Juveniele artritis

Vergelijk de ervaringen met medicijnen voor juveniele artritis

Naam Aantal ervaringen Effectiviteit Algehele tevredenheid
Penidural 1 4

De laatste ervaringen over medicijngebruik bij: juveniele artritis

Penidural

29-11-2016 | Vrouw | 39
benzathinebenzylpenicilline
Juveniele artritis
Hallo! Ik heb in mijn kindertijd talloze jaren elke 4 weken een penidural injectie gehad. Ik heb talloze vruchtbaarheidsbehandelingen ondergaan zonder enig resultaat. Mijn celdelingsproces werkt niet optimaal. Ik ben op zoek naar een mogelijke verklaring en wil onderzoeken of er een verband bestaat tussen onvruchtbaarheid en het gebruik van penidural. Zijn er vrouwen die z[lees meer...]ich hierin herkennen? Dank alvast voor een reactie.