This website is hosted on a Carbon neutral infrastructure. This website is hosted on a company which complies to standard ISO 27001:2005 for Information Security Management Systems.
lees de ervaringen

Pagina 1 van 7

25-02-2015
Vrouw, 64 jaar

Diabetes type 2

De metformine helpt om het glucosegehalte in mijn bloed te verlagen. Ik heb als bijwerking last van diarree gekregen. Heel vaak, soms dagelijks. Af en toe moet ik tijdens het boodschappen doen naar huis, en soms haal ik nog maar net het toilet. Dat maakt dat ik soms niet weg durf en niet wil gaan wandelen in een bos, het gebeurt op verschillende tijden van de dag en s[lees meer...]oms 's nachts. Wat weer tot een slechte nachtrust leidt.
24-02-2015
Man, 72 jaar

Diabetes type 2

ik gebruik sinds 5 jaar gliclazide 30mg en 850metformine mg. ik heb sinds 2 jaar last van inpotentie, mijn vraag is kan dat door deze medicijnen komen???
24-02-2015
Vrouw, 38 jaar

Diabetes type 2

Ik slik sinds december 2014 metformine en nu heb ik sinds kort last van winderigheid en een kriebel huidje met vlagen. Verder heb ik mijn leefstijl omgegooid en eet ik volgens de voedselzandloper en doe ik 3x per week één uur krachtraining. Ik drink veel water en groene thee en hoop op een gezond gewicht te komen om de Metformine te laten staan. De bijwerking droge huid k[lees meer...]omt mij ook bekend voor, maar dat is gelukkig verdwenen.
20-02-2015
Man, 56 jaar

Diabetes type 2

Al sinds vijf jaar ervaar ik ook 'racekak'. Sinds ik mocht stoppen met insuline inspuitingen - dit door serieus gewichtsverlies en bijhorend dieet - ben ik alleen nog maar afhankelijk van Metformine en Unidiamicron. Voordien met de insuline en Metformine, werd ik zo om de veertien dagen geplaagd door een diarrée aanval. De laatste maanden is het katastrofaal. Ik heb per we[lees meer...]ek drie aanvallen en daarnaast laat ik winden die horen, zien en ruiken vergaan. Ik hoorde recent van mijn huisdokter dat die toiletbezoeken en winderigheid wel eens te maken zou kunnen hebben met die verrekte Metformine. Ik heb Sandoz geprobeerd maar het potpapier bleef rollen. Nu ik de andere verhalen hier lees, ben ik overtuigd. Het is een schijtproduct. En Sandoz ook BTW. Ik heb sterk de indruk dat de producenten van die handel, aandelen hebben in Scottex.
19-02-2015
Vrouw, 34 jaar

Diabetes type 2

Het schijnt dat Metformine bijwerkingen heeft in het darmstelsel. Kan er de klok op gelijk zetten, 2 uur na het innemen van de medicatie is het kassa, diarree, winderig, gepruttel in mijn darmen. Erg lastig, maar weinig aan te doen vrees ik.
12-02-2015
Man, 66 jaar

Diabetes type 2

Heb regelmatig last van plotseling opkomende diarree. Volgens huisarts komt dit alleen in de beginfase voor. Dit is niet waar, ik slik het al 20 jaar in combinatie met insuline.
08-02-2015
Vrouw, 60 jaar

Darmproblemen - diarree

Na enkele jaren zonder problemen, plotseling overgevoelig geraakt voor dit medicijn Twee tot drie maal per week diarree, plotseling opkomend, niet mee te leven!
05-02-2015
Man, 63 jaar

Diabetes type 2

als ik veel insuline spuit, <120 e per dag wordt ik snel zwaar. als ik metf neemhoef ik minder te spuiten . als ik metf neem krijg ik veel heel veel last van gas in de darmen. dat is dan vrijwel niet in te houden en het resultaat is dat ik mij nergens meer kan vertonen. Minder koolhydraten is ook geen oplossing want dan kan ik mijzelf niet warmhouden....
volgende > >>
Pagina 1 van 7

Thyrax Duotab (604) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (332) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (315) - Anticonceptie - eenfase

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik
en maak kans op een Tony's Chocolonely
reep!

Als je meer wilt weten over Tony's Chocolonely, klik dan hier.

meamedica