categorie

Antidota (bij vergiftiging)

Vergelijk de ervaringen met medicijnen in de categorie

De laatste ervaringen in de categorie: Antidota (bij vergiftiging)

22-11-2012

Exjade (deferasirox)

Ik heb een zeldzame bloedziekte waarbij door het ontbreken van een gen mijn rode/witte bloedcellen en bloedplaatjes afgebroken worden. Door de vele bloedtrasnsfusies heb ik ijzerstapeling gekregen.Ik gebruik nu Exjade en heb last van slapende handen en voeten. Las al dat het nakijken van b12 erg belangrijk kan zijn. Sommige medicijnen verstoren de mineralen en vitaminen b[lees meer...]alans in het lichaam alswel tevens de darmflora..Gelukkig zijn steeds meer artsen en laboranten hiervan doordrongen geraakt. Men beseft dat door deze disbalans weer in orde te brengen het medicijn beter zijn werk kan doen. Dat betekent dus dat een aanvulling van vitaminen alswel suplementen voor de bevordering van de darmflora crusiaal kunnen zijn! Het helpt het systeem extra om te genezen en te verwerken.
12-09-2012

Cardioxane (dexrazoxane)
Bloedverdunnen

16-06-2012

4-DMAP (4-dimethylaminofenol)

Na een snee in mijn vinger tijdens het schoonmaken van een tropisch aquarium behoorlijke onsteking met uitzaaiingen (ontstane wondjes op de rest van mijn arm.) 6 maal ,.Een kuur gekregen met Doxycycline accord. 2x 100 mg /dag geen bijwerkingen maar kijk uit met zonlicht snel verbranden rode uitslag. Nu na 7 maanden alles weer normaal met enige blijvende verkleuringen [lees meer...]van de huid ter plaatse van de wondplekjes. Ik vind dat ik nu maar stop met de medicijnen, want anders krijk ik misschien een leveraandoening of iets dergelijks. Zo kom ik van de regen in de drup. Kijken hoe het gaat. groeten paul

Categorieën met de meeste ervaringen

Depressie - antidepressiva SSRI (4743)
Anticonceptie - overig (3492)
Cholesterol (2742)
Depressie - antidepressiva overig (2550)
Psychose / schizofrenie - antipsychotica (2174)
Pijn - morfine-achtigen (2078)
Pijn (1881)
Verslavingsziekten (1786)
ADHD - psychostimulantia (1764)
Bloeddruk - betablokkers (1571)
Maagzuur - protonpompremmers (1490)
Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend) (1425)
Anticonceptie - eenfase (1299)
Angststoornissen (1094)
Diabetes (suikerziekte) - orale middelen (1050)
Bloed / stolling - thrombose (bloedstolsels) (1045)
Depressie - antidepressiva TCA (978)
Antibiotica - penicillines breedspectrum (912)