ISO 27001

ziekte

Gabapentine bij zenuwpijn

Vergelijk de ervaringen met medicijnen voor Zenuwpijn

Naam Aantal ervaringen Effectiviteit Algehele tevredenheid
Implanon (hormoonimplantaat) 1 4
Simvastatine 1 3
Ketensin Injectie 1 5
Primperan 1 1

De laatste ervaringen over medicijngebruik bij: Zenuwpijn

27-05-2018

Cymbalta (duloxetine)

Ik gebruik 30 mg cymbalta voor zenuwpijn in het bekkengebied (nervus pudendus). Ik ben nu iets langer dan een week bezig. Qua werking kan ik het nog niet heel goed inschatten. Ik heb wat vervelende bijwerkingen gehad zoals, slaperigheid, veel geeuwen, misselijk en minder eetlust. Iets wat ik wel erg vervelend vind is dat ik heel moeilijk kan plassen. Als ik ga dan komt het[lees meer...] heel moeilijk of helemaal niet op gang. Hebben anderen hier ook last van en kan dit gevaarlijk zijn? Ik vind dit een erg vervelende bijwerking.
12-05-2018

Nortrilen (nortriptyline)

Gekregen voor zenuwpijn na gordelroos; geen enkel effect gemerkt, alleen vervelende bijwerkingen; na 5 dagen gestopt. Toch meer effect van medicatie uit de andere hoek
10-05-2018

Instanyl (fentanyl intranasaal)

Zeer tevreden. Haalt net de scherpe kantjes van m'n zenuw pijn aan het borstbeen/rug eraf. Helaas 40 doasis. ...euhhh echt niet ....dus ook hier gezeur als het weer eerder op is..
09-05-2018

Amitriptyline (amitriptyline)

Na jarenlang buikklachten (8 jaar), allerlei ziekenhuizen en specialisten afgelopen. Zou prikkelbare darm zijn. Sinds 2 jaar nu de diagnose: ACNES. Medische Centrum Maxima in Eindhoven. Amitriptyline samen met zo af en toe een pijnstillende injecties in buikwand. Ik ben nu geheel van de pijn af, maar wel als bijwerking erectiestoornis.
27-04-2018

OxyNorm (oxycodon)

Het begon met diagnose Ischias maar inmiddels 8 jaar verder pijn overal onder de navel..artrose in mn wervels ,knieen, heupen en chronische uitstralende zenuw pijn. Eerst had ik capsules en ineens kreeg ik deze voorgeschreven..1 Pilletje en ik was euforisch en pijnloos..wat was het leven weer mooi . Maar mn pijnen worden steeds erger pijnpoli paar keer per jaar..2 keer d[lees meer...]aags nog lang werkende morfine. Inmiddels heb ik in de ochtend al 3a4 pillen nodig voor ik mij kan bewegen en fijn voel..en dan nog paar over de dag.Ik haat het dat ik verslaaft ben en er denk ik nooit meer af kom.Iedere dag neem ik een zakje oplospoeder voor laxeren.Ik voel mij een junkie 😢
19-04-2018

Tramal (tramadol)

Tramal werkt goed en zonder bijwerkingen. Ik gebruik de retard. I'm most nu verstappen naar tramadol ( van Mylan of Sandoz) en krijg hier jeuk en uitslag van, mn op mijn onderbenen. Helaas geeft mijn apotheker geen Tramal meer omdat hij hier geld op toelegt, ondanks dat mijn zorgverzekering het wel vergoed ( medische noodzaak)
09-04-2018

Gabapentine (gabapentine)

Prima ervaring. Goed af te stemmen vanwege mogelijke hoeveelheden. Geen bijwerkingen.
27-03-2018

Amitriptyline (amitriptyline)

Ik ben nu 33 jaar en heb al mijn hele leven last van diverse pijnen die komen en gaan! Bv maag- en slokdarm pijn (sporadisch reflux, naar avond toe erger), kiespijn, kaakpijn, gezichtspijn, pijn aan de ribben/middenrif, nek en rugpijnen. Vroeger gingen mijn ouders met mij vaak naar de arts of tandarts ivm mijn klachten, maar er werd nooit een oorzaak gevonden. Op ongeveer [lees meer...]21 jarige leeftijd kwamen de klachten weer feller op en heb ik zelf er voor gezorgd dat er een aantal onderzoeken werd uitgevoerd. Nu blijkt: reflux door slecht sluitende maagkleppen, stembandknobbels, hyperflexbiliteit, mogelijks EDS,....enfin, ik kwam recent terecht bij de fysische geneesheer en die raadde me aan Redomex in te nemen om mijn zenuwstelsel te kalmeren. Door de jaren heen te leven met pijn en diverse luxaties, waren mijn zenuwen zo overprikkeld, dat ik wel besefte dat dit nodig was! Dus ik startte de medicatie een 4-tal weken terug op. In het begin had ik weinig bijwerkingen. Ik startte de eerste week met 10 mg in de avond. Ik voelde een rustigere hartslag, voornamelijk 's nachts. Nu zit ik ondertussen aan 30 mg (dit zou de aanbevolen hoeveelheid zijn voor mijn geval) en ervaar ik wel meer bijwerkingen zoals een zeer droge mond en soms hartkloppingen. Ik moet ook zeggen dat men pijnklachten tijdelijk ook verergerd zijn, vooral de gezichtspijn en zure oprispingen. Na overleg met men arts bleek dit heel normaal te zijn en zou er pas verbetering van de pijnklachten zijn na ongeveer 6 weken. Ik hou dus nog even vol en zal jullie op de hoogte houden!
19-03-2018

Rivotril (clonazepam)

Begonnen met 1 mg en eigenlijk al vrij snel op de voor mij juiste hoeveelheid 4 mg uitgekomen. Januari 2016. Ik heb een neurostimulator geïmplanteerd gekregen, maar helpt goed voor de heup- en beenpijn, echter stopt precies bij de enkel. Kon geen schoenen meer verdragen. De voet stond in brand of voelde aan als een ijsklomp. Wat vitamine’s gebruikt in samenspraak pijnpoli,[lees meer...] maar dat leidde tot geen baat erbij hebben. Toen schreef ze Rivotril voor. Bijsluiter gelezen, wilde er eigenlijk niet aan beginnen, maar toch gedaan. Ik verdraag mijn dekbed weer en ik verdraag een paar uurtjes mijn orthopedische laarzen per dag. Uiteindelijk er achter gekomen dat meer ook niet effectief is. Dus we houden het op 4 mg. Ik kies voor kwaliteit en niet voor kwantiteit, ik heb het leven lief en denk er ook niet over dit ooit af te bouwen.
18-03-2018

Amitriptyline (amitriptyline)

10 jaar geleden deze Amitriptyline ook al eens gehad tegen tegen zenuwpijn. Huisarts kon het terugvinden in computer en zag dat ik toen de 25 mg retard had gekregen. Omdat ik amper slaap van zenuwpijn en artrosepijn vroeg hij of ik het nog weer een keer aandurfde Amitriptyline, maar dan 10 mg en kortwerkende te gebruiken. Ja je moet wat. Je wil slapen, de pijn doorbreken, [lees meer...]want eenmaal na een kort slaapje word ik wakker van de pijn en dan is het de rest van de nacht schapen tellen en plafonddienst hebben. Enfin woensdagavond ingenomen 10 mg, kortwerkend. Totaal misschien 1,5 uur geslapen en dat tegen dat de wekker afliep. Dus toch bed uit en helaas manlief was het haasje, niks was goed, hij hoefde niks te zeggen, weer terug in bed, na wat drinken en mijn ochtendpillen en vitamines en heb liggen staren, geen zin uit bed te komen en de hele dag gejankt. Was blij dat hij in de middag en avond weg moest, dan hoefde ik ook niets te zeggen. ‘s Avonds naar bed, maar echt geen Amitriptyline ingenomen, ook weer niet geslapen. Ik merkte wel dat ik niet meer huilde. Vrijdag in de middag had ik het idee dat ik weer mezelf begin te worden. Nooit gedacht dat ik hetzelfde zou meemaken als 10 jaar geleden, op een zelfs sterkere tablet, die langwerkend was. Echt nooit meer.
12-03-2018

Oxycodon (oxycodon)

Er zitten 3 zenuwen klem in mijn nek en 2 versleten nekwervels ik heb heel veel pijn maar dat is beter dan stoppen met Oxycodon als ik geweten had dat het zo zwaar zou zijn om er mee te stoppen dan had ik er nooit maar dan ook nooit mee begonnen ik slikte 180 mg per dag 23 maart krijg ik weer spuiten in mijn nek en ik hoop dat de pijn dan heel veel minder is ik slik nu nog[lees meer...] 90 mg het is zo ontzettend zwaar om er mee te stoppen dat ik na 23 maart naar de afkickkliniek moet om er helemaal mee te stoppen echt een hel!!
02-03-2018

Tramadol (tramadol)

26-02-2018

Gabapentine (gabapentine)

Tot nu toe krijg ik de medicatie niet goed weg, ik ben een moeilijke pillenslikker en bij openbreken van de capsule en mengen in m, n vla/yoghurt ga ik erg over m,n nek, ik ben dus op zoek naar een alternatief in andere vorm. Heeft iemand hier ook ervaring mee?
25-02-2018

Cymbalta (duloxetine)

Buiten oxycondon 150 mg om per dag gebruik ik 120mg cymbalta. Vreselijke levensechte nachtmerries waardoor slapen niet altijd makkelijk is. Overdag vaak moe en hierdoor val dan ook regelmatig in slaap.. Dank zij de oxycondon en cymbalta kan ik nog 5 uur per dag werken alhoewel de artsen hebben besloten mij na een ziekmelding volledig af te gaan keuren. Aangezien ik dit[lees meer...] niet wilt hoop ik dat deze pijn medicatie mij nog een aantal jaar aan het werk kan houden.
15-02-2018

Pregabaline (pregabaline)

Zenuwpijn in voet na chemo. Kwam pas na een paar jaar.
14-02-2018

OxyNorm (oxycodon)

Mijn verhaal staat al op uw site
14-02-2018

Methadon (methadon)

Ik liep vanwege een misdiagnose al 20 jaar rond met de ziekte van Lyme toen er eindelijk na zeuren en zeuren en 1000 euro eigen geld werdt er via een bloedonderzoek op DNA niveau de ellende gevonden zeldzame vorm van lyme een teek die in het zuiden van Europa voorkomt vooral bij herten deze strain is verwoestend voor mijn spieren ( enorme afbraak ) gewrichten ontkalking vi[lees meer...]tamines worden direct afgebroken structureel altijd ver onder de norm! Ik weeg nog maar 48 kilo ben 170 en nu 48 jaar moeder en Oma ! Mijn leven is een hel maar mijn moeder helaas is ze al 30 jaar overleden heeft mij opgevoed met de norm keep smiling niemand hoeft je pijn te zien als je krom loopt van de pijn doet dat dan even zeer als je gewoon rechtop loopt vroeg ze ooit aan mij ( ....) , DUS IK GA NIET KROM LOPEN ZODAT IEDEREEN AAN DE BUITENKANT ZIET DAT ER IETS IS! Ik loop nu wel door die houding tegen familie leden asn due denken het valt wel mee😂 een schaatser die de 1500 meter rijd heeft pijn na die race DIE PIJN IN JE SPIEREN DIE VERZURING EN VERKRAMPING DIE WEGEBT NA EEN AANTAL UUR DIE PIJN HEB IK 24 uur per dag , zelfs in mijn slaap ik droom zelfs dat ik pijn heb nu sinds een jaar slik ik METHADON IPV OXYNORM SMELTTABLETTEN EN OXYCODON LANGE AFGIFTE IK KON NIET TEGEN DIE MOFINE VIND HET GEVOEL NIET FIJN DAT HIGH ACHTIGE IK VERGAT DINGEN EN WAS SUF TOT IK OVERGING IN EEN KLINIEK NAAR METHADON ALLEEN IK KRIJG OPGEHOOGD EN HOUD DIE STERKTE IN TEGENSTELLING TOT VERSLAAFDEN DIE HOOG BEGINNEN MET METHADON EN DAN AFBOUWEN ZOJUIST BEN IK WEER VERHOOGD NAAR 100 MG HIERNA MOET IK EEN CARDIOGRAM (....) heb niets daartegen een verslaving in welke vorm is een ziekte maar ik rook drink gok etc niet ik wil alleen een beetje rust in de pijn als ik opeens een aanval heb kan ik niet extra methadon nemen voorheen kon ik een snelwerkende oxynorm Smelttablet nemen en binnen 15 min zakte de pijn maar werd ik ook suf? Had ik minder pijn door de sufheid? Ik word dus niet suf van methadon ben nog nooit zo helder geweest mijn zintuigen die door morfine worden onderdrukt zijn weer terug geluid is harder zon schijnt helderder ik heb geen bril meer nodig en een soort elektrische pijn die ik had is weg een fijne bijwerking WIE HERKENT ER IETS WIE HEEFT LYME XOALS IK WAARBIJ IK HEEL GOED IEDERE DAG 3 x moet tempen zodat ik geen ontsteking van een spier bv long hart etc krijg is al eens bijna gebeurt waren er op tijd bij . Uiteraard krijg ik ook mijn infusen met antibiotica maar is dat wel Zo goed? Mijn arts zit in Rotterdam maar ik kan de reis niet aan omdat ik niet kan zitten zenuwpijn zitgebied.. wie weet een lyme arts in Noord Holland (Mijn medicijn.nl : tekst ingekort vanwege privé gegevens)
12-02-2018

Fentanyl (fentanyl oromucosaal/transdermaal)

Dit is voor iedereen die problemen heeft met het plakken en het blijven zitten van de pleisters. Ik plak altijd op mijn bovenarmen. Kijk voor het plakken eerst waar de huid rimpelt als je je arm optilt, draait etc. Plak in ieder geval nooit op een plek waar de arm (of ander lichaamsdeel) rimpelt bij beweging. Voor het plakken maak ik de plek op mijn arm eerst scho[lees meer...]on met alcohol 96% die ik bij de apotheek koop. Alcohol maakt de huid goed schoon, maar nog belangrijker: het ontvet de huid! Zodat de lijm de pleister maximaal kan hechten. Ik doe het zo: 1. Pak een vel keukenrol en vouw deze eerst 3x op. Het vierkant vouw je daarna in 3 delen op, tot een rechthoekje. 2. Maak het nu goed vochtig door het op het flesje alcohol te houden en een paar keer om te kiepen. 3. Wrijf nu meerdere malen zacht over de plek op de bovenarm waar je de pleister gaat plakken. 1e keer plakken: begin bovenaan op de bovenarm (kijk uit voor de huidrimpel bij het optillen van de arm). — Ik laat de oude pleister altijd 1-2 dagen zitten als ik een nieuwe bijplak, omdat ze 72 uur werken en ik om 48 uur plak.— 4. Trek nu de bovenste helft van de beschermfolie van de pleister en plak de pleister voorzichtig op de huid. Druk de pleister gedurende 30 seconden stevig aan. Door de warmte van je lichaamswarmte plakt de lijm beter. 5. Trek nu voorzichtig de andere helft van de beschermfolie van de pleister af en druk de gehele pleister nog eens 30 sec stevig aan. Je kunt de 96% alcohol ook goed gebruiken om de lijmresten te verwijderen na het verwijderen van een oude pleister. Maar pas op: niet telang over de plek wrijven met de alcohol!! De huid is door de lijm en Fentanyl erg gevoelig. En dat kan wel 48 uur duren. Plak ook altijd de nieuwe pleister op een plek waar tot 48 uur daarvoor geen pleister heeft gezeten. Ik gebruik al 5 jaar Fentanyl en ik heb ook lang last gehad van loslatende pleisters. 96% alcohol was voor mij de oplossing. Ik hoop ook voor jullie!
10-02-2018

Lyrica (pregabaline)

Ik heb nu ongeveer een jaar last van de rechterkant van mijn nek wat uitstraalt naar mijn schouder rontgenfoto laten maken en hier kwam naar voren een versleten nek zoveel pijn ik kreeg 2x30 mg oxycodon langwerkend in de ochtend en in de avond 1, zoveel last overdag kreeg ik ook 6x 5 mg kortwerkend voor overdag (dit slik ik nog steeds) mri scan laten maken 3 zenuwen klem i[lees meer...]n mijn nek nu ook lyrica 2x 75 mg erbij gekregen werkt tot nu toe redelijk goed het is draagbaar geworden😃 geen last van bijwerkingen gelukkig (verder slik ik al jaren 20mg escitalopram en 300mg wellbutrin voor mijn depressie, 60 mg medikinet voor mijn adhd en af en toe voor het slapen 20mg temazepam) deze combinaties gaan heel goed samen en wordt het allemaal wat dragelijker)
05-02-2018

Sirdalud (tizanidine)

na een val met skieën heb ik dit in Oostenrijk voorgeschreven gekregen tegen de pijn in mijn schouder. Echter heb ik ook een zenuwbeschadiging in een ander deel van mijn lichaam, waar ik met deze medicatie echt veel minder hinder van ondervind! Een fijne bijkomstigheid. Mijn been is veel rustiger en ik slaap 's nachts. Nadeel is dat als ik 4mg slik ik moe ben en vergee[lees meer...]tachtig. Ik slik nu dus 1x 2mg per dag in de avond voor het slapen gaan.
05-02-2018

BuTrans (buprenorfine)

Ik gebruik de Butrans nu 2 jaar, 5mg, zonder tussentijdse verhoging. 10mg werkte beter maar dan sliep ik allen maar, dus met meer pijn een lagere dosis. Dan kan ik vrij redelijk functioneren. Wel altijd een rode plek op de rug waar ik de pleister plak, niet brandend. Als ik het onder in de rug plak dan krijg ik blaarachtige plekken.
26-01-2018

Baclofen (baclofen)

Aangezien ik door artrose en stenose uitstraling kreeg in schouders, armen en handen, schreef de pijnpoli arts baclofen 1x 10 mg voor het slapen voor. Helemaal blij de eerste week, ik sliep, had geen dpierkrampen en zenuwpijn meer in mijn armen. De tweede week al sliep ik minder, maar merkte dat mijn handen minder pijnlijk waren. De 3e week veel wakker, weer meer pijn. Hui[lees meer...]sarts moest van pijnpoli medicijn opvolgen en hij zei, je mag wel hoger, maar helemaal pijnvrij zul je nooit worden. Ik begon echter ontzettende zenuwpijn terug te krijgen in been en heup, maar begon te vermoeden dat Baclofen en Rivotril wat ik voor zenuwpijn gebruik in mijn voet, omdat daar de neurostimulator niet komt, tegen elkaar aan het vechten zijn. Afbouwe begonnen eergisteren van de baclofen, 5 mg, drie dagen en dan is het vanavond mijn laatste 5 mg. Ik wil deze troep echt nooit meer gebruiken.
04-01-2018

Pregabaline (pregabaline)

een paar dagen wennen en bijwerkingen maar werkt prima bij mij. Als ze uitgewerkt raken worden de klachten weer erger
03-01-2018

Amitriptyline (amitriptyline)

Gebruik dit middel nu 6-7 weken ,het helpt me redelijk . Maar het heeft ook tijd nodig . Heb alleeen veel last gehad van droge mond ,en nog steeds last van mijn droge ogen ,heb er nu een gel voor gekregen ,en gaat het redelijk .
29-12-2017

Oxycodon (oxycodon)

Na al meerdere keren hernia's te hebben gehad heb ik nu een vergelijkbare pijn alleen gaat het dit keer niet over. Ik heb dit nu inmiddels 2jaar en de pijn is vaak niet te harden. De Oxycodon helpt maar bij mij vooral als ik stil lig. Mijn dagen zijn dus voornamelijk horizontaal, ik wissel dit af met wandelen. Er zijn verschillende dagen waarin het wel eens iets beter gaat[lees meer...] maar er zijn ook dagen dat ik mijn bed helemaal niet uit kom. Ik probeer niet te veel of onnodige pijnstilingen te gebruiken maar op een slechte dag gebruikt ik in totaal 22 pillen om een beetje te kunnen"leven". Alle onderzoeken inmiddels al gehad en vorig jaar te horen gekregen dat ik er mee moet leren leven. Nu heb ik bij gratie gods, via een vriendin welke Radioloog is, nog een 5th opinion gekregen bij een neurochirurg. Deze gaf aan dat het op zijn best 20% beter kan worden. Dus er is hoop! Oxycodon dempt de pieken van de pijn maar deze is zeker niet weg. Ik ben er ontzettend suf door en "slaap" voor mijn doen abnormaal vaak maar nooit aan 1 stuk. Mijn been gaat regelmatig in een spasme en hier word ik wakker van en doet ongelooflijk veel pijn. Ik voel me vaak een soort zombie. Mijn darmen staan zo goed als stil en moet hier weer andere medicatie gebruiken. Mijn geheugen is behoorlijk slecht en ik vergeet soms tijdens een gesprek wat het onderwerp was of ik kom niet op de naam van de simpelste dingen. Zonder dit medicijn verga ik van de pijn dus ik moet het gebruiken maar je word er niet vrolijk van. Verder gebruik ik Amitriptylyne en Diclofenac en heb een abonnement op paracetamol.
23-12-2017

Oxycodon (oxycodon)

Na een val, heb ik mijn hand en arm mijn arm enkel maanden amper kunnen gebruiken. Nu blijkt er een zenuw klem te zitten. Een operatie is helaas voor nu niet mogelijk, dus pijnstilling. Oxycodon 10 Mg 2 maal daags helpt voldoende tegen de pijn. Wel slaap ik ca 12 uur per dag in tussenpozen. Mijn werk kan ik (nog) niet doen en mijn opleiding ligt op een laag pitje. Onthoude[lees meer...]n van nieuw informatie is nl lastig door gebruik van de oxycodon. De eerste weken regelmatig last van hoofdpijn en het duizelingen. Hoofdpijn heb ik nu nog ca 1 x in de week. Wel krijg ik meer last van nare dromen na ca 2 maanden. Ook krijg ik meer last van onrust. De pilletjes zijn klein en makkelijk in te nemen.

Abstral (fentanyl)

Na vorig jaar 2 hernia operaties (l4-l5) te hebben ondergaan, begon 10 maanden later pijn te ontstaan van littekenweefsel. Nooit gedacht dat daar zo'n enorme pijn van kon komen. Eerst oxycodon want daar deed ik het een jaar terug goed op. Echter nu veel meer bijwerkingen. Ik ben daarna begonnen met fentanyl pleisters 25ug en 100microgram abstral smelttabletten 4x per dag ([lees meer...]indien nodig). Na enige tijd over op 200microgram. De pijn werd helaas steeds erger en door zenuwbeknellingen klapte ik spontaan met regelmaat op de grond. Ook s nachts steeds slechter slapen na inname. Echter nam ik het niet in, dan lag ik met veel pijn wakker. Liever wakker zonder pijn en een tablet extra. Werking van de tablet is zo'n 2 a 2.5 uur. Steeds meer op een dag nodig gehad tegen de pijn. Daarom van de huisarts sinds gisteren pregabaline erbij voorgeschreven gekregen. Hopelijk nu minder abstral nodig. Als medicijn werkt abstral wel heel erg goed tegen de pijn, maar ik had het steeds vaker nodig omdat de pijn steeds erger werd. Afgelopen tijd al 2 behandelingen bij de pijnpoli gehad met spuiten en zenuwwortelblokkades. Voor de uitstraling in het been en voet helpt het, lage onderugpijn blijft. Over een maand epiduroscopie. Hopelijk met succes zodat ik daarna de medicatie rustig kan afbouwen. Geen zin om aan de tabletten te moeten blijven hangen. Ook hoop ik dat de lyrica zijn werk gaat doen en ik minder abstral hoef ik te nemen.

Tramadol (tramadol)

Werking tegen de pijn is matig , veen ontwennings verschijnselen

Oxycodon (oxycodon)

Werkt goed tegen de pijn maar de bijwerkingen bij mij zijn zeer heftig. Eigenlijk nadelen zijn groter dan voordelen.
18-12-2017

Lyrica (pregabaline)

Vanwege een kapotte zenuw in mijn rug als gevolg van een hernia L5/S1 operatie heb ik zenuwpijn in mijn rechter voet. Steken en tintelingen mn in mijn grote teen. Lyrica (2x 75mg) werkt enigszins, de eerste week draaierig en suf. Ik wil niet verhogen aangezien ik eens restless leggs van een hogere dosering heb gekregen. Bij mij werkt Oxycodon 5mg (2x pd) ernaast uitstekend[lees meer...]. Wel lichte obstipatie af en toe. De Oxycodon dekt net dat deel dat de Lyrica niet dekt. Ik begreep dat de medicijnen elkaar versterken maar op deze manier heb je dus weinig van beide soorten medicijnen nodig en in mijn geval minder tot geen bijwerkingen.

Ziekten met de meeste ervaringen

Anticonceptie / zwangerschapspreventie (1886)
Depressie (1570)
Angst & paniekstoornis (1354)
Hoge bloeddruk (1077)
ADD (519)
Depressiviteit (494)
Astma (436)
Angststoornis (426)

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!