Schaafwonden

Vergelijk de ervaringen met medicijnen voor schaafwonden

Naam Aantal ervaringen Effectiviteit Algehele tevredenheid
DTP-vaccin 1 1

De laatste ervaringen over medicijngebruik bij: schaafwonden

DTP-vaccin

06-12-2022 | Man | 30
difterie-/ tetanus-/ poliovaccin
Schaafwonden
Na zomer 2022 een wond gehad te hebben die mogelijk besmet was door grachtenwater. Besloten een tetanusprik te nemen, zonder dat ik het wist was dit een DTP combinatie prik. Van de prik zelf een paar dagen koortsig geweest. Maar opvallend was een verlamd en verstijfd/krampachtig gevoel in mijn onderrug. Deze heeft langere tijd aangehouden en nu in de herfst 2022 weer terug[lees meer...] gekomen samen met krampen in heup/linkerbeen. Soms tintelende armen/benen. Ik heb oprecht spijt van dit moment van ontwapend zijn en me laten injecteren. Na een tijd besloten op onderzoek uit te gaan en helaas, mosterd na de maaltijd. Doe goed je eigen risico afweging voor je overgaat op deze prik want je kan er terugkerende neurologische klachten van krijgen blijkbaar. Als er anderen zijn met vergelijkbare ervaring reageer aub hieronder!