ziekte

Blaasontsteking

Vergelijk de ervaringen met medicijnen voor blaasontsteking

De laatste ervaringen over medicijngebruik bij: blaasontsteking

28-11-2021 | Vrouw | 41
Blaasontsteking
Eerst 5 dagen moeten nemen 3x per dag. Had opgejaagd gevoel in borststreek. Na 5 dagen moest ik nog 1x per dag nemen. Kreeg druk op borst en felle jeuk handen en voeten. Dag erna jeuk over hele lichaam. Blaasontsteking is nog niet voorbij pfff

27-11-2021 | Man | 70
Blaasontsteking
Vanaf begin kuur. Misselijk. Tijdens slapen incontinent. Dokterspost gebeld. Krijg ander medicijn

23-11-2021 | Vrouw | 61
Blaasontsteking
Na inname heel licht wat brandend maagzuur. Snel verlichting van klachten blaasontsteking en na paar dagen geheel klachtenvrij.

21-11-2021 | Vrouw | 38
Blaasontsteking
Geen enkele last van bijwerkingen en heel snel na het starten van de kuur namen de klachten van de blaasontsteking al af. Ben heel tevreden.

18-11-2021 | Vrouw | 53
Blaasontsteking
Nooit meer wat een pijn aan de nieren pfff laatste keer gebruikt

17-11-2021 | Vrouw | 53
Blaasontsteking
Ik ga dit middel nooit meer slikken!

14-11-2021 | Vrouw | 75
Blaasontsteking
Ik heb die furabid nu voor de 2e week heb allerlei vervelende klachten rugpijn pijn in lichaam alsof je als één plumpudding in elkaar zakt .

12-11-2021 | Vrouw | 22
Blaasontsteking
Furabid al een paar keer voorgeschreven gekregen voor een blaasontsteking. Vrijwel binnen een paar uur komen de bijwerkingen opzetten: hevige hoofdpijn en moe. Maar dat heb je er écht voor over als je de pijn van een urineweginfectie/blaasontsteking kent, want ook binnen een paar uur na inname van de eerste pil zijn de ergste klachten van de infectie zo goed als verdwenen.[lees meer...] Aanrader! Let wel: je krijgt dit antibioticum makkelijk voorgeschreven, dus resistentie is ook van de partij. Niet te vaak doen, dus!

Co-Trimoxazol

07-11-2021 | Vrouw | 31
co-trimoxazol
Blaasontsteking
Na 2 eerdere antibiotica kuren en een bezoek aan de arts ivm terugkerende symptomen kreeg ik 10 dagen dit medicijn voorgeschreven. Wat een lastig vies ding om in te nemen, gelukkig lukt het met een eetlepel kwark wel aardig, drink er een half glas water achteraan. De eerste 4 dagen van de kuur was ik er echt ziek van. De hele dag extreem moe, misselijk en futloos. Op dag 2[lees meer...] heftige hoofdpijn, kon geen licht meer verdragen. Mijn darmen zijn van slag ondanks een pre- en probiotica supplement (wat ik overigens iedereen kan aanraden!). Na dag 5 ging het beter. Alleen blijf ik gevoelig voor prikkels. Druk bewegende tv beelden, autorijden in regenachtig weer (veel koplampen/reflectie en TL verlichting in de supermarkt komen heel heftig binnen. Na dag 5 steeds misselijk na het innemen van het medicijn. Weinig eetlust en een afkeer voor zoet eten (terwijl ik normaal een enorme zoetekauw ben). Al met al zijn mijn klachten omtrent de blaasontsteking aardig weg met nog 2 dagen te gaan. Hopelijk ben ik over een weekje weer helemaal de oude.

04-11-2021 | Vrouw | 64
Blaasontsteking
Na 1 dag was het net of ik een flinke griep had: misselijk, koude rillingen. Dag 2 kwam er een zware hoest en benauwdheid bij. Dag 3 hoofdpijn. Blaasontsteking was na 2 dagen wel verdwenen. Ben op advies van de huisarts na 5 dagen gestopt. Binnen 15 uur na de laatste inname waren de klachten verdwenen.

Ciprofloxacine

04-11-2021 | Vrouw | 27
ciprofloxacine
Blaasontsteking
Het middel hielp vrijwel direct tegen de klachten!

03-11-2021 | Vrouw | 75
Blaasontsteking
geen ervaring. spijtig steeds dokters voorschrift nodig ni fijn Ik gebruik deze medicijn al van mij. 20 jaar. het enige dat help bij mij. Op mijn 22jaar zwanger ?werd furandantine voorgeschreven. En ik vraag er steeds. terug naar. Echt. geweldig. . prodùkt. niks anders helpt

30-10-2021 | Vrouw | 27
Blaasontsteking
De eerste 2 dagen vreselijke spierpijn in nek benen en onder rug, gespaard met koorts en constant koude rillingen. Dag 3 begon het nachtelijke transpireren best hevig. En het gevoel van verkouden neus en keelpijn. Blij als de kuur af is.

29-10-2021 | Vrouw | 64
Blaasontsteking
Werd er doodziek van spierpijn nek pijn hoofdpijn hele lichaampijn slaap slecht pffff nou nooit en ook nooit meer gebruik ik dit middel heb de kuur afgemaakt want dat moest gelukkig vanavond de laatste capsule

26-10-2021 | Vrouw | 66
Blaasontsteking
Kreeg Furabid omdat ik al 10 dagen blaasontsteking had. De pillen 2x daags ingenomen met yoghurt en al na de 2de pil was de pijn weg. Ik kreeg wel darmkrampen en wat pijn in m’n onderbuik, maar dat was prima te doen. Nu, een week na einde kuur heb ik nog steeds kramp in m’n darmen, maar het duurt even voordat ook de goede bacteriën weer terug zijn.

15-10-2021 | Vrouw | 48
Blaasontsteking
Zowat meteen na de inname van de 3de pil zat ik ineens onder de uitslag van top tot teen en jeuk, ik ben er vast allergisch voor,

14-10-2021 | Vrouw | 45
Blaasontsteking
Zeer goed product om de blaas te reinigen. Ontsmetten, Geen enkele bijwerking. Ter info; Ik ben iemand die zeer gevoelig is voor bijwerkingen.

Ciprofloxacine

14-10-2021 | Vrouw | 40
ciprofloxacine
Blaasontsteking
De eerste 2 kuurtjes sloegen niet aan bij m’n blaasontsteking. Daarom nu 7 dagen cyprofloxacine gekregen. Heb 2 dagen om maar ik merk nog niks aan pijn vermindering. Wel zit er niet meer zo veel bloed in m’n urine. Had echter graag gezien dat het wat aan die afgrijselijke pijn zou doen.

06-10-2021 | Vrouw | 23
Blaasontsteking
Na 2 tabletten misselijk, overgeven en een grieperig gevoel. Baby die borstvoeding krijgt, is ook erg onrustig en huilerig sinds de start van de kuur. Na 4 tabletten maar gestopt.

04-10-2021 | Vrouw | 31
Blaasontsteking
Na eerste capsule al beroerd. Hoofdpijn moe misselijk.

28-09-2021 | Vrouw | 47
Blaasontsteking
Vreselijke buikpijn na inname, klappertanden, rillen, koude koorts. Dacht dat ik één of andere zware ontsteking of niercrisis had. Eerste en meteen ook laatste keer dat ik dit medicament heb genomen.

27-09-2021 | Vrouw | 74
Blaasontsteking
bijwerkingen zijn nog erger dan de kwaal

26-09-2021 | Vrouw | 40
Blaasontsteking
Vreselijk aan de diarree en duizelig. Vraag me af of het geholpen heeft nog steeds branderig gevoel na het plassen. Geef mij maar trimethoprim, nooit geen bijwerkingen van.

24-09-2021 | Vrouw | 45

Doxycycline

20-09-2021 | Vrouw | 32
doxycyline

13-09-2021 | Vrouw | 21
Blaasontsteking
Heb relatief vaak last van blaasontsteking. Krijg eigenlijk altijd Furabid voorgeschreven. Gelukkig nooit echt extreme klachten. Alleen vaak last van mijn vagina, door middel van een schimmelinfectie en/of kleine wondjes rondom. Daarnaast beginnen mijn darmen te irriteren na het innemen van de pil en volgt er vaak diarree. Verder verminderen de klachten van de blaasontstek[lees meer...]ing wel altijd na een dag. Meestal compleet weg op dag 2.

10-09-2021 | Man | 66
Blaasontsteking
heel erg zweten loopt met gangen van mijn lijf af en een tel later ,heb ik het weer vreselijk koud. en nergens zin in

09-09-2021 | Vrouw | 39
Blaasontsteking
Bij blaasontstekingen heb ik al veel antibiotica voorgeschreven gekregen. Deze werkt bij mij het best. Echt flinke last van blaasontsteking. Na 1 of 2 pillen al bijna geen last meer. Bij het einde van de kuur van 5 dagen had ik geen last meer. Wel last van maag/darmklachten, zeurend gevoel in onderbuik in de avond. Maargoed, dat is beter dan blaasontsteking. Bij blaasonst[lees meer...]eking vraag ik om dit middel.

06-09-2021 | Vrouw | 29
Blaasontsteking
Voor blaasontsteking Furabid voorgeschreven gekregen. Na één dag begonnen de misselijkheid en de hoofdpijn. Ik ben een paar dagen er niet op uit geweest. Helaas bleek na afloop van de kuur dat deze niet gewerkt heeft. Zegt natuurlijk niets over de effectiviteit, ik had een ander spectrum antibiotica nodig. De capsules waren wel heel klein en makkelijk in te nemen. Mocht he[lees meer...]t wel geholpen hebben, dan waren de bijwerkingen te overzien geweest. Deze verdwenen overigens direct na afloop van de kuur.

Amoxicilline

06-09-2021 | Vrouw | 29
amoxicilline
Blaasontsteking
Voor blaasontsteking amoxicilline 3x daags 500mg voorgeschreven gekregen. Ik vind het zelf altijd lastig om medicatie in te nemen, maar ik heb ondanks de grootte van de capsules geen problemen met slikken. Ook heb ik geen last van bijwerkingen en zijn mijn klachten minder geworden.

Ziekten met de meeste ervaringen

Anticonceptie / zwangerschapspreventie (2658)
Depressie (2147)
Angst & paniekstoornis (2110)
Hoge bloeddruk (1528)
Blaasontsteking (1110)