ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7
02-02-2019

Venlafaxine (venlafaxine)

Ik slik dit medicijn omdat ik veel last had van angst en paniek. Daarnaast had ik vele negatieve gedachtes. Wat ook invloed had op mijn studie. Ik had ernstige concentratieproblemen die ik voor mijn depressie nooit had gehad. De medicatie heeft zeker geholpen om mijn angst en paniek deels te verlichten. Echter voel ik mij behoorlijk duf en vermoeid. Ook heb ik het gevoel[lees meer...] dat mijn rationaliteit een beetje wordt beperkt. Het denken duurt wat langer. Wat mij het meest dwars zit is dat indien ik aan het denken ben of slaap krijg ik ontzettend veel last krijg van een oorruis en geruis in mijn hoofd. Ik weet dus niet of dit komt doordat de hoeveelheid te hoog of juist te laat is. Reacties zijn welkom! Hoor graag van jullie!
30-01-2019

Venlafaxine (venlafaxine)

Werkt prima naar behoren.
27-01-2019

Autisme

Wegens Autisme met daarbij PTSS een zware depressie en paniek-sociale angststoornis krijg ik Venlafaxine (Efexor) 75 mg voorgeschreven gekregen. Het helpt goed om de scherpe randjes van de klachten eraf te halen en maakt je langzaam een nieuw mens. De bijwerkingen duurde bij mij maar een paar dagen, niets ernstigs.
26-01-2019

Venlafaxine (venlafaxine)

Eerste nacht verliep redelijk, wel vaak wakker en moeilijk weer in slaap te komen. De volgende dag erg opgefokt, volgens mensen om mij heen keek ik anders uit mijn ogen. Tweede nacht werd ik wakker en heb niet meer kunnen slapen. Ik had hartkloppingen, paniekaanvallen, erg rusteloos, kon mijn handen en benen niet stil houden. Hele nacht misselijk en overgeven en consta[lees meer...]nt een droge mond. Ik keek in de spiegel en mijn pupillen waren erg groot. Het heeft tot de volgende dag 14:00 uur geduurd tot ik weer rustig was, na 5 stuks oxazepam vanaf 01:00 ‘snachts (op advies van de specialist) Ben gestopt met innemen maar 2 dagen erna nog steeds niet helemaal lekker.
23-01-2019

Venlafaxine (venlafaxine)

Zit in een zware depressie met daarbij een angst en paniekstoornis. Hiervoor heeft de specialist Venlafaxine 75 mg voorgeschreven. Tot nu toe helpt het aardig en de bijwerkingen zijn mild te noemen
23-01-2019

19-01-2019

Pijn (algemeen)

Gekregen van mijn mdl arts ivm neuropatische pijn bij ziekte van Crohn. Eerste week was een hel. net of ik continu dronken rondliep. Na een week gewend en met 2 weken voor het eerst in jaren geen buikpijn en ook geen hoofdpijn meer. Het overmatig gapen en de zweetaanvallen nam ik voor lief. Na iets meer als 5 jaar begonnen er steeds meer bijwerking op te treden en worden z[lees meer...]e ook steeds heftiger. Naast gapen en zweetaanvallen (die nu iedere dag gebeuren en niet meer bij meer dan 20 graden) ook moeite met slapen, heel erg moe en krijg weer hoofdpijnklachten. Heb verschillende merken gehad. Accord, teva, auro allemaal dezelfde bijwerkingen en evrn erg
16-01-2019

Chronische depressie

Hielp uitstekend tegen mijn depressie en angststoornis,maar te veel bijwerkingen die gezondheidsbedreigend werden.
Pagina 1 van 7

Thyrax Duotab (842) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (485) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (463) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (373) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!