categorie

Tandpasta

Vergelijk de ervaringen met medicijnen in de categorie

De laatste ervaringen in de categorie: Tandpasta

04-06-2019

Tandvleesontsteking

Ik had last van delen van mijn tandvlees met gevoeligheid bij kou. Het tandvlees was ook wat terug getrokken op een stukje. Een paar jaar geleden zeer positieve ervaringen gehad met Sensodyne Relief bij zulke klachten, maar nu ik deze tandpasta weer kocht (naam veranderd in Rapid Relief), kan ik niet hetzelfde concluderen. Als ik op de gevoelige plek de tandpasta smeer (wa[lees meer...]t wordt aangeraden op de verpakking en wat in het verleden hielp) krijg ik onmiddellijk zeer sterke pijnscheuten. Daarna heb ik geprobeerd niet meteen alles op die plek te smeren, maar dat hielp ook niet. Enorme pijnscheuten in m’n kaak, alsof iemand er lekker in loopt te prikken met naalden. En dat duurt dan een paar uur. Dat kan de bedoeling niet zijn. Ook krijg ik last van een pijnlijke tong. Ik weet niet wat er aan het recept is veranderd, maar Rapid Relief nooit meer voor mij. Het is nu eerder Rapid Pain...Jammer, want jaren geleden werkte het. Ik gebruik nu Zendium Sensitive, die veel milder is en in ieder geval geen pijnscheuten geeft in m’n tanden of kaak. Ik hoop dat ik snel van mijn klachten af ben.
20-05-2019

Sensodyne Tandpasta (mondverzorging)

Vreselijk. Na 2 dagen gebruikt te hebben heel mond mond vol blaartjes en op mijn tong. Graag heel snel uut de handel halen deze tandpasta.
18-01-2019

Sensodyne Tandpasta (mondverzorging)

Omdat ik enkele gevoelige kiezen had had de tandarts aangeraden sensodyne te gebruiken ipv mijn normale paradontax. Vandaag pas achtergekomen dat de reactie van mijn lippen aan mijn tandpasta lag, wat een ellende. Afgelopen week de mogelijkheden iedere keer afgestreept; noten, rozijnen etc. Maar nadat ik zojuist mijn tanden had gepoets zetten de lippen en tong weer in al[lees meer...]le hevigheid op.
14-12-2018

Gevoelige tanden

2x gepoetst met deze tandpasta en bijna een ziekenhuisopname doordat heel mijn gezicht en mond lippen keel en tong op zijn gaan zetten. Door prednison is het gelukkig snel gaan slinken en hoefde ik niet opgenomen te worden. Ik begrijp niet na zoveel heftige klachten dat dit product nog in de winkels ligt. Ik heb een klacht ingediend bij het bedrijf maar geen reactie. Il he[lees meer...]b zelfs een foto mee gestuurd waar te zien is dat heel mijn gezicht op gezet is. Ik heb een eenmanszaak en heb geen personeel . Door het onschuldig poetsen met deze tandpasta ben il een werk uit de running geweest.
19-03-2018

Kiespijn

na een paar weken gebruik lijkt de Rapid relief de pittige pijn bij kou en warmte van 1 kies te verminderen
19-12-2017

Gevoelige tanden

Ik heb een wortelkanaal behandeling die nog niet afgemaakt is. Mijn kiezen zijn erg gevoelig. Sinds 6 maanden gebruik ik Rapid Relief. Geweldige tandpasta, deze kan je ook gebruiken bij plotselinge gevoeligheid. Je smeert dan de tandpasta op de gevoelige plek en de pijn neemt af. Net 6 tubes (1+1 gratis) aangeschaft. Ik blijf deze tandpasta zeker gebruiken. Bevalt super.
26-10-2017

Gevoelige tanden

Ik gebruikte altijd sensodyne extra fresh naar tevredenheid. Toen de rapid relief van sensodyne op de markt kwam wilde ik die ook wel proberen. Het duurde even voor ik in de gaten kreeg dat de grote blaren en het opgezette weefsel in mijn mond verband hield met de tandpasta. Eenmaal gestopt met de Rapid Relief van Sensodyne verdwenen de klachten gelukkig weer. Heb er beh[lees meer...]oorlijk last van gehad en lees nu op deze site dat ik niet de enige ben. Helaas heeft de producent geen mailadres of telefoonnummer, waardoor je in de pen moet om de klacht door te kunnen geven. Vertrouwen in het merk is bij mij wel flink afgenomen en ben nu andere (tevens goedkopere!) producten aan het proberen.
08-10-2017

Gevoelige tanden

Vanaf het moment dat Rapid Relief op de markt is gebracht, heb ik last van mijn mond. De binnenkant is beschadigd, het lijkt alsof ik sneetjes heb en mij tongspier is in de ochtend opgezwollen. Ik kan dan moeilijk slikken. Ik gebruikte jarenlang Sensodyne Rapid op advies van mijn tandarts en had er echt baat bij. Nu de formule is veranderd ben ik maar overgegaan op Elmex. [lees meer...]Mijn klachten verdwenen na een aantal dagen. Ik hoop dat er wat gedaan wordt met al deze klachten en dat de formule wordt aangepast.
27-09-2017

Gevoelige tanden

Wat een troep. dit verergerde niet alleen bij mij de klachten, maar ook bij mn zoon en dochter.
22-09-2017

Sensodyne Tandpasta (mondverzorging)

Vreselijke blaren dikke lippen en opgezette tong gekregen door Sensodyne Rapid Reliëf..gebruik al jaren naar volle tevredenheid Sensodyne Rapid
20-08-2017

Gevoelige tanden

Na de vernieuwing van Sensodyne Rapid naar Rapid Relief begon bij mij de ellende. Niet alleen deed het zeer aan de tanden tijdens het poetsen, ik kreeg ook na gebruik hele dikke lippen, wangen en tong, met allemaal blaren in en rond om mijn mond.
30-05-2017

Gevoelige tanden

Deze tandpasta is allereerst behoorlijk aan de prijs. Bij mij zijn de pijnklachten enkel toegenomen, werd 's nachts zelfs wakker van pijnscheuten in mijn kiezen [alsof er met naalden in gestoken werd]. Zodra ik de tandpasta van Lidl, voor gevoelige tanden, ben gaan gebruiken waren de pijnscheuten onmiddellijk voorbij. N.b. een zeer voordelige tandpasta.
27-09-2016

Gevoelige tanden

Sinds ik ben overstapt van Elmex sensitive en Elmex sensitive professional naar Sensodyne REPAIR AND PROTECT gaat het met mijn gebit weer geweldig. Nergens meer last van.
27-06-2016

Parodontax Tandpasta (mondverzorging)
Tandverzorging

Ik begrijp niet dat je tandpasta op de markt brengt met zo,n smaak. Een dooie rat smaakt nog beter .kan helaas de aangebroken tube niet terug brengen,dag geld.doe hier iets mee
21-01-2014

Gevoelige tanden

Mijn gebit is erg gevoelig. Dus heb ik Sensodyne gekocht. Helaas werden de problemen toen pas echt vervelend. Als er tandpasta aan mijn tanden of kiezen kwam was dat erg pijnlijk. Het middel was erger dan de kwaal. In overleg met mijn tandarts gebruik ik nu Elmex. En het probleem is gelukkig over.
10-02-2013

Sensodyne Tandpasta (mondverzorging)

In de winter wandelen gaf altijd na de wandeling, ongeveer een uur pijn, in mijn gebit. Nu ik Sensodyne gebruik heb ik daar nauwelijks meer last van. Ga weer met plezier wandelen (gebruik Sensodyne, care en repair (geen whitening)

Categorieën met de meeste ervaringen

Depressie - antidepressiva SSRI (4709)
Anticonceptie - overig (3467)
Cholesterol (2727)
Depressie - antidepressiva overig (2531)
Psychose / schizofrenie - antipsychotica (2165)
Pijn - morfine-achtigen (2066)
Pijn (1871)
Verslavingsziekten (1775)
ADHD - psychostimulantia (1733)
Bloeddruk - betablokkers (1564)
Maagzuur - protonpompremmers (1485)
Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend) (1424)
Anticonceptie - eenfase (1289)
Angststoornissen (1079)
Diabetes (suikerziekte) - orale middelen (1047)
Bloed / stolling - thrombose (bloedstolsels) (1035)
Depressie - antidepressiva TCA (975)
Antibiotica - penicillines breedspectrum (907)