This website is hosted on a Carbon neutral infrastructure. This website is hosted on a company which complies to standard ISO 27001:2005 for Information Security Management Systems.
lees de ervaringen

Pagina 1 van 7

23-02-2015
Man, 61 jaar

Angina pectoris

ik gebruikte sinds 2011 simvastine 40mg naar volle tevredenheid. in 2014 werd het merk veranderd en begonnen langzaam de klachten, last van spierpijn in rug en gewrichten voor mij onverklaarbaar. ben naar de huisarts geweest en deze vroeg mij om er een maand helemaal met de simvastine te stoppen. dit gedaan en de klachten zijn over. ga nu starten met atorvastine 10mg, ben [lees meer...]heel benieuwd hoe dit gaat. word vervolgd.
22-02-2015
Vrouw, 57 jaar

Beenkrampen

gebruik sinds een paar weken simvastatine, en ben doodziek ik ben mezelf niet meer. ik heb geen verhoogde cholerstrol zij de praktijkondersteuner maar omdat ik moet afvallen en op de grens zit is het goed om met deze medicijnen te beginnen. ben gisteren zo ziek geworden in mijn auto op weg naar huis dat ik bijna ongeluk heb gehad. ik heb mijn broer gesproken heeft versc[lees meer...]hillende gehad en is overal mee gestopt. veel bewegen en weer op dieet heb ook schildklierproblemen dus valt niet mee maar ik stop met deze troep. en probeer nog gezonder te leven.
21-02-2015
Vrouw, 54 jaar

Hoog cholesterol

Ik kreeg deze medicijn want ik heb te trage schildkier werkende die veroorzaakt hoog cholesterol en vocht aanhouden en mijn totale cholesterol van 10 tot 5,8 door deze medicijn
19-02-2015
Vrouw, 50 jaar

Cholesterol

Moest van de cardioloog prefentief innemen ivm hartziektes in de familie. Ben gestopt omdat ik er niet van houd om pillen iedere dag in te nemen. Maar had gelijk een te hoog cholesterol. Terwijl mijn waarden toen ik het slikte prima waren. Dus gelijk weer begonnen
18-02-2015
Vrouw, 47 jaar

Diabetes type 3

10 jaar geslikt. Van een actief en levenslustig iemand veranderd in een zombie; altijd pijn in gewrichten en spieren. Vooral heel erg moe en futloos. Ik slik het nooit meer! Wat een rommel!
17-02-2015
Man, 68 jaar

Diabetes type 2

ik gebruik reeds 15 jaar dit medicijn ik heb het laatste jaar veel last van bijwerkingen met name jeuk en pijn op de rug en hoe langer ik het gebruik wordt het erger ik ben er nu mee gestopt en het duurt ongeveer 4 weken voor het mijn lichaam uit is ik loop nu bij een allergoloog om te onderzoeken van welk ingrediënt dit veroorzaakt ik loop nu met een pleister voor het ing[lees meer...]rediënt titaandioxide maar ik vermoed dat dit niet de kwaaddoener is wie kan mij helpen dit op te lossen
16-02-2015
Vrouw, 65 jaar

Hoog cholesterol

Al 20 jaar Simvastatine 40 mg. Sinds 15 dagen nieuwe fabrikant. Nu darmkrampen en diarree
14-02-2015
Man, 67 jaar

Angina pectoris

volgende > >>
Pagina 1 van 7

Thyrax Duotab (590) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (330) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (313) - Anticonceptie - eenfase

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik
en maak kans op een Tony's Chocolonely
reep!

Als je meer wilt weten over Tony's Chocolonely, klik dan hier.

meamedica