix gebruikte, was het roken niet lekker meer. In de 2e week ook daadwerkelijk gestopt. Ik heb na het stoppen met roken in een zwakke bui toch een sigaret aangestoken, maar na 2 trekjes weggegooid omdat het zo smerig was. Werkt super! Ik heb geen last van dromen of neerslachtigheid gehad. wel bleef gedurende het gebruik mijn menstruatie uit. Na stoppen geen b[lees meer...]ehoefte meer aan een sigaret gehad.
10-03-2017

Stoppen met roken

Na ruim 20 jaar af en aan roken en stoppen, naar de huisarts gegaan omdat het niet lukte te stoppen. Had een zetje nodig in de vorm van praktijkondersteunende en Champix. Slik het van meet af aan volgens halve dosering omdat ik me snel duizelig voelde en wat misselijk. Tweemaal daags 0,5 ging goed en nu sinds een week 1 keer 0,5 na de lunch. Ben erg blij want zie resultaat[lees meer...] in huid, haar en conditie. Niet aangekomen omdat ik geen drang voelde te snoepen of alcohol te drinken. Bijwerkingen zijn te doen en slaap uitstekend. Bij aanvang wat levendige dromen. Nog een paar weken verder afbouwen en dan ook geen champix meer. Voel me bevrijd en wil nooit meer roken. Ben begonnen met stoppen juist op een stressvol moment.
09-03-2017

Stoppen met roken

heel angstig voor zo'n beetje alles, dingen zien die andere niet zien. woede uitbarstingen die nergens op slaan. veel last van mijn maag, kortom buikklachten en ik werd gek in mijn kop. daarnaast een niet te lessen dorst en overgeven.
23-02-2017

Stoppen met roken

ben man van nu 63 jaar. heb 50 jaar gerookt pakje shag per dag, ook ook in varkensstal gewerkt, stof en ammmoniak. heb 3 jaar geleden champix gebruikt en rook nu 3 jaar niet meer. geen probleem gehad. Inmiddels mijn vrouw ook zover gekregen, rookt nu ook al 1 jaar niet meer. Dus iedereen kan dat, als je zolang gerookt hebt en kunt stoppen, dan kan iedereen dat. Het is een [lees meer...]prachtig medicijn, wel kuur afmaken anders lukt het niet. succes allemaal. will en bep.
17-02-2017

Stoppen met roken

Ik heb 30 jaar flink gerookt. 30 a 40 sigaretten per dag waren geen uitzondering. In September 2016 ben ik naar de huisarts gegaan en heb een Champix kuur gekregen. Deze heb ik twee weken geslikt en sind 19 Oktober 2016 heb ik geen sigaret meer aangeraakt. Vind het vies en smerig en inmiddels zonde van de moeite die ik erin gestoken heb. Ben ik gelukkiger, nee. Ik besef he[lees meer...]el goed dat ik een roker ben en altijd zal blijven. Alleen kan ik sinds 19 Oktober zeggen dat ik geen sigaret meer hoef te roken. Stop met roken. De waarheid is heel simpel. Als ik kan stoppen, kan iedereen stoppen met roken. Ik heb elk smoesje gebruikt. Maar smoesjes gelden niet meer. Iedereen kan stoppen. Punt uit.
17-02-2017

Stoppen met roken

Ik ben 4 juli 2015 gestopt en nu nog steeds na 19 maanden geen behoefte meer om te roken. De enige bijwerking waren de bizarre dromen. Hierdoor al na 3 weken gestopt met Champix. Verder kan ik het iedereen aanraden. Mijn huid zit 75% zonder rookrimpels, die zijn echt weg!! En dan € 250 per maand overhouden is ook een feestje.
Pagina 1 van 7

Mirena (1955) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (791) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (407) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (401) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (340) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Cymbalta (292) - Depressie - antidepressiva overig

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!