lees de ervaringen

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

29-08-2016

Venlafaxine (venlafaxine)

Slik het nu 8 maanden na 12 jaar citalopram geslikt te hebben. Af en toe wel een terugval vooral als ik erg moe ben.
16-08-2016

Venlafaxine (venlafaxine)

Slik dit middel sinds 2003 werkt prima tegen depressie. Heb de eerste 2,5 jaar 300 mg per dag geslikt toen langzaam afgebouwd naar 75 mg per dag. Dit slik ik nu inmiddels al 10 jaar. De enige nare bijwerking is dat mijn libido gezakt is tot nagenoeg 0. Dit neem ik op de koop toe, want depressie is veel erger dan weinig zin in sex.
13-08-2016

Venlafaxine (venlafaxine)

Nadat ik was begonnen met het gebruik van Venlafaxine, heb ik de eerste week geen veranderingen gemerkt. Enkele dagen later werd ik wakker in de ochtend, en ineens had ik weer zin om dingen te ondernemen. Tevens was ik ook stukken vrolijker. MAAR... ik heb helaas 2x een periode gehad, dat ik geen Venlafaxine meer had. De eerste keer had ik ze blijkbaar in Kroatië laten [lees meer...]liggen. En de 2de keer had mijn vrouw ze blijkbaar weggegooid tijdens het opruimen. De eerste 2 dagen gingen nog redelijk. Maar erna begon de ellende. Ik was ineens zéér depressief. Nergens meer zin in, nog niet eens om op te staan. De hele dag door stemmingswisselingen. Het ene moment lachen om de stomste dingen, en ff later huilen om de stomste dingen. Zelfs af en toe hopen dat je de dag erna niet meer wakker wordt!!! Zolang ik mijn normale dosis neem, 2x per dag 75 Mg, dan is het prima. Al is de werking niet meer zo intens als in het begin. Maar zorgen jullie er a.u.b. voor dat jullie NIET zonder komen te zitten. Om het zelfde mee te maken als wat ik heb moeten meemaken. Uiteraard kan dit per persoon verschillen, maar ik wilde dit toch graag met jullie delen. Ook al is het maar 1 persoon die ik hier voor kan behoeden. Groetjes, Ray
08-08-2016

Venlafaxine (venlafaxine)

Gekregen voor angst klachten en Add. In het begin een 2 dagen behoorlijke bijwerkingen daarna alleen veel zweten en zeer tevreden geen bloosangst meer en voel me goed. Nu een jaar verder begin ik volgens mij te wennen aan het medicijn, ik heb weer oude klachten terug gekregen. Zit er aan te denken om het op te hogen of te stoppen
07-08-2016

Venlafaxine (venlafaxine)

Hallo iedereen. Sinds een kleine week gestart met Venlafaxine 37.5 mg voor depressieve stemming. Het effect tot nu toe: voel me een beetje raar in mijn hoofd en zweterig. Dit is nog het meest vervelende tot nu toe. Ik heb het meeste schrik om bij te komen in gewicht en voor mijn libido. Tot nu toe nog geen last van. Volgende week moet ik verhogen naar 75mg... Graag hoor [lees meer...]ik jullie ervaringen. Grtz B
30-07-2016

Stemmingswisselingen

14-07-2016

Venlafaxine (venlafaxine)

Bijwerkingen: duizelig, misselijk, draaierig, hoofdpijn, neiging tot braken, geen eetlust, verminderd libido, verminderde slaapvastheid, overvloedig geeuwen, dromen, verminderde coördinatie/ evenwicht, gewichtstoename, verwarring, troebel zicht, blauwe plekken, hoesten, lichte anusbloeding, verkleurd scrotum, beklemmend gevoel borst
26-06-2016

Dwangstoornis

hallo ik ben arjan, gebruikte sinds maart 2015 venlafaxine.. om er aan te wennen is een hell,,,en heb het iets langer als een jaar gebruikt,,maar heb er geen dag plezier van gehad...bleef erg last van mijn klachten houden,,,en bleef de hele dag nerveus en en gespannen..dus besloten er na een jaar, iets langer er mee te stoppen...pfffffffffffffffffffffffffffff in 6 weken [lees meer...]van 225mg pd naar 0...wat een klote spul is dat zeg ...en dat formuleer ik het heel erg netjes...nu 8 dagen op 0 nog steeds voel ik me een junk en klote...kan ik er maar 1 ding over zeggen..niet aan beginnen..dat is een hell en de afbouw net zo..
Pagina 1 van 7

Mirena (1911) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (750) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (381) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (374) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (332) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Cymbalta (287) - Depressie - antidepressiva overig
Seroxat (268) - Depressie - antidepressiva SSRI

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik
en maak kans op 2 toegangskaarten voor
de Historische Grand Prix in Zandvoort
op 2, 3 of 4 september.

Als je meer wilt weten over deze Grand Prix, klik dan hier!

Historische Grand Prix in Zandvoort