ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

20-09-2017

Citalopram (citalopram)

Na vier jaar zoeken naar verbetering op lange termijn eindelijk rust.
10-09-2017

Citalopram (citalopram)

Had meteen al snel plaspeoblemwn. Bij bloedspiegel meting werd duidelijk dat 16 druppels totaal geen effect hadden en moest ik door naar 20 druppels om maar enig effect re hebben. Het plassen ging zo moeizaam dat ik terug moest. Een tijd op 14 druppels gezeten en later op 10. Het plassen bleef moeilijk. Nu stoppen we definitief, omdat de medicatie ook niets tegen de depres[lees meer...]sie en paniekstoornis deden. Ik ben benieuwd wat de volgende AD gaat worden.
07-09-2017

06-09-2017

Citalopram (citalopram)

Dit medicijn heeft mij geholpen de scherpe randjes eraf te halen en mijn angst is zo goed als verdwenen. Soms ben ik zelfs iets te nonchalant de laatste tijd. Het vlakt zeker af, maar voor een gevoelig iemand als ik, die bijna altijd onder spanning stond is het lang een verademing geweest. Daar was ik aan toe. Ik gebruik het nu 1.5 jaar en het gaat goed met mij. Ik durf al[lees meer...]les weer en voel me veel zelfverzekerder. Ik wil dan ook gaan afbouwen. Maar ik ben heel positief over dit medicijn. Het heeft mij ontzettend goed geholpen. Ik ben er wel iets door aangekomen (5 kilo) en soms ben ik overdag een beetje moe/duf ook droom ik veel meer dan voordat ik begon en prettige bijkomstigheid, ik maak me veel minder druk. gedachtes zet ik veel sneller aan de kant (ik word er minder door geraakt) en ben veel minder emotioneel en gevoelig. Voor een rustpauze was het heerlijk, maar ik wil graag weer het échte leven in. Wish me luck met afbouwen :)
02-09-2017

Postnatale depressie

De eerste 10 dagen last van bijwerkingen. Die dagen moest ik echt door zien te komen. Hiervoor lorazepan gebruikt. Na 14 dagen merkte ik het eerste positieve effect en na 3 weken knapte ik echt op. Gebruik dit middel nu 8 weken en heb meer goede dan slechte dagen. Ik ben er erg tevreden over.
30-08-2017

Citalopram (citalopram)

Dit medicijn sloeg niet aan bij mij. Ik merkte geen enkel verschil en had daarom ook geen bijwerkingen. Overgestapt na een klassieke antidepressiva (Maprotiline). Dit werkt wel bij mij.
29-08-2017

Citalopram (citalopram)

Afschuwelijk. Na zes weken nog ontzettend depri. Angst werd in het begin heel heftig. Durfde niks meer. Nooit depressief geweest, maar werd het nu heel erg. Alles was zwart. Ging niet over. En die eerste week aan de diarree en misselijk, kon nauwelijks eten. Eetlust kwam niet terug. Na 6,5 weken afgebouwd. In totaal 8wkn geslikt. Depressiviteit verdween als sneeuw voor[lees meer...] de zon. En kreeg weer eetlust. Wel wat angstklachten bij afbouw.
17-08-2017

Citalopram (citalopram)

Dit middel gebruikt bij angst en depressie. Eerste 2 weken waren even doorzetten en veel afleiding zoeken. Hier ook Oxazepam bij gebruikt. Na die 2 weken werkte het goed. Ik kon de dingen weer relativeren en was rustiger. Sinds begin dit jaar zwanger er daarom in maart mee gestopt. Kon er in 1 keer mee stoppen. Wel een paar dagen bijwerkingen gehad, duizeligheid en stemm[lees meer...]ingswisselingen. Maar dit was goed op te vangen. Geen klachten meer gehad sindsdien.
Pagina 1 van 7

Mirena (1996) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (814) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (419) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (417) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (352) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!