This website is hosted on a Carbon neutral infrastructure.

lees de ervaringen

Pagina 1 van 7

25-08-2015
Man, 74 jaar

Hoog cholesterol

Sedert meer dan 4 jaar gebruikt ik dit medicijn. Geen bijwerking en een goede cholesterolspiegel. Sport veel, geen last van spieren of verkrampingen.
24-08-2015
Man, 39 jaar

Hoog cholesterol

Ik slik nu meer dan twee jaar Simvastatines 80 mg, en ik heb spierpijnen, hartkloppingen, en veel overslagen of ritmestoornis, en het idee hebben dat ik al mijn kennis verlies en ernstig vergeetachtig word of leeg voel in mijn hoofd. Ik ben nu ook gestopt met het innemen van statines en ik probeer het met grapefruit en na een maand ga ik weer bloedprikken om de waarden te[lees meer...] meten.
20-08-2015
Vrouw, 62 jaar

Hoog cholesterol

Sinds ik simvastatine gebruik, heb ik veel last van huidaandoeningen en ook veel spierpijn.
18-08-2015
Vrouw, 31 jaar

Diabetes type 1

Medicijn is mij voorgeschreven i.v.m. "te plakkerig cholesterol". Ik vind het vooral lastig dat ik dit medicijn 's avonds in moet nemen, terwijl ik de rest van mijn medicatie 's ochtends in neem. Als ik deze 's ochtends inneem ben ik de hele dag suf. Tevens krijg ik vaak misselijkmakende aanvallen van duizeligheid. Ben dan helemaal "dizzy"en heb het gevoel dat ik achterl[lees meer...]oop ofzo, lastig uit te leggen.
09-08-2015
Man, 71 jaar

Hoog cholesterol

heb eigenlijk geen bijwerkingen alleen de tabletten zijn soms moeilijk in te nemen. Actavis vond ik niet prettig innemen. Tablet bleef in mijn keel plakken. ook is het tablet groter dan van Sandoz. die deel ik in tweeën en dan gaat het wel. Resultaten van beide fabrikanten zijn bemoedigend. Cholesterol is in prima balans. Na jaren ellende en dieet nu iets wat goed werkt zo[lees meer...]nder toestanden. Blijf wel op mijn gewicht letten. pil of geen pil..zo maar rücksichtslos consumeren is niet verstandig.
04-08-2015
Vrouw, 68 jaar

Hoog cholesterol

Eerst crestor gebruikt voor hoge cholesterol, maar de wet schreef voor dat de huisarts dit niet meer mocht voorschrijven, kreeg ik simvastatine. Daar kreeg ik bijwerkingen van, was moe, geen energie meer en altijd heel goed kunnen lopen, die activiteit nam snel af, geen gevoel meer in mijn benen, moest vaak ergens door mijn man opgehaald worden, omdat ik niet meer kon lope[lees meer...]n, dus moest een maand stoppen, toen was mijn gehalte verhoogd en mocht de huisarts crestor wel voorschrijven. Nu nergens geen last meer van en loopt weer heel goed, ik nooit geen simvastatine meer in mijn lichaam.
02-08-2015
Vrouw, 29 jaar

Hoog cholesterol

Ik slik het nu net 4 dagen. Wegens hoog cholesterol. (7,0) maar heb al enige lichamelijke mankementen gehad sinds ik ze slik en daarvoor nooit. Zoals: ergens een stootje krijgen of gewoon ergens tegenaan stoten en dat lijkt dan erger als normaal aan te voelen, pijn in me linker onderarm wat ook in het begin naar me duim komt, heel rustig opstaan of om hoog komen omdat [lees meer...]ik anders zo licht in me hoofd en duizelig word, niet lang kunnen staan i.v.m evenwicht, evenwichtsstoornis. wat ik voor de tabletten ook af en toe had ( en nu erger) was diarree. Wat ik zeer regelmatig voor de tabletten had en nu nog: zware vermoeidheid (viel s avonds op de bank in slaap) en vergat regelmatig de belangrijke dingen onbelangrijke stom genoeg niet. Of het effect heeft nog geen idee waardoor ik de algehele tevredenheid eigenlijk nog niet invullen kan. Ik hoop dat de lichamelijke mankementen snel weer weg zullen gaan zodat ik actiever kan doen met mijn Kids -)
01-08-2015
Vrouw, 68 jaar

Hoog cholesterol

Ik gebruik het nu ongeveer 2 maanden, krijg sinds een week onaangename pijn in nek en armen en benen en handen, ik ga ook maandag de huisarts bellen, want ook weer aan de diarree vandaag, voel me ontzettend moe, ook ik ben 68 jaar. Ik voel me niet goed dat is een ding dat zeker is.
volgende > >>
Pagina 1 van 7

Thyrax Duotab (676) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (355) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (338) - Anticonceptie - eenfase

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik
en maak kans op een Tony's Chocolonely
reep!

Als je meer wilt weten over Tony's Chocolonely, klik dan hier.

Tony's Chocolonely