categorie

Pijn - morfine-achtigen

Vergelijk de ervaringen met medicijnen in de categorie

De laatste ervaringen in de categorie: Pijn - morfine-achtigen

Zaldiar

17-02-2021 | Vrouw | 27
paracetamol / tramadol
Hielspoor
Ik neem Zaldinar omdat ik al een hele tijd met een peesplaatontsteking onder mijn hiel rond loop. Door verkeerd te wandelen is mijn enkel ook overbelast en heb ik ook zware rugklachten. Zaldinar is een goed medicijn. Na een uur begint het te werken en voel je de pijn iets minder. Het is wel niet geschikt voor mensen die niet gewend zijn om zware pijnstillers te nemen. [lees meer...]Je kan hier heel suf van worden.

12-02-2021 | Man | 54
Artrose
Vreselijk misselijk, zeer moe en suf. Niet te doen gewoon. Wat een vreselijk middel!!!!!!!

08-02-2021 | Vrouw | 24
Hernia
Tijdens mijn opname in het ziekenhuis werd ik geïntroduceerd met dit medicijn. In eerste instantie werkte het fantastisch en werd de pijn ook zeker minder. Maar na een aantal dagen begon ik extreem veel bijwerkingen te ondervinden en werkte het middel ook minder goed tegen de pijn. De bijwerkingen waren zijn zo heftig dat ik eigenlijk beroerder daar van werd dan van de pij[lees meer...]n zelf. Besloten af te bouwen met het medicijn en maar even de tanden op elkaar te zetten met morfine. Voor mij nooit meer oxycodon. Mijn zicht begon te verminderen, ik kreeg trillende handen, hartkloppingen, de hele dag kotsmisselijk, ik kon niet meer plassen en was constant vermoeid en slaperig.

08-02-2021 | Man | 61
Nek- / rughernia
In het begin hele hoge doses genomen om de pijn te managen, daarna in de afgelopen tien jaar, afgebouwd naar 3x 10mg per dag. Ook een aantal keer geprobeerd om nog lager te gaan maar dan komt de pijn weer terug en lig ik na een paar dagen te huilen in bed van de pijn, en puur pijn,niks afkick verschijnselen want de pijn overheerst dan gewoon alles. Ik zit nu al jaren op d[lees meer...]eze doses en zal ongetwijfeld over een paar jaar weer eens proberen om te stoppen, want de bijwerkingen zijn gewoon vervelend. Maar al met al ben ik blij met de oxycodon,ik leef weer in echte wereld en niet die van vreselijke pijn.

Zaldiar

08-02-2021 | Man | 57
paracetamol / tramadol
Rugklachten
Helpt prima

02-02-2021 | Man | 20
Chronisch pijnsyndroom
Ik slik dit middel nu meer als een jaar. Na veel wisselingen gehad met pijnstillers waaronder ook Anti depressieva, Anti epileptica ben ik weer terug gegaan naar de Oxycodon. Ik ben onwijs blij dat ik dit middel kan en mag gebruiken! Ik kan gelukkig weer werken! Natuurlijk heeft Oxycodon in het begin bijwerkingen en kan bij het stoppen onwijze afkick verschijnselen kr[lees meer...]ijgen, dit neem ik dan maar voor lief! Als ik dit middel niet slik kan ik niet meer functioneren en lopen omdat ik zoveel pijn heb. Ik ben daarnaast blij dat mijn pijn arts mij goed in de gaten houdt en goed luistert en mee denkt! Ik zou de Oxycodon niet als een pil zien en alles is over. Begin altijd bij het begin wat een arts voorschrijft!

01-02-2021 | Vrouw | 32
oxycodon
Kreeg dit middel voor zenuwpijn. Heb geen nare bijwerkingen maar wat is het verslavend. Mijn leven is veranderd in een hel. Ik kan niet meer stoppenn, als ik stop begint de hel. Ik heb geen zenuwpijn meer maar ben zo ernstig verslaafd dat ik er niet meer vanaf kom. Heb 1x afgebouwd maar ben door zoveel ellende in mijn leven terug gevallen. Voel me diep ongelukkig en ben zo[lees meer...] vreselijk ban. Hoe kom ik af van dit middel.

Tramadol/paracetamol

30-01-2021 | Vrouw | 37
tramadol/paracetamol
Arthritis
Het werkt zeer goed, behalve dan dat ik afwijkende bijwerkingen heb. Ik neem het nu niet meer omdat ik al 10 jaar afhankelijk was van dit medicijn. Ik was wel degelijk verslaafd en het heeft me veel moeite gekost om het af te bouwen en te stoppen. Ben nu op zoek naar iets wat me ook kan helpen en waar ik niet afhankelijk van word.

28-01-2021 | Vrouw | 25
Rugpijn
Wegens dubbele scoliose erg veel rugpijn na de bevalling overgehouden. Codeïne en diclofenac werken niet. 3 x daags tramadol en ik functioneer weer een beetje . Ervaar geen enkele bijwerking. Laat je niet bang maken. Niet iedereen gaat hallucineren of wordt er suf van. Ik ben er erg blij mee

28-01-2021 | Vrouw | 48
Buikpijn
Geweldige pleisters voor de pijn, totdat ik erge allergische reacties kreeg, brandwonden op de plekken waar de pleister had gezeten. Daarna op 1 plek gordelroos. Nu AB zalf gekregen maar jeetje wat een pijn

26-01-2021 | Vrouw | 59
Artrose
ik kan niet alle pijnstillers slikken i.v.m. hartproblemen. oxycodon maakte mijn leven zoveel makkelijker

24-01-2021 | Vrouw | 79
Slijmbeursontsteking
voor het slapen gaan de capsule ingenomen. De volgende ochtend hallucinaties , misselijk en duizelig. Middel is erger dan de kwaal.

09-01-2021 | Vrouw | 18
Darmontsteking
1 keer dit medicijn geslikt voor een darmontsteking. Darmpijn na 1 keer gebruiken 100 keer beter. Echter zijn de bijwerkingen verschrikkelijk. De eerste uren heel kalm, en toen begon het. Enorm hallucineren! Foto’s van gezichten die bewegen, angstaanjagend. Koude rillingen, misselijk. Verschrikkelijke hartkloppingen en vooral heel erg moe! Ik ga er bij vertellen dat ik de [lees meer...]laatste dagen erg weinig gegeten en geslapen had, dit kan er ook wat mee te maken hebben, maar aub weet dat je dit inneemt op eigen risico.

07-01-2021 | Vrouw | 38
Hernia
Ben nu afgebouwd van de buprenorfine pleister 30mg en ik sta nu op nul sinds zondag middag wat een hell. Ik zal even vertellen dat ik al zo’n heel anderhalf jaar bijna 2 jaar vreselijke pijn heb gehad na 3 operaties en ze mij aan de pijnstillers hebben gezet daardoor ik had geen keus ik moest wel helaas na 2 zenwublokkades voor mijn rughernia en mijn eigenwijsheid en mijn [lees meer...]zeer hoge pijngrens na zo’n 40 kilo te zijn afgevallen en aan de Nutricia voeding moest ik wel. ik heb een verslavingsachtergrond overwonnen voor deze ellende allemaal kwam PIJNSTILLERS DIE KILLERS!! Ben aan tramadol gezet met langwerkend 200mg en nog veel andere erbij dat was het begin toen kwam ik in Emmen terecht zenwublokades gehad want ik streed net zo lang ik wou tramadol maar daar liet ik het bij geen andere oxicodon of pleisters terwijl ik 40 kilo was afgevallen en niet at ik was een veertje liep bij de diëtiste met voeding want ging gewoon niet meer. Uiteindelijk hebben ze me moeten dwingen om het te nemen bijna maar ik had na de behandelingen van de zenuwblokade in mijn rug nog veel pijn zoveel dat we een spoedoperatie werd gepland die hernia was zo groot 2cm het leukste komt nog mijn huisarts heeft mij maanden laten rondlopen ook hij zei het is geen hernia hoor het is een iisias en dus ga maar naar de fisio na veel aandringen en hij zag dat ik Zo slecht erbij zat er Zo afviel en flauwviel door de pijn en ik (pardon ) daar bijna de hele tent op kop had gezet na 100x vragen om mri scan eindelijk operatie maar wel na bijna een jaar met die hernia die zo gegroeid was in mijn rug ik bleef doorlopen wat dus ervoor gezorg heeft tot flinke schade aan mijn hele linkerkant vanaf mijn teen tot mijn lies voel ik niks nu nog steeds niet Zo erg was het en is het nog!!. Ik ben na mijn operaties gaan revalideren dus ben gelijk in actie gekomen en afgebouwd thuis van de oxicodon zelf 60mg ging opzich wel had wel last van ontwenning maar ja ik wou er perser vanaf doe troep in mijn hoofd ging het verkeerd opiaten en werd er heel down vanbinnen mijn berslavingachtergrond en de trek die ik kreeg naar heroïne tja het achtervolgd je altijd ik had zo hard gevochten voor clean te worden en in mijn kop was dit maar tijdelijk hallo!!! Ik was woest ik ben helaas daarvoor weer naar een afkickkliniek moeten gaan om van de rottige oxicodon af te komen door dit ik slikte nogal wat 100mg totaal . Het was een hell om daar af te komen ik ben in 1x stop gezet en 30mg pleisters gekregen en alle medicatie was weg behalve die pleisters nu na bijna anderhalf jaar ben ik na zondag helemaal zelf afgebouwd thuis en na paar flink beroerd geweest maar slaat op mijn lichaam pijn flinke ontwenningsverschijnselen en 5 weken ben ik nu verder voel ik me nog heel raar elke dag. Sta nu 4 dagen op nul nou ik weer niet of het door alles komt war ik heb meegemaakt met die pijnstillers maar ik heb nog heel veel ontwenningsverschijnselen en ik heb mijn kind al bijna 2 week niet bij me nu ik mis hem vreselijk en ben heel kwaad dat mij dat is overkomen . zal ook echt niet de enigste wezen .Ik loop bij het revalidatie centrum want oprereren gaat niet meer teveel schade en daardoor kans op teveel littekenweefsel en meer pijn wat drukt op mijn zenuw ik zal de rest van mijn leven met pijn moeten rondlopen en zonder pijnstillers dat weer ik wel. Rook elke avond lekker een dikke joint dat pakken ze mij nooit af.. heb al zoveel achter me moeten laten in mijn leven 20 jaar verslaafd geweest aan heroïne en alles overwonnen ik drink niet ik rook verders niet maar rook 1 jointje per dag in de avond mij krijgen ze niet kapot ik heb mijn leven op orde en dat wil ik graag zo houden maar jeetje war was dit een moeilijke hindernis en wat een verdriet heb ik gehad en weer je het allermoeilijkste is dat je alles al kwijt bent door je slecht jeugd van alles en verleden en toch maar doorgaan want 1 ding wil ik graag dat mijn zoon een goed leven heeft en een mama doe er voor hem kan zijn en daar vecht ik nog steeds elke dag voor al is het nog elke dag heel weg moeilijk als je niks hebt alleen je kindje van 6 maar goed ik wil dat toch kwijt aan jullie laat je niet kapot . (Red. tekst verkort tot persoonlijk ervaring met medicijn.)

Tradonal

04-01-2021 | Vrouw | 55
Artrose
Facet artrose en (ouderdom). Tradonal is een zeer goede pijnstiller. Na een periode van 20 jaar pijn van 20j tot 40j heb met het gebruik van Tradonal eindelijk een dag zonder pijn kunnen leven. Nu ben ik aan het stadium van zenuw verdoving in de lage rug met pijnstillers. Het afbouwen en stoppen van de medicatie is quasi onmogelijk. Droge mond: schade aan de tanden, an[lees meer...]orexia, ernstige verslaving na 10 dagen, voor sommige mensen kan Tradonal niet samen genomen worden met andere medicijnen zoals anti-depressiva, slaapmiddelen, e.d. let op !

02-01-2021 | Vrouw | 23
Chronisch pijnsyndroom
In het begin was het erg naar, de ene dag sliep ik de hele dag door en de andere dag was slaap nauwelijks te vinden. Misselijkheid, duizelig, zweet aanvallen. Na 2 weken ging dat weg en ben ik zeer tevreden. Ik neem nu 2x 20mg langwerkend en 4x 5mg kortwerkend. Al moet ik zeggen dat ik de kortwerkend echt alleen neem wanneer ik heftige pijn heb die door de 20mg heen gaat. [lees meer...]De ene dag neem ik 1 pil en de andere dag 3. En dan soms weer niks. Heb in het begin voor ik wist dat ik een Chronische aandoening had eens afgebouwt en ik moet zeggen dat dit oprecht geen pretje it. Ik ben 5 jaar terug afgekickt van softdrugs en heb dat liever nogmaals dan dit met Oxycodon. Als ik een tip kan geven, als je merkt dat je dit middel niet meer nodig hebt zou ik onnodig gebruik vermijden, merk je dat het afbouwen niet lukt trek dan alsjeblieft aan de bel. Als het je alleen niet lukt, doe het dan niet alleen en schaam je niet. Mocht je willen afbouwen ga dan niet pwr dag 5 mg afbouwen maar doe het per week, dan kan je lichaam langzaam wennen. De laatste week wanneer je bent gestopt met alles zal het heel moeilijk worden. Je lichaam zal tegenstribbelen maar geef alsjeblieft niet op !!! En verder ja zeer effectief middel, en helpt de pijn echt onderdukken.

29-12-2020 | Man | 32
Heb je ze nog?

28-12-2020 | Vrouw | 45
Peesontsteking schouder
Na 1000 mg paracetamol met 400 mg ibuprofen dat niet werkte tegen hevige pijn in schouder (niet slapen etc.) , Tramadol voorgeschreven gekregen. Ik werd na de derde inname enorm beroerd en moest braken. Zelfs een slokje water hield ik niet binnen. Twee dagen (dus anderhalve dag na de laatste inname) beroerd en heel moe/suf in het donker in bed gelegen. Moe, misselijk en [lees meer...]nog steeds pijn (wel iets minder). Daarna een spuit in mn schouder gekregen en meteen al een stuk minder pijn en geen bijwerkingen. Voor mij nooit meer Tramadol!

09-12-2020 | Man | 44
buprenorfine
ben vanaf mijn 15e levensjaar verslaafd geraakt kon thuis niet mijn rust vinden dus ging ik de straat op ouderen gaven me maar wist niet wat t was hasj of zoiets. meteen verslaafd ... mijn leven daarna kan ik n boek over schrijven . Vaak een tijd vanaf geweest . maar de drang naar dat stofje is zo groot en het is zo complex en verweven in alles in en om je heen dat t voor [lees meer...]mij n vallen en opstaan is al de tijd waarin ik de Wanhoop nabij was . Heb God hoe kun je me dit aandoen klootzak ik wil ook n leven net als iedereen een meisje om tegenaan te kruipen en de avond mee door te brengen. maar dat zal nooit gaan want jee hoofd is altijd bezig 24-7 met t zoeken naar geld en je bent ook even de deur uit.....het hield nooit op.. zag er uit soms als een schooier en die mannen met die dikke auto.s en mooie pakken voelen zich meer als jij want kijk een da is een junk... terwijl ik wel denk te weten met gemak meer verdien dan jij het is schandalig en niemand gelooft t ook dus heeft t geen zin t hier te melden . toen in 2013 ik voor de allerlaatste keer naar de detox wilde gaan ach ja ik sliep ergens langs de weg en was nergens meer welkom omdat t voor de omgeving heel makkelijk is je moet gewoon stoppen maar jij hebt schijt aan ons je doet wat je zelf wil. Douchen ? hier is de tuinslang het is mooi weer!! Mensen gaan je haten...en ik snap dat best. Maar je bent al zo klein. omdat t je gewoon niet lukt. goed dan ik ga naar de detox. Buprenorfine heeft me een paar jaar CLEAN gehouden.. ikwas zo blij...en mijn hoofd was weer vrij om aan andere dingen te denken aan mijn toekomt..Dus de drang naar Heroine was totaal weg ..niet te begrijpen. je zou t spul in je handen kunen hebben en t gewoon weggooien dat is normaliter ondenkbaar je word ook niet suf . het werkt dagen dus smorgens niet meer in t zweet wakker worden en meteen moeten hebben omdat anders ik niet eens kon opstaan zo uitgeput mijn lichaam voelt. Buprenorfine is echt t proberen waard!! eerste paar dagen zijn wennen maar als je goed bent ingestelt dan kun je gewoon n leven hebben net als anderen. blijf t wel innemen anders komt de hunkering terug t sluimert ergens op de achtergrond maar t komt dat moment en t pakt je!! en je gaat erweer aan. vergeet niet het is Heroine het snoepje van de satan om mensen naar zijn hand te zetten...Denk maar eens goed na wat ik hiermee bedoel? ik gun je alles en nog veel meer recht uit mijn hart!! je moet t zelf doen. En vertrouwen doet niemand je nooit meer forget it scheit aan al doet dat zeer. ik stop met hopen dat t ooit goed komt .. die huissleutel wil ik iet eens meer.ga je eigen weg.. vergeet niet dat je niet bent blijven plakken aan dat spul omdat je zo.n goed en gelukkig leven had... want ik weet nog dat t wel ff doorzetten was uberhaupt die gore troep weg te krijgen...Waarom haalde we geen vanille ijsje destijd? Dus er was een goede reden om letterlijk door de zure appel heen te bijten? think about it? nog n tip... volgens veel mensen die zeggen open kaart spelen bij t leren kennen van nieuw kontakten. bv werk of sportclub of anderszins. Geloof me ook wanneer anderen met zogenaamde stoere praatjes om de hoek komen ik heb dit en ik heb daat gedaan. 1 oor in en ander oor uit en beste is helemaal verwijgen je verleden. je zal ien dat je voor vol word aangezien en kansen krijgt. kortom je gaat vooruit. praat je meet al je goedheid omdat ze daar volgens jouw recht op hebben te weten over je verleden of medicijn gebruik zal je zien dat het klaar is ... er word gelult oer je.. en dat voel je. en dat zal niet in je voordeel gaan werken. het gaat ze geen zak aan .hij vertelt ook niet dat hij na t wer ergens op een parkeerplek een afspraak heeft met een kerel en daar van alles mee uitvreet . of als ie op vakantie naar thailand gaat zich met miderjarigen inlaat... dus doe je voordeel ermee ben niet te opeh. men snapt t niet!! en zijn niet zoals de meeste van ons overgevoelig een 6e zintuig en vanuit t goede denken en anderen dat ook gunnen.. Anderen gunnen jouw niks let op!! ik wens iedereen t beste.gr C

03-12-2020 | Vrouw | 33
Botbreuk
Ik heb het een week geslikt i.v.m. 3 gebroken ribben. Het viel mij al gelijk op dat ik die erge botpijn gewoon bleef voelen. Waar het mij wel mee hielp is om ontspannen adem te halen, want dat gaat erg lastig met gebroken ribben. Ik heb er dus wel wat baat bij gehad, maar ik heb het vandaag zonder medicijnen geprobeerd en het ademen gaat nu beter. De pijn is hetzelfde met [lees meer...]de oxycodon dus ik ga het niet meer nemen. Ik merkte gelijk vandaag al dat het afkickproces gelijk begon, intens moe ben ik. Ik heb meerdere keren geslapen vandaag (dat is uniek voor mij) dus ik ben blij dat ik het maar zo kort heb geslikt. Als apothekersassistent zijnde heb ik mensen zien worstelen met afkicken van oxycodon en dat schijnt verschrikkelijk te zijn.

Durogesic

26-11-2020 | Vrouw | 45
Non-Hodgkin lymfoom
Het is een goed product maar heel verslavend !! Als de plakker bijna is uit gewerkt of slecht werkt wil je me niet tegen komen dan kan ik heel gevaarlijk uit de hoek komen ik weet nu wat drug verslaafde voelen 😞 ik had 50 nu nog 25 goed afgebouwd maar meer kan niet dan kan ik men kleine huis houden niet doen en heb veel pijn 😞 een tip voor mede mensen als hij snel los [lees meer...]komt door warmte Kleef een doorzichtige plakker over dan blijft hij wel goed zitten. Wat ik wel kan doen is warme baden en zelfs sauna dat is zalig minder pijn en niet los komen !!! Is niet voor iedereen blijkbaar 🥴 pas goed op je zelf en volg de richtlijnen goed en informeer uw mede mensen dat je dit gebruikt

Tradonal

25-11-2020 | Man | 63
Polyneuropathie
De afgelopen jaren Tramadol bruistabletten geslikt voor neuropathie. Sommige dagen was het oke, andere dagen te veel pijn om het te dempen met Tramadol.

23-11-2020 | Man | 64
Lage rugpijn
Heb al sinds jaren een hernia, die niet te behandelen zou zijn, dus vaak en veel pijn. De huisarts schreef mij nu Fentanyl voor, maar na 6 dagen geen verlichting alleen bijwerkingen. Ga nu toch aandringen op een operatie.

23-11-2020 | Vrouw | 68
Rugpijn
ik ben begonnen (na miskend ernstig letsel door ongeval) met 2x5mg, 3x op 'n dag, versterkt met 2x500mg paracetamol. heeft maar weinig effect op mij gehad, maar ook geen bijwerkingen ervaren. nu na 4,5 jaar alléén nog in gebruik bij noodgevallen, dan nog 1 à 2 pilletjes van 5mg. ik ben niet verslavingsgevoelig en ben zonder problemen netjes geminderd en uiteindelijk gestop[lees meer...]t.

Durogesic

11-11-2020 | Man | 46
fentanyl oromucosaal/transdermaal
Veel bijwerkingen maar daar leer je mee leven. Het is veel pijn en geen leven of minder pijn met leven met beperking.

09-11-2020 | Vrouw | 62
Posttraumatische dystrofie
Regionaal Pijnsyndroom Al 20 jaar heb ik dit door een ongelukje met de fiets Duimkootje gebroken ...na 2 mnd kwam de fysiotherapie er achter dat het Dystrofie kon zijn Dit is bevestigd door de Specialist die me nog steeds behandeld ..Nu krijg ik zenuw blokades die steeds pijnlijker worden en draag daarbij de Pleisters met Fentanyl ...Dit helpt mij enorm de dag door o[lees meer...]mdat ik teveel pijn heb op meerdere plaatsen ...Het zit nu al in mijn gehele linker arm en schouder en de andere schouder doet ook mee nu ....RPS nr 1 is een zeer vervelende ziekte die niemand ziet ....Smmige genezen en sommige houden het hun hele.leven .

09-11-2020 | Man | 67
Gordelroos
Twee dagen na een niersteenoperatie kreeg ik gordelroos, herpes zoster. Toenemend heftige pijn rechts, niet op de plek van de uitslag op de kuit maar in bovenbeen en rug. Na tweeënhalve week, de pijn was steeds moeilijker te dragen en maakte bijna elke activiteit onmogelijk, kreeg ik van de huisarts oxycodon. Gedurende veertien dagen nam ik 60 mg per dag, daarna gedurende [lees meer...]een week 40 mg. De enige bijwerking was obstipatie. Binnen een paar dagen bouwde ik af. Ik kreeg zo’n anderhalve dag ontwenningsverschijnselen, vooral in de vorm van een naar gevoel. Mijn ervaring met oxycodon is goed, de last van de ontwenning stond in geen verhouding tot de pijn van eerder. Het is begrijpelijk dat artsen terughoudend zijn met het voorschrijven van oxycodon, gezien het vele misbruik. Maar bij verstandig gebruik is het een effectieve pijnbestrijding, waarvoor geen goed alternatief lijkt te zijn. ik beveel het middel aan.

02-11-2020 | Man | 61
Artrose
Na een 10 tel operaties aan mijn rug en als laatste nog een nekhernia waar ik succesvol aan ben geholpen gebruik ik nu langdurig oxicodon. Geen bijwerkingen of andere ongemakken. Heb wel ondervonden dat een keertje stoppen niet het beste resultaat geeft want heb dan hevige rugklachten. Vraag me wel af wat zijn de problemen van dit medicijn want ik heb er baat bij.

01-11-2020 | Vrouw | 49
Hernia
Ik ben ooit begonnen omdat ik een nekhernia had waarbij de pijnstilling van tramadol niet genoeg was. Het werkt supergoed. Het nadeel is dat je wel steeds meer nodig hebt voor dezelfde werking. Nadat de nekhernia over was. Heb ik diverse alternatieven geprobeerd: tens apparaat, en nog zowat. Uiteindelijk heeft dry needling bij de fysio me van de restpijn afgeholpen. Toen b[lees meer...]en ik zelfstandig van 80 mg in een rustig tempo in een paar maanden afgekickt. Maar nu loop ik al 1,5 jaar met een tot kort onontdekte hernia van de huisarts. Dus zit weer aan de oxycodon. Pas mri gehad en over een week een afspraak met de neurochirurg. En dan maar hopen dat ze me snel kunnen opereren ivm dat Corona. Hopelijk kan ik dan in rustig tempo weer afbouwen, wat me tot dusver mee viel.

01-11-2020 | Vrouw | 28
Darmontsteking
Ik heb dit medicijn gekregen om de pijn te onderdrukken bij een darminfectie/darmontsteking. Het heeft bij mij totaal niks gedaan tegen de pijn, ik begon er bloed van over te geven en ook bij mijn ontlasting zat meer bloed dan ontlasting zelf. Ik denk dat je dit nooit moet gebruiken als je iets aan je darmen hebt, vraag voor een andere pijnstiller, want dit is echt[lees meer...] waardeloos.

Categorieën met de meeste ervaringen

Depressie - antidepressiva SSRI (5315)
Anticonceptie - overig (3874)
Cholesterol (2936)
Depressie - antidepressiva overig (2784)
Psychose / schizofrenie - antipsychotica (2430)
Pijn - morfine-achtigen (2247)
ADHD - psychostimulantia (2147)
Pijn (2034)
Verslavingsziekten (2003)
Bloeddruk - betablokkers (1717)
Maagzuur - protonpompremmers (1590)
Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend) (1543)
Anticonceptie - eenfase (1418)
Angststoornissen (1256)
Bloed / stolling - thrombose (bloedstolsels) (1195)
Diabetes (suikerziekte) - orale middelen (1177)
Depressie - antidepressiva TCA (1066)
Antibiotica - penicillines breedspectrum (984)