This website is hosted on a Carbon neutral infrastructure.

lees de ervaringen

Pagina 1 van 7

01-09-2015
Man, 63 jaar

Hoog cholesterol

Ik gebruik dit middel vanaf begin dit jaar. Ik heb last van aangezichtspijn, erge moeheid en concentratieverlies. Hierbij komt ook nog eens dat ik al vier jaar in ziekenhuizen loop en dat een van de vier neurologen die ik heb gezien heeft gezegd dat ik MS heb. Twee anderen gaven aan dat zij geen MS hebben kunnen constateren en een wilde niet eens een MRI-scan laten doen. I[lees meer...]k heb in totaal acht ziekenhuizen gezien. Ook heb ik een jaar bij een psychiater en psychologe gelopen. Resultaat Antidepressiva. Op het werk krijg je dan te horen dat je op het ziektecijfer drukt en ze dus van je af willen. Mijn manager wil mij geen twee jaar betalen in de ziektewet. Ik werkte alweer na tien maanden. Bijna elk gesprek wat ik nu met HRM heb gaat maar over een ding. Wanneer opstap bij het bedrijf. Ruim 42 dienstjaren gaan ze dan maar aan voorbij. Hij moet nu nog vragen wat ik precies mankeer en hoe het dan met mij gaat nu.
31-08-2015
Man, 69 jaar

Cholesterol

Nadat ik ruim een half jaar zonder problemen simvastatine 40 mg heb geslikt kreeg ik veel jeuk. Na 2 weken dit medicijn niet te gebruiken verdween de jeuk. Nu gebruik ik 5 mdn in overleg met de cardioloog crestor 10 mg zonder problemen.
25-08-2015
Man, 74 jaar

Hoog cholesterol

Sedert meer dan 4 jaar gebruikt ik dit medicijn. Geen bijwerking en een goede cholesterolspiegel. Sport veel, geen last van spieren of verkrampingen.
24-08-2015
Man, 39 jaar

Hoog cholesterol

Ik slik nu meer dan twee jaar Simvastatines 80 mg, en ik heb spierpijnen, hartkloppingen, en veel overslagen of ritmestoornis, en het idee hebben dat ik al mijn kennis verlies en ernstig vergeetachtig word of leeg voel in mijn hoofd. Ik ben nu ook gestopt met het innemen van statines en ik probeer het met grapefruit en na een maand ga ik weer bloedprikken om de waarden te[lees meer...] meten.
20-08-2015
Vrouw, 62 jaar

Hoog cholesterol

Sinds ik simvastatine gebruik, heb ik veel last van huidaandoeningen en ook veel spierpijn.
18-08-2015
Vrouw, 31 jaar

Diabetes type 1

Medicijn is mij voorgeschreven i.v.m. "te plakkerig cholesterol". Ik vind het vooral lastig dat ik dit medicijn 's avonds in moet nemen, terwijl ik de rest van mijn medicatie 's ochtends in neem. Als ik deze 's ochtends inneem ben ik de hele dag suf. Tevens krijg ik vaak misselijkmakende aanvallen van duizeligheid. Ben dan helemaal "dizzy"en heb het gevoel dat ik achterl[lees meer...]oop ofzo, lastig uit te leggen.
09-08-2015
Man, 71 jaar

Hoog cholesterol

heb eigenlijk geen bijwerkingen alleen de tabletten zijn soms moeilijk in te nemen. Actavis vond ik niet prettig innemen. Tablet bleef in mijn keel plakken. ook is het tablet groter dan van Sandoz. die deel ik in tweeën en dan gaat het wel. Resultaten van beide fabrikanten zijn bemoedigend. Cholesterol is in prima balans. Na jaren ellende en dieet nu iets wat goed werkt zo[lees meer...]nder toestanden. Blijf wel op mijn gewicht letten. pil of geen pil..zo maar rücksichtslos consumeren is niet verstandig.
04-08-2015
Vrouw, 68 jaar

Hoog cholesterol

Eerst crestor gebruikt voor hoge cholesterol, maar de wet schreef voor dat de huisarts dit niet meer mocht voorschrijven, kreeg ik simvastatine. Daar kreeg ik bijwerkingen van, was moe, geen energie meer en altijd heel goed kunnen lopen, die activiteit nam snel af, geen gevoel meer in mijn benen, moest vaak ergens door mijn man opgehaald worden, omdat ik niet meer kon lope[lees meer...]n, dus moest een maand stoppen, toen was mijn gehalte verhoogd en mocht de huisarts crestor wel voorschrijven. Nu nergens geen last meer van en loopt weer heel goed, ik nooit geen simvastatine meer in mijn lichaam.
volgende > >>
Pagina 1 van 7

Thyrax Duotab (676) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (358) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (338) - Anticonceptie - eenfase

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik
en maak kans op een Tony's Chocolonely
reep!

Als je meer wilt weten over Tony's Chocolonely, klik dan hier.

Tony's Chocolonely