Winterhanden en -voeten

Vergelijk de ervaringen met medicijnen voor winterhanden en -voeten

Naam Aantal ervaringen Effectiviteit Algehele tevredenheid
Nifedipine 4 2,75
2,5
Lisinopril 1 2

De laatste ervaringen over medicijngebruik bij: winterhanden en -voeten

Lisinopril

03-02-2024 | Vrouw | 75
lisinopril
Zie bij vorig

03-02-2024 | Vrouw | 75
Winterhanden en -voeten
Omdat ik hoge bloeddruk moet vermijden ivm lekkende hartkleppen en last heb van winterhanden en voeten leek dit middel in de winter ideaal. Dosering 10 mg werkte prima, maar is niet meer beschikbaar. Dosering 30 mg geeft veel bijwerkingen.

17-01-2024 | Vrouw | 68
Winterhanden en -voeten
Slechte ervaring geen verandering ga er mee stoppen te slikken

19-04-2021 | Vrouw | 27
Winterhanden en -voeten
Had last van wintertenen (rood/paars) en ik kon ze niet warm krijgen ondanks dikke sokken en pantoffels. Vanwege veel last (jeuk, verdikking, pijn) nifedipine geprobeerd. Hoewel de bijwerkingen wat heftig aanwezig waren de eerste twee uur na inname (hoge hartslag, licht in het hoofd, rood hoofd, rode vlekken op het lichaam), was ook te merken dat de doorbloeding direct ver[lees meer...]beterde. Mijn handen en voeten waren warm. Na 12 dagen gebruik waren mijn wintertenen hersteld.

30-12-2016 | Vrouw | 31
Winterhanden en -voeten
Alles uitgeprobeerd, nu met 5mg per dag geen wintertenen meer! Alleen de bijwerkingen zijn zo vervelend dat ik het voor het slapen neem. Hoofdpijn, misselijk, duizelig, slecht zien, concentratieproblemen