Spruw

Let op! Dit is slechts een deel van de meningen in deze groep.
Voor alle meningen ga naar: Candidiasis (oraal) (12)

Vergelijk de ervaringen met medicijnen voor spruw

Naam Aantal ervaringen Effectiviteit Algehele tevredenheid
Nystatine Suspensie 2 2,5
1,5
Daktarin orale gel 1 5

De laatste ervaringen over medicijngebruik bij: spruw

Nystatine Suspensie

14-08-2022 | Vrouw | 1
nystatine
Spruw
Kind had last van spruw. Door dit spul heel erg ziek, en zelfs blaren op huid. Had ik maar eerder reviews gelezen dan had ik het sneller in de gaten. Dit is troep!

Daktarin orale gel

09-12-2020 | Man | 22
miconazol
Spruw
Vanwege 2 epileptische aanvallen had ik op mijn tong gebeten, dankzij die bijtwonden kreeg ik spruw. Dit is al behoorlijk pijnlijk in combinatie met bijtwonden en toen kreeg ik dit voorgeschreven. Nou ik vind het echt perfect werken, binnen een week was ik er vanaf. Het deed wel zoveel pijn dat ik de eerste keer dat ik het gebruikte zat te schreeuwen van de pijn. Dit werd [lees meer...]gelukkig per dag minder en na een week was ik van mijn spruw af. Kortom, dit spul werkt erg goed maar doet flink pijn als je dus wondjes en/of spruw hebt.

Nystatine Suspensie

24-08-2015 | Man
nystatine
Spruw
Mijn zoon van 8 weken heeft last van spruw. Al langere tijd dus toch maar naar de huisarts. Nystatine gekregen en de witte plekken in zijn mond verdwijnen snel. Echter heeft hij zo'n giga buikpijn. Hij is ontroostbaar wat hij voor het gebruik van nystatine nooit was. De kuur duurt nog 2 dagen en ik hoop het daarna nooit meer te hoeven gebruiken...