This website is hosted on a Carbon neutral infrastructure. This website is hosted on a company which complies to standard ISO 27001:2005 for Information Security Management Systems.
lees de ervaringen

Pagina 1 van 7

25-03-2015
Man, 63 jaar

Hoog cholesterol

6 maanden geleden heb ik van de huisarts simvastatine voorgeschreven gekregen. Wat een ellende, pijn in gewrichten, spieren etc. etc. 6 a 7 keer per nacht plassen!!!!! Mee gestopt en was van die problemen af. Hoewel ik geen 18 jaar meer ben natuurlijk. Nu "nog maar" 2 a 3 keer per nacht plassen. Nog veel, maar dat ligt denk ik aan de bloeddruk tabletten. Voor de cholester[lees meer...]ol ben ik overgegaan op rode gist rijst tabletten in combinatie met Q 10, maar deze hebben helaas niet geholpen en krijg nu van de arts pravastatine voorgeschreven, maar als ik op het forum hierover lees wordt je hier ook niet blij van. Ik heb afgesproken met de huisarts dat we na 14 dagen contact hebben over het verloop. Als iemand een "wondermiddel" weet? Ik post m'n ervaring over dit verloop.
24-03-2015
Vrouw, 61 jaar

Hoog cholesterol

Sinds ik dit gebruik veel rode puist plekken op mijn benen. Gelukkig geen jeuk, maar ziet er zeer onsmakelijk uit
17-03-2015
Vrouw, 51 jaar

Cholesterol

Ik had een te hoog cholesterol 7.6 door mijn overgewicht. Door gebruik van Simvastatine 40 mg is mijn cholesterol binnen 1 maand van 7.6 naar 4.3 gezakt. Dit middel helpt echt goed.
14-03-2015
Man, 61 jaar

Hartinfarct

De specialist ziet het liefst dat het cholesterol gehalte zo laag mogelijk is, helaas is het zo dat niet alleen het slechte maar ook het goede cholesterol verlaagd word. Ik had voor het hartinfarct nooit geen last van spierpijn of tintelingen, ik heb dit bij controle door de cardioloog ook meerdere malen aangegeven en hem gevraagd om een vervangend middel maar kreeg als an[lees meer...]twoord ze werken allemaal het zelfde, ook bij de huisarts kwam ik niet verder want deze durft de medicatie van de cardioloog niet te wijzigen. Dus ook dat schiet niet op, het komt er op neer dat ze allemaal de bijwerkingen negeren want zo erg kan het niet zijn, maar dat is het dus wel . Standaard is ook de vraag krijgt u wel voldoende beweging en doet u aan sport, ja dat zou ik wel willen maar het lukt niet vanwege de spierpijn en vermoeidheid. 1 dag sporten betekend 3 dagen bijkomen. Je bent echt op je eigen aangewezen om te proberen het goede medicijn te vinden. M.vr.gr. Das.
11-03-2015
Vrouw, 50 jaar

05-03-2015
Man, 52 jaar

05-03-2015
Vrouw, 56 jaar

Hartfalen

Onverwachts gedotterd, altijd zeer gezond geleefd en nog jong, 56 jaar. Ineens ben je hartpatient en moet je veel medicijnen slikken, daarvoor nooit iets. Ik dacht zelf al dat ik door simvastatine zo beroerd werd, maag/ darmpkrampen etc. Van de cardioloog mocht ik niet hiermee stoppen, terwijl ik nooit een hoog cholesterol had. Toch uitgeprobeerd met het stoppen van dit mi[lees meer...]ddel. Na 1 dag alle bijwerkingen weg, ik slik het nooit meer, want nu voel ik mij wel goed. Cardioloog gebeld om vervangend middel. Nu hoefde dit niet, ik mocht zo wel verder zonder een vervangend middel. Typisch dat de cardioloog beweerde dat hij nooit van bijwerkingen van dit middel gehoord had. Op internet had ik dit ook van anderen vernomen, er zijn genoeg mensen met dezelfde klachten als dat ik had, vandaar dat ik gelijk aan de simvastatine dacht van alle te slikken medicijnen.
04-03-2015
Vrouw, 52 jaar

Hartinfarct

volgende > >>
Pagina 1 van 7

Thyrax Duotab (633) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (333) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (318) - Anticonceptie - eenfase

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik
en maak kans op een Tony's Chocolonely
reep!

Als je meer wilt weten over Tony's Chocolonely, klik dan hier.

meamedica