hydrokinine

Beenkrampen (26 meningen)
Restless legs syndrome (rusteloze benen) (5 meningen)
Spierspasmes (2 meningen)

05-07-2020 | Man | 66
Acute inflammatoire polyneuropathie
Nachtkrampen enkels/voet en steken en tintelingen in teen.

30-06-2020 | Vrouw | 51
Beenkrampen
Fantastisch!! Sinds de overgang elke nacht vreselijke krampen in schenen, kuiten en voeten. Alles geprobeerd: warme baden, magnesium citaat, extra drinken, geen alcohol etc... niets hielp. Vanaf dag 1 gebruik Inhibin geen kramp meer gehad!! Ik slaap weer, sport weer ben alleen wel bang als de kuur afloopt..... ik 90 tabletten meegekregen voor 45 dagen, daarnaast slik ik m[lees meer...]agnesium citraat. Geen bijwerkingen tot nu toe ( na 1 week)

17-04-2020 | Vrouw | 49
Restless legs syndrome (rusteloze benen)
Had krampen in benen vooral s avonds en nacht. Na de inname van inhibin werd duizelig en misselijk en het ergste dat ik onrustig werd alsof een hoge elektrische spanning door me heen loopt alle kanten op en neer kon niet slapen zonde van je geld! Heel vervelend dat je moet medicatie kopen voor de hele maand terwijl je niet weet of het helpt 😞

17-11-2019 | Vrouw | 65
Restless legs syndrome (rusteloze benen)
Ik heb rechts een rusteloos been,ook overdag,en pijn dat begint in mijn bil en trekt door het been naar onderen toe,wanneer ik inhibin neem is het ( tydelijk even) weg,maar voel me dan wel futloos...

21-06-2019 | Vrouw | 53
Spierspasmes
Gebruik het medicijn al jaren, in combinatie met Magnesium. Ook met een verwijzing van de huisarts. Helpt me in het algemeen heel goed tegen spierkramp en kriebel in mijn kuiten. Kon daardoor niet meer slapen, raakte oververmoeid . Werk werd een groot probleem. Ook het naar bed gaan vond ik al afschuwelijk omdat ik elke avond weer opzag tegen de nacht.

26-12-2018 | Man | 79
Beenkrampen
Vooral 's nachts erge last van beenkrampen, waardoor slecht ik slecht slaap. Eerst Amitriplyne gebruikt, waardoor de klacht verergerde. Daarna Inhibin, waardoor meteen geen last meer. Inhibin mag echter slechts 14 dagen gebruikt worden i.v.m. bijwerkingen. Zijn er evaringen met andere middelen, die eventueel vergoed worden, maar wel langer gebruikt mogen worden?

26-12-2018 | Man | 79
Beenkrampen
Had 's nacht altijd last, waardoor ik heel slecht sliep. Gebruikte eerst Amitriplyne, dat verergerde de klacht. Inhibin werkte meteen, maar helaas mag het middel maar 14 dagen gebruikt worden, i.v.m. eventuele bijwerkingen. Daarna wordt het niet meer voorgeschreven en het werd ook niet vergoed door verzekering. Na het stoppen meteen weer netzoveel last als ervoor. Inhib[lees meer...]in Kent iemand een middel wat netzo goed werkt en wel vergoed wordt.

01-10-2018 | Man | 70
Beenkrampen
Ik kreeg het voorgeschreven wegens rusteloze benen, pijn en kramp in de benen en heel onrustige nachten daardoor. Inhibin helpt wel enigszins, maar die vieze smaak vergalt mijn dag. Niets smaakt meer, zelfs drinkwater smaakt vies. Door de dag heen komt er af en toe een golf van die vieze smaak in mijn mond. Ik ben een week gestopt en de vieze smaak was verdwenen. Het ligt [lees meer...]dus echt aan de Inhibin.

06-09-2018 | Vrouw | 68
Beenkrampen
Het is een wonder middel ik had diezelfde nacht geen pijn meer, alleen die vieze bittere smaak in de mond. dat is nog wel te behappen maar dat suizen in beide oren is heel vervelend. De duizeligheid is ook niet fijn. Ik denk dat ik het ook eens ga proberen met Magnesium tabletten.

07-09-2017 | Vrouw | 28
Spierspasmes
Ik kreeg dit middel voorgeschreven ivm willekeurige spierspasmes. De trillingen lijken iets minder, Maar ik heb meer last van de bijwerkingen dan van de trillingen. Mijn huid is overgevoelig (voelt prikkelend/tintelend), last van droge mond, misselijkheid, duizeligheid en oorsuizen. Ik overweeg te stoppen met dit medicijn.

06-09-2017 | Vrouw | 53
Restless legs syndrome (rusteloze benen)
Ik had het gekregen voor onrustige benen. Maar ik kon er niet van slapen en kreeg heel erg onrustige benen. En zweetaanvallen. Ik voelde mij niet lekker bij dit middel. Het was zelfs nog erger dan niet slikken.

01-05-2017 | Man | 76
Beenkrampen
Spierkrampen na het sporten iedere nacht. Door gebruik van een klein flesje geen last meer.

19-07-2016 | Vrouw | 56
Beenkrampen
Tijdens lijnen altijd enorme krampen. Na inname inhibin alle klachten over . Eerste dagen 2x daags gebruik daarna alleen voor t slapengaan. Enige vreemde bijwerking die ik heb zijn heel vreemde dromen over de meest rare onderwerpen .

28-07-2015 | Man | 66
Beenkrampen
Door het gebruik van Lipitor, veel last van nachtelijke kuitkrampen, soms zelfs in twee kuiten te gelijk. Div. medicijnen al gebruikt. Nu op advies van Internist aan de Inhibin. Super pilletje, 2 bij het avond etu en 1 voor het slapen. Gaat klasse, sporadisch nu last van mijn kuiten. Alleen jammer dat de verzekering het niet wil vergoeden, aanvraag ingediend, werd afgewe[lees meer...]zen, was het daar niet mee eens en met brief van huisarts bleef men volharden in de afwijzing. Dus dan maar maandelijks € 17,00 zelf betalen.

09-12-2014 | Man | 65
Beenkrampen
Nachtelijke krampen , in de benen, voeten en enkels, dijbenen, rug, borst en middel, kortom overal waar je kramp kan hebben, daar had ik kramp. Sinds enkele maanden zat ik met dat probleem, zeer pijnlijk en zeer vervelend in de nacht. Natuurlijk is het ook vervelend en pijnlijk als het overdag gebeurd , maar dan ben je niet zo in paniek , omdat je dan hulp binnen handberei[lees meer...]k hebt. Ik ben gaan zoeken op het internet , en vond een site over nachtelijke krampen, en las daar meer dan interessante dingen , die ook op mijn situatie konden slaan. Toen ik las over een aantal mensen die zonder meer konden bezweren dat ze er baat bij hadden, hoefde ik niet lang te denken om het middel Inhibin te gaan kopen, nadat ik uiteraard informatie had gevraagd aan de apotheker. In ieder geval ben ik blij met mijn beslissing, want ik ben van mijn nachtelijke krampen af!! Verlost van die vervelende pijn. Ik kan wel juichen van blijdschap en dat doe ik dan ook!

01-11-2013 | Vrouw | 59
hydrokinine
Beenkrampen
16 augustus 2013 begonnen met inhibin, na twee weken even gestopt, kramp kwam weer terug, daarna nog 2 weken ingenomen. Nog steeds krampen snachts. Toen magnesium geprobeert. Helpt niet. Op aanraden van de arts opnieuw met inhibin (29 oktober 2013) begonnen en moet het nu 2 maanden gebruiken. Nu af en toe nog kramp vooral in/onder mijn voet. Ik vraag me af of je inhibin e[lees meer...]en lange tijd mag gebruiken. Hoe krijg je zoiets. Voorheen sliep ik een hele nacht door. Nu ben ik heel veel wakker. Heb onderhand slaaptekort :(

Thyrax Duotab (848) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (543) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (498) - Antibiotica - penicillines breedspectrum