categorie

Obesitas (overgewicht)

Vergelijk de ervaringen met medicijnen in de categorie

De laatste ervaringen in de categorie: Obesitas (overgewicht)

09-02-2024 | Vrouw | 25
Afslanken - overgewicht
Eind september 2023 gestart met dit medicijn. In het begin lichte bijwerkingen (droge mond, duizelig, zweten, concentratie moeilijkheden) maar ik heb geleidelijk opgebouwd (+1 per maand) waardoor ik nu aan een dosis zit van 2 s'ochtends en 1 savonds. Ik woog 86 kg (1m60) en ik een jaar later zit ik op 72kg. Je valt er geleidelig af, en de cravings stoppen. Ik verloor dus [lees meer...]per maand tussen de 500g-1kg. Geen last op darmen etc. Als ik aan vrienden vertel, dat als iemand me zei ''volgend jaar ben je 14kg kwijt'' had ik eens goed gelachen! :D Maar kijk nu, geduld loont!

Orlistat

25-01-2024 | Vrouw | 24
orlistat
15 kilo afgevallen na 6 maanden gebruik

29-11-2023 | Vrouw | 55
Afslanken - overgewicht
Het heeft goed geholpen afvallen wilt graag 12 kg kwijt . Ik had 2 maanden gebruik en opeens was niet meer te krijgen

27-11-2023 | Man | 55
Afslanken - overgewicht
////////////////RED mijn medicijn.nl: deze mening is aangepast, persoonlijke verwijzingen zijn verwijderd. Wij herinneren u eraan dat wij volgens onze richtlijnen het ruilen of kopen van medicijnen niet faciliteren. De wet verbiedt ons dit te doen. Aan de andere kant geven wij geen persoonlijke gegevens door, wat de reden ook is, alles wordt geanonimiseerd.//////////////

28-10-2023 | Vrouw | 39
Afslanken - overgewicht
Het was spannend om ermee te beginnen maar dat komt ook omdat je op internet voornamelijk de slechte ervaringen leest en tal van bijwerkingen. Sinds het gebruik meer rust in m’n hoofd en niet de hele dag door met eten bezig. Het is een hulpmiddel dus je zult wel je eet patroon moeten wijzigen en bewegen. In 2 maanden tijd 7kg kwijt. Het gaat geleidelijk rustig naar bened[lees meer...]en. Ben heel tevreden.

13-09-2023 | Vrouw | 55
Afslanken - overgewicht
Eerst last van duizelig, slecht zicht, zweten. Het fijne was dat ik niet meer aan eten dacht. Heerlijk! En ik viel af. Na 3 weken ineens een oorsuis. Die niet meer over is gegaan. Ik ben na 4 weken af gaan bouwen en na 6 weken gestopt. Nu, een half jaar verder nog steeds tinnitus. Ik vind dat een groot gevolg waar nauwelijks op gewezen wordt! 0-10% heeft kans op tinnitus. [lees meer...]Dit kan dus blijvend zijn!

12-08-2023 | Vrouw | 54
Afslanken - overgewicht
Heb n doosje 128 tabl mysimba “over” Ik gebruik nu na 1 mond Saxendra. Heb je belangstelling? Laat me weten ! ///////////////RED mijn medicijn.nl - Let op: deze mening is aangepast, persoonlijke verwijzingen zijn verwijderd. In de gebruiksvoorwaarden staat dat er geen 'handel in medicijnen' gedreven mag worden op mijnmedicijn. Medicijngebruik dient via een voors[lees meer...]chrijvend arts plaats te vinden en aflevering van medicatie via een geregistreerde apotheek./////////////

12-08-2023 | Vrouw | 54
Afslanken - overgewicht
Ik heb 4 weken mysimba geslikt , na opbouwschema 4 tabl per dag , maar ik merkte er niet zo heel veel van .Helaas zit ik nu nog wel met n hele nieuwe doos van 128 tabl Ik slik al jaren welbutrin (werkzame stof ) dus wellicht speelt dat ook nog n rol Inmiddels ben ik begonnen ,via Dokteronline , met Saxendra ; dit gaat veel beter. Mocht iemand belasting hebben voor de my[lees meer...]simba , laat me maar weten.Ik heb ook nog aangebroken strips….. ///////////////RED mijn medicijn.nl - Let op: deze mening is aangepast, persoonlijke verwijzingen zijn verwijderd. In de gebruiksvoorwaarden staat dat er geen 'handel in medicijnen' gedreven mag worden op mijnmedicijn. Medicijngebruik dient via een voorschrijvend arts plaats te vinden en aflevering van medicatie via een geregistreerde apotheek./////////////

10-08-2023 | Vrouw | 42
bupropion / naltrexon
Eerste week 1 pil in de ochtend erop zitten. Dag 4 en 5 last van ongemakkelijk gevoel in mijn borststreek. Na controle huisarts blijk ik een lage onderdruk te hebben. Advies nog een paar dagen aankijken en langer op 1 tablet blijven. Na die 2 dagen last ging het weg en ben ik na 10 dagen opgehoogd naar 2 tabletten. Deze ophoging gaf geen enkele bijwerking tot nu toe ( dag [lees meer...]3 van 2 tabletten) enige waar ik direct last van had is opstopping. Hiervoor gebruik ik nu een flinke theelepel lijnzaad door mijn kwark in de ochtend. Dit werkt tot nu toe goed. Later zal ik een update geven over mijn ervaring. Tip is zoek facebookgroep op over mysimba.

02-08-2023 | Man | 69
Afslanken - overgewicht
Zoals ik eerder schreef, eerst veel last gehad van misselijkheid, draaierigheid. Gestopt na van 1 week, daarna na ca 2 weken opnieuw begonnen. Nu met minder last. Het verschil, eerste keer begonnen in hectische tijd, teveel gedaan. Nu in relaxte omgeving begonnen, bijna geen bijwerkingen. Dus zorg voor relatieve rust in je dagritme en omgeving. Nu na 16 weken 20 kg afgeva[lees meer...]llen.

26-07-2023 | Man | 44
Afslanken - overgewicht
Hi Net 2 dagen begonnen om wat af te vallen op eigen kosten Voorstadium borstkanker dus wat kilo s eraf voor half september Emo eter 184 115 kg Nicole

30-06-2023 | Man | 70
Afslanken - overgewicht
Eerste gebruik, begin maart 2023, na 1 week gestopt. Zeer onaangenaam gevoel, depressief, en geen eetlust. Na 2 weken weer opgebouwd, zonder al te veel problemen. Nu na bijna 4 maanden, 17 kg kwijt. Voel mij prettiger en beweeg makkelijker. Einddoel is om 35 kg te verliezen. Aanvangsgewicht 137 kg.

21-06-2023 | Vrouw | 58
Afslanken - overgewicht
Het effect kan ik niet zeggen. Vandaag gestart. Maar ik ben zo ziek ervan. Duizelig. Braken. Hoofdpijn. Ik kon vandaag niet functioneren, ik heb op bed moeten liggen. Misselijk als ik al aan eten denk, ik kan ook geen echte recensies vinden

31-05-2023 | Man | 60
Afslanken - overgewicht
Na het stoppen met roken 16 a 17 kg bijgekomen in gewicht . Hierdoor zat mijn bmi te hoog ,suiker [type2] en slaapplek.Dit alles door overgewicht . Na raadpleging met mijn arts Mysimba opgestart en terug gaan sporten en mijn eet en drink gewoontes aangepast. Na 5 maanden meer als 20 kg kwijt. Het enige waar ik last van heb is verstopping Dit medicijn werkt . Maar a[lees meer...]lleen als je dieet en sport . Anders heeft het geen zin

06-10-2022 | Vrouw | 50

24-08-2022 | Vrouw | 56
Afslanken - overgewicht
Al bijna jaar in een GLI traject. Ondanks de hulp, dieet en begeleiding juist gegroeid in die tijd. Nu als ondersteuning dit medicijn gevraagd. Wacht de bijwerkingen nog een paar dagen af. Heb nu nog vakantie maar zoveel last van de bijwerkingen dat ik zo niet kan werken 😪

05-08-2022 | Vrouw | 25
Afslanken - overgewicht
Wil graag weten of het nog te verkrijgen is, en waar laat me aub weten.

25-03-2022 | Vrouw | 35
Afslanken - overgewicht
(...) (Red: Let op: deze mening is aangepast, in de gebruiksvoorwaarden staat dat er geen 'handel in medicijnen' gedreven mag worden op mijnmedicijn. Medicijngebruik dient via een voorschrijvend arts plaats te vinden en aflevering van medicatie via een geregistreerde apotheek.)

12-12-2021 | Vrouw | 55
Afslanken - overgewicht
Ik ben ook op zoek naar Sibutril of Reductil. Weet dat het werkt omdat ik het eerder heb gebruikt. Wie weet waar het nog voor een redelijke prijs te koop is?

29-11-2021 | Vrouw | 36
Afslanken - overgewicht
Ik wil ook graag reductiel.wie kan mij helpen

21-09-2021 | Vrouw | 69

27-08-2021 | Vrouw | 48
Afslanken - overgewicht
Waar kan ik nog Reductil of Sibutril kopen? (Red mijn medicijn: in de gebruiksvoorwaarden staat dat er geen 'handel in medicijnen' gedreven mag worden op mijnmedicijn. Medicijngebruik dient via een voorschrijvend arts plaats te vinden en aflevering van medicatie via een geregistreerde apotheek.)

15-07-2021 | Vrouw | 30
sibutramine
Waar kan ik ze nog kopen? Ik was er zo tevreden over. (RED. : in de gebruiksvoorwaarden staat dat er geen 'handel in medicijnen' gedreven mag worden op mijnmedicijn. Medicijngebruik dient via een voorschrijvend arts plaats te vinden en aflevering van medicatie via een geregistreerde apotheek.)

04-06-2021 | Vrouw | 30
Afslanken - overgewicht
Ik heb dit in 2014 en 2015 gebruikt en dit werkte zo goed. Sindsdien ben ik al jaren op zoek naar t zelfde product. Kan iemand mij helpen??

28-04-2021 | Vrouw | 55
Afslanken - overgewicht
Ik heb reductil 15 mg gebruikt 1 per dag en dat gedurende 3 maand, zonder bijwerkingen en een goed resultaat, op mijn gewenst normaal gewicht gekomen en zo jaren op mijn gewicht gebleven.

28-01-2021 | Vrouw | 28
Afslanken - overgewicht
Ik zou het ook graag willen. (Mijn medicijn.nl : Let op: deze mening is aangepast, persoonlijke verwijzingen zijn verwijderd - geen privé gegevens worden doorgegeven - via de knop 'reactie' is het mogelijk vragen stellen bijv. ). (In de gebruiksvoorwaarden staat dat er geen 'handel in medicijnen' gedreven mag worden op mijnmedicijn. Medicijngebruik dient via een voors[lees meer...]chrijvend arts plaats te vinden en aflevering van medicatie via een geregistreerde apotheek.)

20-01-2021 | Vrouw | 30
sibutramine
Ik heb het zelf ook gebruikt en zeker goede resultaat gezien! Ik zat toevallig op internet te kijken en zag dat er heel veel vraag naar is hier op mijnmedicijn. Groetjes (Let op: deze mening is aangepast: in de gebruiksvoorwaarden staat dat er geen 'handel in medicijnen' gedreven mag worden op mijnmedicijn. Medicijngebruik dient via een voorschrijvend arts plaats te [lees meer...]vinden en aflevering van medicatie via een geregistreerde apotheek.)

13-01-2021 | Vrouw | 51
Afslanken - overgewicht
Ik begrijp dus totaal niet waarom dit ooit van de markt gehaald werd.

03-12-2020 | Vrouw | 44
Afslanken - overgewicht
Wie kan me aan reductil helpen?via veilige site?dringend🙏 (Mijn medicijn.nl: in de gebruiksvoorwaarden staat dat er geen 'handel in medicijnen' gedreven mag worden op mijnmedicijn. Medicijngebruik dient via een voorschrijvend arts plaats te vinden en aflevering van medicatie via een geregistreerde apotheek.)

13-11-2020 | Vrouw | 48
Afslanken - overgewicht
Het werkte super goed ik zou het dolgraag willen kopen of bestellen, kan iemand mij hiermee helpen? (Red: in de gebruiksvoorwaarden staat dat er geen 'handel in medicijnen' gedreven mag worden op mijnmedicijn. Medicijngebruik dient via een voorschrijvend arts plaats te vinden en aflevering van medicatie via een geregistreerde apotheek.)

Categorieën met de meeste ervaringen

Depressie - antidepressiva SSRI (6319)
Anticonceptie - overig (4477)
Cholesterol (3277)
Depressie - antidepressiva overig (3111)
Psychose / schizofrenie - antipsychotica (2862)
ADHD - psychostimulantia (2533)
Pijn - morfine-achtigen (2516)
Verslavingsziekten (2301)
Pijn (2254)
Bloeddruk - betablokkers (1917)
Maagzuur - protonpompremmers (1779)
Diabetes (suikerziekte) - orale middelen (1707)
Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend) (1663)
Anticonceptie - eenfase (1590)
Angststoornissen (1571)
Bloed / stolling - thrombose (bloedstolsels) (1445)
Antibiotica - urineweginfectie (1270)
Depressie - antidepressiva TCA (1229)