ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

24-05-2017

Citalopram (citalopram)

Na 24 jaar seroxat te hebben gebruikt, ben ik te snel gaan afbouwen. Nu gebruik ik 10 mg seroxat en 10 mg citalopram. Heeft iemand ervaring met een combinatie van deze middelen? Volgens de huisarts is het mogelijk om dit te gebruiken. Wou eerst helemaal van de seroxat af, maar dat is toch wel erg moeilijk. De citalopram werkt wel erg goed. Ik ben er nog niet. Misschien dat[lees meer...] de citalopram nog iets verhoogd moet worden. Eerst deze twee weken doorkomen, zit nu op anderhalve week.
20-05-2017

Citalopram (citalopram)

Ik heb 3 weken 10 Mg geslikt in de derde week merkte ik dat de bijwerkingen iets minder heftig werden. Slik nu sinds 4 dagen 20 Mg en voel me weer terug bij af. 's morgens bij het wakker worden misselijk en kokhalzen, beetje trillerig en onrustig. Nu met de 20 Mg soms weer achter mijn adem zitten en een zwaar gevoel op mijn borst. Veel last van een strakke hals en keel. [lees meer...]Last van mijn darmen en lusteloos, nergens zin in. Slik er 1 a 2 keer per dag oxazepam bij. Voel me in de loop van de dag wel beter worden. Ik vind dit medicijn best heftig maar lees overal dat je moet doorzetten en dat het de moeite waard is. Daar gaan we daar maar vanuit.
17-05-2017

Citalopram (citalopram)

Hoi even mijn reactie. Ik heb met de huisarts overlegt over de bijwerkingen maar moest aankijken tot ik ze een week of 8 gebruik omdat je lichaam daar aan moet wennen en dat 10 mg genoeg zou moeten zijn. Ik heb ook net als bij jou dat ik s'ochtends misselijk ben en onrustig en eind van de dag word het minder en gaat het redelijk. Dus hoop dan toch wel dat ik gauw verbeteri[lees meer...]ng voel. Zit nu op 5 weken.
16-05-2017

Citalopram (citalopram)

Heb al eerder iets gepost over het gebruik citalopram.... Kan iemand mij aub vertellen wanneer het zijn werking gaat doen en of er meer mensen zijn die na 5 weken gebruik nog steeds misselijk zijn en geen eetlust hebben en slecht slapen.. Of ik ze nu 's morgens of 's avonds neem is geen verschil.. Ik slik 10 mg en 10 mg oxapam als ondersteuning.
11-05-2017

Citalopram (citalopram)

Hoi.. Ik ben gelijk begonnen met 10mg. Nu 4 en half week. Heb gelukkig geen aanvallen meer gehad na de tweede week maar ben nog steeds duizelig en misselijk heel de dag.. Tegen de avond zakt het beetje weg maar s'nachts word ik wakker en voel me dan al klote om zo maar ff te zeggen... Ook mijn eetlust is nog niet terug.. Hoop echt dat ik me gauw beter voel want dit is echt[lees meer...] niet leuk meer ben heel de dag ook heel moe terwijl ik iemand ben die lekker aan de gang wil zijn en dat lukt niet. Lig het liefst gewoon lekker plat.
10-05-2017

Citalopram (citalopram)

Ik gebruik sinds 4 weken citalopram 10 mg. Voor paniekaanvallen. Wat dat betreft helpen ze al wel, maar ben heel de dag duizelig, misselijk en moe en totaal geen eetlust... Iemand ervaring mee?
08-05-2017

ADD

Werkt goed op agressiviteit, prikkeldemping & ontangsten! Echter werkt ook op je stofwisseling en maakt je eerder suf, verder gaat je libido de kelder in! Ben in principe tegen medicatie, maar binnen ons gezin is het helaas praktisch noodzakelijk.
08-05-2017

Citalopram (citalopram)

Hallo. Citalopram gebruik ik best langere tijd. Wegens wens om zwanger te worden op doktersadvies nu bezig met afbouwen. Zat op 30mg.. nu op 15mg. Hier bij gebruik ik ook trazodon van 100mg. Het afbouwen van de citalopram valt me echt zwaar. Zit nu op de helf en moet dus nog even met de afbouw. Begin weer angstig te worden, snel geirriteerd, bijna geen zin in sex, moe, f[lees meer...]utloos, onrustig jeuk, druk piep in de oren en noem zo maar op. Heeft iemand er ook zo'n ervaring mee??? Ben bang dat als ik klaar ben met afbouwen dat ik weer in mijn depressie en angst schiet. Baal hier zo van. Het ging zo goed. Groetjes Femke.
Pagina 1 van 7

Mirena (1972) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (802) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (413) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (408) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (344) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Cymbalta (293) - Depressie - antidepressiva overig

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!