ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

20-11-2017

Stoppen met roken

ik slik champix nu bijna 10 weken en ben 7 weken rookvrij, in t begin heel even misselijk maar dat gaat snel over. Na 5 weken ben ik begonnen met de halve dosering, omdat ik niet kon slapen van de opvliegers, maar dat is nu opgelost, ben blij dat ik van t roken af ben! ik begin er ook nooit meer aan, ik vind champix toppie!
19-11-2017

Stoppen met roken

Ik slik sinds drie week Champix en heb nu al zonder enige moeite 10 dagen niet meer gerookt. Ik rookte al meer dan 30 jaar en op het eind zo'n twee pakjes zware shag in de week. De eerste twee dagen na mijn stopdatum toch wel wat moeite gehad maar daarna ging het prima. Alleen na een week al drie kilo gegroeid, misschien ook wel door het snoepen van laurier drop waardoor j[lees meer...]e natuurlijk vocht vasthoud. Hier dan ook maar mee gestopt. Nu lees je vooral veel reakties over het starten met Champix maar heel weinig over het beeindigen van de kuur. Hoe voel je je dan en heb je nog bijwerkingen of verschijnselen? Tot nu toe kan ik het iedereen aanraden. Je moet er natuurlijk wel 100% achter staan.
17-11-2017

Stoppen met roken

Ondanks de bijwerkingen van de medicatie (moe, slecht slapen) zet ik door. Het is toch te triest voor woorden dat ik nog steeds niet ben gestopt met roken? Zou wel willen dat er ook meteen iets in de medicatie zit wat er voor zorgt dat ik minder zin heb in eten. Ik kom wel aan en dat is niet fijn voor iemand die al moet oppassen met wat ze eet.
15-11-2017

Rookverslaving

Ben dit op aanraken van de huisarts dit gaan gebruiken en bleek zeer effectief. Heb geen bijwerkingen gehad en het stoppen is bijna makkelijk te noemen. Het neemt werkelijk de trek in een sigaret weg.
13-11-2017

Stoppen met roken

Na diverse pogingen om te stoppen met roken (waarvan enkele langer dan 3 mnd), toch weer telkens begonnen. Nu wil ik heel graag helemaal stoppen en dit is mijn laatste redmiddel. Via een collega had ik vernomen dat deze pil echt werkt en het klopt. Ik ben na de 8e dag gestopt, maar had al vanaf de 4e dag weinig zin om een sigaret helemaal op te roken. Het werden halve. Op [lees meer...]de 8e dag om 23.55 u mijn allerlaatste sigaret gerookt, vond het vies, maar het ging om het principe :-). Wel last van wat bijwerkingen gehad. Na inname soms misselijk. Tip: eet eerst iets, dan valt het (minder) slecht. 1e week last gehad van paar keer hartkloppingen en hele actieve/ diepe dromen. Inmiddels zit ik in mijn 4e week en heb soms last van misselijkheid, maar dat neem ik voor lief. Inmiddels kan ik buiten bij vrienden staan die roken, zonder dat ik de behoefte heb. Eerlijk is eerlijk, het blijft lekker ruiken, maar ik heb totaal niet de drang om er 1 aan te steken. Deze pil is echt de aanrader voor iedereen die echt volledig wil stoppen! Veel succes!
07-11-2017

Stoppen met roken

Ik ben maar met champix begonnen na vele verhalen te hebben aangehoord en gelezen. Nou ik kan zeggen een wondermiddel, ik rookte 1 pakje shag per dag en al 26 jaar lang en met de 8ste dag van inname geen belang en geen zin meer in een sigaret. Ik ga niet meer roken, nooit meer wat voel ik me goed. Heb heus wel gedachtes naar een sigaret maar champix helpt me deze snel te [lees meer...]vergeten!!!! Top spul en die misselijkheid na inname van de tablet neem ik voor lief... Kom ik tenminste niet aan hahaha
01-11-2017

Stoppen met roken

In maart 2013 gestopt met roken, enkele weken nicotinepleisters gebruikt en vervolgens ongeveer 3 maand Champix. Ik vind tabaksgeur nog steeds aangenaam ruiken, toch voel ik geen behoefte meer nog te roken. Ik heb sindsdien een enkele keer (nadat ik ruim 2 jaar was gestopt!) een trekje genomen van een sigaret omdat ik benieuwd was of ik het uberhaupt nog lekker zou v[lees meer...]inden. Het doet mij gewoon niks meer, ik vind het zelfs vies om te proeven. Of dit enkel een direct resultaat is van champix durf ik niet te zeggen, toch heeft het mij absoluut geholpen om mijn zin in roken weg te nemen. Wat mij betreft is het die +/- € 300,00 zeker waard geweest. Daarvoor al enkele stoppogingen gedaan met alleen nicotine kauwgom en pleisters, na een paar weken nam het effect hiervan af. Toen ik Champix gebruikte had ik hier geen last meer van. Daarnaast ook goede motiverende coaching gehad van een praktijkbegeleider bij de huisarts, deze heeft Champix op mijn verzoek voorgeschreven. Voor de tijd had ik mij via internet ingelezen over Champix. Ik zou het i.c.m. coaching via huisarts gaan gebruiken. Inmiddels 4,5 jaar gestopt, daarvoor zo'n 16 jaar gerookt, laatste 10 jaar een pakje sigaretten per dag.
29-10-2017

Stoppen met roken

Ik heb online informatie gevonden over Champix en het medicijn besteld. De ervaringen hiermee lopen uiteen, maar voor mij was het een prima manier om te stoppen metroken. Aanrader!
Pagina 1 van 7

Mirena (2019) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (828) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (425) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (424) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (354) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!