ziekte

Bestaat uit:
Rookverslaving (53)   Mijn advies om te stoppen met roken

Vergelijk de ervaringen met medicijnen voor stoppen met roken

Naam Aantal ervaringen Effectiviteit Algehele tevredenheid
2,57142857142857
Desmoxan 4 5
Wellbutrin XR 2 4
Baclofen 1 5

De laatste ervaringen over medicijngebruik bij: stoppen met roken

10-04-2021 | Vrouw | 40
Stoppen met roken
Een heeft effectief middel . Ik ben een zware roker en met enigste doorzettingsvermogen en de pleisters is het een stuk makkelijker stoppen. Maar... De plakkers die leven nogal een eigen leven . Ze plakken meer op mijn kleren of in mijn haren dan dat ze effectief blijven zitten op mijn lichaam . Of ik nu arm , schouder , rug , nek , heupen probeer . De plakkers lopen ze[lees meer...]lf naar omhoog naar beneden en uiteindelijk plakken ze nergens. Ik vind dat een kostelijke grap als ik telkens een nieuwe plakker moet gebruiken na een uur of 4 . Vooral de plakkers van 14 Mg zijn vreselijk

30-03-2021 | Vrouw | 56
Stoppen met roken
Mijn man en ik zijn samen begonnen met stoppen. Dit is absoluut een must als je ook samen gerookt hebt. Ik ben een gelegenheidsroker en hij is een stress-roker. Het verschil kun je nu ook lichamelijk merken: ik heb eigenlijk weinig last als alleen een opgezwollen gevoel in mijn maagstreek. Mijn man heeft het zwaarder met stoppen. Het is dus verschillend per persoon. Het st[lees meer...]oppen zelf gaat beiden redelijk goed af.

26-03-2021 | Man | 58
Stoppen met roken
40 jaar verstokte roker en zonder peuk was er geen leven mogelijk (dat denk je dan). Dag 1 : de eerste pleister op mijn schouder geplakt na een hafuur bekrijpt je een heerlijk voldaan gevoel alsof je net je peuk uit gemaakt hebt en dat gevoel blijft de hele dag constant aanwezig Dag 2,3,4,5 dit volgehouden wat een makkie was daar je totaal geen trek meer hebt. Dag 6 d[lees meer...]acht ik .. ik knip de pleister door de helft met het idee dat je dan lekker lang met je pleisters doet, maar bleef dat voldane gevoel houden . Dag 7: De halve pleister ook door de helft en die op mijn schouder geplakt Wat later op de dag was ik wat rillerig maar voelde als suiker tekort na zware arbeid.. na wat zoets gegeten te hebben nam dat gevoel af.. dag 8,9,10,11 nog met een kwart pleister blijven lopen en daarna zonder ... Dit was mijn 1e poging en heeft zelfs tegen mijn eigen verwachting in . De bult pleisters die ik over had heb ik aan mijn buurman gegeven en ben inmiddels al 5 jaar er van af . Lees al het gezeik over stoppen met roken niet .. gewoon pleisters kopen en plakken. Als je die pagina's leest staat er wel 450 keer het regeltje "stoppen met roken" in , en als je verslaafd bent wil je dat niet lezen Pleisters moet je gewoon ervaren .. Wat een immens TOP product is dit. Geen stres meer op het werk ... kan ik hier roken? waar kan ik roken? .. ik moet nu een peuk!!!... Allemaal verledentijd .. wat een bevrijding

23-03-2021 | Man | 70
Stoppen met roken
Ik ben nu in mijn 7e week niet-roken. Dikwijls heb ik een poging ondernomen om te stoppen, rook vanaf mijn tienertijd en ben nu 70 jaar. Door een paar ernstige gesprekken met hart- en vaatziekten specialisten (die mij niets opdrongen, maar slechts zakelijk informeerden) heb ik het besluit genomen te stoppen met behulp van dit voor mij onbekende medicijn, Champix. Ik ben,[lees meer...] ondanks tamelijk vervelende bijwerkingen toch opgetogen over dit medicijn. Ofschoon ik de wil om te stoppen af en toe wel nodig heb, vergt dit geen (te) grote inspanning. ik ben niet humeurig en heb ook niet de behoefte om vervangende dingen in mijn mond te steken. Ik geloof dat het mij voor de eerste keer echt gaat lukken om niet meer te roken. Wel ben ik beducht voor het einde van het medicijngebruik. Misschien is het verstandig om ook dat langzaam af te bouwen. Ik raad Champix iedere roker aan, die al eerder op eigen kracht of met pleisters o.i.d. er niet in slaagde te stoppen. Succes allemaal!!

17-03-2021 | Vrouw | 62
Stoppen met roken
Na 47 jaar roken, plm 30 per dag 11 dagen geleden gestopt met hulp van pleisters Geen trek in nicotine door de werking van de pleisters maar natuurlijk wel moeilijke momenten door gewoonte gedrag ‘s Nachts doe ik de pleister af zodat ik beter slaap ‘s ochtends na het bad plak ik weer een nieuwe op Ik heb geen bijwerkingen en vind dit een prima middel als ondersteuning s[lees meer...]amen met de stop app, ben zeker van plan dit door te zetten. Alleen ga ik geen maanden plakken😅

16-03-2021 | Man | 58
Stoppen met roken
Na 43 jaar te hebben Gerookt was ik er helemaal klaar mee,eerst laser therapie gehad,maar dat werkte niet genoeg om er van af te komen.Begin Februari naar de Huisarts gegaan en die rade mij champix aan.Wat ben ik Super blij dat ik deze stap heb genomen.En heb nu al 4 weken geen sigaret meer aan geraakt,heb er ook totaal geen behoefte aan. Ben zo trots op mezelf dat hij m[lees meer...]ij na 43 jaar gerookt te hebben is gelukt.En ik sta vind ik zelf veel Positiever in het leven.Mijn smaak is terug zie er veel beter uit zeggen ze allemaal ,kortom zeer aan te raden Champix als je van het roken af wilt komen.

14-03-2021 | Vrouw | 60
Stoppen met roken
Ik ben drie weken terug begonnen. Wilde gewoon niet meer roken ik was het helemaal zat. En het lukt aardig . Heb echt geen trek meer in een peukje. Het is wel zo dat ik wat mis na de koffie enzo enz maar dat is echt een gewenning denk. En ik ben super trots op mijzelf. De bijwerkingen vallen tot nu toe mee. Beetje licht in me hoofd. En af en toe ben ik heel rustig. Dus g[lees meer...]a lekker verder.

10-03-2021 | Man | 32
Stoppen met roken
Ik ben Nils, ik rook ondertussen +/- 17 jaar een 12-tal sigaretten op normale weekdagen en ik heb ADHD. Ik rook altijd op "vaste" tijdstippen, smorgens bij de koffie, tijdens de pauze op het werk, na het eten, als ik even moet wachten uit verveling. Ik ben de uitdaging om te stoppen met roken aangegaan omdat: - Ik vaker begon te hoesten - Echt geen conditie heb - Mij[lees meer...]n stem een piepgeluidje maakte wanneer ik soms uitademde - Ik een operatie wil laten doen - Mijn uiterlijk er op achteruit gaat (Gezicht, tanden, ..) - Geld valt wel mee aangezien ik geklikte sigaretten rookte. Ik had op het werk gehoord dat er nog iemand ging stoppen met roken, met behulp van Champix. Heb er veel over opgezocht en ik begon me al wat zorgen te maken over wat ik las. Uiteindelijk een afspraak gemaakt bij de dokter, pillen gaan halen bij de apotheker en die rade mij al meteen aan, zoek niets meer op op het internet en begin er gewoon aan. Paar dagen nog even afgewacht op het "juiste" moment. Toen ben ik de eerste 8 dagen begonnen met de medicatie, gewoon blijven roken, mijn zin nam niet af, sigaretten smaakte nog even goed dus ik dacht dit gaat echt niet helpen. De eerste dagen van de medicatie had ik wel een heel onrustig/eerder opgefokt gevoel van binnen, maar dit is weg gegaan. Ik had gehoopt dat de zin naar een sigaret zou minderen of tenminste dat ze niet meer zo lekker zouden smaken. Dag 11 was het zo ver, mijn pakje sigaretten was om 16u op een vrijdag op en ik had beslist, nu stop ik. Ik ben nu 6 dagen gestopt en ik heb nergens geen last van, ik mis het niet, ik heb minder hoofdpijn, meer zelfvertrouwen, heel levendige dromen (die ik wel leuk vind) meer energie (alsof ik dat nog niet genoeg had), ik merk er echt totaal niets van, buiten dat ik een heel klein beetje buikpijn heb, maar dat is het ook. Ik dacht dat het veel moeilijker ging zijn en dat het niet ging lukken maar laten we hopen dat het zo blijft zoals het nu is en dat ik nooit meer zal roken! Zeker een aanrader!

02-03-2021 | Vrouw | 40
Stoppen met roken
Perfect middel om je te helpen stoppen met roken. Wel steeds eten voor je het neemt want anders zeer misselijk! Ik nam zelf maar halve dosis want ik had er zeer merkwaardige dromen van 😅 Met de helft van de dagelijkse dosis was het voor mij perfect. Ik raad dit middel echt aan, zeker aan verstokte rokers! De craving naar sigaretten is echt weg. Uiteraard zal het altijd a[lees meer...]fhangen van je eigen karakter of je terug een sigaret opsteekt... maar Champix kan wel zorgen om de 1e grote stap te zetten, dwz het effectieve stoppen. Persoonlijk was ik heel bang voor dit moment, maar Champix maakt dit eigenlijk makkelijk. Je vergeet dat je zin hebt in een sigaret, heel raar, maar wel heel effectief.

01-03-2021 | Vrouw | 43
Stoppen met roken
Nu 2 weken champix erop zitten en 7 dagen gestopt. 3x gesmokkeld en 1 trekje genomen in de avond. Afgezien van de bijwerkingen zeker de moeite waard om het hiermee te proberen. Ik merk nu wel dat ik nog steeds last heb op bepaalde momenten om geen sigaret te hebben. Het zin hebben in een peukie heb ik nog steeds, ik hoop dat dat ook snel verdwijnt!

18-02-2021 | Man | 29
Stoppen met roken
Ik was in de eerste week van de kuur zoals het advies was door gaan roken. Ik merkte dat de sigaretten niet heel erg goed meer smaakten echter naarmate je meer stuks ging roken ging de nare smaak wat meer weg. Ik kreeg al snel nare dromen snachts maar dat vind ik nog te overzien.. op de 12e dag van de kuur was ik gestopt met roken. Ik had er wel wat meer van verwacht want [lees meer...]vooral de 1e en de 2e dag was afzien. Zin in een sigaret had ik nogsteeds (ik had circa 19 sigaretten per dag gerookt voor ongeveer 10 jaar). Ik had en heb soms last van mijn darmen na een champix geslikt te hebben en heel soms voel ik mij ook wat depressief/niet happy na inname. De klachten zijn wel wat heviger geworden na verhoging naar 2 keer 1 mg. Maar al met al is het nog wel te overzien. Ik zit nu al bijna op dag 7 en nog altijd niet gerookt. Ik merk wel dat het nu vooral de gewoontes zijn waar ik tegenaanloop (na het eten roken, bij koffie drinken roken etc). Champix is geen wondermiddel je moet echt soms even doorbikkelen als je zin hebt om te roken. Al met al denk ik wel dat Champix tot dusver wel enige effect heeft tegen de drang naar een sigaret. Zorg voor heel veel afleiding of begeef je bij een (grote) anti-roker geef ik als tip mee.

04-02-2021 | Man | 34
Stoppen met roken
20 jaar al een roker van 20 tot 25 per dag. Maandag ochtend begonnen met een 0.5 mg tablet. Maandag avond 23:00 mijn laatste sigaret roken voor het slapen gaan DACHT IK. GADVERDAMME wat was die hijs vies, ik ging zo wat over mn nek. Het is nu donderdag nog steeds op 0.5 mg en ik heb in alle tijd geen behoefte aan een sigaret gehad. Ook niet aan gedacht. Geen bijwe[lees meer...]rkingen helemaal niets

28-01-2021 | Man | 45
Stoppen met roken
Na ruim 30 jaar gerookt te hebben (25 a 30 sigaretten /zware shaggies per dag) nu 3 maanden helemaal gestopt met roken. Voordat ik met aan de kuur begon , ben ik 3 weken van te voren zelf het roken gaan afbouwen. ;week 1 , 20 sigaretten per dag, week 2 ,10 per dag , week 3 , 5 per dag . Toen met de Champix kuur begonnen . De eerste 2 weken van de kuur mag je nog roken[lees meer...], ik rookte toen maximaal 3 per dag . Week 3 van de kuur ,echt stoppen ! Ik dacht dat dit moeilijk ging worden maar dat viel reuze mee ! De medicatie neemt echt de zin naar een sigaret weg ,dat merk je gewoon . Bijwerkingen : Alleen een beetje droge mond extra water drinken en wat vreemde dromen , niet onaangenaam of nachtmerries maar hele werkelijke dromen . Gestopt met de kuur . Merk wel dat na 3 maanden ik af en toe nog snak naar een sigaret(Wat ik tijdens de kuur helemaal niet had). Heb om die reden nog wat champix pilletjes bewaard maar het moment ebt ook weer snel weg dus tot nu toe geen 1 in hoeven nemen . Succes allemaal met stoppen !!

20-01-2021 | Vrouw | 42
Stoppen met roken
Tabex besteld na de vele positieve ervaringen te hebben gelezen overal. Ook de discussies gelezen over de blauwe/groene en zwarte varianten. De blauwe is de enige echte, de zwarte is namaak.....enz.enz. De groene is voor Polen, de blauwe voor Bulgarije en de zwarte Rusland als ik mij niet vergis. Zelfde bestanddelen allemaal. Ik heb dus de groene........ook al eensnee[lees meer...]rder besteld. Ik kon niet zeggen dat het zeer effectief de zin in een sigaret weghaalt. De pleisters doen dit beter. De peukjes smaakten echter niet meer en gaven niet de kik die je er normaal van.krijgt dus in die zin zakt je behoefte zeker. Waarom ik hierin gefaald heb en gestopt ben ?? Het structureel om de 2 uren slikken lukte maar niet....wekker zetten en weet ik niet wat meer geprobeerd, toch vergat ik het geregeld en dan is het dus dweilen met de kraan open. Nu zit ik dus aan de pleisters en daarvan is mijn ervaring ook wel te vinden hier. De overige tabex kan ik misschien gebruiken om straks de allerlaatste peukjes te kunnen laten staan.

20-01-2021 | Vrouw | 42
Stoppen met roken
Ik zit nu zon 1 1/2 week aan de 21mg pleisters. Ik zat op ca 30+ sigaretten per dag, nu nog 6 a 7. Ik rook al 30 jaar....maar niet altijd in deze hoeveelheid, dat is iets van de laatste 2 jaar. In 1x stoppen en niet meer halen werd ik super nerveus/opstandig en vervelend van (hoezo verslaafd😉). Ik haal dus wel weer gewoon, maar probeer gewoon elke peuk uit te stel[lees meer...]len. Voor mij is het gewoon al een enorme pluspunt dat ik nog "zo weinig" rook maar ik ga door totdat ik ook die laatste paar kan laten staan. Ik ben gaan kijken welke peukjes echt overbodig waren en die al zo wie zo laten staan. Ik heb ook zuigtabletten en nicotine spray gehaald maar daar wordt ik werkelijk zo beroerd van, moet boeren als een malle en krijg een brok in mijn keel. Toch wil ik vanaf volgende week proberen om die laatste sigaretten te vervangen voor de spray......dan maar beroerd want wees eerlijk, wat brengen die peukjes jou ?? Ze geven je geen rust als je gestresst bent (je stress level zakt doordat je anders ademt tijdens het roken en het nicotine monster wordt weer voorzien van de verslaving, meer is het niet. Bijwerkingen ; direct na opplakken enorme jeuk op de plaats waar de pleister zit maar dit verdwijnt binnen 15 minuten, ff tanden op elkaar. Voor de nacht moet hij er helaas af, want anders slaap ik helemaal niet (wel apart want ik rookte snachts ook wel.....slechte slaper en meerdere xen per nacht wakker) Ik geef niet op en ga fijn door , de vermindering is al geweldig... de rest moet ook wel lukken .

05-01-2021 | Man | 63
Stoppen met roken
Het werkte erg goed. Ik ben na 8 weken de dosis gaan halveren. Dat ging goed. Nu helemaal ermee gestopt. Dat gaat moeilijk, ik lijk wel een beetje verslaaft aan champix. Nu neem ik soms, als het moeilijk gaat 1 mg champix. Dat gaat goed, ik voel me binnen een half uur dan een stuk lekkerder. Maar ik hoop wel dat ik er uiteindelijk van af kom.

09-12-2020 | Vrouw | 54
Stoppen met roken
Na 40 jaar gerookt te hebben , beslist om te stoppen met de hulp van champix . Ik ben nu al 2 maanden rookvrij en voel mij supergoed !! 2 tabletten per dag zijn wel te veel voor mij , ik voel mij heel opgeblazen en ongemakkelijk.. Nu neem ik 1 per dag na het ontbijt en heb dan een half uurtje een beetje een misselijk gevoel en dan is het voorbij ..ik zou het iedereen aanra[lees meer...]den !!

08-12-2020 | Vrouw | 50
Stoppen met roken
Dit is de 3e keer dat ik ben gestopt met roken met hulp van Champix. Het middel werkt erg goed, en is makkelijk in gebruik. Nadeel vind ik de nieuwe grotere verpakkingen. Nu is het moeilijker om de verpakking discreet ergens te bewaren. Ben nu 2,5 maand met roken gestopt en vandaag begonnen met het afbouwen, dus nog maar een halve tablet in de ochtend en een halve in de[lees meer...] avond. Nooit innemen op de nuchtere maag, hier word je erg misselijk van!De bijsluiter pas lezen na het gebruik, want kan ontmoedigend werken als je het van te voren leest. In het begin had ik inderdaad levendige dromen, nu nergens last meer van. De bijwerkingen zijn minimaal en geen probleem, ik ben weer van het roken af, nu definitief! heb wat gezondheidsklachten gehad die me er toe dwongen om weer te stoppen. Ik ben eerder gestopt maar ook bewust weer begonnen met roken, ik miste het ritueel, de momentjes voor jezelf.

20-11-2020 | Man | 36
Stoppen met roken
Ik heb denk ik alles al geprobeerd van laseren, Champix, tot nu de pleisters. Vroeger rookte ik gemakkelijk een kleine 20 per dag en was enorm verslaafd. Ik heb ongeveer 19 jaar lang gerookt. De pleisters zijn tot nu toe het enige dat vrij goed helpt voor mij. De Champix hielp ook wel maar ik voelde me zo neerslachtig als iets gedurende die hele periode. En vanaf ik (na [lees meer...]5 maanden) met Champix stopte, was ik al terug aan het roken. Ik moet er wel bij zeggen dat ik de 21mg pleisters ondertussen bijna 2 jaar heb genomen! Toen ik met die pleisters begon, rookte ik niet meer op het werk maar nog wel een stuk of 7 thuis. Die 7 heb ik superlangzaam afgebouwd. Tot ik uiteindelijk een 7 weken geleden volledig gestopt ben. Gek genoeg voelt volledig stoppen beter dan een sigaretje of 3 per dag. Nu zit ik sinds een paar dagen aan de 14mg pleisters. Het valt goed mee maar ik voel wel een klein verschil met de 21mg pleisters. Maar dat had ik ook toen ik met de 21mg pleisters begon. Dus even doorzetten. Over een week of 4 zou ik naar de 7mg pleisters willen overstappen, en dan 4 weken later volledig stoppen. Hopelijk lukt het. Ik ben in ieder geval gemotiveerd. Ik zou mensen die nog willen stoppen met roken aanraden op voorhand je levensstijl al aan te passen. Eet gezond, drink weinig tot geen alcohol, ga sporten. Als je deze drie gewoontes gewoon geworden bent, lang genoeg voor je stopt, zal het tijdens het stoppen veel beter gaan dan wanneer je dat op die moment pas plots moet gaan doen. Dan hou je het niet vol.

20-11-2020 | Man | 60
Stoppen met roken
ik lees alle ervaringen en ik herken geen enkele bijwerking, ik ben 13 jaar geleden met Champix gestopt en bij mij was het alsof je het lichtknopje uitdoet, nooit meer trek gehad, nooit meer gerookt en na 14 dagen compleet van het roken af , en ik rookte 1,5 tot 2 pakjes malboro per dag. geen enkele vorn van bijwerkingen gehad, niets ook geen droomen

15-11-2020 | Vrouw | 54
Stoppen met roken
Na meerdere stoppogingen, waarvan enkelen met behulp van Champix nu vijf dagen niet gerookt. De bijwerkingen van Champix zijn afschuwelijk. Knallende hoofdpijn, nare dromen, pijn en mijn buik en de hele dag misselijk en duizelig. Af en toe zo erg dat ik bijna val. Ik sta nu voor de keuze om nog even met Champix door te gaan en de hoeveelheid te verminderen. Ik wil echt van[lees meer...] het roken af maar eigenlijk niet met behulp van deze drugs.

06-11-2020 | Vrouw | 24
Stoppen met roken
Na 10 jaar roken ong pakje per dag ben ik gestart met champix. In de 2e week ben ik gestart met 2 tabletten per dag, 1 ochtend en 1 avond. Ik voelde me gewoon goed, de sigaretten smaakte ook eigenlijk nog best goed, alleen af en toe wat viezere hijsjes .p(Ik gebruik zowiezo al inslapers, dus ik slaap ook goed) Op de woensdag in de 2e week ben ik savonds heel ziek gewo[lees meer...]rden na een sigaret. Vermoedelijk heb ik ook de inslapers overgegeven. Die nacht heb ik amper geslapen en de volgende dag was ik echt een zombie op het werk, geen concentratie, moeilijk scherpstellen op de pc, geïrriteerd, heel somber en down. (Wss de combi slaaptekort + champix) Ik durfde ook niet te roken op het werk omdat ik bang was ziek te worden. Die avond heb ik nog wel gerookt thuis, toen voelde ik me wel prima. Dit was overigens mijn laatste sigaret. Doordat ik me somber en down gevoeld heb heb ik de dosering verlaagd. (Dit is nu een week geleden) en ik slik maar 1 tablet, alleen in de ochtend. Ik voel me weer heel goed en ook geen drang naar een sigaret. Af en toe komt het in me op uit gewoonte maar ik ben te trots om eraan toe te geven, en eigenlijk heb ik er ook helemaal geen behoefte aan. Dus voor wie zich heel rot voelt tijdens de kuur, overleg met je ondersteuner en verlaag de dosering, misschien dat dat bij jou ook werkt!!

04-11-2020 | Vrouw | 52
Stoppen met roken
Ik ben in het verleden als eens gestopt met behulp van Tabex. Mijn ervaringen zijn dus wel positief. Het enige waar ik wel moeite me heb zijn de nachtmerries.... Levensecht de hele nacht door! Ik maak de meest verschrikkelijke dingen mee!

02-11-2020 | Vrouw | 67
Stoppen met roken
Ik rookte meer dan een pakje per dag en wegens het plaatsen van tandimplantaten was ik verplicht om te stoppen. Het ging heel vlotjes. Tijdens de proefversie rookte ik al veel minder en toen ik moest beginnen met 'echt' te stoppen kon ik al geen sigaret meer ruiken of zien. Ik heb maar één blister gebruikt en was al afgekickt. Tot hiertoe, na tien jaar, ben ik nog steeds r[lees meer...]ookvrij en heb helemaal geen behoefte meer aan roken integendeel. Voor mij een aanrader.

02-11-2020 | Vrouw | 24

01-11-2020 | Man | 33
Stoppen met roken
Heel fijn medicijn. Wel relatief veel bijwerkingen waarvan vermoeidheid, concentratieverlies en het levensechte dromen de ergste zijn. Verder een wondermiddel voor een verstokte roker (30+ sigaretten per dag / 20 jaar lang gerookt) als ik. In de eerste week rookte ik nog slechts 3 sigaretten per dag, en in de tweede week moeiteloos gestopt.

26-10-2020 | Vrouw | 36
Stoppen met roken
De opbouwperiode super na dag 3 al geen behoefte meer maar op advies van de begeleiding door blijven roken totdat de opbouwfase klaar was en ik op de 'normale' dosering zat. Helaas ging na mate de opbouw t roken steeds minder tegen staan, al werd de behoefte weinig tot niet. Vanaf dag 10 ellende, verdrietig depressieve klachten vaak wakker en ondanks dat ik gestopt was w[lees meer...]eer gaan roken. Nu in overleg terug naar 2x per dag 0,5 mg of zelfs 1x per dag en dan stoppen met roken op karakter. Opzich werkt t medicijn prima waarvoor t bedoeld is alleen heb im teveel last van de negatieve effecten

23-10-2020 | Vrouw | 69
Stoppen met roken
De enige die helpt met stoppen met roken, heb al veel geprobeerd en deze hielpen te weinig. Mocht ik weer trek (of geestelijk) weer zin hebben is 1 tabletje genoeg om niet in herhaling te vallen!! Snap nog steeds niet dat ze bij 'medinostop' de champix durven aanbieden, LEVENSGEVAARLIJK!!! Hier zijn ze bekend met de Tabex maar door pharmacy bedrijven wordt tegen gehouden..[lees meer...]. Het kost maar €26 en champix het dubbele. Ik vind Tabex een wereld medicijn!!!

22-10-2020 | Vrouw | 44
Stoppen met roken
Ik slik het nu 5 weken en ben 2 tweede week gestopt met roken. Het werkt voor mij wel, geen behoefte aan sigaret (rookte een pakje per dag) Bijwerkingen : nihil

09-10-2020 | Vrouw | 29
Stoppen met roken
In het begin ging het super, ben op dag 10 gestopt. Vanaf dat de dosis omhoog ging is het mis gegaan. Ik gebruikt dit nooit meer!

Ziekten met de meeste ervaringen

Anticonceptie / zwangerschapspreventie (2531)
Depressie (2034)
Angst & paniekstoornis (1983)
Hoge bloeddruk (1423)
Acne/puistjes (1034)