ISO 27001

ziekte

Blaasontsteking

Vergelijk de ervaringen met medicijnen voor blaasontsteking

Naam Aantal ervaringen Effectiviteit Algehele tevredenheid
Synapause E3 ovules/vaginaal crème 1 1
Vagifem 1 5
Depo-Provera '150' (prikpil) 1 3
Mirena 1 3

De laatste ervaringen over medicijngebruik bij: blaasontsteking

25-09-2018

Blaasontsteking

Vrijdag op zaterdagnacht veel pijn en veel plassen, zaterdagavond zakje ingenomen, zondagochtend al minder klachten. Maandag urine laten checken bij de huisarts: schoon!!! Zeer effectief middel en geen enkele bijwerking gehad.
23-09-2018

Blaasontsteking

moest van de dokter anti biotica ik doe het nooit meer voel me zo beroerd nu na stoppen vreselijk hoofdpijn en ik voel me zo verdrietig kan alleen.masr huilen en misselijk vraag me af wat ik mezelf heb aan gedaan met die troep.ik had alleen last van raar ruikende urine geen pijn of zo begin.maar nooit hier aan want ik voel me nu echt naar
18-09-2018

18-09-2018

Blaasontsteking

Heb dit medicijn gehad voor blaasontsteking. Als je de bijsluiter leest. Wil je het niet meer innemen. Maar als het doet zoals op het doosje staat innemen met eten melk of yoghurt dan merk je helemaal niks van de bijwerkingen. Na 2 capsules nam het al af. Na 3 dagen nergens meer last van. Wel de kuur helemaal afmaken.
16-09-2018

Blaasontsteking

Tijdens kuur vaak misselijk,koude rillingen,vermoeid. Binnen 2 dagen na einde kuur uitslag op armen,wat zich razendsnel uitbreidde naar romp ,benen,buik en billen. Van rode vlekjes naar grote rode plekken. Tevens dikke voeten en knieën. Nu,na 3 dagen nog steeds last van,morgen HA bellen. Voor mij nooit meer dit medicijn.
14-09-2018

Blaasontsteking

Ik ben gisteren begonnen met deze pil, heb hem nu pas twee keer ingenomen maar merk al meteen wat van de bijwerkingen. Ik stond op met hele zeurende darmen en heb de hele dag door een honger gevoel het maakt niet uit wat ik eet. Ondanks dat ik deze pil dus pas twee keer heb ingenomen krijg ik er een heel naar gevoel van en hoop ik dat het niet erger word en dat de blaasont[lees meer...]steking afneemt.
13-09-2018

Blaasontsteking

dit is de 2e keer dat ik dit inneem, en ik beseft nu geljik dat dit de gewone bijwerkingen zijn, erger dan het ontsteking zelf. voel alsof ik een zwaar griep te pakken hebt, en nu ik terugkijk was dit de vorige keer ook blijkbaar de reden dat ik toen ook zo ziek was. Ik ga dit nooit meer innemen.
10-09-2018

Amoxicilline (amoxicilline)
Blaasontsteking

In april 2018 Amoxcicilline voorgeschreven gekregen omdat ik weer blaasontsteking had. Het hielp meteen. In augustus 2018 opnieuw blaasontsteking dus kreeg ik dezelfde kuur. Een dag na afloop van de laatste pil ontstonden de eerste rode plekken/ galbulten. De volgende morgen zat mijn lichaam helemaal vol met galbulten. Branden jeuk. Opgezette lip, kortademig. Het was afsc[lees meer...]huwelijk. Bij de Eerste hulp antihistamine gekregen en prednison. Er kwamen nog plekken bij in mijn hals en in mijn haar en op mijn benen. Heeft zo'n 6 dagen geduurd. Ik sliep hoogstens twee uur per nacht door de jeuk en het branden. Voor mij nóóit meer dit medicijn.
08-09-2018

Blaasontsteking

Mijn ervaring: Ik kreeg dit voorgeschreven bij een blaasontsteking. Het zou met een dag over moeten zijn. Dat klopt, het was inderdaad weg, maar de dag erna was de blaasontsteking weer vrolijk terug en kwamen de bijwerkingen er ook uit. Dus voor mij nooit meer. Geef mij maar de traditionele 5-daagse kuur.
01-09-2018

Ciprofloxacine (ciprofloxacine)
Blaasontsteking

Ben er mee gestopt doordat ik me raar voelde vreselijke pijn in mijn maag hoofdpijn vroegtijdig gestopt
27-08-2018

Blaasontsteking

Ik had een kuur gekregen van 5 dageb waar ik erg tegen op zag. Werd super duizelig en heb een dag later contact opgenomen met de huisarts. Toen de monuril 3000 gekregen. Poeder wat je op moet lossen in water. Smaakt naar sinasappel. Ingenomen voor het slapen gaan. Geen last van gehad, niet geplast die nacht. Volgende dag wel wat darmkramp, wat misselijk en maagzuur, maar[lees meer...] dit wel met PDS achtergrond, dus al gevoelige maag en darmen. Al met al super tevreden, 1 zakje en je bent er vanaf!
22-08-2018

Blaasontsteking

Dit middel gekregen voor mijn blaasontsteking. Hiervoor heeft het goed geholpen na 24 uur werden mijn klachten een stuk minder en na 3 dagen geen klachten meer. Alleen na inname laatste capsule jeuk gekregen en uitslag over mijn gehele lichaam . Na contact met huisartsen post reactine gehaald en hiermee onderdruk ik de jeuk. Ik ga dit middel dus nooit meer gebruiken.
22-08-2018

Blaasontsteking

Ik had last can pijn in mij onder buik en met plassen, ben naar de arts gegaan en ze zagen bloed in mij urine moest door voor kweek zelf gebracht heb nog een week gelopen met klachten , miest weer opnieuw urine inleveren er was wat fout gegaan weerbloed en sporen van een bacterie ik kreeg furabid de eerste en dag ging nog welmaar derdedag kreeg ik last van hoofdpijn duizel[lees meer...]ig en misselijkheidhet werd steeds erger de kachten van de onsteking namen wel iets af nu ben ik klaar en lijk het weer terug tekomen de pijn en bloed in mij urine,
18-08-2018

Blaasontsteking

Ik nam het tablet in om 16u in de middag toen ik het net gehaald had bij de apotheek. Binnen 15 minuten voelde ik mij zeer slecht. Misselijk en warm. Gauw een boterham gemaakt en terwijl ik een hap nam, leek het te steken in mijn mond. Ik kreeg hem niet door mijn keel. 5 minuten daarna begon ik ontzettend te braken en mijn gezicht en keel zwollen op. Huisarts werd gebeld d[lees meer...]oor mijn moeder, die is gekomen doch kon mijn bloeddruk niet meer meten. Deze belde 112 en raakte buiten bewustzijn. In het zkh opgenomen en bleek een heftige allergische reactie te hebben (middel nog nooit eerder gebruikt). Hele akelige ervaring.
18-08-2018

Blaasontsteking

Al jaren gekweld door die nare blaasontstekingen. Vele medicijnen voorgeschreven gekregen, maar nadat de symptomen voor een korte tijd uitbleven, kwam de blaasontsteking altijd weer terug. Ongeveer alles wel geprobeerd, inclusief alternatieve geneeskunde zonder resultaat. Ik merk bij deze antibiotica gelukkig verbetering. Van twee keer per maand een blaasontsteking naar ee[lees meer...]n keer in de vier maanden is een hele vooruitgang. Het medicijn is makkelijk in te nemen en de kuur duurt maar 2 maal daags 5 dagen lang. Na het innemen van de eerste capsule voel ik al snel verlichting. Bijwerkingen zijn licht aanwezig in de vorm van misselijkheid, maar is niets vergeleken met de pijn van een blaasontsteking. Nu reageert elk lichaam hier natuurlijk wel anders op.
15-08-2018

Tamsulosine capsules (tamsulozine)
Blaasontsteking

Met 40,2° naar het ziekenhuis,blaasontsteking,na vier dagen naar huis met antibiotica voor drie weken.vervolgensnaar de neuroloog mijn PSA waarde was 10,gedacht werdtaan kanker,maar bleek na enkelepijnlijke onderzoeken toch prostaatontsteking te zijn.
14-08-2018

Amoxicilline / Clavulaanzuur (amoxicilline / clavulaanzuur)
Blaasontsteking

Liep al 3 weken met een blaasontsteking, zonder uitslag in de urine. Na afwachten toch maar antiobiotica gekregen van de dokter en na 1-2 dagen merkte ik dat het minder werd, en na de 4e dag was het zo goed als weg.
14-08-2018

Blaasontsteking

In verband met een blaasontsteking slik ik deze medicatie. Ik heb vaker last van blaasontsteking en heb deze antibiotica dan ook op 'voorraad'. Ik voel na het slikken van 1 capsule direct verbetering. Belangrijk is dat de kuur helemaal wordt afgemaakt (5 dagen in mijn geval). Geen last van bijwerkingen (gehad).
13-08-2018

Blaasontsteking

Eerste paar dagen nergens last van gehad. Maar na paar pillen geslikt te hebben werd ik er extreem ziek van. Achteraf blijk ik een allergie er voor te hebben. Had op een gegeven moment zulke hoge koorts dat ik aan het ijlen was en dingen zag die er niet waren. Had me nog nooit zo ellendig gevoelt. Elk lichaam is anders maar lees de bijsluiter goed door en let op je lichaam[lees meer...]. Ik dacht dat de benouwdheid niks allarmwekkends was, maar helaas was dat het begin van alle narigheid. Als lichtje in de duisternis: de blaasonsteking was wel verdwenen

Blaasontsteking

Na het lezen van de vorige reviews hield ik mijn hart vast, want ik reageer vaak op medicijnen. Viel reuze mee! Had direct na inname 1e capsule klein eczeem plekje (wat ook direct verdween na de kuur), geen misselijkheid gehad maar wel erg moe en vooral eerste dagen licht in het hoofd en beetje duizelig. Ik moest 5 dagen slikken. Merkte 4e dag pas dat blaasontsteking weg w[lees meer...]as. Dus ditmaal een positieve ervaring van het medicijn!

Blaasontsteking

Een prima antibiotica tegen mijn blaasontsteking! Ik neem de eerste capsule al als ik in de auto stap bij de dokter vandaag en de 2e capsule voor de nacht. Daarna is het bloed al uit de urine en neem dan elke 6 dagen erna 1 's morgens en 1 's avonds. Ik heb hele goede ervaringen met dit medicijn!

Livial (tibolon)
Blaasontsteking

Ik kreeg het voor mijn overgangsklachten Super veel opvliegers en volgens mijn specialist is het ook goed voor mijn botten en...Als ik het gebruik heb ik geen blaasontstekingen Heb het wel eens willen afbouwen en had toen de ene blaasontsteking na de andere wat zelf net antibiotica niet overging.Zodra ik weer livial gebruikte was het over. Slik het nu al zo'n 18 jaar
07-08-2018

Furadantine (nitrofurantoine)
Blaasontsteking

Na het gebruik van Furadantine ben ik 1 week later opgenomen in het ziekenhuis met een leverontsteking. Op het moment van mijn opname vroeg de dokter me of ik Furadantind gebruikt heb, ik wist die naam niet meer vanbuiten en zei dat ik het niet wist... er waren degelijk nog sporen van Furadantine in het bloed. De dokters tasten de dag van vandaag nog steeds in het d[lees meer...]onker... maar er werd dan toch geconstateerd dat ik nooit nog in contact mag komen met Furadantine.
03-08-2018

Blaasontsteking

Furabid voor blaasontsteking gekregen. Het hielp helemaal niet, en de pijn werd alleen maar erger. Van huisarts ander middel gekregen. Amoxcilline o.i.d. Twee dingen vallen mij op. Ten eerste: op het doosje staat: hele kuur afmaken, er zitten 14 capsules in het doosje, maar van de huisarts/apotheek kreeg ik er maar 10. Ten tweede: Gezien de leeftijden die op deze si[lees meer...]te worden geschreven, werkt dit medicijn veel beter bij jonge mensen dan bij oudere mensen. Misschien moet een farmaceut daar eens rekening mee houden. Het is zo vervelend en pijnlijk als je medicijnen krijgt en de kwaal wordt alleen maar erger.
02-08-2018

Blaasontsteking

Een dag voordat ik naar het buitenland op vakantie zou gaan kreeg ik een 5 daagse kuur voorgeschreven voor blaasontsteking. Na alle horrorverhalen op internet was ik bang dat ik op vakantie doodziek zou worden van de bijwerkingen. Maar gelukkig niet! Ik voelde na een dag al verbetering en heb geen enkele bijwerking gehad. Het innemen ging soepel met yoghurt of wat ander[lees meer...] eten. Het gaat er vooral om dat je het niet op een lege maag inneemt. Geen beperkingen met bv het drinken van alcohol. Ik ben erg positief!
01-08-2018

Furadantine (nitrofurantoine)
Blaasontsteking

Ik heb al jaren lang regelmatig last van blaasonstekingen en krijg hiervoor van mijn huisarts regelmatig furandantine voorgeschreven. Na een a twee dagen knap ik weer helemaal op en heb helemaal geen bijwerkingen of ergens last van.
23-07-2018

Ciprofloxacine (ciprofloxacine)

14-07-2018

Blaasontsteking

Positieve ervaring. Nergens last van na het innemen. Vond het wel vreemd om met melk in te nemen. Maar dat ging prima: geen misselijk; geen diarree etc. Blaasontsteking niet meer te voelen na een dag! Helemaal fijn!
10-07-2018

Blaasontsteking

Ik vind het belangrijk dat ik mijn mening deel over deze antibiotica, omdat mensen bijna alleen maar hun ervaring delen wanneer deze negatief is. Ikzelf heb vantevoren de ervaringen over Furabid opgezocht en dat was niet heel handig, want ik las bijna alleen maar negatieve ervaringen hierover en de meest nare bijwerkingen. Ik heb helemaal geen last van bijwerkingen gehad e[lees meer...]n na 2 dagen waren de klachten volledig verdwenen. Ik ben dus erg tevreden over Furabid!
08-07-2018

Blaasontsteking

Ik ben nog zieker dan voordat ik dit gebruikte. Kan al dagen amper op mijn benen staan, heb continue hoofdpijn en 2 x flauw gevallen waardoor ik nu een stuk van 2 van mijn voortanden mis. Wat een vergif deze smerigheid

Ziekten met de meeste ervaringen

Anticonceptie / zwangerschapspreventie (1946)
Depressie (1635)
Angst & paniekstoornis (1398)
Hoge bloeddruk (1111)
ADD (535)
Depressiviteit (508)
Astma (449)
Angststoornis (436)

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!