Nierziekte

Let op! Dit is slechts een deel van de meningen in deze groep.
Voor alle meningen ga naar: Nieraandoening (16)

Vergelijk de ervaringen met medicijnen voor nierziekte

Naam Aantal ervaringen Effectiviteit Algehele tevredenheid
Tavegil 1 2

De laatste ervaringen over medicijngebruik bij: nierziekte

Tavegil

03-02-2015 | Vrouw | 55
clemastine
Nierziekte
Doordat ik een foto moest maken kreeg ik contrast vloeistof ingespoten. Daar blijk ik allergisch voor te zijn. Maar omdat ik een nierpatiënte ben mag ik geen spuit krijgen om de reactie van de allergie tegen te gaan. Met als gevolg uitslag van hoofd tot tenen dat een een mand en 2 weken heeft geduurd. Door de tavegil werd ik alleen maar slomer, en duf en slaperig. Het hee[lees meer...]ft mij niet geholpen net zoals de 40 gram prednison en Hydroxyz. Ik heb aangegeven bij mijn nefroloog dat ik deze medicijnen niet meer wil gebruiken. Want deze combinatie zorgde ervoor dat ik niet mer helder kon denken en nu nog last heb bij het fietsen en lopen. Ik ben nog steeds moe bij kleine klusjes, en daar heb ik dus veel last van.