ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

31-07-2018

Hoog cholesterol

Pijn! Niet meer uit bed kunnen komen! Depressief! Algeheeel rotgevoel Crestor geen problemen maar verplicht een ander. Nu al vijfde merkloze Een brok ellende. Wil graag crestor weer maar krijg het niet
25-07-2018

Hoog cholesterol

Statines zijn gif voor de mens; zie mijn bijwerkingslijst. Begonnen met 40 mg ivm "hoog cholesterol", na 3 maanden gestopt door bijwerkingen, bijwerkingen bijna onmiddellijk verdwenen. Huisarts verlaagt dosering naar 20 mg; binnen ee week begonnen de bijwerkingen langzaam terug te komen. Na 1 maand zonder overleg gestopt. Ben me in gaan lezen over zogenaamde "te hoge chole[lees meer...]sterol" - het is een schande dat die troep aan mensen wordt voorgeschreven. Leef gezonder door betere voeding en beweging iedere dag. Cholesterol is een bouwstof die lichaam nodig heeft, je hersenen (witte materie) bestaan voor 75% uit cholesterol, die scheurtjes in je slagadders worden door cholesterol juist gerepareerd. Sinds jaren 50tig leven we in een groot leugen vwb cholesterol. Check even YouTube.
23-06-2018

Hoog cholesterol

Heel veel jaren simvastatine gebruikt op aanraden van huisarts. Nu na veel lezen en zoeken direct gestopt na vele jaren. Nu na 1 week stoppen voel ik me al veel beter en ook de suiker ging drastisch omlaag van 13 naar rond de 7,5 a 8. Had veel pijn in nierstreek en sufheid alsook spier en botpijn op de lange duur wat nu al veel beter gaat. Zelfs een keer tijd terug inw[lees meer...]endige bloeding gehad rechts in buik. Pijn bleef daar aanwezig en nu weg evenals de ontstane zwelling in dat gebied.
21-06-2018

18-06-2018

Hoog cholesterol

IK gebruik nu ruim tien jaar Simvastatine. Het helpt behoorlijk goed. Ik heb nu gezonde cholesterolwaarden. Nadeel is dat de lever geprikkeld raakt van het gebruik van simvastatine. Onlangs ben ik drie maanden gestopt met de medicatie en de ALAT-waarde (lever) kreeg toen weer een normale waarde. De prikkeling van de lever door de medicatie lijkt geen onomkeerbare gevolgen [lees meer...]te hebben.
15-06-2018

Hoog cholesterol

Na jaren slikken van simvastatine zonder enige bijwerkingen heb ik plotseling ontzettend last van pijnlijke spieren. Voornamelijk in de schouders, nek, boven- en onderarmen. De pijn komt op als de spieren in ruststand zijn. Soms word ik tijdens mijn slaap wakker van de pijn. Ik ga nog met mijn huisarts overleggen om te stoppen met deze medicijn.
10-06-2018

Cholesterol

na jaren ingenomen te hebben kreeg ik half jaar geleden last van mijn spieren in elleboog en al veel eerder last van rechter schouder Veel pijn en liet steeds iets vallen.Had ook veel minder kracht in armen. Nu 6 weken zelf gestopt met medicijn en geen enkele last meer !!!!! Op advies van mijn buurman had dit ook meegemaakt. Kwam afgelopen week oude kennis tegen en vroeg[lees meer...] hoe gaat het hij stond te dansen voor me ik verbaasde me daar over omdat hij altijd pijn had tot mijn grote verrassing vertelde hij dat hij gestopt was met het zelfde medicijn.
06-06-2018

Hoog cholesterol

Ben begonnen met simvastatine voor te hoog cholesterol .vanaf dag 1 hoofdpijn. Na ca 5 dagen begon de spierpijnen in rug benen en armen die steeds erger werd. Ben ermee gestopt en na 1 dag voelen mijn benen al wat beter. Binnenkort naar internist voor de osteoporose dan vraag ik daar wel of er andere middelen zijn.deze gebruik ik niet meer.
Pagina 1 van 7

Mirena (2056) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (836) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (459) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (449) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (365) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!