Geheugenverlies

Vergelijk de ervaringen met medicijnen voor geheugenverlies

Naam Aantal ervaringen Effectiviteit Algehele tevredenheid
Encozyme 1 5
Amitriptyline 1 3

De laatste ervaringen over medicijngebruik bij: geheugenverlies

Encozyme

14-01-2016 | Man | 56
NADH, vitamine B3
Geheugenverlies
Vroeger gekend als Enada, Is een CO-enzyme. dat geheugen en concentratie verbetert. Ik ben dit beginnen gebruiken na een artikel in EOS (wetenschappelijk magazine). Oorspronkelijk ontdekt bij zoeken naar medicijn tegen Parkinson, maar de bijwerking was, een sterke verbetering van geheugen en concentratie. Geen bijwerkingen ondervonden, enkel warhoofd bij niet-gebruik.

Amitriptyline

05-07-2015 | Vrouw | 41
amitriptyline
Geheugenverlies
Het idee was mijn hersens rust te geven zodat ze de normale functies weer konden oppakken. Ik werd echter zeer neerslachtig en de klachten bleven onverminderd. Voor mij werkte het dus niet en de bijwerkingen waren zorgwekkend.