ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

18-11-2017

Hoog cholesterol

er was geen verbetering in de meetresultaten maar dat kwam door het geneesmiddel zei de arts. Als ik het niet nam, zou mijn cholesterolgehalte toe nemen. Onzin. Ik ben zelf gestopt met dit geneesmiddel.
15-11-2017

Hoog cholesterol

Stop met simvastine, ga rodegist rijst, een supplement, gebruiken. Zonder medeweten van de dokter gestopt met simvastatine, rode gist rijst gaan gebruiken, 3 maanden later, perfect cholesterol , na 1,5 jaar nog steeds, mijn dokter raad me om het te blijven gebruiken. Ik heb reeds een aantal mensen over gehaald om het te gaan gebruiken, het werkt echt. Je moet er q10 bi[lees meer...]j slikken. Het kost me per kwartaal 45,00 EUR, maar mijn medicijnen moet ik ook van mijn eigen risico betalen, dus dat blijft gelijk.
03-11-2017

Hoog cholesterol

Sinds jaren, ik denk ongeveer 5 jaar, slik ik dus op aanraden van de huisarts Simvastatine tabletten. Maar het middels is erger dan de kwaal. Naast de steeds erger worden hoofdpijn, stonk mijn urine als een bunzing. Pijn in de benen zodat traplopen moeilijk was en pijn deed. Daarnaast was er een constante diarree substantie bij ontlasting. Op het laastst ontstond er een sl[lees meer...]ikprobleem. Ook ontstonden er korsten op mijn kalende hoofd. Door toeval, door op reis te zijn, een lang weekend dat betreffende medicijn niet genomen. Daar kwam er veel aan het licht en vielen er wat problemen weg. Mijn urine is weer helder, slikproblemen zijn bijna verdwenen, Hoofdpijn is veel minder, ik kan weer wat beter slapen. Mijn hoofdhuid is weer gladder aan het worden. Mijn ontlasting is weer consistent aan het worden, ongeachte wat ik eet, en dat alles na iets meer dan twee weken geen gebruik. Ik ga natuurlijk een afspraak maken met de huisarts. Maar ik ga toch liever wat eerder dood dan dit medicijn verder gebruiken. Het is eigenlijk verschrikkelijke rommel om te gebruiken!
29-10-2017

Hoog cholesterol

Sinds het gebruik van dit middel heb ik last van spierpijn, met name in mijn kuitspieren. Sinds enige tijd heb ik nu ook last van mijn rug en heupen. Ik gebruik het middel sedert enige maanden, maar denk er nu over om in overleg met mijn huisarts te gaan stoppen.
21-10-2017

Hoog cholesterol

Gestopt met dit medicijn en overgegaan op Arkosterol rode gist capsules. Klachten waren binnen een week verdwenen! Klachten waren stijfheid met name bij het opstaan, beperkingen met trap aflopen. Hoofdpijn, vergeetachtigheid, niet meer op woorden kunnen komen en wazig zien. Ik neem nooit meer statines. Ik denk dat een groot deel van de bevolking dement is geraakt door stat[lees meer...]ines!
06-10-2017

Hoog cholesterol

Op voorschrijven van huisarts gestart met simvastatine. Na enige dagen begonnen 's avonds maagzuuroprispingen. Later merkte ik dat ik sombere gedachten kreeg, lopen op het station kwam het idee op dat ik voor een trein kon springen. Geen neiging tot suïcide, maar wel een vreemd gedachte. Ben er mee opgehouden en overgegaan op een andere statine.
05-10-2017

Hoog cholesterol

Ik neem dit medicijn sinds ik in 2010 een hartinfarct heb gehad. Het blijkt goed te voldoen volgens de cardioloog. Verder merk ik er zelf niets van.
05-10-2017

Herseninfarct

vrijwel direct begon de spierstijfheid. Moeilijk het bed uit kunnen komen en anderszins kunnen bewegen. Coördinatie van de voeten en bewegen van voeten gaf problemen.
Pagina 1 van 7

Mirena (2019) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (828) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (424) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (424) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (353) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!