lees de ervaringen

27-05-2013
Vrouw (26)
Algehele tevredenheid: 4

Tevredenheid over:
Ik vind de injecties erg pijnlijk. Ik krijg ze liggend toegdient, altijd in dezelfde bil omdat aan de andere kant oedeem zit. Meestal zo'n 2 a 3 dagen last van een pijnlijke, warme, gezwollen plek. Krijg af en toe wel een soort ontsteking aan mijn been wat gepaard gaat met veel pijn, dezelfde pijn als wondroos maar waarbij ik geen koorts krijg. Vraag me af of deze injectie[lees meer...] alleen nog wel voldoende is. De huisarts weet even geen andere oplossing
U kunt alleen reacties geven als u ingelogd bent. Inloggen kunt u rechts hiernaast op deze pagina of maak eerst een account aan als u dit nog niet heeft gedaan. Registreer

10-01-2012
Vrouw (67)

Tevredenheid over:
duurt 5 minuten voor het er ingespoten is. heel slecht.
1 Reactie

Reactie:

Vraag om een dikkere(grotere) naald + verdoving. Het toedienen is dan fluitje van een cent al meer dan3 jaar. Nooit geen kast achteraf

Datum 25-01-2013 12:12

14-08-2011
Man (64) - Recidiverende...
Algehele tevredenheid: 5

Tevredenheid over:
Wondrooserysipelas kwam steeds terug hier in west Afrika. Kuurtje met flucloxacilline hielp dan goed. Op advies van Cubaanse artsen alhier een jaar lang iedere 4 weken een bilprik met benzylpenicilline gehaald. Aandoening is al 2 jaar niet teruggekomen.

21-04-2011
Vrouw (39) - Acute reuma n...

Tevredenheid over:
Nu 2 (van totaal min. 18) injecties penidural in bil gezet gekregen. Middel wordt opgelost in 5 ml vloeistof in spuit. Injectie wordt, op mijn verzoek, liggend toegediend. Langzame inspuiting helpt pijn verminderen tijdens het zetten. Ontspanningsoefeningen (ademhaling) helpen goed tijdens toediening. Achteraf veel bewegen helpt ook goed, want het blijft gedurende enkele d[lees meer...]agen een pijnlijke plek. Vergeleken met een morfine-injectie, vind ik deze injectie minder pijnlijk.
1 Reactie

Reactie:

Vraag om een grotere naald met wat verdoving ! Ik krijg het al meer dan 3 jaar. Het toedienen is dan een fluitje van een cent, ook achteraf weinig last. De eerste keer had ik een kleinere naald en zonder verdoving ppffff dat viel zwaar (veel pijn).

Datum 25-01-2013 12:15

14-10-2010
Vrouw - Belroos
Algehele tevredenheid: 5

Tevredenheid over:
merk als ik de injectie nodig heb mijn been begint dan te branden en voel me niet goed krijg griep vrschijnselen .ben zeer tevreden metv penidural

06-10-2010
Vrouw - Wondroos
Algehele tevredenheid: 2

21-12-2009
Man - Aangezichts o...

Tevredenheid over:
Medicijn werkt goed. De injectie doet enorm veel pijn. Bij de 4e injectie heeft de huisarts de met het medicijn megeleverde vloeistof deels vervangen voor een pijnstiller. Dit hielp enorm.

Pagina 1 van 1

Mirena spiraal (1693) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (347) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (302) - Antibiotica - penicillines breedspectrum