ziekte

Blaasontsteking

Vergelijk de ervaringen met medicijnen voor blaasontsteking

De laatste ervaringen over medicijngebruik bij: blaasontsteking

23-01-2020

Blaasontsteking

In 2016 ben ik naar de dokterspost geweest , vertelde de klachten , de stuwingen (net of iemand een riem om mijn hoofd deed en deze keihard aantrok) in mijn hoofd na 2 pillen, mijn gehoor viel dan ook weg, maar het was onzin wat ik vertelde en die bijwerking was niet bekend , dus de kuur even afmaken, dat heb ik natuurlijk niet gedaan, toen ben ik thuis gaan zoeken op alle[lees meer...]rlei sites , gelukkig kwam ik deze bijwerking tegen, het komt zelden voor. Tot op de dag van vandaag heb ik nog last van de stuwingen en de kramp in mijn nek, want daar begint het dan mee.
22-01-2020

Blaasontsteking

Geen aanrader!!!! Ik ben er ziek van geworden. Na 2 tabletten gestopt! Wat een troep!
21-01-2020

Blaasontsteking

Super kuur. Beetje hoofdpijn, maar dat is het dan. Blaasontsteking binnen 2 dagen geen last meer. Ik lees gruwelijke verhalen, maar ik ben 1.60 meter groot en weeg 50kg, dus was huiverig, maar anders dan bovengenoemd nergens last van. Eet er smorgens ook niet bij. Ben er blij mee. Laat je niet afschrikken door rare verhalen. Er zijn nl. maar weinig mensen die hun positieve[lees meer...] mening delen.
19-01-2020

Synapause E3 ovules/vaginaal crème (estriol vaginaal)
Blaasontsteking

Namens mijn moeder plaatst ik deze review omdat zij geen internet heeft. Gebruik dit middel aub NIET! Mijn moeder heeft met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid door het gebruik van dit medicijn eierstokkanker gekregen. Agressieve vorm en na ontdekking hiervan reeds stadium IV. Zoek een andere oplossing voor uw klacht(en). Dit medicijn kan het einde van uw leve[lees meer...]n zijn.
19-01-2020

Blaasontsteking

Dit medicijn gekregen in curacao voor een blaasontsteking, die was zo weg tot daar een goed medicijn, echter na een week begon mijn mond (tandvlees) te zwellen zodanig dat er een abces ontstond en mijn kies getrokken moest worden. De zwelling heb ik nu al 6 dagen en verbetert niet echt. Hoop dat het nu wel een keer gaat gebeuren. Mag geen antibiotica slikken voor de ontst[lees meer...]eking daar ze bang zijn dat het nog meer kapot maakt. Ik lees dit nergens tot nu toe maar wilde het toch even delen. Kijk uit met deze antibiotica.

Blaasontsteking

Half uur na innemen enorme duizelingen en zweterig. Buik is enorm aan het rommelen. Vreselijk medicijn ivm de bijwerkingen.

Blaasontsteking

Na heel veel negatieve reacties gelezen te hebben was ik bang voor de ergste bijwerkingen die ik maar kon bedenken. Maar die angst was nergens voor nodig. Elke dag 4 tabletten en na 3 dagen ging de pijn bij het plassen al weg.. geen enkele bijwerking gehad. Echter vind ik capsules slikken moeilijk maar dat ligt aan mijzelf. Voor iedereen die de kuur ook krijgt... laat je n[lees meer...]iet bang maken. Niet keer een krijgt last van bijwerkingen.

06-01-2020

Blaasontsteking

Dit product zou uit het schap moeten worden gehaald, gezien de vele soortgelijke reacties die ik hier teruglees (had ik dit maar eerder geweten). Dit was echt een heftige ervaring, tintelingen, ik kon niet meer op mijn benen staan, begon plotseling te shaken en het voelde alsof mijn luchtpijp werd dichtgeknepen. Ik heb normaliter wat gevoelige luchtwegen (bronchitis), maar[lees meer...] de benauwdheid die ik nu voel dankzij deze troep, is werkelijk met geen pen te beschrijven. Kennelijk is het absoluut niet geschikt voor mensen met gevoelige luchtwegen. Ik heb ooit een longontsteking gehad en dat was minder zwaar dan de klachten die dit medicijn teweeg heeft gebracht, je wordt er niet beter van, maar zo ziek als een hond! Mensen, wees gewaarschuwd! Dit is puur gif! Ik hoop dat het voor mij met een sisser afloopt. Ik lig nu nog met extreme benauwdheid en pijnlijke tintelingen op bed. Met het gebruik ben ik uiteraard gestopt, op dringend verzoek van mijn apotheek. Ik heb in totaal 8 pillen op, maar daar heb ik met alle haren op mijn hoofd spijt van, ik zou willen dat ik van te voren deze ervaringen had gelezen, dan was mij dit leed bespaard gebleven. Echt rotzooi is het! Gebruik het niet!
04-01-2020

Blaasontsteking

Ik loop al 3 weken met blaas ontsteking die enkel pijn doet bij plassen ben er niet ziek of niks van nu van de huisarts dit medicijn gekregen en doodziek ik heb het nu 24 u geleden gemak direct erna hoofdpijn duizelig misselijk paar uur erna begon mijn gezicht doof te worden en had moeilijkheden met praten of als ik een beroerte had gekregen ik ben bleek en zweet als een [lees meer...]gek had ik het maar niet gepakt wat een rotzooi en ik voel niks verschil bij plassen ik neem dit nooit of de never nog in en die persoon wat dit heeft uitgevonden moet zich het zelf maar is inpakken en hoop dat die dan zelfde voel als de meesten van ons na het gebruik ervan
03-01-2020

Amoxicilline (amoxicilline)
Blaasontsteking

hallo allemaal heb nu amoxciciline met clavulaanzuur maar ook die heeft nare bijwerkingen heb hiervoor een andere antibiotica gehad dat heet amoxciciline maar dan zonder clavulaanzuur ook daar kreeg ik nare bijwerkingen van zoals een opgezwollen gezicht maar moest hem gebruiken voor een longontsteking
03-01-2020

Amoxicilline / Clavulaanzuur (amoxicilline / clavulaanzuur)
Blaasontsteking

hallo ik ben een gebruiker van amoxciciline met clavulaanzuur gebruik blaasontsteking vandaag mee begonnen heb als bijwerking een opgezwollen tong en dat is niet echt fijn hoop dat er niet meer bijwerkingen bij komen heb vorige week anoxciciline zonder clavulaanzuur gehad vanwege een longontstekking maar had daar ook een bijwerking van dus ik ga het niet meer gebruiken een[lees meer...] advies aan iedereen drink gewoon crembaary sap dat werkt het beste en heeft feen nare bijwerkingen
30-12-2019

Blaasontsteking

Toen ik dit middel voor de tweede keer voorgeschreven heb gekregen naar aanleiding van blaasontsteking en nog nooit ervaring met allergieën voor geneesmiddelen en antibiotica heb ik dit middel in de avond bij de maaltijd genomen. Vroeg in de ochtend werd ik wakker voor de wekker ging i.v.m. het ervaren van een zeer warme huid hier kwamen binnen een half uur vele bijwerking[lees meer...]en bij in de eerste instantie dacht ik dat ik de griep had en voelde dat het niet goed zat ik ging daarom mijn temperatuur opmeten terwijl ik dit normaliter niet zo snel doe maar ik had geen koorts. Mijn huid begon te jeuken en ik zag in de spiegel dat ik helemaal rood zag en gezwollen. Vervolgens werd ik acuut misselijk en begon over te geven en kreeg diarree samen met enorme krampen. Vervolgens kon ik alleen nog als een bolletje op de grond liggen en ervoer een grote angst terwijl ik normaliter geen angstig type ben. Ik kreeg het gevoel alles van steeds verde af als uit een tunnel waar te nemen en verloor kracht om mij te kunnen bewegen. Ik heb mijn partner gewaarschuwd direct de dokter te bellen en de telefoon op luidspreker te zetten. Ik heb de signalen benoemd en mijn partner heeft mij direct naar de huisarts gebracht aan de overkant van de straat. Ik kon niet meer lopen zonder hulp en hij heeft mij ernaar toe gesleept waaronder ik kotsend en paniekerig door hem liet lijden. Ik was niet meer in staat tot normaal beschaafde communicatie al was ik wel heel erg bewust maar ik kon het niet opbrengen. Ik kreeg een injectie en naarmate deze inwerkte begon de wereld weer kleur te krijgen. De huisarts heeft geconcludeerd dat ik allergisch ben voor furabid. Ik begrijp niet waarom de antibiotica die ik al jaren krijg vervangen moest worden door weer een nieuw middel.. \
27-12-2019

Furadantine (nitrofurantoine)

21-12-2019

Blaasontsteking

Ik moet soms 2x per dag een zakje pakken van 3000 mg heb erge last van blaasontsteking
18-12-2019

Blaasontsteking

Zoveel bijwerkingen misselijk overal jeuk, duizeligheid. dikke oren en hele dikke opgezwollen ogen er zijn genoeg andere soorten antibiotica deze is mij heel slecht bevallen voelde me eerder beroerder dan beter.
15-12-2019

Blaasontsteking

Na 10 dagen 2 ltr.water en dagelijks 2tabletten D-Mannose Cranberry geslikt te hebben,bleef mijn urine troebel.Urine gebracht bij huisarts en de uitslag was :blaasontsteking.Een kuur van 2 maal daags Furabid capsules hielpen meteen,nergens last van gehad.
14-12-2019

Blaasontsteking

Probeerde eerst met HEEL VEEL cranberry sap, citroen water, sinaasappel, cranberry supplement en daarna Cystiberry capsules. Allen helaas geen resultaat en dan toch maar aan de gevreesde antibiotica. Vol moed ingenomen en hopend dat de bijwerkingen wel mee zullen vallen ondanks de vele slechte recencies. Eenmaal een beetje in slaap, schrik ik wakker in de nacht van hefti[lees meer...]ge pijn in m’n maag en op m’n borst, helemaal misselijk en erge hoofdpijn. Dit was echt een hel, tanden op elkaar en zonder slaap, de nacht doorgekomen. In de ochtend uiteraard dood vermoeid, duizelig en diaree. Maar, daarna meteen verlichting en einde van de dag lijkt het toch echt weg te zijn...het werkt, maar je moet dus wel echt even goed bikkelen.
12-12-2019

Blaasontsteking

Ik heb dit medicijn op dinsdagavond ingenomen en woensdagochtend de tweede pil en 2 uur na het innemen moest ik overgeven. Gedurende de dag begon ik mij steeds slechter te voelen. Koude rillingen, kon bijna niet meer stil zitten, misselijk, benauwd, hoge hartslag, slap op mijn benen, en uiteindelijk begin ik koorts te krijgen (39.2). Heb de huisarts gebeld en ben onder[lees meer...]zocht. Haar mening was dat ik waarschijnlijk griep erbij had gekregen of de blaasontsteking was verergerd... Maar ik was er van overtuigd dat dit door het medicijn kwam en zei dat ik deze niet meer zou nemen. Na een slechte dag en nacht ben ik koortvrij en zijn allen klachten verdwenen!! Terwijl de huisarts ervan overtuigd was dat je geen koorts kunt krijgen van antibiotica. Er zijn altijd uitzonderingen op de regel, toch.?!
10-12-2019

Blaasontsteking

Huiverig na alle verhalen over dit medicijn. Gebruik viel me heel erg mee. Na 2 capsules branderig gevoel bij het plassen al verdwenen. De rugpijn was na 3 dagen weg. Als bijwerking hoofdpijn en extreem moe na inname.
06-12-2019

Blaasontsteking

Super goed bevallen! Bij mijn laatste blaasontsteking kreeg ik een kuur Furabid en daar werd ik echt beroerd van. Was dus huiverig om weer antibiotica te nemen voor mijn blaasontsteking, maar na 2 weken aanmodderen met cranberrysap en brandnetelthee toch de huisarts gebeld aangezien ik ook koorts kreeg en mij ziek ging voelen ..Huisarts schreef Monuril 3000 voor. Zakje opl[lees meer...]ossen in water en voor het slapen gaan opdrinken. Ik was echt angstig voor bijwerkingen, maar ik heb echt nergens last van gehad! Volgende dag al wat verlichting en na 4 dagen was mijn fikse blaasontsteking helemaal weg. Ik had ook koorts en flink pijn dus zat echt tegen nierbekkenontsteking aan. Stuk beter dan Furabid dus!
28-11-2019

Blaasontsteking

Ik kan niet zo goed tegen melk dus ik kan het niet met melkproducten innemen. Ik vind het heel erg vervelend dat de bijwerkingen zo lang blijven. Soms tot wel 2 weken na het eind van de kuur.
22-11-2019

Blaasontsteking

Enkele maanden geleden heb ik dit middel gekregen tegen blaasontsteking. Dit was een kuur van 5 dagen. Op wat hoofdpijn na geen klachten gehad en de blaasontsteking was weg. Het middel werkte snel dus tevreden. Echter heb ik nu weer een blaasontsteking en weer dit middel gekregen.. Een half uur na inname van de eerste capsule kreeg ik ernstige jeuk aan handen en voeten w[lees meer...]at ik kan vergelijken met eczeem /netelroos. Ook werd ik iets benouwd. Ik heb contact opgenomen met de huisartsenpost en mocht antihistamine innemen. Ik heb de antihistamine voor mijn Hedera allergie. Dit heeft geholpen. Welk antibioticum ik nu krijg is nog onduidelijk ivm resistentie.
20-11-2019

Blaasontsteking

Furabid gekregen voor een blaasontsteking , 2maal daags een capsule gedurende 5 dagen, Echter na 2dagen begon ik verward te raken, ook neerslachtig en paniekerig.. ben meteen gestopt en nu 3 dagen verder gaat het weer als normaal. Vond het een vreselijk naar iets... nooit meer..
19-11-2019

17-11-2019

Blaasontsteking

Beetje angstig na het lezen van alle horror verhalen maar zelf totaal geen bijwerkingen gehad en de kuur sloeg meteen aan.
16-11-2019

Blaasontsteking

Voor blaasontsteking gekregen. Geen last meer. Maar voel me zeer belabberd. Ernstige maagklachten. Dacht ook aan mijn hart. Moe. Nergens zin in. Geen eetlust. Pijn in de benen.
05-11-2019

Blaasontsteking

Wegens heftige blaasontsteking deze antibiotica voorgeschreven gekregen. Op de 2e dag (na de 6e capsule) ineens enorme last van misselijkheid, deze hield een paar uurtjes aan. Verder nergens last van gehad en de klachten van de blaasontsteking waren op de 2e dag van de kuur weg. Enige vervelende is dat je het zo vaak per dag moet slikken, paar keer bijna vergeten te doen.
27-10-2019

Blaasontsteking

Na 2 dagen 2 capsules ingenomen te hebben begon ik met krabben in mijn hals door jeuk. 's avonds de HAP gebeld en op advies gestopt met de kuur. Volgende dag was mijn hele gezicht opgezwollen en ontstonden er kleine puistjes/bultjes. Mini puistjes met een witte kop. Omdat mijn hoofd erg opgezwollen was naar wederom naar de HAP (was weekend) gebeld en van de arts een zalf[lees meer...] en tabletten gekregen om de allergie of bijwerking te stillen. Helaas de volgende dag nog veel meer puistjes maar gelukkig geen opgezwollen gezicht meer. Uiteraard geen prettig gezicht. Momenteel in deze staat dus weet nog niet hoe lang dit gaat duren.
27-10-2019

Blaasontsteking

Dit middel Gekregen na een antibiotica kuur, maar de blaasontsteking is er nog steeds na gebruik, ik ben er dus niet zo over te spreken.

Ziekten met de meeste ervaringen

Anticonceptie / zwangerschapspreventie (2260)
Depressie (1859)
Angst & paniekstoornis (1710)
Hoge bloeddruk (1293)
Acne/puistjes (910)