This website is hosted on a Carbon neutral infrastructure.

lees de ervaringen

Pagina 1 van 2

10-07-2015
Vrouw, 56 jaar

Wondroos

Omdat ik steeds terugkerende wondroos heb krijg ik al jaren iedere maand een penidural injectie in rechter bil ,omdat ik links oedeem heb mag daar nooit in geprikt worden . Pijn straalt uit naar de rug tijdens inspuiten,even erg pijnlijk maar trekt snel weg .. Vandaag weer geweest en gevraagd naar een iets dikkere naald ,nou ik moet zeggen met resultaat. Straalde ni[lees meer...]et naar de rug uit en nadien ook minder last van bilspleet misschien optie voor vele om dit ook is te proberen. Alles beter dan steeds die vervelende wondroos
16-04-2015
Vrouw, 56 jaar

Wondroos

hele goede ervaring. De pijnlijke injecties waren niet anders maar sinds eind 2014 doen ze een kleine hoeveel pijnbestrijding bij in en dat is heel prettig. Bij mij is de kans op wondroos heel groot vandaar dat in het verleden is besloten tot deze injecties. Heb ook tabletten geprobeerd maar deze hadden als bijwerking een constante zoete smaak om de mond. Veel keus heb ik [lees meer...]niet, of een regelmatige terugkeer van de wondroos en dus heel ziek zijn, of iedere maand een Peniduralinjectie. Dat laatste bevalt mij beter.
13-11-2014
Man, 71 jaar

Penidural (benzathinebenzylpenicilline)

Ééns per maand staande een injectie in de bilspier om links / rechts. De prik zelf is pijnlijk maar ook afhankelijk van diegene die hem geeft. meestal is de pijn na een uurtje verdwenen. Ik krijg de injectie ter voorkoming van een aanval van acute reuma. Nu na 7 jaar geen aanval meer gehad en ook geen bijwerking (zover ik weet).
27-05-2013
Vrouw, 26 jaar

Penidural (benzathinebenzylpenicilline)

Ik vind de injecties erg pijnlijk. Ik krijg ze liggend toegdient, altijd in dezelfde bil omdat aan de andere kant oedeem zit. Meestal zo'n 2 a 3 dagen last van een pijnlijke, warme, gezwollen plek. Krijg af en toe wel een soort ontsteking aan mijn been wat gepaard gaat met veel pijn, dezelfde pijn als wondroos maar waarbij ik geen koorts krijg. Vraag me af of deze injectie[lees meer...] alleen nog wel voldoende is. De huisarts weet even geen andere oplossing
10-01-2012
Vrouw, 67 jaar

Penidural (benzathinebenzylpenicilline)

duurt 5 minuten voor het er ingespoten is. heel slecht.
14-08-2011
Man, 64 jaar

Penidural (benzathinebenzylpenicilline)

Wondrooserysipelas kwam steeds terug hier in west Afrika. Kuurtje met flucloxacilline hielp dan goed. Op advies van Cubaanse artsen alhier een jaar lang iedere 4 weken een bilprik met benzylpenicilline gehaald. Aandoening is al 2 jaar niet teruggekomen.
21-04-2011
Vrouw, 39 jaar

Penidural (benzathinebenzylpenicilline)

Nu 2 (van totaal min. 18) injecties penidural in bil gezet gekregen. Middel wordt opgelost in 5 ml vloeistof in spuit. Injectie wordt, op mijn verzoek, liggend toegediend. Langzame inspuiting helpt pijn verminderen tijdens het zetten. Ontspanningsoefeningen (ademhaling) helpen goed tijdens toediening. Achteraf veel bewegen helpt ook goed, want het blijft gedurende enkele d[lees meer...]agen een pijnlijke plek. Vergeleken met een morfine-injectie, vind ik deze injectie minder pijnlijk.
14-10-2010
Vrouw, jaar

Penidural (benzathinebenzylpenicilline)

merk als ik de injectie nodig heb mijn been begint dan te branden en voel me niet goed krijg griep vrschijnselen .ben zeer tevreden metv penidural
volgende > >>
Pagina 1 van 2

Thyrax Duotab (671) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (352) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (335) - Anticonceptie - eenfase

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik
en maak kans op een Tony's Chocolonely
reep!

Als je meer wilt weten over Tony's Chocolonely, klik dan hier.

Tony's Chocolonely