categorie

Spier / skelet - overig

Vergelijk de ervaringen met medicijnen in de categorie

De laatste ervaringen in de categorie: Spier / skelet - overig

22-01-2024 | Vrouw | 43
Restless legs syndrome (rusteloze benen)
Al langere tijd uitval en pijnklachten in voornamelijk mijn benen. Restless leggs???Ook ernstig vermoeid. Na 18 jaar nu eindelijk dit medicijn gekregen. Ik slaap veel beter en sta s'ochtends met veel minder pijn op en heb weer wat energie.

10-07-2023 | Man | 55
Beenkrampen
Voorgeschreven omdat ik veel kramp heb. Al na de eerste tablet last van bijwerkingen. Ik lees nooit bijsluiters omdat ik dan beïnvloed zou kunnen zijn. Zodra ik het idee heb dat er iets mis is ga ik de bijsluiter lezen en kijk dan of er bijwerkingen zijn waar ik last van heb. Bijna al mijn bijwerkingen staan er in. Ik hou het nog even vol maar als er geen verandering komt [lees meer...]dan ga ik stoppen.

17-06-2023 | Vrouw | 51
Beenkrampen
Nihibin werkt erg goed nog enkele keer kramp maar niet meer zo veel als voorheen. Nu 2 weken gebruikt en denk 2 a 3 keer mog kramp gehad. Hopelijk blijft het nu weg anders terug naar de huisarts. Ik had elke nacht 7 tot 8 keer per nacht krampen en dat elke nacht. Ik was over dag kapot omdat ik erg veel slaap te kort kwam nu is dat beter maar nog niet helemaal weg. Maa[lees meer...]r die enkele keer is niet leuk maar beter uit te houden dan elke nacht die 7 a 8 keren pfffff.

05-06-2023 | Vrouw | 72

16-04-2022 | Man | 70
Beenkrampen
Het werkt bij mij perfect. Ik word wakker van kramp of een beginnende kram in een been. Neem 1 of 2 tabletten met wat water en kort daarna verdwijnt mijn kramp. Mijn vader gebruikte het vroegen ook met het zelfde resultaat

22-02-2022 | Man | 81
hydrokinine
Ik slaap heel slecht en vaak niet meer dan 4 uur/nacht waardoor door de dag doodop. In eerste instantie hielp het goed maar na drie dagen darmbloedingen. Door mijn huisarts daarna verder ten zeerste ontraden.

05-01-2022 | Vrouw | 75
Spierspasmes
Kramp in onderbenen en voeten, jammer maar inhibin, hielp helemaal niet. Maanden geprobeerd.

20-12-2021 | Man | 69
Restless legs syndrome (rusteloze benen)
Had last van restless legs, niet heel erg maar genoeg om me uit de slaap te houden. Na 1 dag Inhibin was het sterk verminderd, na een week is het vrijwel weg. Niet 100%, maar genoeg. Geen bijwerkingen.

09-12-2021 | Vrouw | 75
Beenkrampen
Hielp me, totaal niet bij nachtelijke krampen in onderbenen/voeten. Voeten totaal verkrampt. Maanden geprobeerd.Ook niet in combinatie met magnesium Arts heeft nu andere medicatie voorgeschreven, werk iets beter, maar niet geheel afdoende. Ook advies voldoende water drinken in de loop van de dag opgevolgd.

16-05-2021 | Vrouw | 51
Onrustige benen
Voor mijn onrustige benen, werd inhibin voor geschreven, naast mijn onrustige benen, werd ik er erg misselijk van en kreeg er maagpijn van(ondanks maagbeschermers), en ben per direct gestopt.

30-04-2021 | Vrouw | 57
hydrokinine
Gaat bij mij voor de krampen, ik heb zoveel medicatie gehad heb nu magnesium en sinds gisteren duloxetine

08-10-2020 | Vrouw | 68

28-08-2020 | Man | 37
Onrustige benen
Ik heb heel mijn volwassen leven last van rusteloze benen (RLS). Als het opspeelt dan kan het dagen tot weken duren weken duur vooral in de nacht. Slapen is dan erg lastig en ik kom dan ook veel slaap te kort. Gelukkig trok het altijd na een tijdje weer (tijdelijk) weg. Momenteel is het weer opgespeeld en duurt het langer dan normaal. De dokter heeft Inhibin voorgeschreven[lees meer...] om 14 dagen te proberen. Ik slik het op moment van schrijven 5 dagen en kreeg al zeer snel last van hoofdpijn en oorsuizing. De rusteloosheid is nog weinig verbeterd, maar misschien heeft het meer tijd nodig om door te werken. Vooral de oorsuizing is vrij vervelend en ik hoop dat het weg trekt zodra ik stop met het middel (nagevraagd bij de dokter maar die kon dit ook niet met zekerheid zeggen). Heeft iemand ook ervaring met oorsuizing en trok het weg na het stoppen met het middel?

05-07-2020 | Man | 66
Acute inflammatoire polyneuropathie
Nachtkrampen enkels/voet en steken en tintelingen in teen.

30-06-2020 | Vrouw | 51
Beenkrampen
Fantastisch!! Sinds de overgang elke nacht vreselijke krampen in schenen, kuiten en voeten. Alles geprobeerd: warme baden, magnesium citaat, extra drinken, geen alcohol etc... niets hielp. Vanaf dag 1 gebruik Inhibin geen kramp meer gehad!! Ik slaap weer, sport weer ben alleen wel bang als de kuur afloopt..... ik 90 tabletten meegekregen voor 45 dagen, daarnaast slik ik m[lees meer...]agnesium citraat. Geen bijwerkingen tot nu toe ( na 1 week)

17-04-2020 | Vrouw | 49
Restless legs syndrome (rusteloze benen)
Had krampen in benen vooral s avonds en nacht. Na de inname van inhibin werd duizelig en misselijk en het ergste dat ik onrustig werd alsof een hoge elektrische spanning door me heen loopt alle kanten op en neer kon niet slapen zonde van je geld! Heel vervelend dat je moet medicatie kopen voor de hele maand terwijl je niet weet of het helpt 😞

17-11-2019 | Vrouw | 65
Restless legs syndrome (rusteloze benen)
Ik heb rechts een rusteloos been,ook overdag,en pijn dat begint in mijn bil en trekt door het been naar onderen toe,wanneer ik inhibin neem is het ( tydelijk even) weg,maar voel me dan wel futloos...

21-06-2019 | Vrouw | 53
Spierspasmes
Gebruik het medicijn al jaren, in combinatie met Magnesium. Ook met een verwijzing van de huisarts. Helpt me in het algemeen heel goed tegen spierkramp en kriebel in mijn kuiten. Kon daardoor niet meer slapen, raakte oververmoeid . Werk werd een groot probleem. Ook het naar bed gaan vond ik al afschuwelijk omdat ik elke avond weer opzag tegen de nacht.

26-12-2018 | Man | 79
Beenkrampen
Vooral 's nachts erge last van beenkrampen, waardoor slecht ik slecht slaap. Eerst Amitriplyne gebruikt, waardoor de klacht verergerde. Daarna Inhibin, waardoor meteen geen last meer. Inhibin mag echter slechts 14 dagen gebruikt worden i.v.m. bijwerkingen. Zijn er evaringen met andere middelen, die eventueel vergoed worden, maar wel langer gebruikt mogen worden?

26-12-2018 | Man | 79
Beenkrampen
Had 's nacht altijd last, waardoor ik heel slecht sliep. Gebruikte eerst Amitriplyne, dat verergerde de klacht. Inhibin werkte meteen, maar helaas mag het middel maar 14 dagen gebruikt worden, i.v.m. eventuele bijwerkingen. Daarna wordt het niet meer voorgeschreven en het werd ook niet vergoed door verzekering. Na het stoppen meteen weer netzoveel last als ervoor. Inhib[lees meer...]in Kent iemand een middel wat netzo goed werkt en wel vergoed wordt.

01-10-2018 | Man | 70
Beenkrampen
Ik kreeg het voorgeschreven wegens rusteloze benen, pijn en kramp in de benen en heel onrustige nachten daardoor. Inhibin helpt wel enigszins, maar die vieze smaak vergalt mijn dag. Niets smaakt meer, zelfs drinkwater smaakt vies. Door de dag heen komt er af en toe een golf van die vieze smaak in mijn mond. Ik ben een week gestopt en de vieze smaak was verdwenen. Het ligt [lees meer...]dus echt aan de Inhibin.

06-09-2018 | Vrouw | 68
Beenkrampen
Het is een wonder middel ik had diezelfde nacht geen pijn meer, alleen die vieze bittere smaak in de mond. dat is nog wel te behappen maar dat suizen in beide oren is heel vervelend. De duizeligheid is ook niet fijn. Ik denk dat ik het ook eens ga proberen met Magnesium tabletten.

07-09-2017 | Vrouw | 28
Spierspasmes
Ik kreeg dit middel voorgeschreven ivm willekeurige spierspasmes. De trillingen lijken iets minder, Maar ik heb meer last van de bijwerkingen dan van de trillingen. Mijn huid is overgevoelig (voelt prikkelend/tintelend), last van droge mond, misselijkheid, duizeligheid en oorsuizen. Ik overweeg te stoppen met dit medicijn.

06-09-2017 | Vrouw | 53
Restless legs syndrome (rusteloze benen)
Ik had het gekregen voor onrustige benen. Maar ik kon er niet van slapen en kreeg heel erg onrustige benen. En zweetaanvallen. Ik voelde mij niet lekker bij dit middel. Het was zelfs nog erger dan niet slikken.

01-05-2017 | Man | 76
Beenkrampen
Spierkrampen na het sporten iedere nacht. Door gebruik van een klein flesje geen last meer.

19-07-2016 | Vrouw | 56
Beenkrampen
Tijdens lijnen altijd enorme krampen. Na inname inhibin alle klachten over . Eerste dagen 2x daags gebruik daarna alleen voor t slapengaan. Enige vreemde bijwerking die ik heb zijn heel vreemde dromen over de meest rare onderwerpen .

28-07-2015 | Man | 66
Beenkrampen
Door het gebruik van Lipitor, veel last van nachtelijke kuitkrampen, soms zelfs in twee kuiten te gelijk. Div. medicijnen al gebruikt. Nu op advies van Internist aan de Inhibin. Super pilletje, 2 bij het avond etu en 1 voor het slapen. Gaat klasse, sporadisch nu last van mijn kuiten. Alleen jammer dat de verzekering het niet wil vergoeden, aanvraag ingediend, werd afgewe[lees meer...]zen, was het daar niet mee eens en met brief van huisarts bleef men volharden in de afwijzing. Dus dan maar maandelijks € 17,00 zelf betalen.

09-12-2014 | Man | 65
Beenkrampen
Nachtelijke krampen , in de benen, voeten en enkels, dijbenen, rug, borst en middel, kortom overal waar je kramp kan hebben, daar had ik kramp. Sinds enkele maanden zat ik met dat probleem, zeer pijnlijk en zeer vervelend in de nacht. Natuurlijk is het ook vervelend en pijnlijk als het overdag gebeurd , maar dan ben je niet zo in paniek , omdat je dan hulp binnen handberei[lees meer...]k hebt. Ik ben gaan zoeken op het internet , en vond een site over nachtelijke krampen, en las daar meer dan interessante dingen , die ook op mijn situatie konden slaan. Toen ik las over een aantal mensen die zonder meer konden bezweren dat ze er baat bij hadden, hoefde ik niet lang te denken om het middel Inhibin te gaan kopen, nadat ik uiteraard informatie had gevraagd aan de apotheker. In ieder geval ben ik blij met mijn beslissing, want ik ben van mijn nachtelijke krampen af!! Verlost van die vervelende pijn. Ik kan wel juichen van blijdschap en dat doe ik dan ook!

01-11-2013 | Vrouw | 59
Beenkrampen
16 augustus 2013 begonnen met inhibin, na twee weken even gestopt, kramp kwam weer terug, daarna nog 2 weken ingenomen. Nog steeds krampen snachts. Toen magnesium geprobeert. Helpt niet. Op aanraden van de arts opnieuw met inhibin (29 oktober 2013) begonnen en moet het nu 2 maanden gebruiken. Nu af en toe nog kramp vooral in/onder mijn voet. Ik vraag me af of je inhibin e[lees meer...]en lange tijd mag gebruiken. Hoe krijg je zoiets. Voorheen sliep ik een hele nacht door. Nu ben ik heel veel wakker. Heb onderhand slaaptekort :(

10-09-2013 | Vrouw | 50
Beenkrampen
Op aanraden van apotheek inhibin gaan gebruiken tegen kramp in benen en voeten s'nachts. Kramp is wel wat minder maar de bijwerkingen vind ik heel vervelend. Bittere smaak en ik word steeds duizeliger. Overweeg toch om te stoppen.

Categorieën met de meeste ervaringen

Depressie - antidepressiva SSRI (6319)
Anticonceptie - overig (4476)
Cholesterol (3277)
Depressie - antidepressiva overig (3110)
Psychose / schizofrenie - antipsychotica (2862)
ADHD - psychostimulantia (2533)
Pijn - morfine-achtigen (2516)
Verslavingsziekten (2301)
Pijn (2254)
Bloeddruk - betablokkers (1916)
Maagzuur - protonpompremmers (1779)
Diabetes (suikerziekte) - orale middelen (1706)
Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend) (1663)
Anticonceptie - eenfase (1590)
Angststoornissen (1571)
Bloed / stolling - thrombose (bloedstolsels) (1445)
Antibiotica - urineweginfectie (1270)
Depressie - antidepressiva TCA (1229)