Tuberculose

Vergelijk de ervaringen met medicijnen voor tuberculose

Naam Aantal ervaringen Effectiviteit Algehele tevredenheid
Rifinah 4 3
2,25
Levofloxacine 1 1
Isoniazide 1 1

De laatste ervaringen over medicijngebruik bij: tuberculose

Levofloxacine

13-06-2023 | Vrouw | 62
levofloxacine
Tuberculose
Nadat nicotibine niet goed was voor mama (braken) hadden ze deze medicatie voorgesteld. Na 1ste dag was de eetlust verdwenen en kreeg mama een zware maagkramp en kwam er schuim en slijm naar boven. Haar lip voelde ook dof en beetje opgezwollen. Wij gaan stoppen met deze in te nemen, mijn god!

03-10-2022 | Vrouw | 65
Tuberculose
Ik moet in december na de 4 maandenkuur met Biologicals gaan beginnen. Dan moet de latente tbc uit mijn lichaam ze zijn. Of t medicijn effect heeft moet nog blijken. Ik neem t pas 1 maand in. En moet nog 3 maanden.

03-04-2019 | Man | 75
Tuberculose
alleen bijwerkingen ik wil wel wetten of ik daar wat aan kan doen stoppen is dan geen op zie wil er wel van af veel pijn

03-04-2019 | Man | 75

15-09-2018 | Man | 63

Isoniazide

12-05-2017 | Vrouw | 51
isoniazide
Tuberculose
16/8 begonnen, na 8 dagen erg hoge koorts en een zwaar verbrand gevoel van de huid, kon zelfs dun laken niet hebben op mijn huid, jeuk en hitte, alsof mijn bloed kookte , plotselinge duizeligheid, veel zware hoofdpijn, pijn in vingers, handen en onderarm. Moest even stoppen van arts kort, om t zien of het verminderde, op 16/9 weer begonnen. en toen vier dagen later hele d[lees meer...]ikke enkels kuiten en knieën inmiddels werd het 12/10/16 en nog steeds veel vocht en pijn, jeuk is vertienvoudigd en krabben of wrijven onderbenen gaf meteen bloeding, snel blauwe plekken, duizeligheid en er kwam pus uit r. been.